19 september 2012 om 23:55
iBOOD

Voucher voor een XXXL Zitzak in 12 verschillende kleuren, inclusief verzending!

Iedereen kent ze wel de hangdagen. De dag dat je echt helemaal nergens zin in hebt. Alles is te zwaar, te moeilijk of gewoon stom! Op zo een dag zou het fijn zijn als je een fijne zitzak hebt waar je in neerploft om er de rest van de dag niet meer uit te komen. Maar niet alleen op die dagen maar ook gewoon lekker na een zware werkdag. Hop plof neer, televisie aan en de rest van de avond op standje “Super relaxed” doorkomen. Dat kan met deze XXXL Bean Bag, hij is zoals de naam doet vermoeden extra groot zodat je alle ruimte hebt om lekkere te kunnen: liggen, zitten of hangen!
  • Type: XXXL Bean Bag
  • Een heerlijke comfortabele zitzak voor jouw relaxmomentje
  • Gemaakt van stevig materiaal
  • Extra groot!
  • Afmetingen zitzak: 180x140 cm
  • Keuze uit 14 verschillende kleuren
  • Voucher is incl. Verzendkosten
  • Wordt door fabrikant geleverd binnen 5 werkdagen na verzilvering voucher
  • Voucher te verzilveren op: http://www.stressfrei.de/DEALS/SUPERBRAND-wellbag-uni-XXL::734.html
20 september 2012 om 00:05
homebak Gebruiker

Lol voor een beetje zitzak betaal je normaal al 60 eu verzending. Dit is een prima deal hoor! Ga ik zeker doen

20 september 2012 om 00:05
Juda Gebruiker

Prijsvergelijk is alleen toegestaan met exact dezelfde producten. Het door jou aangegeven product is maar 3 keer beschikbaar + niet van hetzelfde merk.

Edited by: Vincent

20 september 2012 om 00:17
jazy016 Gebruiker

haha jah je heb gelijk die dingen staan daar voor 45 euro xD..

20 september 2012 om 00:08
Anna Graham Gebruiker

Mooie deal hoor, ik stond laatst al te kijken ergens maar daar was ie maar liefst 90 euro

20 september 2012 om 00:09
Piet Saman Gebruiker

Lekker Dealtje! Even overleggen welke kleur zak we moeten hebben!

20 september 2012 om 00:14
siNix Gebruiker

Let wel op dat je alleen met creditcard kan betalen of paypal. Er is geen ideal optie. De website is trouwens ook alleen in het duits te lezen.

20 september 2012 om 00:16
Moderator Vincent Moderator

Waar moet je nog betalen dan? Je kunt op onze website gewoon met iDEAL betalen hoor!

siNix Gebruiker

Check maar eens de website waar je je voucher moet inleveren. :)

20 september 2012 om 00:18
siNix Gebruiker

deels wordt dat trouwens al opgevangen door dat deze bon inclusief verzenden + product is natuurlijk.

20 september 2012 om 00:25
oinkoink12 Gebruiker

welk deel niet dan? Dit is alles inclusief, besteld dus :)

20 september 2012 om 00:44
jenske1990 Gebruiker

ik vind het raar dat je de kleur niet kon aanvinken die je wilde , ik heb al besteld , dus ik heb er het raden naar welke kleur het zal zijn , wel niet zo leuk als je een kleur niet graag ziet en dat de kans bestaat dat je die zal krijgen

20 september 2012 om 09:23
Admin Admin Admin

Hoi SiNix,

Het klopt dat je op die website enkel met CC en Paypal betalen kan. Het fijne van deze aanbieding is echter dat je helemaal niets meer hoeft te betalen zodra je de voucher hebt. Je krijgt van ons een Code  per E-mail toegestuurd. Deze code kun je ingeven in het vakje achter iBOOD. Daarna ga je verder met de bestelling en voila binnen 5 werkdagen staat er een vrolijke postbezorger voor je deur met een grote zitzak.

Je hoeft dus niets te betalen op de website waar je de voucher ingeeft. Bij iBOOD kun je natuurlijk alle betaalmethodes kiezen, dus ook iDeal.

Groetjes Team iBOOD

Juda Gebruiker

wat is het merk dan??

20 september 2012 om 00:26
oinkoink12 Gebruiker

Superbrand, ook bekend van de Swimbag de zitzak voor onder andere in het zwembad :)

20 september 2012 om 00:23
Sherrif8 Gebruiker

Genius! Nooit gedacht dat ik dit zou zien op een iBOOD site haha…

20 september 2012 om 06:17

Leuk he?! :D

20 september 2012 om 00:33
jenske1990 Gebruiker

ik heb deze besteld MAAR ik kon geen kleur aanvinken ? moet ik nu afwachten welk kleur er word opgestuurd ofzo ???? wel beu dat je niet kon kiezen !!! bestelling annuleren dan ?

20 september 2012 om 00:49
geertm Gebruiker

Je moet via de link in de omschrijving naar de duitse website gaan. Daar bestel je de zitzak, en daarbij geef je ook de kleur aan, en verzilver je de voucher.

20 september 2012 om 06:16

Je koopt op iBOOD een voucher, waarmee je op de site (aangegeven in product specificaties) de zitzak kan bestellen. Hier kun je de kleur aangeven.

20 september 2012 om 01:08
JoannaMaria Gebruiker

Maar welke kleur!!? (kan niet kiezen)

20 september 2012 om 06:16

Je koopt op iBOOD een voucher, waarmee je op de site (aangegeven in product specificaties) de zitzak kan bestellen. Hier kun je de kleur aangeven.

20 september 2012 om 11:39
JoannaMaria Gebruiker

ik bedoelde dat ik zelf niet kon kiezen tussen de kleuren

maar thanks!

20 september 2012 om 01:56
RiChardge Gebruiker

Hallo iBood,

Hoe werkt dit met retour/garantie etc gezien je nu een ‘voucher’ koopt? Die voucher koop je nu, dus zou je inzage termijn op het gekochte ‘product’ bij ibood al verlopen zijn, voordat je daadwerkelijk het product ontvangen hebt. (Dit zijn altijd de leuke grapjes die Groupon uithaalt).

Hoe zit dat hier met terugsturen/kosten(naar duitsland) en wat als bedrijf failliet gaat en dan zit je met die voucher? (Ook al wel eens gebeurd bij bovengenoemde)

Niet om vervelend te doen, maar vind het bij iBood altijd juist erg fijn dat alles via jullie gaat (voor de klant iig).

20 september 2012 om 02:33
davylenders Gebruiker

Hoe kunnen jullie die al besteld hebben.

Ik heb juist ook betaald via visa en krijg een mail aan als bevestiging van de bestelling en dat het verstuurd zal worden rond 1 okt 2012.

Dan kan je nu toch je  voucher nog niet verzilveren ?

20 september 2012 om 06:14

Je kunt je voucher pas verzilveren zodra je hem hebt ontvangen in je mailbox.

20 september 2012 om 08:39
NMohlen Gebruiker

Die voucher krijg je later naar je email? En dan kan je naar die site?

20 september 2012 om 08:40
NMohlen Gebruiker

Heb ook een bevestigings email gekregen. Maar daar staat niet in dat je hem kan verzilveren

20 september 2012 om 08:52
qwox84 Gebruiker

Mensen de HUNT is afgelopen, je kunt gewoon lezen en nadenken voor je koopt. Wat is er zo onduidelijk aan ‘Voucher’.

20 september 2012 om 10:03
limbo Gebruiker

Vind het spijtig (en enigszins verdacht) dat er nergens gesproken wordt over de materialen, of de zitzak ook geschikt is voor buiten, het volume van de inhoud…. Graag meer info dus.

20 september 2012 om 11:41
JoannaMaria Gebruiker

Op de Duitse website staat voor binnen en buiten en dat het ding 8,5 kilo weegt

20 september 2012 om 10:14
282231 Gebruiker

Het valt me op dat op de beschrijving van iBood dat dit een XXXL bean bag is terwijl ik op de link van de leverancier een XXL formaat zie staan. Klopt de link wel?

20 september 2012 om 11:10
Moderator Renate Moderator

de link xxl zal worden aangepast naar xxxl.
Het betreft de xxxl volgens mijn collega’s.

20 september 2012 om 10:31
Admin Admin Admin

Beste iBOOD’ers,

Hierbij nog wat extra informatie over de zitzak:

Hij is gevuld met ongeveer 330 liter Polystreen korrels.

20 september 2012 om 11:01
Jingietjai Gebruiker

Beste Mensen,

Op de website kan ik gewoon een kleur uitkiezen hoor.

Farbe: )

20 september 2012 om 11:12
lqraven Gebruiker

Tot wanneer kunnen we de voucher inwisselen, wat is de vervaldatum?

20 september 2012 om 11:20
Admin Admin Admin

De vervaldatum van de voucher is 31 december 2012!

20 september 2012 om 11:23
applebabs Gebruiker

Ik heb een bestelling gedaan bij IBOOD meer als een half uur geleden. Wel eem bevestiging email ontvangen maar geen voucher. Hoe lang moet ik daar op wachten?

20 september 2012 om 11:38
JoannaMaria Gebruiker

Verzenddatum staat op 1 oktober

Ibood verstuurt nu nog geen vouchers voor het geval mensen de bestelling annuleren, maar dan dus wel een voucher hebben.

20 september 2012 om 11:47
devourer85 Gebruiker

Volgens het nederlandse recht heb je 7 dagen bedenk tijd ná ontvangst van het gekochtte goed. Dit is dus geen goede reden om de voucher pas 1 oktober te versturen…

20 september 2012 om 11:49
JoannaMaria Gebruiker

Dan weet ik het ook niet.

Ik heb hem zelf liever ook eerder namelijk!

20 september 2012 om 11:46
devourer85 Gebruiker

Is 1 oktober de verzenddatum van de voucher of van de zitzak? En als deze datum van de zitzak is, wanneer wordt de voucher dan verstuurd?

20 september 2012 om 12:28
Admin Admin Admin

Dames en heren! Jongens en meisjes!

Wij hebben zojuist ons contactpersoon nog even uit zijn zitzak getrokken en hem gevraagd om de couponcodes eerder aan te leveren! Daarom is de verwachtte verzenddatum van de couponcodes zojuist veranderd naar 24-09-2012! Na het verzilveren van de couponcode kun je binnen 5 werkdagen de zitzak thuis verwachten.

Alvast veel zitplezier

Groet,

Team iBOOD

20 september 2012 om 12:38
JoannaMaria Gebruiker

Awesome…

20 september 2012 om 12:50
pendersx Gebruiker

Hey ibood, leuke zitzak, ga hem zo bestellen maar dan wel voor de hond, heeft ie ook lekker veel plaats. Wel nog een vraagje, is de kleur blackberry de paarse versie?

20 september 2012 om 13:12
Brainstorm70 Gebruiker

Is deze zitzak ook buiten te gebruiken (waterdicht) of kun je hem enkel binnenshuis gebruiken?

20 september 2012 om 16:48
Brainstorm70 Gebruiker

Gaarne een antwoord van een moderator!

20 september 2012 om 13:16
nitrauw Gebruiker

Kun je ook een ander afleveradres dan in NL opgeven? De leverancier zit blijkbaar in D dus kan de zitzak ook in Hongarije afgeleverd worden?

20 september 2012 om 15:06

Ik denk het niet. Ik zou er ook niet van uitgaan.

20 september 2012 om 13:19
michiel.kuiper Gebruiker

Lekker voor zomer in de tuin… helaas is de zomer voorbij! dus eerst even binnen gebruiken.

Na het bestellen direct de bevestiging ontvangen (wel 20 keer in de mailbox ontvangen dus een beetje overdreven bevestiging) met daarop de te verwachten verzenddatum: 24 september 2012

Na ontvangst kan je deze dus gebruiken op de aangegeven website, kleur kiezen, couponcode invullen, bestellen en drie dagen later de zitzak in ontvangst nemen.

20 september 2012 om 13:49
Jurr. Gebruiker

De kleuren op bovenstaande afbeelding wijken af met die op de site.
Ik ga er vanuit de de afbeeldingen op de website de juiste zijn. Kunnen jullie misschien meer foto’s van het product en detail afbeelding van de stof en kleuren linken?

20 september 2012 om 13:52
JoannaMaria Gebruiker

De kleuren op de Duitse website zijn gephotoshopped dus ik denk eerder dat die afwijken!

20 september 2012 om 15:41
Jurr. Gebruiker

Gaarne een antwoord van een moderator!

20 september 2012 om 16:21
Moderator Renate Moderator

Nee, wij hebben geen andere afbeeldingen ontvangen van de leverancier

20 september 2012 om 15:01
Anton Desmedt1 Gebruiker

Heb een voucher voor 3 zakken gekocht.  Iemand idee of ik nu ook 3 verschillende kleuren kan kiezen en hoe doe je dit dan?

20 september 2012 om 15:06

Dan ontvang je van ons 3 coupon codes. Wanneer je deze los van elkaar inwisselt op de website, dan kun je ook 3 verschillende kleuren kiezen.

20 september 2012 om 19:21
Ridderus Gebruiker

Dat klinkt me bekend in de oren……iedere dochter wil er 1….en natuurlijk allemaal een andere kleur….

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.