29 augustus 2012 om 23:55
iBOOD

Curver Decobin Pedaalemmer met een inhoud van 50 liter

Opgeruimd staat netjes! Hoe je ze ook noemt, afvalverzamelaars, troepcontainers of gewoon prullenbak, er gaat niets boven een slimme, stijlvolle maar ook praktische vuilnisbak. De ontwerpen van Curver zijn gebaseerd op efficiëntie, gemak en duurzaamheid. Zo heeft deze Curver Decobin 50l een stevig en breed voetpedaal met antislip voor een optimale bediening. Het deksel opent en sluit soepel en is met de hand voor langere tijd open te zetten zodat bijvoorbeeld afvalzakken makkelijk vervangen kunnen worden. Dankzij de enorme inhoud van maar liefst 50 (!) liter hoef je bovendien niet meer dagelijks het vuilnis buiten te zetten. De decobin is niet voorzien van een binnenemmer, maar heeft een speciale rand waarom de vuilniszak bevestigd kan worden. Door deze grepen omhoog te doen is de vuilniszak makkelijk te vervangen. Dus ben jij jouw huidige pedaalemmer meer dan zat en wil je nu echt eens een praktische, maar ook ruim en stijlvolle prullenbak hebben die je overal kunt gebruiken? Dan zit je helemaal goed met de praktische Curver Decobin 50l Vuilnisbak van absolute topkwaliteit!
  • Merk: Curver
  • Type: Decobin 50L
  • Inhoud: 50 liter
  • Materiaal: Kunstof (met RVS-look)
  • Eenvoudig te openen met brede pedaal
  • Incl. Beugel om zak te bevestigen
  • Afmetingen: H 73 x B 39 x D 29 cm
  • Garantie: 2 jaar
30 augustus 2012 om 00:03
bobby G Gebruiker

pedaalemmertje van curver, leuke deal. stuk goedkoper hier dus zeker even het bedenken waard.

30 augustus 2012 om 00:03
hombrewrx Gebruiker

Eindelijk direct de prijs die je uiteindelijk betaald zonder de transportkosten….doe dat met elk artiekel daar zal een ieder blij mee zijn!

30 augustus 2012 om 00:15
Bas Sillen Gebruiker

vorige x hier bij ibooD gekocht, Mooie prullenbak hoor. geen brabantie maar voor dit geld een aanwinst voor je keuken

30 augustus 2012 om 12:05
szixxx Gebruiker

Een vergelijkbare prullenbak van Brabantia betaal je volgens mij ook wel een stukkie meer voor ;-)

30 augustus 2012 om 01:02
koen4116 Gebruiker

vorige keer net te laat, nu lekker binnen gehaald :-)

30 augustus 2012 om 02:48
iSchip Gebruiker

Hmm, toch nog 2 Euro goedkoper dan in de folder van een landelijke winkelketen in huishoudelijke artikelen…  Is volgens diverse berichten die ik de vorige keer gelezen heb niet echt stevig als hij leeg is, maar toch nog maar eens overwegen.

30 augustus 2012 om 07:28
zdeev Gebruiker

Vorige keer gekocht – goede robuuste prullenbak. past precies 1 volle huisvuilniszak in, zoals het hoort :)

Geen gepriegel met zakken eruit halen, er is voldoende ruite daarvoor, voetstuk werkt goed. Geen vertraging in het openen van de klep zoals bij sommige modellen.

30 augustus 2012 om 11:35
hara_mo Gebruiker

1 volle huisvuilzak, de bruine zak bedoel je, klein of de grote zak? hmm

Maar spijtig dat de emmer er niet uit kan, om schoon te maken, want wordt meestal toch vuil (geknoei)

30 augustus 2012 om 09:48
brijske Gebruiker

Prijsvergelijkingen alleen van hetzelfde product/merk
Edited by: Admin

30 augustus 2012 om 11:43
tradax Gebruiker

Ik ben er niet tevreden over. Er zijn gaten onderaan dus als de zak wat lekt komt het op de vloer terecht! Smerige boel. De beugels om de zak “eenvoudig” naar boven de heffen zijn nutteloos bij een zware vuilzak en werken zelf tegen als je een zak er probeert uit te halen.

Het materiaal zelf is OK.

30 augustus 2012 om 12:04
szixxx Gebruiker

Als je dit al weet dan zorg je er toch voor dat er niet teveel in de zak zit? Ik heb het ook gehad dus ik zorg nu dat ik de prullenbak niet meer zo vol zit dat er vrijwel niets bij kan.

Echt een prima prullenbakkie voor dit geld!

30 augustus 2012 om 13:04
Desiree01 Gebruiker

Beste Tadax,

Volgens mij zijn de gaten in de bodem ervoor dat de zak er makkelijker uit gaat. Omdat er lucht bij kan ontstaat er geen vacuum. De beugels zijn om de zak uit het zicht op te hangen niet om hem er gemakkelijker uit te halen.

Iig veel plezier ermee

30 augustus 2012 om 12:19
n3rdje Gebruiker

Prijs is vandaag aangepast. Maken we geen reclame voor

30 augustus 2012 om 13:36
n3rdje Gebruiker

Nogmaals, bedrijven die er gister nog de hoofdprijs voor vragen en door deze aanbieding voor een dag de prijs verlagen krijgen bij ons niet de ruimte om reclame te maken.

30 augustus 2012 om 16:23
n3rdje Gebruiker

Edit by Renate
N3rdje dat zie je verkeerd. Om middernacht klopte dat wel degelijk. Wat erna gebeurd kunnen we niet op ingaan. De bedrijven die de prijs na middernacht aanpassen hopen hiermee gratis reclame te krijgen. We kunnen hier echter niet op ingaan. Dat is een gebed zonder eind.

31 augustus 2012 om 14:39
hoofvaneric Gebruiker

jammer, ik ben te laat had deze wel willen bestellen. Volgende x maar dan.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.