28 augustus 2012 om 23:55
iBOOD

Russell Hobbs Desire keukenmachine en blender met krachtige 600 watt motor

De stortvloed aan kookprogramma’s op tv inspireren je misschien tot het bereiden van de meest uiteenlopende gerechten. Maar voor sommige maaltijden moet je een echte duizendpoot zijn. Voor iedereen met slechts twee handen is deze de Russell Hobbs Desire keukenmachine! Want hoe ingewikkeld je recept ook is, deze veelzijdige keukenmachine kan het aan. Deze keukenmachine kan raspen, snijden, mixen, mengen en hakken voor het creëren van heerlijke sauzen, soepen, smoothies, purees en beslag. Voldoende om zelfs de wildste kookfantasieën werkelijkheid te maken. De motor van 600 watt kan zelfs de taaiste ingrediënten aan. Al die verschillende mogelijkheden klinken misschien verwarrend, maar laat dat je niet weerhouden: iedere keukenprins en –prinses kan met deze eenvoudige machine uit de voeten. Maak een lekkere saus of beslag of je pakt de blender en maakt een heerlijke smoothie, niks is te gek voor deze Russell Hobbs. Een romantisch diner voor twee, maar ook een compleet feestmaal is met de grote mengkom en blenderkan geen probleem want met de inhoud van 1,5 liter kan je elk mondje voeden. Je ziet op tegen de afwas die dat oplevert? Maak je maar geen zorgen, want de vaatwasmachinebestendige onderdelen gaan gewoon met de rest van de vaat in je machine. De Russell Hobbs Desire keukenmachine: stijlvol en veelzijdig, voor iedere maaltijd!
  • Merk: Russell Hobbs
  • Type: Desire 600
  • Stijlvolle keukenmachine in matzwart met rode accenten
  • Ideaal voor het creëren van heerlijke sauzen, soepen, smoothies, purees en beslag
  • Mengkom (1.5 liter) met een veiligheidsvergrendeling
  • Extra grote blenderkan - 1.5 liter
  • 2 snelheidsinstellingen
  • Pulse-functie
  • Accessoires: snijschijf, 2 raspschijven (medium en fijn),Deeghaken en een garde
  • Anti-slip voet voor extra stabiliteit
  • Geïntegreerde snoeropbergvoorziening
  • 600 Watt
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
29 augustus 2012 om 00:06
Lieven VC Gebruiker

@ iBood : als ik deze bestel, kunnen jullie ‘m dan verzenden rond 1 oktober?  Ik ben immers niet thuis momenteel…

29 augustus 2012 om 07:41
Moderator Renate Moderator

Nee leverafspraken kunnen we helas niet maken. Je kunt wel een alternatief afleveradres opgeven.

29 augustus 2012 om 00:09
Sportbeest Gebruiker

Heb nu nog een handmixertje maar wil hier wel vanaf. Lijkt me dit een prima alternatief? Iemand ervaring met Russell Hobbs?

29 augustus 2012 om 00:18
Kaassoufle cabaretier Gebruiker

Russell Hobbs is een goed merk hoor, heb er een broodrooster van en werkt prima, hiervoor ook een waterkoker gehad van ze.. Altijd erg mooi qua design en materiaal gebruik,

29 augustus 2012 om 00:45
creto Gebruiker

fijn dat er ook een blender op kan, anders heb je 2 van die apparaten op je keuken staan.. Ze hebben nog meer in die lijn. als daar je keuken van vol staat ziet dat er wel ziek vet uit hoor

29 augustus 2012 om 01:13
bobby G Gebruiker

gekocht! snij nu nog alles met de hang incl garde etc. Nu lekker automatischh yihaaa

29 augustus 2012 om 06:39
akhnikh Gebruiker

Kam ik hiermee ook ijs malen voor cocktails?

29 augustus 2012 om 11:45
RKR2012 Gebruiker

Kan nergens vinden het apparaat ook een ijscrusher functie heeft.. Iemand anders misschien een idee?
Ben ook erg benieuwd, want voor de rest goede aanbieding!

29 augustus 2012 om 18:43
Official Product Expert RussellHobbs Official Product Expert

600 Watt is voldoende wattage om ijs te kunnen ‘crushen’.

29 augustus 2012 om 08:22
rivadebo Gebruiker

Is de blenderkan van glas of van kunststof?

29 augustus 2012 om 08:30
jeami52 Gebruiker

Pluspunten

Je kunt er mee snijden, raspen, kneden, kloppen en mixen.

De mengkom en blenderkan zijn van kunstof waardoor deze licht in gewicht en minder breekbaar zijn.

Minpunten

De mengkom en blenderkan zijn van kunststof: minder duurzaam.

29 augustus 2012 om 08:49
rivadebo Gebruiker

Oké, dank je. Wel een beetje twijfel over de krasgevoeligheid van de kan. Ik zal er eens over nadenken.

29 augustus 2012 om 09:22
Zack_Leonhart Gebruiker

Desire 600 lijkt me niet het modelnummer, maar de serie en het wattage. Weet iemand wat het modelnummer is?

In mijn ervaring is kunstof overigens duurzaam zat. Heb nu een blender uit 1995 in de keuken staan en het kunstof is nog steeds in orde. Ding is alleen onhandig groot. Dit is misschien een leuk alternatief.

29 augustus 2012 om 09:25
Zack_Leonhart Gebruiker

Ah, gevonden voor €69 bij coolblue: http://www.keukenmachineshop.nl/product/152227/russell-hobbs-desire-foodprocessor.html

Modelnr: 18511/56

Nette prijs iBood :)

29 augustus 2012 om 10:53
Ridderus Gebruiker

Staat ook bij Kieskeurig….nog zonder reviews helaas.

Laagste prijs is nu €53

http://www.kieskeurig.nl/keukenmachine/russell_hobbs/18511/prijzen/bezorgen/971361/#prijzen

29 augustus 2012 om 13:54
Robiwan Gebruiker

Hallo, een vraag betreft het hier een product met Nederlandse stekker? Dus zonder verloopstuk te hoeven gebruiken?

29 augustus 2012 om 14:59
oinkoink12 Gebruiker

Ja, dit betreft een europese stekker :)

29 augustus 2012 om 16:13
Robiwan Gebruiker

Werd ook beweerd van mijn espressomachine echter bij uitlevering bleek dat niet helemaal correct. Zodoende mijn vraag.

29 augustus 2012 om 14:16
kaatsheuvel1985 Gebruiker

Ja ik wil ook graag weten of hij ijs aankan…:)

29 augustus 2012 om 18:40

600 Watt is voldoende wattage om ijs te kunnen ‘crushen’.

29 augustus 2012 om 17:14
wesmsn Gebruiker

Rubsell Hobbs is idd een goed merk, wij verkopen ze zelf ook veel aan klanten op het werk in de winkel.

29 augustus 2012 om 19:00
iboodfh Gebruiker

Is de keukenmachine geschikt om noten zoals amandelen fijn te malen

29 augustus 2012 om 19:05

Het vermalen van noten is geen probleem.

29 augustus 2012 om 20:21
DewiMesman Gebruiker

Beste Ibood,

Ik had 1 machine gekocht, maar wilde er 2. dus heb later nog 1 besteld. Nu heb ik dubbele verzendkosten betaald, terwijl ze allebei naar hetzelfde adres gaan.

Kan ik niet gewoon eenmalig de verzendkosten betalen?

29 augustus 2012 om 21:01

De enige manier is de 2 vorige aankopen annuleren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Hou er wel rekening mee dat een annulering 2 weken gem duurt

29 augustus 2012 om 22:03
wvkreg Gebruiker

Super, besteld

30 augustus 2012 om 13:26
d.untouchable Gebruiker

OHNEE!! Net gemist..

Weten jullie wanneer deze weer komt of is hij eventueel nog tussen de regels door te bestellen?

30 augustus 2012 om 13:40

Helaas is het niet mogelijk om deze nog eens te bestellen.

Of en wanneer een product voorbij komt, daar geeft iBOOD nooit antwoord op.

Wel kun je in het tip forum aangeven dat je een product graag nog eens ziet komen.

3 september 2012 om 15:10
osado Gebruiker

Weet iemand of de vervanger minimaal net zo goed is en vergelijkbaar betreffende de meegeleverde onderdelen?

==============

De leverancier heeft aangegeven het door ons aangeboden type 18511 niet meer te kunnen leveren. In plaats hiervan geven zij aan een beter type te leveren, namelijk de 19000. Wij hebben in uw iBOOD account de bestelling aangepast.

U kunt dit nieuwere model en de specificaties hier bekijken: http://nl.russellhobbs.com/russell-hobbs-collections/desire/desire-food-processor-19000-56.html

3 september 2012 om 15:13
Tamaartje1981 Gebruiker

Ik ben heel erg benieuwd! Nieuw op iBood (mijn broertje bestelt altijd alles wat wij ook willen, hij is hier kind aan huis), maar nu dus voor het eerst zelf wat besteld. Kreeg een mail dat het een nieuwere variant wordt ivm leveringsproblemen (meer watt en een spatel erbij), netjes geregeld, dus tot zover tevreden!
Ik bak erg veel en stond op het punt om mijn handmixertje te vervangen door een nieuwe (ding is op), maar deze aanbieding is goedkoper en veelzijdiger dan een nieuwe (goede) handmixer! Kan gelijk mn oude blender de deur uit.

8 september 2012 om 11:12
osado Gebruiker

Wanneer wordt ie nu geleverd? :)

8 september 2012 om 11:15
RT Gebruiker

Apart! Heb ook een mail gekregen over leveringsproblemen, maar niet dat ik een nieuwere versie krijg…

Weet je dat zeker?

9 september 2012 om 11:28
mrq.nightwish1978 Gebruiker

Ik heb ook een mail gekregen dat de “oude” versie niet meer te leveren is en daarom een nieuwere versie aangeboden gekregen.

Maar vraag me alleen af wanneer die nou verstuurd wordt in de mail stond rond de 5de sept maar tot op heden is het pakketje niet verstuurd.

10 september 2012 om 13:28
Harmr Gebruiker

In je profiel kun je de verzenddatum zien. Die staat nu op 11 september (morgen). Deze vertraging hadden ze best even per mail kunnen laten weten, maar via je profiel kun je dus altijd de status van een bestelling zien…

10 september 2012 om 14:27
RT Gebruiker

Ik heb zojuist een mail gekregen van iBOOD dat niet iedereen deze nieuwere versie krijgt. Een aantal klanten krijgt de nieuwe versie, de rest de “oude” versie. iBOOD claimt geen invloed te hebben gehad op welke klanten de nieuwere versie gaan ontvangen, maar dat de keuze is gemaakt door de leverancier. Persoonlijk vind ik het een slechte regeling welke een groot aantal klanten benadeelt.

10 september 2012 om 14:40

Beste, ik begrijp je gevoel deels. Echter er wordt niemand benadeeld.
De meeste mensen ontvangen precies wat ze gekocht hebben. Een kleine groep krijgt de nieuwere versie omdat de leverancier achteraf te kennen geeft niet voldoende items te kunnen leveren en hiermee compenseert.
Het was dit of annuleren. Mij lijkt het een mooie tegemoetkoming van de leverancier.

11 september 2012 om 13:02
niels. Gebruiker

Ik heb hem net ontvangen en het is het 600W model. Ik heb wel een email ontvangen dat ik de andere geleverd krijg.
Niet dat ik niet blij ben met de bestelling (deze had ik immers besteld), maar in de mail is mij iets anders beloofd.

Is hier nog wat aan te doen?

11 september 2012 om 13:50

Ik heb met de betreffende afdeling contact gehad, ze gaan hier naar kijken en komen er later op terug.

11 september 2012 om 14:46

Beste iBOOD’ers,

De Russell Hobbs is verzonden en bij de meeste klanten al afgeleverd.

Eerder heeft de leverancier aangegeven niet aan alle klanten het aangeboden type 18511 te kunnen leveren. In plaats hiervan zou een deel van de klanten type 19000 geleverd krijgen.

Deze klanten hebben wij eerder hierover geïnformeerd (at random uitgekozen wie welk type ontvangt).

Nu blijkt dat de leverancier toch meer van het origineel op de website aangeboden type heeft geleverd. Tevens heeft het distributiecentrum de types door elkaar uitgeleverd.

Het is dus mogelijk dat u nu toch het juiste type van de aanbieding heeft ontvangen of dat u geen bericht heeft ontvangen en nu het 19000 type heeft ontvangen.

Een omruiling van het type is helaas niet mogelijk.

Mocht u niet tevreden zijn met het door u ontvangen type dan vragen wij u een “wrong delivery” melding te maken in uw iBOOD account voor 21 september.

In de week van 24 september ontvangt u dan de benodigde informatie om het product kosteloos terug te zenden.

Volgend op het terugzenden zult u het aankoopbedrag terug ontvangen.

Excuses voor de verwarring.

Wij wensen u een prettige dag!

Met vriendelijke groet,

iBOOD Customer Service

11 september 2012 om 20:09
huizeraaijmakers Gebruiker

Hier hetzelfde: het oude model ontvangen, mailtje gehad dat het nieuwe geleverd zou worden. En verder: de handleiding vermeldt dat geen enkel onderdeel in de vaatwasser mag………..Hoezo “Maak je maar geen zorgen, want de vaatwasmachinebestendige onderdelen gaan gewoon met de rest van de vaat in je machine”?

11 september 2012 om 20:49
Natasja_ Gebruiker

Edited by: Renate
Beste, ik ga je doorzetten naar de afdeling webcare. Zij zullen het controleren en contact met je opnemen.

11 september 2012 om 21:39
osado Gebruiker

Ook ik enigszins blij gemaakt met een ‘dooie mus’. Niet dat ik niet tevreden ben met het origineel aangeboden product (18511), maar allereerst was de verwachte verzending 7 september. Voortijdig ingelicht dat deze niet geleverd kon worden ivm tekort dus de 19000 werd daarvoor in de plaats aangeboden. Prima, maar het was niet direct duidelijk dat de levering daarmee op een latere datum zou komen. Dit was blijkbaar te achterhalen in je accountgegevens bij iBOOD.

Nu is dit mijn 1e bestelling na misschien wel een jaar aan iBOOD aanbiedingen (deels in 2009 geloof ik en nu sinds 1,5 maand sinds een presentatie van een iBOOD medewerker). Ik ga ervan uit dat dit een uitzondering is, maar een perfecte ’start’ was dit dus niet.

Graag hoor ik ook of de producten nu wel/niet in de vaatwasser kunnen. Dit is vermeld in de begeleidende tekst en dient dus te kloppen.

11 september 2012 om 21:57

Beste, ik heb 2 verschillende handleidingen van de 18511 gevonden. Beiden zeggen ze wat anders. Ik heb dit dan ook door gezet naar de klantenservice, zij zullen gaan uitzoeken wat het advies nu is.

12 september 2012 om 10:58
Ridderus Gebruiker

Ik heb ook de “oude” 600 watter ontvangen…..

Ben erg benieuwd naar de vaatwasserbestendigheid.

12 september 2012 om 11:18
Bastaspast Gebruiker

Hmm ik heb nog steeds niets ontvangen en het pakketje is ook nog niet verstuurd.

12 september 2012 om 11:24

Beste het is niet ongewoon dat er tussen het eerste en laatste pakket een paar dagen tussen zit. Heb je over 2 dagen nog geen bevestiging neem dan maandag contact op met de klantenservice.

12 september 2012 om 23:04

Er zijn zo te zien al veel bestellingen geleverd maar ik ben nog steeds aan het wachten op de mijne.

Als ik inlog op mijn tpg staat de status van mijn bestelling al  3 dagen op zending voorbereid, en elke dag word de leveringsdag met 1 dag vooruitgeschoven.

13 september 2012 om 01:17
Ridderus Gebruiker

In de manual van de “oude” (die ik ontvangen heb) staat duidelijk dat geen enkel onderdeel in de vaatwasser kan…..anders dan in bovenstaande beschrijving….

Ik laat ‘m nog gewoon in de verpakking tot er uitsluitsel komt.

13 september 2012 om 09:33

Beste, we zijn nog bezig met Russell Hobbs. iBOOD ontvangt de specificaties van de leverancier, dus we willen even van hun uitsluitsel horen. Zodra dit er is zal de klantenservice contact met jullie opnemen.

13 september 2012 om 02:10
Karen.40 Gebruiker

Ik heb gisteren ook de 600watt binnen gekregen.

Voor wat geld erbij had ik best de 19000 editie willen kopen.

13 september 2012 om 17:36

Hoi Renate ik heb weer de melding dat het product een dag later geleverd wordt, begin het nou wel zat te worden.

Is er nog verder wat bekent over wanneer ik mijn Russell Hobbs krijg?

13 september 2012 om 18:58

Van wie krijg je die melding. Van iBOOD of van tnt post?

14 september 2012 om 08:06

Hoi Renate die melding krijg ik als ik inlog op de site van postnl.

14 september 2012 om 10:06

helaas is het zo dat de post er 3 werkdagen over mag doen om het pakket af te leveren. iBOOD kan daar niets tegen inbrengen. na die drie werkdagen kan de klantenservice informeren waarom het pakket nog niet is afgeleverd.

14 september 2012 om 11:25

Die drie dagen zijn allang verstreken.

Aangezien ik maandag op de site van post.nl kreeg te zien dat het product was aangemeld.

Het is nu vrijdag en er staat dat het product morgen wordt bezorgt maar dat stond er ook de afgelopen 4 dagen en het product staat nog steeds op aangemeld, net zoals de afgelopen 4 dagen.

14 september 2012 om 13:10

In dat geval kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Zij zijn namelijk de enige partij die een onderzoek kunnen laten opstarten. Je kunt ook zelf contact opnemen met tnt maar die zullen waarschijnlijk hetzelfde zeggen> De partij die verstuurd moet een onderzoek aanvragen. Helaas kan ik dat niet voor je openen gezien ik geen onderdeel van de klantenservice ben.
De klantenservice kun je via het contactformulier bereiken of telefonisch.

15 september 2012 om 00:01

Nou ik heb een bericht gestuurd naar de klantenservice maar heb geen terugkoppeling ontvangen.

15 september 2012 om 13:40
Robiwan Gebruiker

Hi Renate, bij mij exact zelfde verhaal als mrq.nightwish1978. Vandaag heeft levering zelfs onbekend als afleverdatum. Reeds paar dagen terug een melding gemaakt via klantenservice, maar ook nog geen reactie ontvangen.

15 september 2012 om 17:41

Hoi Robiwan ik dacht al dat ik de enige was en ook bij staat nu levering onbekent.

ben benieuwd wanneer we wat horen.

26 september 2012 om 07:50
Robiwan Gebruiker

Hi, mijn excuses voor het niet reageren op je vorige bericht. Deze heb ik helaas over het hoofd gezien.Ons Twitter-kanaal is niet ons hoofdwijze van communiceren. Feit blijft dat jij nog met een onopgelost probleem zit op het moment. Ik heb dan ook een verzoek bij de afdeling Webcare neergelegd om z.s.m. contact met je op te nemen.

Edited by: Vincent

14 september 2012 om 15:30
Natasja_ Gebruiker

@moderator Renate,

zou je ook nog even aan je collega willen vragen of ze ook achter de ontbrekende spatel wilt aangaan, want ik had wel een mailtje ontvangen over de haken maar al 2 dagen geen reactie over de spatel. Die hoort er ook in te zitten en wil ik dus wel graag ontvangen. Mijn doos was ook niet geseald. Dat ben ik normaal wel gewend van jullie.

Hoor je graag.

17 september 2012 om 11:28

Beste, in de product omschrijving staat geen spatel vermeld.
Accessoires: snijschijf, 2 raspschijven (medium en fijn),Deeghaken en een garde

17 september 2012 om 08:46
wilco1973 Gebruiker

Ook hier een oud model ontvangen terwijl ik een mail had gekregen dat ik de nieuwe zou krijgen.

Geen spatel in de verpakking, verder is de gebruiksaanwijzing echt gewoon veel te beknopt, geen idee waar ik welk onderdeel voor moet gebruiken.

En lekker dat niks in de vaatwasser blijkt te kunnen ondanks “Je ziet op tegen de afwas die dat oplevert? Maak je maar geen zorgen, want de vaatwasmachinebestendige onderdelen gaan gewoon met de rest van de vaat in je machine”…..

Schandalig!

17 september 2012 om 10:42
osado Gebruiker

Beste Renate,

Is er al wat meer bekend over de 18511 wat betreft de vaatwasmachinebestendige onderdelen?
Ik wil het product nog niet gaan gebruiken als hier nog niets over bekend is.

Mvgr.

17 september 2012 om 11:26

Beste, mijn excusses dat het zolang duurt. Ik heb een uur geleden nog om een update gevraagd hierover. Op dat moment was er van Russel Hobbs nog geen reactie ontvangen. Ik kan dus nog niet antwoorden op de veel gestelde vraag.

18 september 2012 om 11:49
Ridderus Gebruiker

Wanneer ik voor de 21e moet beslissen om terug te sturen, wordt het wel krap nu….

18 september 2012 om 14:06

Beste,
Zojuist hebben we antwoord ontvangen van russel hobbs.
In het volgende document kunnen jullie het antwoord lezen:

http://www.ibood.com/assets/docs/12/russell_hobbs_brief.pdf

De blenderkom,
de accessoires,
en de mengkom

mogen wel in de vaatwasser. Door een drukfout staat dit verkeerd in hun handleiding.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.