28 augustus 2012 om 23:55
iBOOD

Russell Hobbs Desire keukenmachine en blender met krachtige 600 watt motor

De stortvloed aan kookprogramma’s op tv inspireren je misschien tot het bereiden van de meest uiteenlopende gerechten. Maar voor sommige maaltijden moet je een echte duizendpoot zijn. Voor iedereen met slechts twee handen is deze de Russell Hobbs Desire keukenmachine! Want hoe ingewikkeld je recept ook is, deze veelzijdige keukenmachine kan het aan. Deze keukenmachine kan raspen, snijden, mixen, mengen en hakken voor het creëren van heerlijke sauzen, soepen, smoothies, purees en beslag. Voldoende om zelfs de wildste kookfantasieën werkelijkheid te maken. De motor van 600 watt kan zelfs de taaiste ingrediënten aan. Al die verschillende mogelijkheden klinken misschien verwarrend, maar laat dat je niet weerhouden: iedere keukenprins en –prinses kan met deze eenvoudige machine uit de voeten. Maak een lekkere saus of beslag of je pakt de blender en maakt een heerlijke smoothie, niks is te gek voor deze Russell Hobbs. Een romantisch diner voor twee, maar ook een compleet feestmaal is met de grote mengkom en blenderkan geen probleem want met de inhoud van 1,5 liter kan je elk mondje voeden. Je ziet op tegen de afwas die dat oplevert? Maak je maar geen zorgen, want de vaatwasmachinebestendige onderdelen gaan gewoon met de rest van de vaat in je machine. De Russell Hobbs Desire keukenmachine: stijlvol en veelzijdig, voor iedere maaltijd!
  • Merk: Russell Hobbs
  • Type: Desire 600
  • Stijlvolle keukenmachine in matzwart met rode accenten
  • Ideaal voor het creëren van heerlijke sauzen, soepen, smoothies, purees en beslag
  • Mengkom (1.5 liter) met een veiligheidsvergrendeling
  • Extra grote blenderkan - 1.5 liter
  • 2 snelheidsinstellingen
  • Pulse-functie
  • Accessoires: snijschijf, 2 raspschijven (medium en fijn),Deeghaken en een garde
  • Anti-slip voet voor extra stabiliteit
  • Geïntegreerde snoeropbergvoorziening
  • 600 Watt
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
17 september 2012 om 14:26
Natasja_ Gebruiker

Beste @Moderator Renate,

Op de doos staat duidelijk beschreven dat er een spatel in moet zitten, niet 1 keer maar slechts 3 keer!

Op de achterzijde van de doos staat in het NL:

600 watt keukenmachine

Mengkom (1,5 liter) met een veiligheidsvergrendeling

Inclusief extra blenderkan (1,5 liter)

Accessoires: snijschijf , 2 raspschijven (medium fijn), kneedaccessoire, garde en een spatel

1 snelheidsinstelling en een pulse-functie

Anti-slip voet voor extra stabiliteit

Stijlvolle matzwrte afwerking met rode accenten

Aan de beiden zijkanten van de doos staat dit ook nog in het engels. ( Include Spatula) De spatel hoort er dus wel degelijk in te zitten.

Deze spatel wens ik dan dus ook te ontvangen met mijn deeghaken daar ik immers heb betaald voor een complete set.

Ik ontvang graag snel reactie dat dit in orde gemaakt word, want het duurt nu toch best een tijdje.

18 september 2012 om 14:09
Moderator Renate Moderator

Beste iBOODers,
Zojuist hebben we antwoord ontvangen van russel hobbs.
In het volgende document kunnen jullie het antwoord lezen:

http://www.ibood.com/assets/docs/12/russell_hobbs_brief.pdf

De blenderkom,
de accessoires,
en de mengkom

mogen wel in de vaatwasser. Door een drukfout staat dit verkeerd in hun handleiding.

18 september 2012 om 20:40
osado Gebruiker

Dank voor de nazorg!

19 september 2012 om 17:00
Ridderus Gebruiker

Dat is een geruststelling…..

Dus maar eens in gebruik genomen….maar nu blijkt hij het niet te doen met de mengkom…..het witte veiligheidsschakelaartje wordt niet ver genoeg ingedrukt door de mengkom. Wanneer je er iets tussen stopt (stukje plastic, karton) doet ie het wel, en ook met de blenderkom.

Dus ik vrees dat ik hem terug moet sturen…..

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.