19 september 2012 om 23:55
iBOOD

Voucher voor een XXXL Zitzak in 12 verschillende kleuren, inclusief verzending!

Iedereen kent ze wel de hangdagen. De dag dat je echt helemaal nergens zin in hebt. Alles is te zwaar, te moeilijk of gewoon stom! Op zo een dag zou het fijn zijn als je een fijne zitzak hebt waar je in neerploft om er de rest van de dag niet meer uit te komen. Maar niet alleen op die dagen maar ook gewoon lekker na een zware werkdag. Hop plof neer, televisie aan en de rest van de avond op standje “Super relaxed” doorkomen. Dat kan met deze XXXL Bean Bag, hij is zoals de naam doet vermoeden extra groot zodat je alle ruimte hebt om lekkere te kunnen: liggen, zitten of hangen!
  • Type: XXXL Bean Bag
  • Een heerlijke comfortabele zitzak voor jouw relaxmomentje
  • Gemaakt van stevig materiaal
  • Extra groot!
  • Afmetingen zitzak: 180x140 cm
  • Keuze uit 14 verschillende kleuren
  • Voucher is incl. Verzendkosten
  • Wordt door fabrikant geleverd binnen 5 werkdagen na verzilvering voucher
  • Voucher te verzilveren op: http://www.stressfrei.de/DEALS/SUPERBRAND-wellbag-uni-XXL::734.html
20 september 2012 om 15:14
funkadelic Gebruiker

Ik zie wit er tussen liggen maar niet op hun site.

20 september 2012 om 16:49
Patrick9312 Gebruiker

Interessant. Wat ik me nog afvraag, wat ik wel eens in andere zitzak topics heb gelezen, zijn deze wel al gevuld? of moet je dit nog zelf doen als het bezorgd wordt? Dat schijnt namelijk een irritant werkje te zijn.

20 september 2012 om 16:56
JoannaMaria Gebruiker

Volgens de website zijn ze 8,5 kilo.. ik neem aan dat ze dan gevuld zijn.

20 september 2012 om 16:56
JoannaMaria Gebruiker

Moeders zegt bestel er maar 2 bij.. dus dat doen we dan.

20 september 2012 om 18:36
RiChardge Gebruiker

Hallo Vincent, Renate, etc,

Zouden jullie mijn vraag op de eerste pagina ook nog willen beantwoorden? Om het gemakkelijk te maken, hierbij nogmaals:

Hallo iBood,

Hoe werkt dit met retour/garantie etc gezien je nu een ‘voucher’ koopt? Die voucher koop je nu, dus zou je inzage termijn op het gekochte ‘product’ bij ibood al verlopen zijn, voordat je daadwerkelijk het product ontvangen hebt. (Dit zijn altijd de leuke grapjes die Groupon uithaalt).

Hoe zit dat hier met terugsturen/kosten(naar duitsland) en wat als bedrijf failliet gaat en dan zit je met die voucher? (Ook al wel eens gebeurd bij bovengenoemde)

Niet om vervelend te doen, maar vind het bij iBood altijd juist erg fijn dat alles via jullie gaat (voor de klant iig).

20 september 2012 om 19:13
Moderator Renate Moderator

Beste, sorry ik heb je bericht over het hoofd gezien.

in principe is het zo dat je bij iBOOD enkel een voucher koopt, meer niet.

het product koop je bij de deelnemende partner.

de koop, de zending, garantie en retouren verlopen dan ook via de deelnemende partner aangezien je bij iBOOD niets gekocht hebt. (product gewijs).

Je kunt echter bij problemen altijd de klantenservice van iBOOD benaderen voor hulp of bemiddeling.

ik hoop hiermee je vragen te hebben beantwoord.

20 september 2012 om 19:27
Troetelbeer Gebruiker

Hoelang duurt het voordat ik de voucher ontvang? Ik heb twee vouchers besteld 10 minuten geleden, wel bevestiging ontvangen maar nog geen vouchers.

20 september 2012 om 20:16
bubalo Gebruiker

Hallo,

Misschien lees ik erover, maar is de zitzak wasbaar? (In wasmachine door korrels eruit te doen, of met spons…)

Alvast bedankt!

20 september 2012 om 23:29
StefDierckx Gebruiker

2 besteld. Komt lekker van pas in de cinema kamer! Dat het maar snel 24 september is, zodat ik ze kan bestellen! :-)

Alleen nog even nadenken over de kleur!

24 september 2012 om 11:01
applebabs Gebruiker

Het lukt me niet om mijn bestelling te bevestigen.

Ik wordt steeds naar het beging gebracht.

24 september 2012 om 11:05
josklever Gebruiker

De voucher heb ik vanmorgen ontvangen en ik probeer te bestellen. Account op die site aangemaakt, juiste kleur gekozen, voucher code ingevoerd en product aan winkelmandje toegevoegd. Bij het bestellen kom ik echter maar t/m stap 3 (Bestätigen/bevestig), maar ik kom met geen mogelijkheid door naar stap 4. Als ik op de knop onderaan (Zahlungspflichtig bestellen) klik, dan komt ik terug in stap 2… Wie weet wat ik fout doe? Ik heb ook nog geen bestelbevestiging via mail gehad (alleen de mail dat ik een account heb aangemaakt).

24 september 2012 om 11:11
applebabs Gebruiker

Bij mij ook precies hetzelfde

24 september 2012 om 11:34
ocmerius Gebruiker

Ook hier hetzelfde probleem, verschillende browsers geprobeerd

24 september 2012 om 11:09
applebabs Gebruiker

begin

24 september 2012 om 11:10
applebabs Gebruiker

Bij mij gebeurt ook precies hetzelfde.

24 september 2012 om 11:17
nicoatyow2 Gebruiker

Ik heb ook hetzelfde probleem.

Bij stap 3 gaat de pagina steeds terug naar stap 2.

Hopelijk werkt het voucher nu nog.

24 september 2012 om 19:00
StefDierckx Gebruiker

Beste ibood,

Deze ochtend ontving ik van jullie 2 emails om te melden dat de zojuist ontvangen vouchers problemen gaven bij bestelling.
Die melding heb ik ontvangen, maar geen vouchers. Wanneer worden deze verzonden?

24 september 2012 om 19:08
Troetelbeer Gebruiker

Ik wilde de vouchers gaan versilveren maar ik moet 12 euro verzendkosten betalen?????

Hoe zit dat?

24 september 2012 om 19:11
Troetelbeer Gebruiker

Ik heb net gewoon op next gedrukt en de voucher gebruikt, ik krijg nu een email dat ik het bedrag van 192 euro moet betalen>??? gehele voucher is dus niet gebruikt.

24 september 2012 om 19:15
Troetelbeer Gebruiker

Ik ben er al uit, omdat ik twee codes gekocht heb, heb ik in 1 mail de twee codes gekregen. het vakje waarin de codes in de mail verwerkt staan lijkt het als of het 1 zin is, en dus de twee codes 1 code is.

25 september 2012 om 16:41
Brainstorm70 Gebruiker

Edited by: Renate
Tot dus vere heb ik mijn collega het woord laten doen. Deze is namelijk een stuk vriendelijker dan mij.
Zoals eerder gezegd zul je moeten wachten. Nog 1 post als deze en ik ontneem je de toegang tot het forum.
Het forum is GEEN klantenservice en ook geen onderdeel hiervan. Indien je het hier niet mee eens bent adviseer ik je de forum regels nog eens te lezen.

25 september 2012 om 16:59
Troetelbeer Gebruiker

Apart dat jij nog problemen hebt hoor. Ik kon gisteravond zonder problemen de codes invoeren. Mogelijk zijn niet alle codes actief bij de leverancier (?).

Ik zou het gewoon netjes af wachten in plaats van als een blaaskaak reageren. Kijk, als het nou een dag of drie zonder actie of reactie was OK. Maar je doet nu wel erg overdreven.

En spreek daarnaast voor jezelf en niet voor de rest van de gebruikers van dit forum.

26 september 2012 om 00:07
geertm Gebruiker

Ik heb mijn voucher code zojuist probleemloos kunnen gebruiken. Bestellen werkte perfect, zonder extra kosten.

26 september 2012 om 16:10
Admin Admin Admin

Beste iBOOD’ers,

Bedankt voor jullie geduld.

De zitzakken website werkt nu zoals zou moeten, de site is helaas nog wel in het Duits.

Hier de website, http://www.stressfrei.de/DEALS/SUPERBRAND-wellbag-uni-XXL::734.html.

Wij willen er op wijzen dat codes hoofdlettergevoelig zijn.

Indien er zich toch een probleem voordoet dan ontvangen wij graag bericht via het contactformulier, zet u duidelijk het woord ZITZAK in uw bericht.

Veel zitplezier!

Met vriendelijke groet,

iBOOD Customer Service

26 september 2012 om 16:22
wowie Gebruiker

Beste Ibood ,

dan maar langs hier na 2 mails naar jullie klantendienst.

Ik heb nog altijd geen voucher ontvangen !

26 september 2012 om 21:22
StefDierckx Gebruiker

Idem! :-)

1 oktober 2012 om 18:48
Troetelbeer Gebruiker

Voor degene die wel al zonder problemen hebben besteld; deze week worden de bestellingen de deur uitgezet volgens een medewerker van stressfrei.de. Alleen jammer dat ze antwoordde in het Duits en niet in het engels, gezien mijn vraag in het engels is en ik google translate moest gebruiken om van Duits naar Nederlands te vertalen.

1 oktober 2012 om 20:12
ejorne Gebruiker

Ik begon het al afte vragen, het is toch al ruim 3 dagen geleden dat ik mijn voucher heb verzilverd…

1 oktober 2012 om 23:07
JoannaMaria Gebruiker

tja 5 werkdagen daar klopt dan ook niks van :|

2 oktober 2012 om 11:51
StefDierckx Gebruiker

Tot op heden nog steeds geen vouchers ontvangen. Van de klantenservice krijg ik ook geen reactie….

2 oktober 2012 om 20:41
Brainstorm70 Gebruiker

Bij mij hetzelfde! Al een week lang staat het zelfde op deze Duitse site onder het kopje “Ihr Konto” namelijk:

Bestelldatum: Dienstag, 25. September 2012, Artikel: 1 Summe 0,00 EUR Bestellstatus: Offen

Vraag me af hoelang deze order nog open blijft staan want de beloofde 3 of 5 werkdagen om deze zitzakken te versturen zijn volgens mij nu toch echt om. Hoop wel dat er iemand thuis is als ze ooit nog gebracht worden anders moeten wij er nog langer op wachten.

Hebben jullie tot nu toe ook allemaal dezelfde bestelstatus bij jullie order(s) staan?

3 oktober 2012 om 13:19
Ridderus Gebruiker

Ik heb direct de 24e besteld (3 stuks) en nog niets vernomen of ontvangen.

Is nu dus 9 dagen geleden (7 werkdagen).

Status staat op “offen” voor alledrie.

Enfin….zal best wel goed komen…..geen stress!

We hebben toevallig wat minder pünktliche Duitsers getroffen….

3 oktober 2012 om 14:39
ostm Gebruiker

Bij idem, bestelling van dee 2 zitzakken nog steeds “Offen”. Zou iBood eens voor ons kunnen informeren hoe dat nu zit ?

3 oktober 2012 om 14:41
ostm Gebruiker

Bij mij idem, besteld 24/9, bestelling “Offen”

3 oktober 2012 om 17:46
Troetelbeer Gebruiker

Mijn bestelling staat sinds 01/10 ‘in uitvoering’. google chrome translate.

Die 5 werkdagen moet je dus ruim nemen, gezien ik op 24/09 de bestelling geplaatst heb.

3 oktober 2012 om 23:46
JoannaMaria Gebruiker

Hier ook nog op Offen.. en ook de 24/9 meteen besteld..

4 oktober 2012 om 11:17
Moderator Renate Moderator

Beste iBOODers,

door het overweldigende succes is tot onze spijt de levertijd langer dan de vooraf gemelde 5 werkdagen.
Onze excusses, we hopen op jullie begrip.

het iBOOD team.

4 oktober 2012 om 16:10
StefDierckx Gebruiker

Beste Renate,

Bedoel je hiermee dat de levertijd van de zitzakken langer is, of die van de vouchers?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.