5 september 2012 om 23:55
iBOOD

Amefa Sophie 130-delige bestekset voor 12 personen!

Wanneer wij thuis een meergangendinertje hebben gekookt krijgt elke gang natuurlijk zijn eigen bestek. Het voorgerecht: een torentje van Hollandse nieuwe met een vulling van bietjes en gesnipperde ui wordt gegeten met het voorgerechtbestek. Naast het voorgerechtbestek vind je de grotere variant, uiteraard is dit het bestek voor het hoofdgerecht wat zo meteen opgediend zal worden. Zij die het liefst vlees eten krijgen een mals stukje Argentijnse tournedos met een frisse truffel-Madeira saus. Voor wie liever een visje eet wordt er een heerlijk Noordzee scholletje met een botersaus opgediend. Voor het dessert bestaande uit verrukkelijke wentelteefjes van briochebrood met verse aardbeitjes en een bolletje vanilleijs verschijnt natuurlijk het dessertbestek op tafel. Het opscheppen van al het eten gebeurt met de benodigde gereedschappen die natuurlijk in deze uitgebreide bestekset terug te vinden zijn. De Amefa Sophie is een complete bestekset vervaardigd uit 18/10 RVS waarmee je maar liefst 12 personen kunt laten aanschuiven. De hoogglans afwerking van het bestek geeft meteen een chique uitstraling. Laat deze knappe bestekset voor 12 personen ook jouw tafel sieren tijdens het volgende etentje!
  • Merk: Amefa
  • Type: Sophie 130-delige bestekset
  • Uitgebreide bestekset voor maar liefst 12 personen
  • Garant voor jarenlang plezier!
  • Hoogwaardig 18/10 roestvaststaal
  • Inhoud:
  • •12 x Tafelmes
  • •12 x Tafelvork
  • •12 x Tafellepel
  • •12 x Theelepel
  • •12 x Dessertmes
  • •12 x Dessertlepel
  • •12 x Dessertvork
  • •12 x Visvork
  • •12 x Vismes
  • •12 x Taartvork
  • •2 x Opscheplepels
  • •2 x Vleesvorkje
  • •1 x Suikerlepel
  • •1 x Saladevork
  • •1 x Saladelepel
  • •1 x Sauslepel
  • •1 x Soeplepel
  • •1 x Taartschep
  • Eigentijds ontwerp
  • Hoogglans afwerking
  • Subtiele decoratie
  • Vaatwassermachinebestendig
  • Wettelijke garantie 2 jaar
6 september 2012 om 00:06
Patty Koot Gebruiker

Zijn er mensen met ervaring van deze producten? gaat dat echt goed in de vaatwasser?

6 september 2012 om 09:16
Official Product Expert AmefaSophie-Expert Official Product Expert

Het bestek kan ten alle tijden door de vaatwasser, lees wel eerst de onderhoudsinstructies zoals hierboven in de .pdf beschreven.
mvg
Amefa-Expert

6 september 2012 om 00:12
Mensje van Steen Gebruiker

@expert hoe zit het met garnaite moet ik dan naar een winkel of opsturen?

6 september 2012 om 09:18

Garantie verloopt via iBood.
mvg,
Amefa-Expert

6 september 2012 om 00:13
Mevrouwdaelder Gebruiker

Mooie set, ik had die vorige set palmon ofzo gemist. Maar ik vind deze persoonlijke mooier dus blij toe dat ik die andere gemist heb

6 september 2012 om 00:13
jan8310 Gebruiker

Wordt er hier een bestekkoffer bijgeleverd?

6 september 2012 om 09:20

Deze set wordt zonder cassette of koffer geleverd.
mvg,
Amefa-Expert

6 september 2012 om 00:24
Connie Moeleker Gebruiker

Hmm heeft iemand een idee wat zo een set elders kost?

6 september 2012 om 07:47
B.A. Ware Gebruiker

interessante deal, ik ga dit maar eens bespreken op het thuisfront. Kunnen we misschien onze oude set eens opzij zetten

6 september 2012 om 07:58
capaburro Gebruiker

Ik heb het een tijdje terug ook besteld om mijn huidige dagelijkse bestek te vervangen.

Ben er zeer tevreden over en gaat goed in de vaatwas.  Tot nu toe nog allemaal perfect in orde zonder van die donkere plekken die soms ontstaan, zoals bij mijn vroegere set.  Dus wat mijn ervaring betreft tot nu toe, een aanrader.

6 september 2012 om 08:21
Fotoderoodt Gebruiker

Deze set nog niet in een winkel gevonden enkel via eenhandelaar op marktplaats.nl waar die 2X zoveel kost

(link verwijderd)

En bij de Makro met luxe koffer

http://eviewer.netmedia-europe.be/cache/server?type=image&source=promobutler_be%2Fmakro1%2Factive%2F%2Fmakro1580n0000041.jpg

Je hoort mij niet zeggen dat het slecht is, maar duidelijk gemaakt voor de partij verkoop

Edited by: Renate
markt plaats zien wij niet als winkel.

6 september 2012 om 10:41
rentacatbelgium Gebruiker

misschien een rare vraag maar hoe breed is de lepel ?

6 september 2012 om 13:24

De bak van de eetlepel is 43 mm op het breedste punt.
mvg,
Amefa-Expert

6 september 2012 om 10:46
Vincent De Wilde Gebruiker

Deftig en goedkoop!  Ligt ook goed in de hand.  Ik heb zelf de vorige set en ben erg tevreden.  Je krijgt het wel toegezonden in een klein dozeke, da’s even schrikken maar alles zat er wel in.  18/10 edelstaal is sowieso aan te raden.  Bevat chroom en nikkel.

6 september 2012 om 11:52
lise_c Gebruiker

Wat is het verschil met bestekset Moderna dat je op de Nederlandse Ibood kan bestellen? De afbeelding lijkt mij net dezelfde.

6 september 2012 om 13:29

Het zijn twee verschillende modellen. De grotere foto met de vier delen geeft dit goed weer.
mvg,
Amefa-Expert

6 september 2012 om 21:45
turguthan Gebruiker

Wil het bestellen maar het lukt me niet en kweet de reden niet heb gebeld naar de bank ma normaal is er geen probleem kan iemand me helpen ????krijg bericht zie hieronder

Probleem met de validering van de card : Dit type kaart vereist een authentificatie. U kan hierover meer informatie verkrijgen bij uw bank.

6 september 2012 om 22:38
weckxkim Gebruiker

Ik heb hetzelfde probleem…

6 september 2012 om 22:44
JohanSimons Gebruiker

Beste, bij sommige kaarten moet je via een digipass je betaling valideren net zoals dit bij pc banking het geval is.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.