27 augustus 2012 om 23:55
iBOOD

Dirt Devil Powermaid Stoomreiniger

Iedereen kan wel wat hulp in de huishouding gebruiken. Eentje die niet vies is van een beetje hard werken en die iedere huishoudelijke klus moeiteloos klaart. Een hulp met pit. Een hulp met power. Wat jij nodig hebt in huis, is een Powermaid! Deze welgevormde rode duivel staat garant voor een ongekend schoonmaakresultaat. Stoomreinigen is de laatste nieuwe reinigingstechniek die een diepreinigende werking heeft zonder afhankelijk te zijn van het gebruik van chemische toevoegingen. Stoomreinigers gebruiken een minimale hoeveelheid water om stoom te maken en dit wordt samen met de hoge druk gebruikt om bijna ieder oppervlak in één keer hygiënisch te reinigen. Omdat de temperatuur van de gebruikte stoom erg hoog is, zo om en nabij de 100 graden Celsius, is het verwijderen van vet en vuil bijzonder gemakkelijk. Ook dood het bacteriën en andere organismen en worden nare luchtjes geneutraliseerd. De Powermaid heeft een vermogen van 1550 Watt en een waterreservoir van 0,4 liter waarmee ze een maximale stoomdruk van 2,5 bar produceert. Binnen 30 seconden is ze klaar voor gebruik en kan ze ongeveer een kwartier mee. Met een snoerlengte van 5 meter heb je alle bewegingsvrijheid die je nodig hebt en maar liefst 12 verschillende accessoires vergezellen de Dirt Devil Powermaid waarmee diverse oppervlakken kunnen worden gereinigd zoals harde vloeren, tapijt, meubels en ramen maar ook vieze voegen tussen tegels in de keuken of de badkamer en groene aanslag op tuinmeubelen. Behalve dat ze een sterk reinigingsvermogen heeft, laat ze zich ook nog eens eenvoudig bedienen. Jouw ideale hulp in de huishouding dus, deze bevallige Dirt Devil Powermaid stoomreiniger!
  • Merk: Dirt Devil
  • Type: Powermaid (M3454)
  • Welgevormde, krachtige stoomreiniger
  • Voor een ongekend schoonmaakresultaat
  • Vermogen: 1550 W
  • Gebruiksklaar binnen 30 sec.
  • Snoerlengte: 5 m
  • Gebruiksduur ca. 15 min.
  • Waterreservoir inhoud: 0,4 l
  • 12-delige accessoireset
  • Automatische pomp
  • Oververhittingsbeveiliging
  • Maximale stoomdruk: 2,5 bar
  • Stoomtemperatuur: 100 °C
  • Afmetingen in verpakking: 250 mm x 120 mm x 225 mm
  • Gewicht: 2,4 kg
  • Garantie: 2 jaar fabrieksgarantie
28 augustus 2012 om 00:06
Sqantrax Gebruiker

Vorige x was ik al het twijfelen om deze te kopen. Zie een ander vaak bij tellsell, maar deze ziet er een stuk beter uit! wel handig voor alle vuil, vooral mn tapijt is vaak een hell om schoon te maken. besteld!

28 augustus 2012 om 00:13
Xardasteo Gebruiker

Het product is goed, maar de vorige batch op Ibood was echt knudde…

Hopelijk is deze beter

28 augustus 2012 om 00:15
Piet Saman Gebruiker

Eind juni gekocht hier bij ibood, nog geen moment spijt van gehad! Wat een heerlijk apparaat. Maak er bijna alles mee schoon, en dat zonder vieze schoonmaaktroep etc. ook heel fijn voor je ramen!

28 augustus 2012 om 00:24
Kildare1976 Gebruiker

Powermaid heb ik gewoon nodig! Tijd voor een degelijke reiniger om die douche te reinigen! En dan mag ik mijn tandenborstel weer opbergen! :)

28 augustus 2012 om 00:27
nuggetje Gebruiker

Je verwijdert er makkelijk viezigheid en vet mee op moeilijk te bereiken plaatsen .Met stomen geraak je echt overal aan .Stoom is verneveld super heet water en reinigt alle vlekken zonder chemische troep.Wij gebruiken hem voor de badkamer,auto en zelfs de bbq heb ik er al mee proper gespoten.Gedaan met schuren op die voegen van de badkamertegels.Met een volle tank doe je zo een goed kwartier en dan weer bijvullen.Let wel dat je niet teveel water in het bakje doet want dan gaat hij lekken.Gordijnen heb ik zelf nog niet getest hier.Gewoon leidingwater gebruiken is goed genoeg en hij is na een halve minuut klaar voor gebruik.Het rode lampje wordt dan groen.Aan de slag ermee zou ik zeggen.

28 augustus 2012 om 00:39
TimberLeek Gebruiker

had hier al een keertje iemand oover gehoord, dat schoonmaken met stoom beter en hygienischer was.. nu toch maar over op stoomreinigen door ibood :-)

28 augustus 2012 om 00:52
micasasucasa Gebruiker

op de valreep voor het slapen de iBOOD van de dag besteld. Ga srtraks verhuizen in een huis vol met glas, prima oplossing om het schoon en vetvrij te houden.

28 augustus 2012 om 01:12
ferdyp Gebruiker

Ik heb nu een soortgelijk ding van een of ander B-merk, en dat werkt voor geen meter.

Sta nu erg in tweestrijd of dit dan wel werk.

28 augustus 2012 om 01:44
TomWal Gebruiker

Kan er mij iemand zeggen of dit apparaat ook geschikt is om stoffen mee proper te maken?

Zoals een matras of stoffen zetels?

mvg

28 augustus 2012 om 01:44
Edchen Gebruiker

Hopelijk doet ie wat ie beloofd, want ik heb hem toch maar besteld.

Haar vriendje lijkt me trouwens ook wel handig ;-)

28 augustus 2012 om 01:52
jczero Gebruiker

Ik ben het echt beu met al die chemische en raar ruikende reinigingstroep. De Power Maid zou een verfrissende opluchting zijn in mijn leven.

One Power Maid to clean them all.

28 augustus 2012 om 06:18
Barry Cade Gebruiker

ook vorige keer gekocht hier bij ibood, echt lekker handig apparaatje om mee schoon te maken. Onze pianolak keuken is erg makkelijk met vette vingers etc, met de powermaid in een seconden weer als nieuw

28 augustus 2012 om 07:25
sandra_vdv Gebruiker

word de buitenkant zeer warm ?

en kan je het met een schouderriem meedragen ?

wie heeft er echt ervaring mee ?

en dat vriendje zou ideaal zijn voor de caravan .

28 augustus 2012 om 07:38
Aspharanx Gebruiker

Wie meer info wil over dit apparaat moet maar eens het vorige topic erover zoeken. Vooral het einde van dat topic… In het begin iedereen heel tevreden net zoals nu maar eenmaal de producten in handen waren schoot er maar weinig positiefs van over. Het is een slecht apparaat en een miskoop geweest. Het vuil gaat er amper mee weg, het duurt soms heel lang voordat hij eindelijk begint te stomen, hij valt regelmatig uit en als je de stoomknop loslaat blijft hij nog seconden lang doorstomen wat gevaarlijk is. Hij was zo slecht en gevaarlijk dat ik hem al heb weggesmeten. Dus mensen, maak niet dezelfde fout als ik.

28 augustus 2012 om 10:05
Margriet81 Gebruiker

Bedankt voor je tip. Heb de laatste pagina’s van het forum gelezen en ben overtuigd. Ik ga hem niet kopen! De vorige keer twijfelde ik enorm. Mijn man leek het helemaal niets. Tijdens het schoonmaken dacht ik wel eens, nu had ik het stoomapparaat goed kunnen gebruiken… Daarom was ik verrast om hem weer op Ibood te zien.

Nu lees ik negatieve gebruikerservaringen. En dat de dop niet los kan zonder tang, dat is echt de druppel. Ik heb weinig kracht in mijn handen, dus wil hem wel gewoon open kunnen draaien.

Nogmaals bedankt! Bespaart 36 euro, een hoop ellende, veel tijd om klachten te mailen e.d.

28 augustus 2012 om 08:11
liejpen Gebruiker

Ik ben het topic gaan lezen en zie van de aankoop af. Jij hebt mij 30€ bespaard aspharanx waarvoor dank.

28 augustus 2012 om 08:24
krijgsheer Gebruiker

Edited by: Renate
Beste iBOODers, ik zie dat sommigen wederom zeuren over de prijzen die iBOOD weggeeft. Nergens staat vermeld dat je review Positief moet zijn om mee te dingen. ELKE review positief of negatief dingt mee naar de prijs!

28 augustus 2012 om 11:49
PACS Gebruiker

Edit by Renate
Ik zal je tip aan de admin doorgeven. Deze gaat daar uiteindelijk over.

28 augustus 2012 om 08:56
Andolo Gebruiker

Beste wanneer jij een product in de door jou omschreven staat ontvangt dan Annuleer je het product.
er kan altijd iets fout gaan, maar als je zelf niet de juiste vervolg actie onderneemt kunnen wij daar ook niets aan doen.

28 augustus 2012 om 09:21
JdBr Gebruiker

Apparaat vorige keer hier gekocht en in tegenstelling tot andere reacties zijn we er juist heel tevreden over! Beetje water wat nog in de tank zit komt doordat de apparaten stuk voor stuk getest worden, net als bij een espressomachine er nog restanten koffie in zitten. Voor dit geld een superhandig en “idiotproof” product. Wij hebben hem voor 2 dingen intensief gebruikt: schoonmaken van de ramen en reinigen van de barbecue. Beide gaan heel gemakkelijk, ramen zijn streeploos schoon. Al gebruikten wij wel onze eigen trekker want de meegeleverde trekker is niet slecht maar ook niet heel goed. bbq reinigen gaat ook goed, we even langdurig sommige stukken stomen maar goed, logisch na zo’n mooi seizoen.

Kortom wat mij betreft wel een echte aanrader, voor die drie tientjes is het enkel al om de ramen te lappen een superding!

28 augustus 2012 om 09:26
YOL@ Gebruiker

oke gekocht, ik heb verschillende berichten gelezen.
Dus moet ik het zelf ondervinden.
Heeft al diverse aanbiedingen bij Ibood  gekocht
nooit geen problemen gehad, hoopt dat het zo blijft.
Ga zo door Ibood.

28 augustus 2012 om 09:31
bvanvelsen Gebruiker

Wij hebben het toestel ook de vorige keer gekocht en zijn hier niet tevreden over. De druk is niet hoog genoeg. Hij blijft enkele seconden na het loslaten nog doorstomen. Hij start soms pas met stomen na een hele laadtijd. En het vuil gaat er gewoon niet mee weg. We hebben het op verschillende zaken uitgetest: fornuis, kleding, gordijnen, buitentafel, vloer, enz… Wat ons betreft een miskoop…

28 augustus 2012 om 09:50
kriepingdetd Gebruiker

Ook ik heb deze hier vorige keer aangekocht en moet ook zeggen dat ik hier niet tevreden over ben. Ik kan de ervaringen van @bvanvelsen bevestigen. De ene keer wel druk, andere keer geen druk, blijft soms doorstomen, … Was ook hier een miskoop.

28 augustus 2012 om 10:13
harmroest Gebruiker

Ik heb de vorige keer het product hier gekocht en ben er zelf erg tevreden over! Blijft soms wel even doorstomen maar dit is geen probleem. Hij houd van zelf op.

28 augustus 2012 om 10:32
Eveltje Gebruiker

Ik heb deze gekocht bij de vorige deal. Ik merk dat de meningen sterk verdeeld zijn op het forum. Hier mijn objectieve mening. Het apparaat is niet ideaal voor vetvlekken en vastgekoekt vuil, ik heb dit zelf getest in mijn keuken en dit is weinig effectief. Het vet kwam niet los en de vlekken waren niet verdwenen. Het apparaat is daarentegen wel schitterend voor stoffen en ramen! Je ramen blinken als nieuw, zonder twijfel. Mijn vriend had in zijn auto plekken van drank op zijn zetel, die zaten daar toch al een paar maanden, maar met dit apparaat waren ze binnen de kortste keren gewoon weg. Ideaal dus voor de auto.
Bij de levering had ik helemaal geen klagen, het apparaat werd correct geleverd, perfect in orde en zeker nergens beschadiging te vinden. Het apparaat blijft soms inderdaad nastomen, maar dit maar voor een 2 tal seconden, is dus in mijn ogen niet echt een nadeel.
Kort samengevat: Slecht voor vetvlekken en vastgekoekt vuil. Goed voor auto, ramen en stoffen. Hopelijk helpt dit jullie iets verder!

28 augustus 2012 om 10:45
nancytje Gebruiker

DE Powermaid heb ik gewoon nodig!

zeker aangezien ik binnen 2 maand een nieuwe woning betrekt.

gedaan met de tandenborstel te gebruiken.

28 augustus 2012 om 11:06
DjDiGiT Gebruiker

Ik zweer bij de Powermaid want zij is mijn beste aid!

28 augustus 2012 om 11:10
krugerrand Gebruiker

Deze stoomreiniger is een hulpmiddel.Verwacht er geen wonderen van.Hij reinigt zeer zeker wel maar niet altijd even efficient.Ik gebruik hem vooral in de badkamer en in de keuken.In de badkamer voor de voegen van de tegels en de badranden.Hier is dat een makkelijker karwei dan schuren met een sponsje en chemisch produkt.In de keuken is die vooral handig voor de vele hoekjes.Je moet natuurlijk wel steeds het juiste asseccoire deel gebruiken.Vensters poetsen kan je er ook goed mee maar gaat zeker niet sneller dan de gewone manier.Wij hebben nogal veel ramen en het waterreservoir is te snel leeg.Mijn conclusie is dat je hem best kan gebruiken voor kleinere taken en moeilijk te bereiken plaatsen zoals hoekjes en randen.Een barbecue spuit je er ook mee schoon,tevens de onderkant van je schoeisel of een vlekje ergens op.Niet dat altijd een vlek onmiddelijk verdwijnt.Soms moet je meerdere keren herhalen(en dan nog).Ook goed voor groenaanslag of mos.Zelfs beter dan een hoge druk reiniger omdat je hier met heet water spuit daar je met koud enkel steeds meer mos kweekt(het mos komt sneller terug).Ook hier mag het oppervlak ook weer niet te groot zijn.Dirt Devil is een goed merk want we hebben er hier meerdere produkten van.Deze rode duivel is voor mij dus een handig hulpmiddel.

28 augustus 2012 om 11:12
Admin Admin Admin

Beste iBOOD’ers,

Er staan een paar negatieve ervaringen op het forum over de Dirt Devil Powermaid. Dit betrof echter maar een nihil percentage van het in totaal aantal geleverde stuks; onze leverancier heeft verzekerd deze klanten tegemoet te komen en staat nog steeds achter de kwaliteit van dit produkt. Dus mocht je een negatieve ervaring hebben met de Powermaid, graag melden via het contactforumulier.

Juist door de hoeveelheid positieve reacties op de Powermaid hebben wij besloten deze te herhalen op iBOOD.

Team iBOOD

28 augustus 2012 om 12:02
dre667 Gebruiker

…een forum dient toch om ervaringen uit te wisselen, zowel positieve als negatieve?

( je geeft sterk de indruk dat je slechte ervaringen moet melden via het contactformulier en niet op het forum…!)

Edited by: Admin
Hi dre667, je hebt helemaal gelijk en hier is dit forum ook voor bedoeld. Ik wil alleen de mensen er op attenderen dat wanneer ze een negatieve ervaring hebben dit ook melden bij de klantenservice. Dan kunnen we kijken of de negatieve ervaring wellicht aan een mankement oid ligt.

28 augustus 2012 om 13:19
valentinus69 Gebruiker

Zelf werk ik ook in de verkoop.Als ik 100 x hetzelfde produkt verkoop heb ik ook wel eens 1of 2 mensen die niet tevreden zijn.Dit wordt dan ook steeds netjes opgelost en ik ben er zeker van dat dit bij jullie ook wel het geval is.Zowel positieve als negatieve berichten worden wel eens overdreven hier.Zelf ben ik overtuigd van de goede werking van dit produkt alleen moet je het gebruiken waarvoor het dient en liefst met het juiste accessoire.Stomen doe je zonder reinigingsmiddelen en is daarom ook beter voor het milieu.Alleen al aan reinigingsprodukten spaar je een hoop geld uit.Het gebruik staat hier uitvoerig beschreven dus ik ga niet in herhaling vallen.Bij deze mijn post en deelname.Groetjes.

28 augustus 2012 om 20:11
Aspharanx Gebruiker

Edit by Renate
Het staat je vrij om het advies wel of niet te volgen. Echter we kunnen je niet helpen als je geen contact met de klantenservice opneemt.

29 augustus 2012 om 00:05
Xardasteo Gebruiker

Pffff… ik kreeg dan wel mijn geld terug maar daarmee was het probleem dus niet opgelost maar maakt Ibood zich er gewoon makkelijk van af. Contact opgenomen met Dirt Devil Kantoor in Goes. -> opgestuurd en gerepareerd.

Bedankt voor een Stoomreiniger voor slechts 6,75 euro maar wel veel gedoe eromheen…

Nu werkt hij perfect btw…

28 augustus 2012 om 11:38
Peze Gebruiker

Helaas heb ik het niet in mijn portemonnee om een echte maid in te huren.. maar wat is er nou een beter alternatief dan deze Powermaid! =D NIETS..!! Altijd bij de hand.. 24/7 at your service.. I LIKE..!! Heb ook gelijk de Stoomreiniger besteld! Lijkt me ook een superapparaat..

28 augustus 2012 om 11:50
wendyweb Gebruiker

Eigenlijk ben ik op zoek naar dit apparaat waarmee ik de laminaat kan doen, al staand. Dus in plaats van dweilen, dit apparaat al staand als een stofzuiger over de vloer laten gaan en zo schoon krijgen. Ideaal voor mensen met rugklachten. Ik begrijp dat dat vriendje dit wel kan. Ik hoop dat dit vriendje eens te koop komt op iBood, want die ga ik absoluut bestellen.

28 augustus 2012 om 11:52
hendigzat Gebruiker

Ondanks de laatste reacties van mensen die de vorige keer dit product hebben besteld heb ik toch deze powermaid besteld. Juist mensen die een defect product hebben ontvangen hoor je eerder en gezien de reputatie van Ibood ga ik er vanuit dat het wel goed zal komen. Tevreden klanten hoor je immers minder op forums en zijn veelal bezig met nieuwe bestellingen. Die handy duo zou ook mooi zijn als je het krijgt voor de combinatie van deze prijs maar zo denken er natuurlijk meer over. Kortom we zouden dit allemaal wel willen krijgen bij onze bestelling.

Sommige hebben een verwachting dat een product al het werk doet terwijl je dit juist als een handigheid in huis moet zien en een aanvulling op andere producten. De combinatie tussen al deze dingen nemen juist het vervelende werk in huis af.

4 september 2012 om 14:53
Karen.40 Gebruiker

Ik heb hem vandaag binnen, geprobeerd en vind hem tegenvallen!

“12 verschillende accessoires” waarvan 3 dezelfde kleine borsteltjes en 2 raamwissers die ik zelf ook wel in huis heb liggen. Zwaar wanneer je de ramen ermee moet doen. En de stoomdruk varieert tijdens het schoonmaken. Ook bij mij blijft hij een paar secondes doorstomen nadat ik de knop heb losgelaten. Streeploos en verwijderen van vet en vuil gaat echt niet lukken in 1 keer! Had een de powermaid gericht op een spin tegen het raam, deze liep daarna gewoon weg. Lijkt me geen 100 graden. Snoerlengte is inderdaad lang.

Ik heb ooit een Aldi apparaat gehad die het beter deed.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.