13 september 2012 om 23:55
iBOOD

Walnotenhouten hoes voor iPhone 4 en iPhone 4S

Tegenwoordig heeft praktisch iedereen wel een Smartphone, iedereen laat de telefoon een deel van zijn leven worden. Sommigen voelen zicht zelfs naakt als zij uit huis gaan zonder Smartphone. En omdat de telefoon overal met ons mee naar toe gaat willen we hem toch wat extra bescherming bieden. Snel even een plastig hoesje of een net te fel gekleurde zakje gaat om de telefoon heen. Eigenlijk niet echt speciaal zo een hoesje. Maar voor zij die niet de zoveelste willen zijn met een plastic hoesje is hier de oplossing. Een iPhone hoes van 100% luxe walnotenhout. Een uniek en duurzaam kwaliteitsproduct waar jij jouw telefoon prima mee kunt beschermen! Deze hoes is geschikt voor de iPhone 4 en iPhone 4S, en heeft aan de binnenkant een stoflaagje zodat het toestel prima past en niet snel krast in het hoesje. Breng daarom authentiek hout samen met de nieuwste technologie!
  • Type: Walnotenhouten hoes voor iPhone 4 en iPhone 4S
  • Authentieke en ambachtelijke houten hoes om jouw nieuwe technologie te beschermen
  • Materiaal: 100% luxe walnotenhout
14 september 2012 om 00:06
Coentjeh Gebruiker

Je kunt onze inkopers tippen via het Tip iBOOD forum. Ik zou zeggen: doe je suggesties! :)

Edited by: Vincent

14 september 2012 om 01:12
Karen.40 Gebruiker

“Tegenwoordig heeft praktisch iedereen wel een Smartphone”

Ja, maar niet iedereen heeft de 4 of 4S met een 50 euro maandabonnement.

Was de 3GS ook niet een optie? Is deze al uit de picture?

14 september 2012 om 08:15
QuadCoreInside Gebruiker

Er komen hier uberhaupt voornamelijk iPhone-accessoires voorbij. Waarschijnlijk heeft degene die deze deals samenstelt zelf een iPhone.

14 september 2012 om 16:53
keromash Gebruiker

idd ik zie ook echt vaak artikelen voor de iphone/ipod/ipad/i… dingen waarom geen artikelen voor android toestellen? want kan het ook mis hebben maar er zijn veel meer mensen met android toestellen dan een lelijke iphone ;) daarom die hoes ook natuurlijk:P

14 september 2012 om 01:20
rogierho Gebruiker

Heeft hij aan de onderkant ook de opening voor oplader? En het ziet er ook uit alsof je de knopjes aan de zijkant niet kan gebruiken met dit hoesje erop… Ziet er wel geinig uit verder hoor, maar lijkt me niet praktisch.

14 september 2012 om 03:20
Ridderus Gebruiker

Daar ben ik ook erg benieuw naar!

14 september 2012 om 10:26
Admin Admin Admin

Uiteraard zijn alle knoppen nog te gebruiken wanneer hij in de Cover zit, anders heb je natuurlijk helemaal niets aan zo een mooie beschermhoes ;)!

Edited by: Admin

14 september 2012 om 09:12
patrickvdweide Gebruiker

Een advies van 89 euro? Beetje onrealistisch ^_^

14 september 2012 om 10:04
Moderator Renate Moderator

adviesprijs is een vaste prijs welke door de fabrikant wordt bepaald. dit is dus geen marktprijs.

14 september 2012 om 14:26
kareltje90 Gebruiker

wie is de fabrikant?

14 september 2012 om 09:12
patrickvdweide Gebruiker

adviesprijs*

14 september 2012 om 09:20
Barry Cade Gebruiker

Kan die ook een beetje tegen water? Niet dat ie mijn phone kapot drukt als het een beetje nat word?

14 september 2012 om 09:50
Dyzou Gebruiker

Denk het niet; hout zet uit als het nat wordt.

14 september 2012 om 09:44
publishah Gebruiker

Hmm ik ga hier even over nadenken. het is wel lekker stylish en weer eens wat anders.

14 september 2012 om 11:21
Dubbeldekker88 Gebruiker

Gekocht!

14 september 2012 om 14:42
redhot17 Gebruiker

Het ziet ernaar uit dat je 2 helften in elkaar moet schuiven. Hoe zit dat dan met de stoffen binnenkant? Is die erop gelijmd? Kan je de hoes eraf halen zonder dat de stof los gemaakt hoeft te worden? Of is het: 1 x in de hoes en bij voorkeur nooit meer eruit halen?

14 september 2012 om 20:12
rogierho Gebruiker

Stof zal op het “tongetje” van de onderste helft vast zitten ;)

14 september 2012 om 14:53
karemaker Gebruiker

Ehm, ik neem aan dat dit dezelfde is?

Edited by: Admin

Link verwijderd, het gaat niet om dezelfde in dit geval

14 september 2012 om 23:56
Timtation Gebruiker

Verzending 28 september??! Shit, net gekocht, maar ik ga de 25e op vakantie en had hem graag meegenomen :/

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.