20 augustus 2012 om 00:00
iBOOD

Webprint Voucher t.w.v. €60,- voor o.a. fotoboeken, plexiglas en foto’s op canvassen

Tegenwoordig nemen we met het grootste gemak van elke situatie die we tegenkomen foto’s. Aapjes in de dierentuin, een giraf die de auto aflikt in Safaripark Beekse Bergen. Een panorama shot vanaf een hoge kerk in Florence, of gewoon een supermooi heuvellandschap. Dit alles is natuurlijk gemakkelijk op te slaan op USB sticks, NAS servers en harde schijfjes. Het grote nadeel is dat het niet echt tastbaar is. En om je oma nou op je NAS even de foto’s te laten zien, nee. De charme van foto’s zijn toch echt gewoon fysieke plaatjes van jouw reizen en avonturen. Dus zet jouw digitale vakantiefoto’s, babyfoto’s of kroegfoto’s om in een mooi fotoboek! Bij Webprint is dit in een handomdraai geregeld. Met een tegoed van 60 euro kun je echt alles van de Webprint website laten maken. Ja je leest het goed, geen haken en ogen. De coupon met een waarde van 60 euro is geldig voor alles uit het assortiment. Dus je kunt canvassen, posters of puzzels laten maken. Maar ook Foto’s op plexiglas, of op aluminium. En heb je helemaal zin in iets geks, maak dan je foto’s op een bierviltje waar door jou feestje echt uniek is. Of hoe geniaal is het als de chef op de placemats staat als je iemand hebt uitgenodigd om te komen eten? Dus waar wacht je nog op, verander je foto’s zo snel mogelijk van MB’s naar mooie fotoboeken!
  • Merk: Webprint
  • Type: 60 euro voucher
  • De waardebon heeft een waarde van 60€
  • Voucher is geldig tot 21 november
  • Je ontvangt na aankoop van de waardebon een code, te gebruiken op www.webprint.nl of www.webprint.be
  • Deze waardebon is geldig voor álle producten die aangeboden worden op Webprint.nl & Webprint.be
  • LET OP! 1 voucher per persoon.
  • De waardebon kan niet gecombineerd worden met andere promoties.
  • De waardebon code vul je in tijdens het afrekenen wanneer je van plan bent om je producten te betalen.
  • Het tegoed dient in 1 keer gebruikt te worden.
20 augustus 2012 om 23:00
Official Product Expert Webprint-Expert Official Product Expert

Nee, dit is niet mogelijk. De producten waarvan je er meerdere in 1 bestelling kunt plaatsen zijn: foto’s, posters van hetzelfde formaat en placemats.

20 augustus 2012 om 23:58
ludacrash Gebruiker

Heb hem gekocht want wou eigenlijk 2 albums bestellen, slaat nergens op dat dit niet kan.

Kan hier niks aan gedaan worden?

21 augustus 2012 om 00:10
fvanroie Gebruiker

Ook niet voor de bierviltjes merk ik nu ook. Best primitief dat dit niet kan!

Kan je de bon inruilen voor 2×30 of 3×20. Zodat je tenminste de producten afzonderlijk kan bestellen?

De dubbele verzendkosten neem ik dan maar voor lief…

21 augustus 2012 om 08:44
ludacrash Gebruiker

ja dat vroeg ik mij ook al af, moet toch wel kunnen zou je zeggen.

want ik hoef helemaal geen fotoalbum ter waarde van 60 euro, 30 is meer dan voldoende voor mijn wensen.

@Webprint-Expert??

21 augustus 2012 om 08:48
Moderator Renate Moderator

De expert is niet meer aanwezig, ook is de aanbieding niet meer te koop.

21 augustus 2012 om 18:44
fvanroie Gebruiker

Ik heb hun klantendienst dan maar gecontacteerd, want dit stond helemaal niet duidelijk in de productomschijving. Dat het in 1 bestelling op moet OK, maar dat je maar 1 product kan bestellen per bestelling is uiteraard belangrijke informatie lijkt me zo.

Even reactie afwachten en anders de bestelling annuleren.

22 augustus 2012 om 11:48
kirsyvp Gebruiker

Waarom heb ik nog geen code ontvangen?

22 augustus 2012 om 11:54

Beste, de verwachte verzenddatum is 22 augustus. De dag duurt nog lang, als er morgen geen code is verstuurd, dan kan ik voor je navraag doen.

27 augustus 2012 om 15:08
Gerrie1 Gebruiker

Edited by: Renate
Beste, ik heb je bericht doorgezet naar webcare. Zij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

27 augustus 2012 om 17:19
Jeroenvanmil Gebruiker

Ik heb de code inmiddels ontvangen maar ik kan maar 1 dibond foto per bestelling doen. En per bestelling kan je maar 1 keer de voucher van 60 euro gebruiken. Ik voel me een beetje belazerd. Weet iemand hoe dit zit?

28 augustus 2012 om 11:44
Gerrie1 Gebruiker

Ik heb nog steeds geen bericht van de customer service dat ze uberhaupt met mijn vraag bezig zijn. Ik heb de bestelling gedaan en betaald op 20 aug en het is inmiddels 28 aug.!!!!Graag contact

22 augustus 2012 om 18:31
pieterb Gebruiker

Ik heb ook nog steeds geen code ontvangen.

22 augustus 2012 om 21:28
berget Gebruiker

Same here! Graag opvolgen

22 augustus 2012 om 22:09
fvanroie Gebruiker

idem hier, nog geen code ontvangen…

23 augustus 2012 om 09:19
Vincent101 Gebruiker

Ik ook nog steeds geen code ontvangen!

23 augustus 2012 om 10:01

Beste iBOOD’ers,

Onze excuses dat de vouchers nog niet zijn verzonden.

Momenteel zoeken wij uit hoe dit kan.

Natuurlijk doen wij ons best de vouchers vandaag nog te verzenden.

Wij houden u op de hoogte. 

Fijne dag en voor de Belgische klanten goede Hunt!

Met vriendelijke groet,

iBOOD Customer Service

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.