23 augustus 2012 om 23:55
iBOOD

Kahla Set van 12 Kwarx glazen; behouden hun glans en blijven transparant, voor altijd!

Maak je vaak gebruik van wijnglazen, niet elke dag, maar vaker wel dan niet? En vind je, net als wij, dat er veel te veel sneuvelen? We weten niet hoe het bij jou zit, maar bij ons breken ze altijd bij het in- en uitruimen van de vaatwasser, of wanneer je ze ff haastig, en dus te ruw, met de hand wast, je hoeft ze vaak maar even per ongeluk tegen de kraan te tikken en PATS, het is gebeurt. Misschien is dat de reden dat we goedkopere glazen kopen dan van die mooie van kristal. Die laatste zijn namelijk nog al prijzig. Kortom, we hebben een beter alternatief nodig, en de opties zijn of toch maar duurder en steviger kristalglas, of .... Kwarx. Kwarx is een revolutionair nieuw glas materiaal dat verondersteld wordt 3 kwaliteiten te hebben: kracht, transparantie, en de mogelijkheid om bijna eindeloze wasbeurten te doorstaan, zonder dat dof te slaan in de vaatwasser. Maar wat ons vooral zo blij maakt is dat ze 35% minder breekbaar zijn, je kunt ze met een gerust hart van 40 cm hoogte op tafel laten kletteren, zonder dat ze breken! Eureka! Deze iBOOD omvat 4 wittewijn-, 4 rodewijn- en 4 waterglazen, precies wat we nodig hebben!
  • Merk: Kahla
  • Type: Set van 12 Kwarx glazen
  • Altijd het perfecte glas voor elke gelegenheid
  • Gemaakt van het revolutionaire nieuwe materiaal Kwarx
  • Extreem hoge breeksterkte
  • Zelfs na honderd wasbeurten in de vaatwasser, geen glansverlies
  • Helder en glanzend als glas
  • Kleurloos
  • Set bestaande uit:
  • - 4 wittewijnglazen
  • - 4 rodewijnglazen
  • - 4 waterglazen
  • Afmetingen: 40x24x26cm
  • Gewicht: 0,85 kg
  • Garantie: 2 jaar
24 augustus 2012 om 00:06
fkoggel Gebruiker

wat zijn de precieze afmetingen van de wijnglazen zelf? passen ze in de vaatwasser

24 augustus 2012 om 08:24
evdkieft Gebruiker

Met name de rode wijnglazen zijn behoorlijk fors, ze passen bij ons niet fatsoenlijk in de vaatwasser en zetten ze nu op de pinnen van het bordengedeelte. Ik vermoed dat ze er wel in zouden kunnen als we ons bovenste rekje naar beneden zouden doen, maar dan past het onderin weer niet lekker. Met andere woorden, het past wel, maar met name de grootste niet ideaal voor.

Maar ja, het zijn mooie glazen, de onbreekbaarheid heb ik niet getest nog, niet bewust en niet bewust. Eigenlijk zou ik er best eentje willen laten stuiteren, puur om te testen, maar ergens vind ik het toch zonde om die gok te nemen, stel dat ie toch kapot gaat… toch zonde.

24 augustus 2012 om 08:29
Jowtjeuh Gebruiker

Kan ik eruit afleiden dat je het een goeie set glazen vindt?

24 augustus 2012 om 13:33
fkoggel Gebruiker

ik begrijp dat je de glazen zelf al hebt. zou je de rode wijn glazen een willen meten hoe hoog ze zijn? alvast bedankt

24 augustus 2012 om 00:53
joepsel Gebruiker

Typo: “…PATS, het is gebeurD.”

Verder vind ik de zin “… dat verondersteld wordt 3 kwaliteiten te hebben…” nogal voorzichtig en ‘indekkend’ uitgedrukt. Hebben ze die kwaliteiten nou wel of niet?

Maar wel een interessante aanbieding: iemand al ervaring met deze glazen?

24 augustus 2012 om 08:39
Jowtjeuh Gebruiker

“Het is gebeurd” is wel juist gespeld hoor Joepsel…

24 augustus 2012 om 08:41
Jowtjeuh Gebruiker

Sorry Joepsel, idd in de tekst is het verkeerd geschreven en jij hebt correct verbeterd :)

24 augustus 2012 om 07:35
Sebastien1990 Gebruiker

Edited by: Renate
Het berust op een typefout. Tijdens de hunt is het heel chaotisch. Onze excuses.

24 augustus 2012 om 08:23
Jowtjeuh Gebruiker

En de verwachte leveringsdatum?

24 augustus 2012 om 09:12
remkohuizinga Gebruiker

Waarom vraag je dat? Het staat er toch gewoon …

24 augustus 2012 om 09:33
Jowtjeuh Gebruiker

Och ik ben meteen naar bespreek dit product gegaan…  Ik heb het gevonden, toch bedankt! :)

24 augustus 2012 om 08:26
Jowtjeuh Gebruiker
24 augustus 2012 om 08:43
dejosh Gebruiker

Idd bel even met de klantenservice. Zij kunnen een nieuwe uitdraaien.

24 augustus 2012 om 09:14
remkohuizinga Gebruiker

Gratis tip van de dag: bel ze even en het is meteen geregeld!

24 augustus 2012 om 09:14
remkohuizinga Gebruiker

Zoooo goeie Ibood … 4 sets besteld.

24 augustus 2012 om 11:30
geertho1 Gebruiker

het is niet mogelijk om met elkaar in contact te komen via iBOOD.

24 augustus 2012 om 11:57
petervanmondfrans Gebruiker

@admin wat zijn de afmetingen van de glazen?

24 augustus 2012 om 14:01
Alkmaar Gebruiker

Ik heb al 2 setjes (a 4 van ieder) van deze glazen in huis, een paar weken geleden samen met service en bestek meebesteld (via deze site).

Tot nu toe alleen de frisdrank glazen gebruikt, deze zijn prima.

De wijnglazen zijn erg groot, met name de grootste. Deze is ook te hoog voor mijn vaatwasser.

Afmetingen volgens een eerder topic hier op ibood:
4 Rode wijn glazen (23 x 9cm)4 Witte wijn glazen (20,5 x 8cm)4 Water / frisdrank glazen (12×7,5cm)

http://home-living-be-nl.forum.ibood.com/17178-kahla_set_van_12_kwarx_glazen_behouden_hun_glans_en_blijven_transparant_voor_altijd/

24 augustus 2012 om 15:36
Suske1970 Gebruiker

Wij zouden graag 6 of 8 setjes bestellen, is er en maximum van 4 setjes per bestelling of kan dit in 1 bestelling. Hoe worden de transportkosten dan berekend ?

24 augustus 2012 om 23:54
Jay-Kay Gebruiker

Pas nog Villroy en Boch glazen gekocht hier bij Ibood, maar als ik geweten had dat deze ook nog langskwamen dan had ik even gewacht. Kwarx glazen zijn namelijk top en dan kan ik met een gerust hart mijn schoonzus ook uitnodigen. Telkens als die is geweest zijn er weer glazen kapot…… :-(

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.