6 september 2012 om 23:55
iBOOD

Joseph Joseph Index Special Edition Vierdelige Design Snijplankenset

Iedere dag een gevarieerde maaltijd op tafel zetten is een gezonde uitdaging. Een die je graag aangaat met deze Joseph Joseph Index Special Edition Vierdelige Design Snijplankenset! De set zelf geeft al een mooi voorzetje door je snijplanken in hele frisse kleuren aan te bieden. Iedere kleur heeft zijn eigen voedselgroep: groen is voor groente, blauw voor vis, wit voor warme etenswaren en rood voor vlees. Toepasselijke kleurtjes die ieder voorzien zijn van een bijpassend icoontje. De snijplanken zitten als archiefmappen in hun stevige ABS houder. Op die manier blader je snel en simpel door je ‘food files’ en vindt je meteen de snijplank die je nodig hebt. De verschillende kleuren hebben niet alleen een esthetische functie, maar ook een praktische. Op deze manier voorkom je namelijk dat gesneden ei naar gesneden ui smaakt en dat je twee dagen later meer tijd doorbrengt op de wc dan op de bank omdat je toevallig je prei sneed op de plank waar je ook je kip gesneden hebt. Gevarieerd eten en snijden is niet alleen esthetisch verantwoord, het is dus ook nog eens gezond. Deze Joseph Joseph Index snijplankenset is ontworpen door Damian Evans. De ontwerper schudt al ruim 20 jaar kunststukjes uit zijn pen die veel prijzen binnenslepen. Zo ook deze snijplankenset: in 2008 won deze de Gift of the Year Award. Soepel snijden en gezond voedsel bereiden doe je vanaf nu met deze Joseph Joseph Index Special Edition Vierdelige Design Snijplankenset!
  • Merk: Joseph Joseph
  • Type: Index Special Edition
  • Vierdelige snijplankenset
  • Verschillende snijplanken voor verschillende soorten voedsel:
  • Groenten
  • Vlees
  • Vis
  • Verhit voedsel
  • Hygiënisch – voorkom kruisbesmettingen
  • Prijswinnend ontwerp door Damian Evans
  • Handig index-systeem
  • Materiaal snijplanken: hoogwaardig polypropyleen
  • In stevige ABS houder
  • Vaatwasserbestendig, houder moet met de hand gewassen worden
  • Levertijd: 4 tot 7 werkdagen
  • Afmetingen: 33 x 21 x 7 cm
  • Gewicht: 2.4 kilo
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
7 september 2012 om 00:01
Moderator Renate Moderator

Beste iBOODers,

momenteel ervaren wij problemen met transacties gemaakt met Visa of andere creditcards.
we adviseren dan ook om het gebruik van deze kaarten even te staken en te betalen met iDeal of paypal.

Gezien het tijdstip is er even geen mogelijkheid om het probleem te onderzoeken en op te lossen..

Onze excuses en we hopen op jullie begrip.

7 september 2012 om 00:06
Dumdumdumdum Gebruiker

Wat hebben ze toch altijd een leuke gezellige kleurige dingen bij Joseph Joseph. Wij hebben die carroussel die hier ook wel eens is verkocht. ik denk dat ik deze ook gewoon bestel, hebben we ten misnte wat planken.

7 september 2012 om 00:08
homebak5 Gebruiker

Ja goed spul hoor JJ. Geniale kleurenknallers

7 september 2012 om 07:41
micasasucasa Gebruiker

Je zou verwachten dat dit goedkope kwaliteit rommel is. maar gelukkig kan ik mededelen dat dat niet het geval is. dit is echt degelijke kwaliteit.

7 september 2012 om 07:54
Peukebeuke Gebruiker

Leuk setje. Komt het in een cadeau verpakking? Dan kan ik het misschien leuk weggeven.

7 september 2012 om 09:00
Moderator Renate Moderator

Beste, de snijplankenset zal geleverd worden in de originele doos waarmee ze ook in de winkel staan.

7 september 2012 om 11:34
Petermeijering Gebruiker

Het lijkt erop dat dit het een ouder model is? het word in ieder geval niet meer aangeboden door Joseph Joseph. Ik ben benieuwd welk model volgens jullie vergelijkbaar is. Het enige wat ik kan vinden wat in de buurt komt is dit:http://www.josephjoseph-webshop.nl/product/joseph-joseph-snijplankenset-index/24259/?gclid=COeu9-6To7ICFUELfAoddyAAAAAlleen deze set is wellicht kwa houder iets hoger. Inclusief verzendkosten is de prijs bij Joseph Joseph maar een kleine 7 euro hoger.

7 september 2012 om 12:47
neusje80 Gebruiker

Klopt dit zijn de snijplanken zonder externe aansluitingen ;-)

30 september 2012 om 08:31
HTip Gebruiker

Heeft iemand deze aanbieding reeds ontvangen?

7 september 2012 om 21:16
pv71 Gebruiker

Deze aanbieding heb ik vaak langs zien komen. Nu eindelijk besteld!

7 september 2012 om 23:53
Fiedel1 Gebruiker

Onderstaande tekst slaat natuurlijk nergens op. Je wast toch altijd de planken af, hoop ik?  Anders is er de mogelijkheid om er 4 dagen mee te doen, zonder af te wassen! Eet ze!

Op deze manier voorkom je namelijk dat gesneden ei naar gesneden ui smaakt en dat je twee dagen later meer tijd doorbrengt op de wc dan op de bank omdat je toevallig je prei sneed op de plank waar je ook je kip gesneden hebt.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.