7 september 2012 om 23:55
iBOOD

Pyrex 7-delige ovenschalenset met 10 jaar garantie!

Iedereen heeft vast wel eens dat moment gehad dat ie voor meerdere personen een lasagne of een ovenschotel wilde maken. En toen bleek dat 1 kleine schaal natuurlijk nooit genoeg is. Breid daarom de inhoud van jouw keukenkastjes uit met deze set van 7 Pyrex ovenschalen. In de set vind je 3 grote ovenschalen in 3 verschillende maten en 4 mini’s. De mini’s zijn ontzettend leuk om te gebruiken als je een etentje hebt met 4 personen. Zo kun je 4 verschillende kleine gerechtjes maken, dan is er voor iedereen altijd wat wils. En met de 10 jaar garantie en zeer hoge koudte- en hitte bestendigheid kun je jaren doen met deze set! Een must have voor iedereen die van koken houdt!
  • Merk: Pyrex
  • Type: 7-delige ovenschalenset
  • 3 rechthoekige ovenschalen en 4 mini’s, altijd de juiste schaal voor al je maaltijden
  • Inhoud set:
  • 1x rechthoekige schaal 30x20
  • 1x rechthoekige schaal 35x23
  • 1x rechthoekige schaal 39x25
  • 4x Mini diameter 10 cm
  • Hittebestendig tot 300°C
  • Koudtebestendig tot -40°C
  • Kan in zowel de oven als magnetron gebruikt worden
  • Vaatwasserbestendig
  • 10 jaar garantie op fabricagefouten
8 september 2012 om 00:05
drimble Gebruiker

Prima set zo op het oog. Handig dat het stapelbaar is zo te zien.

8 september 2012 om 00:07
Sportbeest Gebruiker

Niet verkeerd om in huis te hebben met al die verschillende ovenschotels die tegenwoordig door knorr en kornuiten op de markt geslingerd worden

8 september 2012 om 00:07
tulpenrood Gebruiker

Worden de deksels voor de 4 kleine schalen ook meegeleverd zoals op de foto?

8 september 2012 om 00:10
Bas Sillen Gebruiker

Mooie bakken, komen die grote ook met een deksel of worden alleen die kleine met deksel gebracht?

8 september 2012 om 08:50
nextkiller Gebruiker

Dit zou ik dus ook graag willen weten.
Anders is het denk ik niet de moeite waard.

8 september 2012 om 00:13
PACS Gebruiker

Gisteren en eergisteren nou net overschalen gekocht voor onze nieuwe oven. Baalde op het eerste zicht dan ook behoorlijk toen ik dit zag! Maar de grootste schaal past niet in de oven bij ons. Die hele kleintjes zou ik niet echt weten wat ik ermee zou moeten. En we hebben nu 2 grote (ong. de maat van de middelste van de drie), en 2 iets kleinere (denk net iets kleiner dan de kleinste van de drie). Voor 4 van die schalen 14 euro betaald. Dus ben eigenlijk ook wel tevreden zoals het nu is.

Deze schalen zijn normaal wel echt duur bij de Blokker. Grotere schalen voor 10-15 euro. Dus op zich niet zo verkeerd dit. Maarja, je moet die grootste wel in je oven kwijt kunnen (wss geen combimagnetron / oven), en wel weten wat je met die kleintjes wilt. Als dat geen probleem is zou ik ze zeker gekocht hebben .. ware het niet dat ik dus al nieuwe gekocht heb.

8 september 2012 om 00:17
Barb Dwyer Gebruiker

Mooi! Ik ben helemaal gek van koken. en met die maten schalen moet je echt alles kunnen maken. Ik vind die kleine wel heel schattig ook. kan je makkelijk iets in stomen denk ik.

8 september 2012 om 06:19
klaasvaker Gebruiker

Koudtebestendig tot 40°C

Gelukkig bied het plaatje duidelijkheid, ik vroeg het me al af of je ze permanent warm moest bewaren.
Wel een leuke aanbieding, daar ga ik even over nadenken. Ik hoop alleen dat ze dan beter aankomen als die spaanse ovenschalen die ik bij ibood ooit kocht.

8 september 2012 om 10:28
Olifantje100 Gebruiker

Mooie set; is ook bekend wat de hoogte van de schalen is?

8 september 2012 om 10:39
Bluecupra Gebruiker

Zitten de deksels ook bij de kleine (10 cm) schalen? Leuk voor kleine porties lasagna e.d.

8 september 2012 om 11:53
zay Gebruiker

Inderdaad een paar open vragen voor ik kan beslissen:

- welke schalen hebben deksels?

- hoe hoog zijn de schalen?

8 september 2012 om 12:19
patrickvdweide Gebruiker

Lijkt me duidelijk toch: de 4 mini’s hebben deksels en de 3 schalen niet. Precies zoals op de foto.

8 september 2012 om 20:54
maxibaut Gebruiker

je zou eigenlijk moeten weten of je bij de aankoop van 2 sets, ze als deksel kan vast zetten op elkaar. bij de duurdere modellen van pyrex kan je dat. hier zie ik het niet.

18 september 2012 om 18:07
cwacanno Gebruiker

Neem hiervoor even contact op met de klantenservice.

Edited by: Vincent

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.