18 september 2012 om 23:55
iBOOD

Trophies Luna sfeerlamp met LED verlichting

Heerlijk nazomeren onder de veranda met een terrasheater van iBOOD, de Brada buitenkeuken zojuist aangestoken. Maar dan valt de avond en wordt het toch echt te donker om te zien of je biefstuk nu donkerrood is, of juist pikzwart.. Hoppa! Tweemaal de Trophies Luna uit het schuurtje pakken en voila! Instant sfeervolle verlichting in de veranda! Oh.. De biefstuk was dus wel zwart. Nou ja maar goed dat je dus een lampje hebt voor buiten. Of eet jij graag een rauw biefstukje zonder verlichting?
  • Merk: Trophies
  • Type: Luna LED sfeerlamp
  • Gezellige sfeerlamp voor binnen of buiten!
  • LED lampen: 1 stuks
  • Materiaal : aluminum, plastic
  • Accu: Ni−MH/ 4pcs./ 1,500mAH
  • Kleur verlichting: warm white
  • Water resistant, spatwater dicht
  • Touch switch:
  • 1x aanraken: 100% licht voor 3 uur
  • 2x aanraken: 50% licht voor 8 uur
  • 3x aanraken: slaapverlichting voorr 100 uur
  • 4x aanraken: OFF
  • Verbruik: 3W (max.)
  • Werktemperatuur : 0°C ~ 45°C
  • Werkvochtigheid : 10 ~ 95°
  • Afmetingen : 35.3 x 19.9cm
  • Gewicht: 1 kg
19 september 2012 om 00:07
okur Gebruiker

werk dat niet met stroom,alleen met de battery

19 september 2012 om 00:10
josabbe Gebruiker

We hebben er een tijdje geleden ene gewonnen dankzij iBOOD. Schitterende lamp voor tijdens warme zomeravonden. Geeft niet zo gek veel licht af, maar is wel heel sfeervol en mooi op tafel. Het aanraken om de lamp te dimmen, gaat prima. Geen nadelen ondervonden, integendeel. De draadloosheid is een groot pluspunt. Aanrader voor deze miniprijs! Maar gratis was destijds nóg leuker :-)

19 september 2012 om 00:17
Ozyma Gebruiker

Zit er dan een oplader bij of zo? Beschrijving blijft hier een beetje vaag over namelijk.

19 september 2012 om 00:30
bwh Gebruiker

Er zit inderdaad een oplader bij.
Je plaatst de lamp op een klein sokkeltje. Zoland de interne batterij niet opgeladen is is er een rood verklikkertje en zodra de lamp opgeladen is wordt het groen.

Is er een stroom storing en de lamp is op de sokkel ? dan spingt hij aan, gemakkelijk om terug te vinden wanneer het donker is:-)

19 september 2012 om 00:30
knuflook Gebruiker

Op de foto staat de lamp op de oplader. In de lamp brandt een rood lichtje zolang hij oplaadt. Lichtje wordt groen als het opladen voltooid is. Dan trek ik de stekker eruit :D

Erg handige lamp, bijvoorbeeld ook in geval van een stroomstoring. Zou hem niet gebruiken als verlichting bij het bakken van biefstuk, daarvoor is het licht te vriendelijk.

19 september 2012 om 01:05
oldyhunter Gebruiker

Bingo! 4 gekocht. (2 voor naast het bed en 2 voor in de tuin).

19 september 2012 om 09:32
roel.noten Gebruiker

Als er een insect op gaat zit, wordt dit dan ook als aanraking gezien? maw: Flikkert hij dan?

19 september 2012 om 11:36
knuflook Gebruiker

Hahahah! Nee dus.

Je moet er een degelijke tik op geven. Ik had de lamp een keer in de auto. Het licht ging aan toen ik over een hobbel reed. Daar had ik even niet op gerekend! Maar er is over nagedacht. Aan de onderkant zit een schakelaar waarmee je de “touch switch” kunt uitschakelen.

19 september 2012 om 14:56
kwakkwakje Gebruiker

Kan je deze lamp makkelijk gebruiken als lampje op nachttafel, om ’s avond nog een boek te lezen. Of is dat licht er te weinig voor?

19 september 2012 om 21:53
jojootje Gebruiker

ben ik ook wel benieuwd naar.

21 september 2012 om 10:28
kwakkwakje Gebruiker

Heb er dan maar geen gekocht… durfde het mij niet riskeren zonder antwoordje hier op mijn vraag.. jammer….

1 oktober 2012 om 12:35
aaldertm Gebruiker

Lamp ook ontvangen. Geen problemen met de accu. Alleen je moet wel erg hard op de lamp slaan om te switchen. Dus niet zoals het plaatje suggereert door op de zijkant te tikken. Het lukt mij alleen aan de bovenkant. Verder leuke lamp

28 september 2012 om 20:47
peetnl Gebruiker

Vandaag ontvangen, accu was direct volgeladen maar nog sneller leeg, lijkt er op dat ik een exemplaar heb ontvangen waarvan de accu niet meer goed is, vermoed te lang gestockeerd maar dat is een gissing. Nog iemand ?????

2 oktober 2012 om 14:37
peetnl Gebruiker

je moet idd vrij hard tikken, op zich geen probleem, maar mijn accu is bijna helemaal op, een lege accu is in minder dan 5 minuten opgeladen en de lamp brand minder dan 10 minuten op 100%, niet echt de bedoeling van zo’n snoerloze lamp, heb inmiddels DOA aangemeld, helaas maar het is niet anders.

3 oktober 2012 om 12:57
janno007 Gebruiker

Ik denk dat mijn eerder berichtje verwijderd werd??

Ik heb ook 2 exemplaren ontvangen, accu’s lijken in orde.
Je moet enkel wel erg hard trommelen op de bovenzijde om te switchen tussen lichtsterktes.

Maar jouw geval lijkt idd op een (semi) DOA.

Succes met de procedure!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.