25 augustus 2012 om 23:55
iBOOD

Wenger Trolley met extra uitneembare Laptoptas en 3 vakken met ritssluiting

Ga je op zakenreis of heb je een lange dag en moet je veel spullen meenemen? Dan wil je natuurlijk wel je spullen veilig overal mee naar toe nemen, zonder superveel gewicht met je mee te dragen. Met de elegante Wenger Potomac kan dat nu zelfs op een elegante en stijlvolle manier! Met een inhoud van 19 liter heb jij genoeg ruimte om al je spullen mee te nemen. De zakelijke Laptoptrolley heeft een uitneembaar laptopvak met bijbehorende tas waardoor het uitermate handig is om even je laptop mee te nemen zonder met trolley te sjouwen. DeTrolley is uitgerust met 3 ritsafsluitvare vakken. Dankzij de stille, lichtlopende wielen en de uittrekbare telescoopstang is het mogelijk veel accessoires mee te nemen, zonder dat alles gedragen hoeft te worden. De Wenger trolley is bijzonder stevig en tegelijkertijd ook uiterst flexibel. Deze trolley is gemaakt van polyester en is licht van gewicht, kan niet breken of scheuren, is schokbestendig en waterafstotend. Dus vanaf nu kun je al je zakelijke bagage eenvoudig meenemen op al je trips dankzij deze Wenger Potomac Trolley met extra uitneembare laptoptas!
  • Merk: Wenger
  • Type: Potomac
  • Materiaal: polyester, nylon, vinyl
  • Buitenmaat (breedte x hoogte x diepte): 43 x 39 x 24 cm
  • Binnenmaat laptopcompartiment: 40 x 29 x 4 cm
  • Voor 15"/15.4" laptops
  • Een 17" laptop van max. 40 x 29 x 4 cm past ook!
  • Voorvak voor accessoires
  • Groot hoofdvak voor de laptop en documenten
  • Extra overnachtingsvak voor kleding
  • Volwaardige extra-laptoptas
  • Uittrekbare telescoopstang, 104 cm lang
  • Stille, lichtlopende wielen
  • Handvat met soft-grip
  • Stabiele voet
  • Sleutelhanger + mogelijheid voor slot
  • Afmetingen: 43 x 26 x 35.5 cm
  • Inhoud: 19 Liter
  • Gewicht: 3.5 Kilo
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
26 augustus 2012 om 00:27
kramerski Gebruiker

past die binnen de maten voor het vliegtuig?

26 augustus 2012 om 07:02
Guydutchie Gebruiker

Dit formaat “pilotenkoffer” levert geen probleem op in het vliegtuig.

26 augustus 2012 om 14:59
johnhulsman Gebruiker

Ryanair:
HANDBAGAGE – Er is slechts één stuk handbagage per passagier (behalve voor baby’s) toegestaan, dat tot 10 kilo weegt en niet groter is dan de maximale afmetingen van 55 cm x 40 cm x 20 cm. (Handtassen, aktetassen, laptops, winkelaankopen, camera, enzovoort moeten worden vervoerd binnen uw toegestane ene stuk handbagage)

26 augustus 2012 om 15:03
johnhulsman Gebruiker

Transavia:

Handbagage
Handbagage mag worden meegenomen in de cabine. Omdat de bagageruimte in de cabine beperkt is, gelden er een aantal voorwaarden. De toegestane handbagage per persoon is:

1 stuk handbagage (inclusief laptop, foto- en filmapparatuur)
maximale afmetingen (L x B x H) 55 x 35 x 25 cm
maximaal gewicht van 10 kg

Dus bij de ene maatschappij wel en bij de andere dus niet (fijn die standaarden)

26 augustus 2012 om 11:22
IkBood Gebruiker

Ik heb al 5 jaar een Wenger rugzak, en ik moet heel eerlijk zeggen, Wenger is een top merk. De naden zijn sterk/dubbel uitgevoerd. De stof is echt dik en supersterk. Ritsen zijn stevig van een goed slijtvast materiaal. Ik ben super tevreden. Vaak zegt men ook tegen mij: Wat een mooie rugzak, die ziet er goed uit…

26 augustus 2012 om 21:25
vivo Gebruiker

Wat is nu de exacte buitenmaat?  Buitenmaat (breedte x hoogte x diepte): 43 x 39 x 24 cm

Ik zie daarna nog eens afmetingen staan: Afmetingen: 43 x 26 x 35.5 cm

27 augustus 2012 om 22:34
huifkar11 Gebruiker

Ik kreeg vandaag (27-8) om 01:28 de aanbieding in de mail, en nu zie ik op de site dat het de aanbieding van de 26e is. Hoe zit dat nu, want ik wil graag zo’n trolley aanschaffen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.