9 september 2012 om 00:12
iBOOD

Luxe lederen bureaustoel in hoogte instelbaar met hoge rugleuning

Vandaag de dag brengen we veel tijd door achter de computer of aan een bureau. Dit doen we omdat we voor school aan het studeren zijn of omdat we thuis werken etc. Daarom is het raadzaam dat je ten alle tijde op een goede bureaustoel zit, die je rug, armen en benen goed ondersteund. Een ergonomisch gevormde bureaustoel zorgt er namelijk voor dat rugklachten en armklachten voorkomen kunnen worden. En omdat wij als iBOOD zijnde toch echt erg gehecht zijn geraakt aan jullie willen wij jullie een steuntje in de rug geven. Een luxe bureaustoel gemaakt van kunststof met lederen bekleding die instelbaar is in hoogte, door het gasdrukveersysteem. Het ruggedeelte is voorzien van een speciaal kantelgedeelte dat naar het lichaamsgewicht is in te stellen. Omdat je natuurlijk ook geen houten kont wilt krijgen terwijl je aan je essay zit te typen heeft het zitvlak een extra dik kussen. Hoog tijd om jezelf een promotie te geven, want zoals je wel weet is iedereen een manager, dus ook jij verdient deze stoel!
  • Type: Bureaustoel Manager zwart R160
  • Een ergonomisch gevormde bureaustoel die je armen en rug beter ondersteund!
  • Eenvoudig te monteren
  • Materiaal bekleding: Leer
  • Materiaal armleuning: Kunststof
  • Materiaal voet: Kunststof
  • Hoogte rugleuning: 112-121 cm
  • Hoogte zitting: 45 - 54 cm
  • Breedte zitting: 51 cm
  • Diepte zitting: 51 cm
  • Belastbaar gewicht: 110 kg
9 september 2012 om 00:19
TheUnknownZodiac Gebruiker

Ja wtf wou hem net bestellen en nu is het anders? AUB verduidelijking!

9 september 2012 om 00:19
eSra68 Gebruiker

Ik snap het ook niet.. heb ook juist het vorige besteld geloof ik?

9 september 2012 om 00:21
yuenwc Gebruiker

Ik heb zo te zien echt mazzel gehad, maar hoop wel dat ik de stoel van de vorige foto krijg. Deze ziet er ook prima uit, maar die van de vorige foto was nog luxer! Inderdaad zou een toelichting van iBood wel netjes zijn.

9 september 2012 om 11:53
nuwinnen Gebruiker

Mazzel? De R160 kost normaal zo’n 25 euro meer dan de R118. Google er maar eens op.

9 september 2012 om 00:24
Ladurance Gebruiker

Bedankt voor je bericht yuenwc, ik wilde al gaan bestellen tot ik je bericht zag. Nog maar even wachten op een reactie vanuit iBood.

9 september 2012 om 00:28

Ik bestel ‘m alsnog heb er sowieso een nodig. Ik hoop dat er zo toch nog duidelijk wordt welke het nu wordt.

9 september 2012 om 00:33
Admin Admin Admin

Beste iBOODers, onze excuses, de eerder aangeboden stoel was per ongeluk een eerdere iBOOD deal. De lederen bureaustoel die er nu staat is de juiste. Degene die de eerdere stoel al hebben besteld, krijgen m gewoon bezorgd thuis.

Met vriendelijke groet,

Admin iBOOD.

9 september 2012 om 00:34
yuenwc Gebruiker

Bedankt voor je uitleg. Maar krijg ik nu deze: http://home-living-nl-nl.forum.ibood.com/19945-lue_lederen_bureaustoel_in_hoogte_instelbaar_met_hoge_rugleuning/

of de stoel die er nu staat?

9 september 2012 om 00:38

Jij krijgt de R118 degene die je daadwerkelijk ook besteld hebt. Ik krijg de R160.

9 september 2012 om 00:40
Admin Admin Admin

Beste yuenwc, jij krijgt inderdaad de stoel waarnaar je linkt.

9 september 2012 om 00:42
yuenwc Gebruiker

Oke, top! Ben er (alvast) erg blij ermee ;-)

9 september 2012 om 10:34
didistroyer Gebruiker

Edited by: Renate
Beste, ik ga je doorzetten naar onze afdeling webcare.

9 september 2012 om 13:28
TRuLLi Gebruiker

Beste, ik ga je doorzetten naar de afdeling webcare.

9 september 2012 om 12:13
ebo5 Gebruiker

Beste admin, wilde stoel bestellen zoals op email van € 69,95 maar dan staat er € 79,95 wat is nu de juiste prijs, is verwarrend zo.

9 september 2012 om 12:21
worgygirl Gebruiker

Ik heb ook net de 118 besteld en vraag me ook af of ik die daadwerkelijk ook krijg. iid erg verwarrend

9 september 2012 om 12:36
shadowjack Gebruiker

Geen productexpert? Ik wil weten wat de stoel zelf weegt, heb nu een Ahrend, op zich goed maar die weegt lood. Als deze lichter is dan degene die ik nu heb wil ik er wel over denken om hem te kopen… kan zo snel geen specs mbt gewicht vinden, behalve dat ie belastbaar is tot max. 110 kg.

9 september 2012 om 13:44
darkalliance Gebruiker

Wat is de breedte/diameter van het onderstel? Om te kijken of het past!

9 september 2012 om 13:50
darkalliance Gebruiker

En zit er ook een lendensteun in (op te pompen oid)?

9 september 2012 om 15:37
darkalliance Gebruiker

Admin?

9 september 2012 om 16:38
Kapoon Gebruiker

Ik zou ook graag wat meer info willen voordat ik deze bestel, wat denken jullie zo mensen…is deze stoel die 80 euro waard, of kan ik er beter 1 van de leenbakker halen?

Vind hem trouwens net hier https://www.koopgoedkoop.nl/wonen/kantoor/bureaustoelen/bureaustoel-manager-r160-zwart.html?utm_medium=pcomp&utm_campaign=beslist

Maar die foto’s zijn altijd zo nep, zie liever een “echte” foto van de stoel.

9 september 2012 om 16:59
vroooom Gebruiker

Prijsvergelijk alleen met link

9 september 2012 om 17:17
Kapoon Gebruiker

Andere lijkt me ook beter ook al is dit een duurder model, waar heb je deze trouwens voor 64 gezien?

9 september 2012 om 19:23
CARRe1976 Gebruiker

@ADMIN:

Belastbaar gewicht: 110 kg

en wat als je 118kg weegt…????

9 september 2012 om 19:51
Bob_NL Gebruiker

Er zal zeker wel een veiligheidsmarge boven de 110kg zitten, echter als er dan al iets fout gaat valt het niet onder de garantie!

9 september 2012 om 22:04
kayany80 Gebruiker

klopt het dat de R160 nu EUR 79,95 is of zoals vanochtend in de email aangegeven 69,95?

10 september 2012 om 03:04
iwan.sanders Gebruiker

Valt me een beetje tegen van iBood. Heb nu een rekening betaald van EUR 85,90 en na het lezen van deze comments geen idee wat ik geleverd ga krijgen?

En nu? Er is een fout begaan maar iBood zwijgt erover en moet het hier na komen lezen. Een mail naar de klant toe met info over dit voorval, en niet geheel onbelangrijk wat er nu precies besteld is tegen welke prijs.

10 september 2012 om 15:49
daleecher Gebruiker

Helemaal mee eens welke stoel krijg ik nu?? zie mail van Ibood, als het de R118 is dan krijg ik dus geld terug? want ik heb de R160 besteld!

over vaag gesproken.

Jammer dit weer want ik wil eigenlijk alleen maar de R160

Beste iBOOD’er,

Bedankt voor uw aankoop.

Helaas is er onduidelijkheid over welke bureaustoel wij hebben verkocht.
Het type bureaustoel aangeboden in de nieuwsbrief is vlak na twaalven veranderd op de website in een ander type. U ontvangt de stoel die wij hebben aangeboden op de website en dus niet degene in de nieuwsbrief.

Excuses voor het ongemak.
Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Fijne dag!

Met vriendelijke groet,

iBOOD Customer Service

10 september 2012 om 19:33
toonstra Gebruiker

Bij navraag blijkt dat de door jouw genoemde website de leverancier van iBOOD is.
Er is iets fout gegaan bij het verzenden van de bevestigingsmails, dit zal worden uitgezocht.

10 september 2012 om 21:04
U2Edge Gebruiker

Renate:

Vreemde zaak, ik krijg van Ibood een bevestiging vandaag dat ik de burostoel krijg welk eik besteld heb (de R160 in mijn geval voor 85,90) , 1 uur later krijg ik een mail van KOOPGOEDKOOP, dus leg met dit maar eens uit (en betaald via PAYPAL? Heb ik niet eens, en heel opvallend hetzelfde bedrag en een besteldatum van vandaag? Ben 2 dagen weggeweest en kom net thuis!)

Beste Gast,

Jouw bestelling is bevestigd, hieronder vind je alle gegevens die je nodig hebt. Binnenkort ontvang je meer informatie over de verzending. Helaas kunnen we geen aanpassingen maken aan jouw bezorgadres of bestelling, want jouw order is al in behandeling genomen. Je ontvangt een bevestiging wanneer jouw bestelling klaar is voor verzending.

Jouw Koopgoedkoop team.

Ordernummer:
Besteldatum:

Betaalmethode:

10/9/2012

Paypal

Order status:

Betaald

Bureaustoel Manager R160 zwart

Artikelnummer

20036

Prijs per artikel (Excl. BTW)

€ 85,90

Prijs per artikel (Incl. BTW)

€ 0,00

Kwantiteit

1

Totaal (incl. BTW)

€ 85,90

10 september 2012 om 21:14
daleecher Gebruiker

tegen wie heb je dit nu? tegen mij? ik heb wel degelijk bij ibood besteld maar ook ik heb inderdaad van koopgoedkoop.nl een bevestiging gehad maar hoe kan jij dat nu weten?? het bevestigingsbewijs wat ik bijgevoegd heb is van ibood en het mailtje van koopgoedkoop.nl kwam vandaag vlak naar deze post van mij.  Ik vindt dit erg vaag allemaal.

Wat ik gedaan heb, is bij deze website was mij zelf registreren voor een kortings coupon voor ibood die dus helemaal niet werkt (zou 2% moeten zijn)

ik ga deze ook toevoegen aan deze post.

Beste Gast,

Jouw bestelling is bevestigd, hieronder vind
je alle gegevens die je nodig hebt. Binnenkort ontvang je meer informatie over
de verzending. Helaas kunnen we geen aanpassingen maken aan jouw bezorgadres of
bestelling, want jouw order is al in behandeling genomen. Je ontvangt een
bevestiging wanneer jouw bestelling klaar is voor verzending.

Jouw Koopgoedkoop
team.

Orderinformatie

Ordernummer:
Besteldatum:

Betaalmethode:

10/9/2012

Paypal

Order status:

Betaald

Afleveradres

Peter Klompstra
Bleeklaan 103
Leeuwearden, 8921GZ
Nederland

pejo1@upcmail.nl

Factuuradres

Peter Klompstra_20121NL175384
Bleeklaan 103
Leeuwearden, 8921GZ
Nederland

pejo1@upcmail.nl

10 september 2012 om 21:15
daleecher Gebruiker

zijn jullie allemaal 1 en het zelfde bedrijf of zo?

10 september 2012 om 21:19
daleecher Gebruiker

LOL haha is het internet zo traag of hebben die lui van ibood een post delay ingesteld of zo want nu pas zie ik die van U2edge

raaar allemaal dit. ben benieuwd hoe dit afloopt.

maar ik ben gelukkig niet de enige dus ik denk dat er wat onbekwame mensen werken maar wat wil je ook als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten he geld geld geld.

dodgy

10 september 2012 om 21:49
noesch Gebruiker

Hier ook zo, dus net als bovenstaande berichten, een orderbevestiging ????? gekregen van koopgoedkoop.nl !!

Graag nadere uitleg over deze onduidelijke info admin. van Ibood…

10 september 2012 om 22:01
Jan Muntjewerf Gebruiker

Ook ik ontving een orderbevestiging van Koopgoedkoop. Een bedrijfje dat ik niet ken. En Paypal werkt niet zonder saldo. Zaten we op een spooksite?

Vond dat plotselinge doorlinken en een andere stoel zo raar!

Het geld is wel afgeschreven door Silver Ocean.

Kom iBood: help ons uit de onzekerheid!!

Mvg,

Jan.

10 september 2012 om 22:53
U2Edge Gebruiker

Ik heb reeds om opheldering gevraagd aan koopgoedkoop, duss ben benieuwd naar hun antwoord maar nog meer naar het antwoord van Ibood (en dan vooral van Renate die glashart ontkende…)

10 september 2012 om 22:56
U2Edge Gebruiker

Ik heb NIETS besteld bij u! Wel op 9-9 exact dezelfde burostoel voor precies hetzelfde bedrag via Ibood.com. Verder heb ik geen PAYPAL, kunt u opheldering verschaffen waar deze bestelling vandaan komt of gaat u misschien leveren in opdracht van Ibood???

11 september 2012 om 08:27
Moderator Renate Moderator

Beste iBOOD’ers,

Bedankt voor jullie posts.

Jullie hebben de stoel bij iBOOD gekocht en deze komt via leverancier Koopgoedkoop.
Excuses voor de verwarring, het is niet de bedoeling dat u ook een bestelbevestiging van hen ontvangt. Wij gaan dit uitzoeken en oplossen.

Voor nu geen zorgen, de stoel heeft u bij iBOOD gekocht en Koopgoedkoop gaat deze verzenden en afleveren bij u.

Fijne dag!

Met vriendelijke groet,

iBOOD Customer Service

12 september 2012 om 00:32
Ladurance Gebruiker

Niet dat het mij verder uitmaakt (de barkrukken zijn immers geleverd (zonder beschadigingen of wat dan ook)) maar dit was ook al het geval bij de barkrukken van anderhalve week geleden.

12 september 2012 om 09:55
Moderator Renate Moderator

Ik heb het doorgegeven. Bedankt voor de feedback

11 september 2012 om 16:04
daleecher Gebruiker

fijn ook weer opgelost graag volgende x wat meer opheldering geven a.u.b.

iig weet ik nu dat ik de R160 krijg ieder nadeel heeft een voordeel :-)

24 september 2012 om 21:02
royco1976 Gebruiker

Vandaag de bureaustoel ontvangen hier in Belgie (R160). Geen leren bekleding maar echt PLASTIC! en dan hangen ze er ook nog een leren lapje aan…. WAT ZIJN DAT VOOR ACTIES?

11 september 2012 om 17:37
U2Edge Gebruiker

Ja heb ondertussen een reply van koopgoedkoop:

Bedankt voor uw bericht. Wij zullen inderdaad het door u bestelde product van IBood leveren.
Onze excuses voor de onduidelijkheid.

Voortaan wat beter communiceren Ibood !

13 september 2012 om 13:10
corriezz Gebruiker

Zojuist is de bureaustoel met UPS bzorgd.

Het is een prachtige stoel en ook de stoel die op de foto stond.

Heel erg bedankt I Bood, we zijn er erg blij mee.

Dit was echt een supersnelle levering.

13 september 2012 om 21:08
ramond Gebruiker

Ontzettend snelle levering inderdaad!

Ik heb wel een probleem.

bij het bevestigen van de leuning op het zitvlak is een schroef/moer dolgedraaid en is dus de schroefdraad beschadigd.

Renate zou je mij kunnen helpen met retoursturen of een vervanging?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.