19 september 2012 om 23:55
iBOOD

Voucher voor een XXXL Zitzak in 12 verschillende kleuren, inclusief verzending!

Iedereen kent ze wel de hangdagen. De dag dat je echt helemaal nergens zin in hebt. Alles is te zwaar, te moeilijk of gewoon stom! Op zo een dag zou het fijn zijn als je een fijne zitzak hebt waar je in neerploft om er de rest van de dag niet meer uit te komen. Maar niet alleen op die dagen maar ook gewoon lekker na een zware werkdag. Hop plof neer, televisie aan en de rest van de avond op standje “Super relaxed” doorkomen. Dat kan met deze XXXL Bean Bag, hij is zoals de naam doet vermoeden extra groot zodat je alle ruimte hebt om lekkere te kunnen: liggen, zitten of hangen!
  • Type: XXXL Bean Bag
  • Een heerlijke comfortabele zitzak voor jouw relaxmomentje
  • Gemaakt van stevig materiaal
  • Extra groot!
  • Afmetingen zitzak: 180x140 cm
  • Keuze uit 14 verschillende kleuren
  • Voucher is incl. Verzendkosten
  • Wordt door fabrikant geleverd binnen 5 werkdagen na verzilvering voucher
  • Voucher te verzilveren op: http://www.stressfrei.de/DEALS/SUPERBRAND-wellbag-uni-XXL::734.html
18 oktober 2012 om 15:53
Cruise252 Gebruiker

Leeg mailtje ontvangen en status is verandered van “Offen” naar “in Bearbeitung”.

Ben benieuwd en zal hier verder updaten…

21 oktober 2012 om 00:20
Cruise252 Gebruiker

Is toegekomen, allemaal goed afgelopen dan.

Jammer dat het zo lang duurde maar eind goed al goed.

22 oktober 2012 om 15:49
dvdsande Gebruiker

Vanaf de besteldatum 24 sept. nog steeds niets gehoord van Stressfrei.de.

Ondanks drie mailtjes die ik gestuurd heb. En ik heb geprobeerd te bellen maar er was niemand aanwezig, werd mij gemeld. Waarna de telefoon overging in de gesprekstoon….?

Dan hoop ik maar dat ze het te druk hebben met alle achterstallige bestellingen weg te werken :-(

Ik hoop dat er eindelijk schot in de za(a)k komt!

24 oktober 2012 om 10:29
dvdsande Gebruiker

Waar is mijn eerder deze week geplaatst berichtje? Daarin meldde ik dat ik vanaf 24 september de status “Offen” heb, maar na drie e-mails en een telefoontje nog niets heb gehoord en gezien.

Hopelijk ben ik nu ook aan de beurt en ontvang ik eindelijk de zitzak????

24 oktober 2012 om 21:30
ostm Gebruiker

Na 1 maand staat mijn bestelling op Stressfrei nog steeds in status ‘offen’.

Dit is héél wat langer dan de beloofde 5 werkdagen.

Kan iBood niet eens navragen hoe het zit met de leveringsachterstand ?

25 oktober 2012 om 00:20
Moderator Vincent Moderator

Ik zie dat je het topic inmiddels gevonden hebt. Ik zal kijken of ik een status kan krijgen.

25 oktober 2012 om 10:00
ostm Gebruiker

@Vincent er zit wel degelijk iets fout in jullie forumlinks. Om te kunnen reageren heb ik de eerste ‘nl’ in je URL moeten veranderen in ‘be’. Anders blijft hij zeggen dat ik niet ingelogd ben en kan ik dus niet reageren. Jouw reactie zie ik na wijziging van de URL niet meer staan bijvoorbeeld, maar nu kan ik wel reageren. Vanuit het ‘Belgische’ forum topic-list page 1 kom ik sinds gisteren op de ‘Nederlandse’ topic-list page 2 terecht waardoor het zitzakken topic wel zichtbaar is maar een reactie onmogelijk is. Vroeger kwam ik op de ‘Belgische’ topic-list page 2 terecht en daar was het zitzakken topic niet te vinden. Ik zou dit probleem toch maar melden aan de website beheerder, er zit iets onlogisch in de opbouw van het home-living-be-nl forum. Verder wacht ik met spanning op nieuws van en over Stressfrei :-)

25 oktober 2012 om 20:35
darknezz205 Gebruiker

Nog steeds niets ontvangen… Ik ben benieuwd wat de status is, want het is wel erg lang wachten zo!

27 oktober 2012 om 00:05
Stuvio Gebruiker

Euhm, hoe zit da hier?

Meer dan’n maand later nog steeds niets.

28 oktober 2012 om 14:24
erwinv1 Gebruiker

Hier ook nog steeds niks ontvangen.
Status is op 11-10-2012 verandert naar Verzonden, maar nog steeds niks.

29 oktober 2012 om 18:34
ostm Gebruiker

@Vincent: Nog geen nieuws ? Nog steeds status: ‘Offen’ na 37 dagen… and counting…

30 oktober 2012 om 09:52
ostm Gebruiker

38 dagen …

30 oktober 2012 om 21:40
sehzade Gebruiker

Hoi,

Ik heb ook nog niks ontvangen…

Bestellung Nr: 20120249

31 oktober 2012 om 17:01
ostm Gebruiker

39 dagen …

31 oktober 2012 om 22:17
dyonne2408 Gebruiker

Vind de aftersales van Ibood een beetje matig in de afhandeling van gedane zaken. Elke website kan kortingsbonnen aanbieden, die vervolgens haast onmogelijk te verzilveren zijn. Ibood voortaan beter je huiswerk doen, voordat jullie in zee gaan met zo dubieus bedrijf. Dat bedrijf is verre van klant vriendelijk, geen bevestigingsmail of wat dan ook. Ik vraag me af hoe jullie in contact zijn gekomen met dit bedrijf, ik en vele klanten is het onmogelijk. Petje af, website van het jaar.

2 november 2012 om 14:31
dvdsande Gebruiker

En weer een week voorbij… Al bijna zes weken wachten.. Hoelang nog voordat we iets horen over de leverdatum?

3 november 2012 om 11:36
darknezz205 Gebruiker

Ik heb inmiddels een vergelijkbare gekocht bij Praxis… 39 euro ook nog!

kan ik de boel nog annuleren en mijn geld terugkrijgen?

Ik heb er geen vertrouwen meer in. Moderators reageren ook niet meer…

Wat een flut actie zeg!

21 november 2012 om 14:08
Sanka89 Gebruiker

Zitzak relax? Vergelijkbaar, maar meer dan €39 had ik er ook niet aan gegeven.

Grootte: 110×140cm, Verkrijgbaar in zwart, beige, antraciet, rood of groen.

3 november 2012 om 11:42
darknezz205 Gebruiker

Hahaha wat een aanfluiting dit zeg!

Kan alleen nog maar obv een defect product annuleren, omdat het meer dan 6 weken geleverd is (de voucher dan).

Jaaaaa gvd! Dan moeten ze eerst leveren daar in Duitsland.

Ibood, hier moeten jullie echt actie ondernemen! Naast de levering van het product, verwacht ik eigenlijk ook wel iets van ibood. Al is het maar gratis verzending bij een volgende aankoop of zo…

5 november 2012 om 13:45
ostm Gebruiker

Edited by: Renate
Beste, ik begrijp je reactie ten volle. Ook wij vinden dit geheel niet plezierig hoe deze levering verloopt.
Achter de schermen is iBOOD uiteraard druk gaande om uitleveringen geregeld te krijgen.
Vandaag nog heb ik de betreffende personen aangesproken, ze zijn er druk gaande mee.
Helaas hebben wij forum moderators verder geen info, en/of invloed en kan ik tot mijn spijt je niet verder van dienst zijn.

6 november 2012 om 13:37
dvdsande Gebruiker

Zojuist met de klantenservice gebeld. Zij kunnen ook niets meer zeggen dan dat ze bij Stressfrei nog steeds bezig zijn met uitleveren. Er is beloofd dat iedereen zijn/haar zitzak krijgt, maar wanneer? Dat blijft een groot vraagteken ????????

6 november 2012 om 15:40
Timmeh27 Gebruiker

Ik wacht nou al bijna 3 weken op mijn zitzak.. Hoe zit dat?

7 november 2012 om 14:52
darknezz205 Gebruiker

Hi, zodra we je bericht beantwoorden heeft jouw bericht geen toegevoegde waarde meer op het product waar het om gaat. De reden dat ik je geadviseerd heb om de klantenservice te bellen, is dat je graag een tegemoetkoming wilt hebben. Deze kun je alleen in overleg met de klantenservice krijgen. Het heeft dan ook geen zin om je verzoek hier nogmaals te posten.

Edited by: Vincent

7 november 2012 om 16:58
dyonne2408 Gebruiker

Vraag mij af of iemand al iets ontvangen heeft en hoelang dit geduurd heeft

7 november 2012 om 17:30
ostm Gebruiker

@dyonne2408: ik wacht ook nog steeds sinds 24/9 op 2 zitzakken…

8 november 2012 om 20:21
jvanrijt Gebruiker

Ik heb op 1 oktober 2 zitzakken besteld. 1 zitzak is enkele weken geleverd en op de 2de wacht ik nog steeds. Ibood stuurt alleen maar mails dat de leverancier druk bezig is. Men kan geen enkele timing van levering afgeven. Dit is echt slecht!

9 november 2012 om 13:11
dvdsande Gebruiker

Al bijna 7 weken geleden besteld…. en nog niks!  :-( :-( :-(

12 november 2012 om 11:24
Stuvio Gebruiker

Ondertussen staat de bestelling nog steeds “offen”. Dit is absurd.

12 november 2012 om 12:52
dvdsande Gebruiker

Beste, gezien wij geen onderdeel van de klantenservice zijn, zet ik je vraag even door naar mijn collega’s. Zij zullen contact met je opnemen.

12 november 2012 om 15:28
Sanka89 Gebruiker

Mijn bestelling staat ook nog steeds op ‘offen’ (al sinds 26/09),
blijkbaar zijn er mensen die hun zitzak wel al ontvangen hebben.

Ik vind dit echt een heel spijtige zaak. Dit duurt mij veel te lang. Ik koop in ieder geval geen vouchers meer bij iBood.

“Wordt door fabrikant geleverd binnen 5 werkdagen na verzilvering voucher” :) misschien een 0 vergeten? Hoewel dit over enkele dagen ook al overschreden is…

12 november 2012 om 23:19
uzzi_be Gebruiker

17 oktober 3 zitzakken besteld.  Bijna een maand later … niets … status staat nog steeds ‘offen’.  Een mailtje in mijn beste Duits blijft onbeantwoord.  Welke selectiecriteria hanteert Ibood eigenlijk om zijn ‘partners’ te kiezen ?  Op basis van de winstmarge die ze kunnen realiseren ?

13 november 2012 om 11:13
Sanka89 Gebruiker

het staat er nog steeds. je dubbele bericht is dan ook verwijderd.

13 november 2012 om 18:55
dyonne2408 Gebruiker

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.