24 mei 2019 om 00:00
iBOOD

Tierra Outdoor Artico Loungeset

Tierra Outdoor Artico Loungeset

Zon? Check. Goed gezelschap? Check. Zonnetje aan de hemel? Check. Hoog tijd om gezamenlijk plaats te nemen op je Artico loungeset. Dat is goed toeven! *plop!*

Specificaties

Merk: Tierra Outdoor
Type: Artico Loungeset
Garantie: 2 jaar

• Acht zitplekken
  • Weerbestendig, onderhoudsarm
  • Inclusief kussens

• Aantal delen: 5
  • Aantal kussens: 15
  • Aantal zitplekken: 8
  • Weerbestendig
  • Materiaal: Aluminium frame, plat wicker, polywood, polyester kussens
  • Kleur set: cloudy grey
  • Kleur kussens: antraciet
  • Gewicht: 35 kg

Afmetingen loungebank

• Hoekbank: 203 x 253 cm
  • Diepte hoekbank: 75 cm
  • Hoogte hoekbank: 84 cm
  • Zithoogte incl. kussen: ca. 52 cm

Afmetingen tafel

• Hoogte: 69 cm
  • Lengte: 149,5 cm
  • Breedte: 79,5 cm

Afmetingen hockers

• Hoogte incl. kussen: ca. 50 cm
  • Lengte: 41 cm
  • Breedte: 41 cm

Dit ontvang je

• 1 Hoekbank
  • 2 Hockers
  • 1 Hoge tafel
  • 15 Kussens
SIZE

De set is verpakt in twee dozen.

24 mei 2019 om 00:48
josabbe Gebruiker

Deze set is eerder al op iBOOD geweest. Kan iemand die toen gekocht heeft, iets kwijt over de kwaliteit en/of ervaringen? Moet de set zelf in elkaar gezet worden (vermoedelijk wel)? Is combineren met een parasol doenbaar? Dank voor alle input!

Beantwoorden

31 mei 2019 om 11:25
Official Product Expert Tierra Outdoor Expert Official Product Expert

set moet inderdaad even in elkaar gezet, maar is erg goed te doen. Parasols zijn in principe altijd te verschuiven naar positie die men zelf wil Josabbe

Groet Joep

Beantwoorden

24 mei 2019 om 05:48
forza11 Gebruiker

Zijn de kussens ook weerbestendig?

Beantwoorden

24 mei 2019 om 07:53
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen forza11,

Er wordt aanbevolen ze naar binnen te halen bij regen of wanneer het gaat vriezen.

Solliciteer!

Beantwoorden

24 mei 2019 om 07:03
waterking Gebruiker

Is dit dezelfde set als garden impressions 19 seagull?

Beantwoorden

24 mei 2019 om 07:54
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen waterking,

Deze set is van een ander merk, dus het is niet dezelfde.

Beantwoorden

24 mei 2019 om 15:24
josabbe Gebruiker

Ik merk nochtans geen verschil op de afbeeldingen van de twee sets :-)

Beantwoorden

24 mei 2019 om 08:55
nikkela Gebruiker

Besteld, ik ben er van uit gegaan, dat de bank in de opstelling zoals die op de foto staat, geleverd wordt! Klopt dat? (Korte zijde links en lange zijde rechts)

Beantwoorden

24 mei 2019 om 09:38
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen nikkela,

Je krijgt hem inderdaad geleverd zoals afgebeeld. Veel plezier met je aankoop!

Beantwoorden

24 mei 2019 om 09:01
lesley1806 Gebruiker

Jammer dit, heb het de vorige keer besteld met 20 euro verzendkosten. Voel je je toch weer in de aap gelogeerd. Plus ik ben niet helemaal te spreken. De zogenaamde composiet tafelblad is erg gevoelig. Er zitten al kringen in mn tafelblad van een klein potje waar een plant in zit. Zou dus betekenen dat je niks op de tafel kan laten staan.

Tafel zelf is vanaf de zijkant redelijk wankel en beweegt heen en weer. Zeker als je iemand links op de foto hebt zitten…

Ik heb een aparte hoes besteld via bol.com en de kussens apart ingespoten en haal ze netjes naar binnen voor het geval. @josabbe, Wij hebben een hangende parasol aan de schuur dus dat gaat prima.

Beantwoorden

24 mei 2019 om 09:14
brancop Gebruiker

Thx voor de review lesley, en hoe zit de bank? Echt een goed gevoel bij zitten of toch maar zo en zo door de de wellicht te lage rug hoogte en de mss wel te korte zit?

Beantwoorden

24 mei 2019 om 09:42
josabbe Gebruiker

@lesley1806: veel dank voor je bericht!

Beantwoorden

24 mei 2019 om 10:01
lesley1806 Gebruiker

De bank zit prima, ik ben zelf maar 170cm dus geen last van een te hoge of korte zit. De rug kussens zijn goed. De zit zelf is wel wat hard, maar misschien moet het nog iets ingezeten worden.

Ik heb zojuist Tierra zelf gebeld, wil eea even bespreken gezien de “dingetjes” die ik heb en hun reactie hierbij. Ik zal hiervan een update geven.

Beantwoorden

24 mei 2019 om 11:46
josabbe Gebruiker

Nog een vraagje, beste Lesley. Komen de kussens qua kleur zeer donker over? Of valt dat mee? De omgeving van het terras is namelijk wit en het contrast mag niet te groot zijn, hé. Thx!

Beantwoorden

24 mei 2019 om 14:08
lesley1806 Gebruiker

@josabbe ik vind de kussen mooi van kleur, zeker niet te donker. Niet te ligt van kleur (je hebt veel beige setjes) ivm eventuele vlekken. Lekker eten buiten op de tuinset is natuurlijk erg fijn.

Als de zon erg hard gaat schijnen, dan hoop ik dat de kussen minder donker zullen lijken..?

Overigens erg goede service verleend door IBOOD zelf!

Dus let op als je de set besteld dat het blad zelf erg gevoelig is en je op moet letten met het plaatsen van objecten op de tafel, zoals glas. Of plantjes in pot voor lange tijd…

Beantwoorden

24 mei 2019 om 15:01
josabbe Gebruiker

Bedankt voor alle info, Lesley. Ik heb de set uiteindelijk gekocht. Ben benieuwd. We zullen alvast niets op de tafel achterlaten.

Beantwoorden

31 mei 2019 om 11:29
Official Product Expert Tierra Outdoor Expert Official Product Expert

Langdurig spullen op tafel zetten kan inderdaad met veel materialen wel een blijvende vlek verzorgen. Dit kan door zuren komen van de combinatie water en aarde van de plant of wortels van de plant. ook kan langdurig op een positie wat verkleuring geven door UV.

Beantwoorden

24 mei 2019 om 09:31
Wes0181 Gebruiker

Is het mogelijk om deze set een maand later te bezorgen?

Beantwoorden

24 mei 2019 om 09:39
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Wes0181,

Hij wordt op 4 juni overgedragen aan de vervoerder en kan dan helaas niet een maand later bezorgd worden.

Beantwoorden

24 mei 2019 om 09:58
Tommy79 Gebruiker

jammer dat er geen set komt waarvan je de kussens niet moet binnenleggen bij regen of vries. Helaas geen plaats daarvoor, want die nemen toch nogal wat ruimte in beslag.

Beantwoorden

24 mei 2019 om 11:55
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Tommy79,

Misschien zijn kussenboxen die je buiten kunt zetten een oplossing?

Beantwoorden

24 mei 2019 om 13:44
J-L Gebruiker

Ik heb deze set via een ander kanaal aangeschaft. Aanzienlijk meer betaald dus deze prijs is netjes!

Wel is het niet écht hoogstaand spul. Maar je kunt het dan ook niet vergelijken met een set van €2000,-

Als je er zuinig op bent gaat ie zeker lang mee.

Een goede hoes is een fijne oplossing. Ik heb zelf een hoes van tuinsethoezen.nl. Kleine investering maar uiteindelijk scheelt het iedere keer bij kans op regen alle kussens binnenhalen.

Een kussenkist/kussenbox is ook een oplossing, alleen vond ik zo’n ding in mijn tuin zo lelijk.

Beantwoorden

24 mei 2019 om 12:55
pcdr1978 Gebruiker

Met name de tafel moet je inelkaar zetten. De bank moet alleen aanelkaar geschroefd worden. Schroeven zaten deels verstopt aan de binnenkant van 1 van de banken. Tafelblad is helaas erg gevoelig. Er zit een briefje bij dat deze kan verkleuren in de zon en geen vloeistoffen kan verdragen zoals drankjes. Moet je meteen wegvegen of een tafelkleed neerleggen. De zit is verder goed, maar wat stug.

Beantwoorden

24 mei 2019 om 14:11
lesley1806 Gebruiker

Bovenstaand is er goed omschreven! Persoonlijk vind ik zo’n blad bij een “onderhoudsvrije” tuinset een grote misser aangezien je in de praktijk met vrienden en familie te maken hebt. Je kan niet als “beroepszeikerd” de hele tijd iedereen waarschuwen of ze AUB voorzichtig kunnen zijn met je tafel… Gegarandeerd dat je het blad niet goed gaat houden.

Je kan het blad schuren, dit ga ik het weekend even proberen…

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.