30 augustus 2012 om 23:55
iBOOD

Je favoriete (vakantie)foto met 40% korting op weerbestendig doek

Bij TuinposterOpMaat.nl ben je aan het juiste adres, wanneer je in een handomdraai je tuin extra wilt opvrolijken. Een tuinposter, ook wel buitenposter, schuttingposter of tuindoek genoemd is de nieuwe tuintrend in Nederland. De tuinposters zijn van fotokwaliteit en kunnen op ieder gewenst formaat geleverd worden, tot op de cm nauwkeurig. Omdat je vaak je eigen smaak wilt behouden kan je de tuinposters op 8 verschillende manieren ophangen. Je kan bij het invoeren van je foto geheel vrijblijvend de kleurstelling veranderen van je foto, namelijk naar zwart-wit of sepia. Heb je een foto met daarop mensen met rode ogen of staat er een datum op de foto, die u eraf wilt hebben, dan kunt je dat aangeven. De medewerkers van TuinposterOpMaat.nl werken deze vervolgens kostenloos voor je weg. Je kan ook tegen een kleine vergoeding een special effect toevoegen aan je foto om deze nog net wat meer uniek te maken. Bij een special effect laat je je eigen foto bewerken tot iets ‘speciaals’ alvorens je deze laat afdrukken op een tuinposter. Uiteraard staan de tuinposters ook erg mooi in het interieur van je huis! Heb jij een schutting, wand, hek of muur die wel wat extra kleur kan gebruiken? Met de 40% kortingsvoucher op een tuinposter naar keuze creëer je een unieke uitstraling in en om je huis.
  • 40% kortingsvoucher op een tuinposter op maat
  • Alleen geldig bij Tuinposteropmaat.nl
  • De tuinposter is verkrijgbaar in diverse standaardformaten (vanaf 40 x 40 t/m 140 x 300 cm)
  • en in afwijkende formaten (elk gewenst formaat mogelijk. Zelf geen leuke foto? Kijk dan in de galerij op www.tuinposteropmaat.nl.
  • Kies voor één van de beschikbare ophangsystemen: Llos doek, kunststof ringen in de hoeken, kunststof ringen om de 30 cm, tunnelzoom onder en boven (er wordt 10 cm extra onder en boven geprint), alumium frame met ringen en haken etc.
  • De waarde van de voucher kan niet gebruikt worden voor de verzendkosten bij TuinPosteropMaat
  • Je ontvangt binnen 5 werkdagen per email jouw unieke voucher met couponcode
  • Je kan meerdere vouchers bestellen, maar per bestelling slechts 1 voucher gebruiken
  • De voucher is geldig tot 1 januari 2013
  • De kortingscode is niet geldig i.c.m. andere kortingsacties.
  • Restitutie is niet mogelijk
  • Je kan meerdere vouchers bestellen, maar per bestelling slechts 1 voucher gebruiken
  • LET OP! Je kunt voor deze deal helaas niet je €5 voucher gebruiken
31 augustus 2012 om 01:49
IDMT inkoop Gebruiker

Iemand ervaring met dit bedrijf en de kwaliteit (gaat het 2 jaar mee of toch langer)?

31 augustus 2012 om 09:08
Official Product Expert Tuinposter-Expert Official Product Expert

Wij werken met weerbestendig doek. Het doek blijft 2 tot 3 jaar goed en is kleurvast. Hopende je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

31 augustus 2012 om 02:59
VerusAmos Gebruiker

Dus voor de duidelijkheid:

Je betaalt niet 4,95 voor je foto op weerbestendig doek, maar je betaalt 4,95 voor een ?voucher? o.i.d.  met een waarde  van 40% korting…

31 augustus 2012 om 09:11

Ja klopt. Je koopt de voucher en met de voucher heb je recht op 40% korting op een groot aantal formaten. Hopende je hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.

31 augustus 2012 om 08:17
Muskey Gebruiker

Betalen voor een 40% korting?

Dus bij een aanschaf twv 60 euro kost dit 41,95 euro.
Komt dan neer op ongeveer 30.1% korting.

Hmm

31 augustus 2012 om 09:13

Lijkt me een mooie korting toch? :)

31 augustus 2012 om 10:20
sander_2505 Gebruiker

Twijfel geval. Je betaald €7,95 verzendkosten plus €4,95 voor de voucher. Je moet dus niet vergeten dat je sowieso nog eens €12,90 kwijt bent. dus hmmmmm

31 augustus 2012 om 11:58

Helaas kunnen wij geen korting geven over de prijzen van onze vervoerder. Los daarvan, ik denk dat je een prachtige korting hebt die in deze markt redelijk uniek is.

31 augustus 2012 om 11:42
Dikdoan Gebruiker

Krijg je de korting ook over posters inclusief het aluminium frame ?

31 augustus 2012 om 11:55

De korting is geldig over de standaard formaten inclusief de afwerkingen, dus ook frame.

31 augustus 2012 om 16:11
bi0 Gebruiker

In de beschrijving wordt ook afwijkende formaten genoemd. Begrijp ik hierbij dat de korting daarvoor niet geldig is?

31 augustus 2012 om 13:23
roloxo Gebruiker

De posters op canvas zijn al niet duur vergeleken met de concurrentie , en dan ook nog eens 40% korting. Ik heb een vouchertje besteld, goeie deal :-)

31 augustus 2012 om 13:25

Dank voor je leuke terugkoppeling, we gaan zorgen voor een prachtige afdruk!

31 augustus 2012 om 13:24
soyrobin Gebruiker

Leuke deal, maar waarom wachten tot 4 september als het om een voucher gaat?

31 augustus 2012 om 13:34

Dat heeft te maken met het uitleveren van de kortingscodes aan de klanten. Op het moment dat bekend is hoeveel kortingscodes nodig zijn, dan worden die voor iedere koper uniek aangemaakt. Ik hoop dat ik hiermee je vraag voldoende heb beantwoord.

31 augustus 2012 om 19:49
Josti601 Gebruiker

Hallo expert,

Gaat het per voucher om één bestelling, of één doek per voucher.

Dus als ik 3 doeken ineens bestel kan dit dan op één voucher ?

11 september 2012 om 09:51

Sorry voor de late reactie. Ik weet niet of je er nog wat aan hebt, maar je kunt 3 doeken bestellen op 1 voucher met die korting. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd even rechtstreeks contact opnemen met info@tuinposteropmaat.nl

31 augustus 2012 om 19:55
layla80 Gebruiker

Dag expert,

Bio stelde een vraag waarvan ik het antwoord ook graag wil weten. Je zegt dat de korting geldt voor standaard maten maar in de bestelomschrijving wordt inderdaad vermeld dat de voucher ook geldt voor afwijkende maten. Ik heb een oppervlakte van 5 meter breedte en 2 meter hoogte.

Zijn deze maten te bestellen en geldt de korting hier ook voor

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.