4 september 2012 om 23:55
iBOOD

Gelert Forest Green 85+10 liter travelers backpak

De vakantie mag dan over zijn, maar er zijn nog zat landen waar het prima weer is en laat dat nou net zijn wat backpackers een beetje aantrekt. Voor hen hebben wij dan ook deze Gelert travelers backpack. Dit is een grote, maar toch handzame rugzak met een groot hoofdvak waarvan de inhoud maar liefst 85 liter is. Daarbij zit er een kleiner vakje met een 10 liter inhoud aan de tas voor spulletjes die je even snel nodig kunt hebben. De tas zelf is gemaakt van eersteklas 600DP honeycomb ripstop/600d polyester. Deze stof staat er om bekend dat deze veel minder snel scheurt dan andere stofsoorten! Ben je 1,50 meter of juist een boom van 2,10 meter? No sweat! Met het ABS draagsysteem is de tas ook nog eens in verschillende hoogten verstelbaar en maakt het dus niet uit hoe groot je bent. Iedereen kan deze tas prima dragen en er een lange wandeltocht mee maken. Over “no sweat” gesproken, de tas beschikt over een Coor Air Design, dit houdt in dat de rugzijde van de tas ademend is dus voorkomt hij een zweetruggetje. Voor de echte lange wandeling beschikt deze tas ook over een wandelstok houder en is hij geschikt voor waterzakken. Heb jij dus ook een echte Bear Grylls in je? Dan kun je met deze tas pas echt survivallen!
  • Merk: Gelert
  • Type: Gelert Shadow 85+10 Forest Green RUC808
  • Een echte survival rugtas voor al jouw grootse avonturen!
  • Materiaal: 600DP Honeycomb Ripstop/600D Polyester (anti scheur)
  • Bestaat uit een groot hoofdvak 85 liter en een kleiner 10 liter vak
  • ABS draagsysteem (eenvoudig in hoogte verstelbaar)
  • Zachte verstelbare heupbanden
  • Cool Air design, zorgt voor lucht aan de draagzijde (rugzijde)
  • Verstelbare hood (bovenkap van de backpack kan in hoogte worden versteld)
  • Ritsvak in hood voor opbergen van documenten
  • Wandelstok houder
  • Draaglus aan de draagkant
  • Geschikt voor waterzakken (Hydration bags)
  • 2 Gaas zijvakken voor bijvoorbeeld een waterzak
  • 2 zij vakken voor het opbergen van kleine spullen
  • Afmetingen LxBxH: 24, 33, 90 cm.
  • Gewicht: 1,8 kg.
  • Levenslange garantie op fabricage fouten
5 september 2012 om 00:04
drimble Gebruiker

Gelert is wel een van de bekendere spelers, ik had ooit een Nomad tas, maar gebruik nu al een paar jaar een Gelert. Prima afhandeling ook als je tas gewoon kapot gaat door een fabricagefoutje.

5 september 2012 om 00:10
Sherrif8 Gebruiker

Hmm Is deze ook geschikt om mee door australie te reizen? ik ga misschien over een halfjaar naar daar om met zo een groepsreis te doen.

5 september 2012 om 00:18
PACS Gebruiker

Ligt aan hoeveel je met de tas denkt te gaan lopen. Als het enkel voor af en toe is, dan lijkt het me geen probleem. Maar als je vaker of langer met de tas moet lopen zou ik toch zeker aanraden om een tas te proberen in een winkel. Moet je vragen of ze de tas met gewicht willen laden, zodat je het kan voelen. Paar rondjes door de winkel …

Houd er wel rekening mee dat een goedkopere backpack* minder fijn zal dragen. Je betaald niet voor niets meer voor de meeste tassen. Ik hecht veel waarde aan een gezonde rug, en zou dus ook niet een goedkope tas halen als ik wist dat ik ‘m intensief zou gebruiken, zeker niet zonder te passen.

Verder moet je rekening houden dat dit wel écht een hele grote tas is. 85L is erg veel. Als je zo een tas helemaal vol pakt dan weegt het ook erg veel. Zelfs voor een mannentas heel groot.

5 september 2012 om 00:13
homebak Gebruiker

Volgens mij moet zo een tas prima zijn. je kan er echt veel in kwijt, het is een wat grotere en je kan je schoenen altijd aan de buitenkant binden indien nodig.

5 september 2012 om 00:16
Ben Naaktgeboren Gebruiker

Super

5 september 2012 om 00:18
michaelz1981 Gebruiker

Is het echt 85 liter of 65 liter. Op andere webshops zie ik dat het een 65 liter betreft met hetzelfde model.

5 september 2012 om 00:31
oinkoink12 Gebruiker

Echt een 85 +10 liter De Gelert Ruc808

5 september 2012 om 08:55
Moderator Renate Moderator

Het door jou genoemde model van 65 liter is de RUC807. iBOOD heeft de RUC808 in de aanbieding.

Website Gelert

5 september 2012 om 00:58
rolfheidemans Gebruiker

Zelfs dit is nog een betere gaming PC dan de andere aanbieding.

5 september 2012 om 01:05
PACS Gebruiker

lol! Kan er iig al je PC, monitor, harde schijven, muis, keyboard, headset, router, drinken, vriezer, vriend(in), games, familie, vrienden, opa, oma, ventilator, boxjes, en huisdieren in vervoeren voor als je naar een LAN-party wilt.

5 september 2012 om 02:20
rolfheidemans Gebruiker

Waar laat ik mijn sleutels dan?

5 september 2012 om 03:16
PACS Gebruiker

hmmm … niet aan gedacht. Ja, daar is dan geen plek meer voor. Moet je een 2e backpack bestellen. Maar dan kan je ook nog de drank en chips mee nemen! En natuurlijk je mobiel!

5 september 2012 om 01:19
b.ridderhof Gebruiker

dit vind ik nou echt een super aanbieding ik was al een tijdje op zoek naar een backpack die groot en stevig is en waarmee ik eigenlijk van alles mee kan nemen. wat een topper ik bestel er meteen maar 1. ik hoop wel zoals al eerder vermeld dat ie goed zit en voor een langere afstand wandelen nog steeds goed zit. het is in ieder geval het proberen waard en maar hopen.

5 september 2012 om 06:35
seppo Gebruiker

Zou deze te groot zijn voor een week of 3 interrailen?

5 september 2012 om 08:00
edwinverduin Gebruiker

85 liter is wel enorm hoor, niet geschikt om vol gepakt mee te lopen. Tenzij je echt groot bent.

5 september 2012 om 08:20
peterdropveter Gebruiker

Hmm ziet er goed uit. ik ga het thuis eens bespreken, misschien nemen mijn vriendin en ik er allebei een voor als we over 3 maanden door azie gaan reizen.

5 september 2012 om 08:42
Daviddev1990 Gebruiker

Mooi aanbieding en goede timing ook. Veel brugpiepertjes zullen wel zo’n tas willen hebben denk ik!

5 september 2012 om 09:16
Williewilwel Gebruiker

Hoe scheurvast is zo een tas? Weet iemand dat?

5 september 2012 om 11:31
oinkoink12 Gebruiker

Volgens de specs regelmatig.

5 september 2012 om 15:06
Silque Gebruiker

Dit zou dus de ‘Shadow 85+10Liter’ rugzak zijn?
De afbeelding die hierboven staat lijkt toch de Horizon 65+10
Is hier verschil tussen? Of hebben de verschillende kleuren andere namen?

5 september 2012 om 15:28
Moderator Renate Moderator

Beste, hierboven heb ik vanochtend een link geplaatst naar de website van Gelert. Hier zie je het juiste product en zul je zien dat de afbeeldingen overeenkomen.

5 september 2012 om 22:10
pino240474 Gebruiker

Ik heb hem besteld! Ik ga 13 december tot 9 januari naar Indonesië, ik hoop dat deze rugzak voldoet.

Ik verwacht niet dat we 30 Km per dag gaan lopen. Ben benieuwd.

5 september 2012 om 23:43
ecvisser Gebruiker

Ook maar gekocht!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.