15 september 2012 om 23:55
iBOOD

Nilfisk Multi 20T Nat- en Droogzuiger met Blaasfunctie

De Nilfisk Multi 20T een stofzuiger waarmee je zowel nat als droog kan stofzuigen. Maar daarnaast heeft deze stofzuiger een blaasfunctie. Hij blaast dus gewoon letterlijk lucht uit! En wel zo hard dat je er bladeren mee kunt wegblazen uit je dakgoot, of zand van je terras. Of wat dacht je van een luchtbed oppompen voor de gasten die graag een nachtje bij jou logeren. Normaal gesproken heb je al snel 3 a 4 verschillende apparaten nodig om dit allemaal te kunnen doen. Maar deze unit doet het allemaal moeiteloos! Dus waar wacht je nog op? Zorg ervoor dat deze razende machine voortaan jouw klussen in huis een stuk makkelijker maakt!
  • Merk: Nilfisk
  • Type: Multi 20T Nat en Droogzuiger
  • Vergemakkelijk al jouw huizelijke taken met deze handige machine
  • Telescopische zuigbuis
  • PET filter (nat en droog)
  • Meubelborstel
  • Synthetische stofzak
  • Waterzuigmond
  • 2 meter zuigslang
  • Snoerlengte stroom 6 meter
  • Blaasfunctie
  • Parkeerfunctie
  • Kabel- en accessoirehouder
  • Contactdoos (automatisch)
  • Power-tool adapter
  • Spleetzuigmond
  • 20 liter tankinhoud
  • Push & Clean reinigingssysteem
  • Zuigkracht: 1400 Watt
  • 210 mbar onderdruk
  • Garantie 2 jaar
16 september 2012 om 00:04
pimpam Gebruiker

Hoe hard blaast dat ding? Ik ben benieuwd hoe snel ik zo een luchtbed opblaas en of ik echt mijn goot makkelijk kan uitspuiten

16 september 2012 om 10:45
Bart7 Gebruiker

een normaal luchtbed blaas je in ongeveer 2 min goed op

16 september 2012 om 00:09
pindapikkie Gebruiker

Leuke aanbieding en je kan er meteen lekker veel mee. Ik twijfel echter of ik em moet doen. Hij is niet heeel duur maar toch..

16 september 2012 om 00:09
gekkedave Gebruiker

Heb er op het werk zo eentje. Echt een prima stofzuiger, alleen zijn de twee voorste wieltjes wel erg zwak? Ze breken vrij snel af. Jammer dat op zulke details weinig wordt gelet. Moeten hem nu steeds handmatig optillen en verplaatsen. Wel handig dat ie ook water kan opzuigen. Om hem proper te maken is het niet altijd even leuk/proper. Maar beter dan alles met een dweil te moeten doen hoor.

16 september 2012 om 00:13
applefan Gebruiker

Hmm ik ga em kopen. Want ik kan zo een machine wel gebruiken, ik heb een eigen werkplaats waar veel water en rommel rondslingerd en ik heb geen zin in een fucking dure te kopen

16 september 2012 om 00:23
brittDekker Gebruiker

Ik denk er even een nachtje over. Morgen even lezen wat men er allemaal over zegt.

16 september 2012 om 00:26
zeilfanaat Gebruiker

@Nilfisk-expert

Wat voor stofzuigerzakken moeten erin, hoevaak moet je deze vervangen en was kosten ze gemiddeld?

16 september 2012 om 00:36
bwh Gebruiker

@Nilfisk-Expert

Graag had ik geweten hoe deze stofzuiger zich gedraagt  met zeer fijne stof zoals bvb as (koude assen natuurlijk).

Ik heb namelijk een ander merk gebruikt (van een totaal andre prijsklasse) die er perfect mee overweg kon toen ik mijn schoorstenen gereinigd heb deze zomer.

Geraakt hij niet te snel verstopt ?
Heeft hij een filter die de fijne stoffen tegenhoudt ?
Wat houdt eigenlijk het Push & Clean reinigingssysteem in ? Is dit een trilfunctie die de stofdeeltjes wegtrilt van de filter ?

16 september 2012 om 10:41
Bart7 Gebruiker

Door fijnstof zal het filter redelijk snel verstop raken. Echter dankzij het push en Clean systeem is deze ook snel weer vrij. Het push en clean systeem blaast als het ware van binnenuit lucht door het filter, waardoor deze weer vrij van stof komt.

16 september 2012 om 02:15
vjweirnogeenn Gebruiker

@Nilfisk-expert

Hoeveel geluid maakt de stofzuiger?

Hoeveel decibel op 1 meter afstand en hoeveel decibel op 7 meter afstand?

16 september 2012 om 15:25
Official Product Expert Nilfisk-Expert Official Product Expert

bij buiseind 62 dba   op 7 meter moet ik je schuldig blijven. 

16 september 2012 om 10:44
Bart7 Gebruiker

de stofzakken hebben artikel nummer 107402336  en hebben een advies prijs van 12,50 per 4 stuks.  ze zijn oa verkrijgbaar bij http://www.vvs-online.nl 

16 september 2012 om 11:15
bernardluten Gebruiker

Kan ik hiermee ook mijn kippenhok schoonmaken ? vloer bedekt met houtkrullen.

16 september 2012 om 15:26

@bernard  Dit kan inderdaad.  Het filter is uitwasbaar dus kan je vaak gebruiken.

16 september 2012 om 14:16
Mitch_s Gebruiker

bernard, ja het kan wel, maar of het goed is voor alle filters, is een ander verhaal…

Trouwens, hou er wel rekening mee dat onderdelen voor een Nilfisk een godsvermogen kosten… tenzij je natuurlijk voor een alternatief onderdeel kiest…

16 september 2012 om 15:53
r.r.roelants Gebruiker

@Nilfisk-Expert

Hoe sterk is zijn zuigkracht?

er staat op ibood 1400 watt maar op de site van VVO staat er 1400 watt vermogen.

Wat is dan de daadwerkelijke zuigkracht?

Mijn oude stofzuiger heeft een vermogen van 2000 watt en een zuigkracht van 400 watt

16 september 2012 om 16:39

De stofzuiger heeft een opgenomen vermogen van 140oWatt.  De effectieve zuigkracht is 400 wat

16 september 2012 om 17:07
oso Gebruiker

Vraagje;

Deze stofzuiger heeft een wandcontactdoos. als ik het daarop aangesloten apparaat (bv een schuurmachine) inschakel, schakelt dan OOK de stofzuiger in?

Ik vraag het omdat ik op de foto de aan/uitschakelaar zie met alleen aan- en uitstand. Dus zonder een derde “accessoire-stand”.

16 september 2012 om 17:23
mmaassen Gebruiker

Als je bijv. een schuurmachine aansluit op het stopcontact en je zet de stofzuiger op stand “II”, dan gaat de stofzuiger (direct) aan zodra je de schuurmachine aanzet. Super handig! Werkt heel goed. Ik heb deze stofzuiger bijna een jaar en bevalt heel goed. Zowel als normale stofzuiger in de garage als voor opzuigen van grovere stukken (cement stukjes etc.) als ook water opzuigen werkt heel goed. De hulpstukken zijn van goede kwaliteit net als het apparaat zelf. Voor dit geld echt een hele goede koop.

16 september 2012 om 18:39
oso Gebruiker

Ja, MAAR zoals ik al vermeldde: op de foto STAAT GEEN STAND I  EN II!!

16 september 2012 om 20:04

De  machine heeft twee standen.  De foto is niet correct.  ! stand voor “normaal” gebruik en 1 voor gebruik met auto inschakeling.

16 september 2012 om 18:56
softy Gebruiker

@Nilfisk-Expert

Is deze stofzuiger bruikbaar om aan te sluiten op een slijpschijf?

Ik heb een slijpmachien met een dubbele schijf om gleuven voor elek leidingen te maken.

Is deze stofzuiger krachtig genoeg? Is de inhoud van de zak groot genoeg hiervoor of ben ik beter met een zwaarder model?

En dat stopcontact, dat is zwaar genoeg om een slijpschijf op aan te sluiten?

Alvast bedankt!

16 september 2012 om 20:07

@ softy Deze machine is daar geschikt voor, je zal er wel rekening mee moeten houden dat het stof de filters redelijk snel vol maakt. Een prof machine met auto filter cleaning (wij noemen dat extreme clean) zou bij bij veelvuldig gebruik een betere oplossing zijn.

16 september 2012 om 20:46
rvansuilen Gebruiker

Wat vragen voor de expert:

-Wordt er bij deze machine een stofzak geleverd?

-Is de zuigslang verlengbaar met standaard accesoire wat zijn de kosten hiervan?

-Wanneer ik een schuurmachiene aansluit, sta ik dan ieder 5 minuten het filterknopje in  te drukken?

17 september 2012 om 00:45
hkbreda Gebruiker

Is de telescopische buis van kunststof of metaal?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.