5 september 2012 om 23:55
iBOOD

Amefa Moderno 130-delige bestekset voor 12 personen!

Wanneer wij thuis een meergangendinertje hebben gekookt krijgt elke gang natuurlijk zijn eigen bestek. Het voorgerecht: een torentje van Hollandse nieuwe met een vulling van bietjes en gesnipperde ui wordt gegeten met het voorgerechtbestek. Naast het voorgerechtbestek vind je de grotere variant, uiteraard is dit het bestek voor het hoofdgerecht wat zo meteen opgediend zal worden. Zij die het liefst vlees eten krijgen een mals stukje Argentijnse tournedos met een frisse truffel-Madeira saus. Voor wie liever een visje eet wordt er een heerlijk Noordzee scholletje met een botersaus opgediend. Voor het dessert bestaande uit verrukkelijke wentelteefjes van briochebrood met verse aardbeitjes en een bolletje vanilleijs verschijnt natuurlijk het dessertbestek op tafel. Het opscheppen van al het eten gebeurt met de benodigde gereedschappen die natuurlijk in deze uitgebreide bestekset terug te vinden zijn. De Amefa Moderno is een complete bestekset vervaardigd uit 18/10 RVS waarmee je maar liefst 12 personen kunt laten aanschuiven. De hoogglans afwerking van het bestek geeft meteen een chique uitstraling. Laat deze knappe bestekset voor 12 personen ook jouw tafel sieren tijdens het volgende etentje!
  • Merk: Amefa
  • Type: Moderno 130-delige bestekset
  • Uitgebreide bestekset voor maar liefst 12 personen
  • Garant voor jarenlang plezier!
  • Hoogwaardig 18/10 roestvaststaal
  • Inhoud:
  • •12 x Tafelmes
  • •12 x Tafelvork
  • •12 x Tafellepel
  • •12 x Theelepel
  • •12 x Dessertmes
  • •12 x Dessertlepel
  • •12 x Dessertvork
  • •12 x Visvork
  • •12 x Vismes
  • •12 x Taartvork
  • •2 x Opscheplepels
  • •2 x Vleesvorkje
  • •1 x Suikerlepel
  • •1 x Saladevork
  • •1 x Saladelepel
  • •1 x Sauslepel
  • •1 x Soeplepel
  • •1 x Taartschep
  • Eigentijds ontwerp
  • Hoogglans afwerking
  • Subtiele decoratie
  • Vaatwassermachinebestendig
  • Wettelijke garantie 2 jaar
6 september 2012 om 00:11
Kruidentuintje Gebruiker

Hmmm jammer dat dit een andere is. voor hen dan! Deze is mooier haha.

6 september 2012 om 00:17
Piet Saman Gebruiker

mijn vrouw zegt dat Amefa goed is. Maar vaak dramt ze dat er op die manier ook doorheen. Is Amefa echt goede kwaliteit. Hoe vaak kan het door de vaaat?

6 september 2012 om 09:02
Official Product Expert Amefa_Expert Official Product Expert

Het bestek kan ten alle tijden door de vaatwasser, lees wel eerst de onderhoudsinstructies zoals hierboven in de .pdf beschreven.
mvg
Amefa-Expert

6 september 2012 om 00:20
pindapikkie Gebruiker

Amefa is een merk wat ook in grote warenhuizen ligt volgens mij. Zal wel prima zijn. Kun je daar ook langs mocht je problemen hebben en je garantie nodig hebven?

6 september 2012 om 09:03

De garantie verloopt via Ibood.
mvg
Amefa-Expert

6 september 2012 om 07:13
sbalk Gebruiker

wij waren al een tijdje op zoek naar nieuw bestek. Dit gaat hem worden!

6 september 2012 om 07:53
nigelator Gebruiker

Durf niet meer zo goed.. heb paar jaar geleden een bestekset van Sola gekocht bij iBood en dat hadden we eigenlijk meteen terug moeten sturen.. Dun materiaal, roest in de vaatwasser.. waardeloos.

Dus, paar vragen:
- voelt dit aan als bestek en niet als blik als je het vast hebt (dus niet te licht en niet gestanste randjes, maar netjes afgewerkt/gegoten)?
- roest dit niet meteen in de vaatwasser? We doen messen al apart zodat ze elkaar niet raken, maar het roest gewoon nog steeds.

Enfin, het is al apart om een paar jaar oud bestek te vervangen door nieuw.. en dan ook het risico nemen van nog een iBood-bestekje.. dus ben benieuwd of dit bestek het waar kan maken :)

6 september 2012 om 08:31
red-eye Gebruiker

Over het niet roesten zou ik zeggen dat dat dan onder garantie zou vallen. Ze garanderen 2 jaar garantie en vaatwasmachinebestendig.

Amefa is een klasse beter dan Sola. Sola heeft dat Ikea-achtige blikkerig gevoel, dun en iel.

Eergder te vergelijken met Gero, WMF etc.

6 september 2012 om 09:12

Dank je wel voor je vragen. Ik ga niks zeggen over de kwaliteit van andere merken.
Echter model Moderno van Amefa is vervaardigd van 18/10 chroomnikkelstaal en is netjes afgewerkt en gepolijst.
De messen moeten inderdaad apart van ander bestek in de vaatwasser om contact corrosie te voorkomen.

6 september 2012 om 09:59
nigelator Gebruiker

Dank voor je reactie!

Hoe dik is de steel van de normale messen, vorken en lepels.

Heb nog even naar de Sola meuk gekeken en daar valt op dat het deel wat je vast houdt net zo dik materiaal is als de vork op zich. Het is overduidelijk gestanst plaat materiaal. Dikte van steel geeft gevoel van kwaliteit.

Het dubbele is dat dit de Amefa aanbieding goed betaalbaar is en ik maar door ga over kwaliteit, maarja, anders laat ik de set toch maar liggen :) alvast dank voor je reactie.

6 september 2012 om 13:33

Het staal van de tafelvorken en lepels in op het heft 2,5 mm dik, het heft van het tafelmes is 6mm dik.
mvg

Amefa Expert

6 september 2012 om 19:02
nigelator Gebruiker

Dank voor je reactie! Hebben nu 1,8mm om 5mm, dus klinkt in ieder geval stuk degelijker :)

6 september 2012 om 19:21
nigelator Gebruiker

& besteld!

6 september 2012 om 08:10
xJoyce Gebruiker

Jammer dat het niet de Amefa BROOKLYN bestekset is, misschien voor in de toekomst een aanbieding?

6 september 2012 om 08:16
Salesdude Gebruiker

Hmm Prima spul. Wij hadden wat probleempjes met het bestek. Althans het bestek was in orde maar incompleet toen wij zo een set kochten. Contact opgenomen en binnen no time had ik een complete set.

6 september 2012 om 08:38
Geert-Jan0481 Gebruiker

@Amefa-Expert
Wordt deze bestekset in een mooie cassette geleverd? Zijn hiervan ook foto’s te vinden? Of kan hiervan een foto geplaatst worden?

6 september 2012 om 09:13

De set wordt geleverd zonder cassette.

6 september 2012 om 09:24
Geert-Jan0481 Gebruiker

@Amefa-Expert
Hoe wordt het dan geleverd?

6 september 2012 om 13:34

Het bestek wordt geleverd in een stevige mail order doos en elk bestekdeel is apart verpakt in een plastic zakje, zodat het niet beschadigd.

6 september 2012 om 08:58
Michiel27 Gebruiker

@Amefa-Expert

Er staat 2 jaar wettelijke garantie. Is er ook nog fabrieksgarantie of iets dergelijks? 2 jaar is namelijk wel erg weinig voor een bestekset.

6 september 2012 om 09:28

De wettelijke garantie is inderdaad 2 jaar. Deze geldt voor fabricage en ontwerpfouten. Mochten deze er zijn, waar we natuurlijk niet vanuit gaan, dan zullen deze zich binnen twee jaar wel aandienen. Mocht er na deze periode zich een probleem voordoen dan is het ter beoordeling van onze Quality Control om te zien of de klacht terecht is.
De garantie verloopt via iBood.
mvg
Amefa-Expert

6 september 2012 om 09:08
Geert-Jan0481 Gebruiker

Er zijn 18 verschillende delen benoemd, op het plaatje zie ik er echter maar 17. Welke mis ik op het plaatje?

6 september 2012 om 09:14

Je mist het vleesvorkje, dit is een vorkje met twee tanden, welke dient om vleeswaren op te dienen. Deze is per abuis niet op de foto terecht gekomen.
mvg
Amefa Expert

6 september 2012 om 09:15
fietsklapper Gebruiker

Hmm zelf niet nodig, maaaaar! Mijn zus gaat uit huis haha, ik heb mooi een cadeau samen met mijn broer :P

6 september 2012 om 09:26
patrickvdweide Gebruiker

Ik wil ‘m wel kopen, maar ga pas over 2 jaar op mezelf. Betekent dit dat ik bij start van het gebruik al zonder garantie zal zitten?

6 september 2012 om 09:32

De wettelijke garantie is inderdaad 2 jaar. Deze geldt voor fabricage en ontwerpfouten. Mocht er na deze periode zich een probleem voordoen dan is het ter beoordeling van onze Quality Control om te zien of de klacht terecht is.
De garantie verloopt via iBood.
mvg
Amefa-Expert

6 september 2012 om 12:46
mmthage Gebruiker

Ik ben benieuwd naar het gewicht van de meest gebruikte onderdelen.

6 september 2012 om 13:22

Het Tafelmes is 78 gram per stuk
De Tafelvork is 42 gram per stuk
De Tafellepel is 49 gram per stuk
De Koffielepel is 20 gram per stuk

mvg

Amefa-Expert

6 september 2012 om 18:27
Viev123 Gebruiker

De koffielepel zie ik niet staan bij de specificaties. Zit deze er wel bij?

6 september 2012 om 13:38
bart_vdb_1982 Gebruiker

Hallo,

Zit er soms een koffer bij? want een 130 delig bestek is niet echt iets wat je zomaar in een lade stopt….

Bedankt

6 september 2012 om 16:31

Hallo Bart,

Er zit geen koffer bij, de set wordt geleverd in een stevige mailorder doos en elk bestekdeel is apart verpakt in een plastic zakje, zodat het niet beschadigd.

mvg
Amefa_Expert

6 september 2012 om 15:36
Hadewichh Gebruiker

Hallo,

Ik zou deze set cadeau willen doen aan iemand die gaat trouwen op 26 september.
Zou ik hem nog op tijd thuisgestuurd krijgen?

Bedankt

6 september 2012 om 18:47
Moderator Renate Moderator

Beste de verwachte verzenddatum is 19 sept. Als dus alles volgens planning verloopt (95% van de tijd) dan is het product ruim op tijd bij jou om als kado te geven op de bruiloft.

6 september 2012 om 22:10
turguthan Gebruiker

djoee toch kan het niet bestellen

6 september 2012 om 23:25
insom2 Gebruiker

Zelfde hier, betalingen gaan niet door.

IBOOD, kan dit opgevolgd worden aub?

6 september 2012 om 23:33
insom2 Gebruiker

Jammer, maar ik ga slapen!
De transactie is geweigerd
Betaling niet aanvaard : Betaling geweigerd door merchant

6 september 2012 om 23:51

Beste iBOODers,

momenteel ervaren wij problemen met transacties gemaakt met Visa of andere creditcards.
we adviseren dan ook om het gebruik van deze kaarten even te staken en te betalen met iDeal of paypal.

Gezien het tijdstip is er even geen mogelijkheid om het probleem te onderzoeken en op te lossen..

Onze excuses en we hopen op jullie begrip.

7 september 2012 om 00:07
Neorey117 Gebruiker

Aha…en wat gebeurt er met de bestellingen die geweigerd zijn?

7 september 2012 om 00:08

Wanneer een bestelling niet voltooid is omdat de betaling geweigerd wordt, vervallen deze na max. 10 min.

daarna vervalt de order en zou je een nieuwe order kunnen plaatsen.

7 september 2012 om 10:05
weckxkim Gebruiker

Beste,

Ik kreeg gisterenavond ook telkens de melding dat betalingen niet lukte, heb via internetbanking/visa ed geprobeerd maar niets lukte. Is het alsnog mogelijk om deze set te bestellen? Zou namelijk wel zeer welkom zijn!

Groetjes

7 september 2012 om 11:26

Nee, helaas is dit niet mogelijk sorry.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.