20 september 2012 om 23:55
iBOOD

Kings Head Pub Dartbord in mooie kast met pijltjes

Oooone Hundred and eeeeeeeeiiiiiggggggghhhhhhhtyyyyyyyyyy! Samen met je vrienden een mooi potje darten. Op zich een leuk idee, maar als je het bord zo aan de muur hangt heb je al snel de gaten in je muur. Er zit namelijk altijd wel een of andere prutser tussen die het gewoon niet kan en elke keer 5 cm buiten het bord weet te gooien. Met dit Kings Head pub dartbord heb je dat probleem niet. Het bord zit namelijk in een mooi afgewerkt kastje met op de gesloten deurtjes de vrolijke vertoning van een jolige koning. Ga dus voor een onbeschadigde muur in jouw Men’s Room met deze jolige dartkoning!
  • Merk: Kings Head
  • Type: Dartbord in mooi afgewerkte kast
  • Samen met je vrienden darten, en je weet als het poppetje is gezien, gaat het kastje weer dicht!
  • Inclusief 6 pijltjes; 3x Union Jack’s en 3 Stars & Stripes
  • Mooi afgewerkte kast
  • Bescherm je muur tegen prutsers
  • Scoreborden aan de binnenkant van deur
  • Wettelijke garantie 2 jaar
21 september 2012 om 00:10
jamesdaniel Gebruiker

Wat is de verwachte verzenddatum?

21 september 2012 om 00:11
jamesdaniel Gebruiker

Woops, deze aanbieding was van gisteren.

21 september 2012 om 00:15
Moderator Vincent Moderator

De aanbieding is gewoon van vandaag! :) Maar de verwachte verzenddatum is 2 oktober.

21 september 2012 om 01:34
juggler1988 Gebruiker

hhahahhahahha .
wat een aanbieding .
de dartpijlen zijn neppers van koper .
het bord is van karton in plaats van , paardehaar,nephaar,riethaar.
en de bullseye is net een blok beton .
als dartfanaat vindt ik dit echt heel erg ibood .
dit kun je toch niet verkopen ?
verkoop dan winmau borden met pijlen van minimaal 85% tungsten

21 september 2012 om 09:44
sander_2505 Gebruiker

En dat is nu juist niet het publiek waar Ibood zich op richt aangezien dat een hele kleine groep is en Ibood veel producten wilt verkopen. Logisch toch. Exhte dartfanaten hebben allemaal al een goed dartbord. Ibood richt zich met deze actie op de consument die wel eens een pijltje wilt gooien puur voor de fun. Terecht in mijn ogen. Goede Ibood, ik ga er even over nadenken

21 september 2012 om 16:05
WiCo Gebruiker

@juggler1988:  Mag ik dat een ontzettend stomme opmerking noemen?  Iedereen, die ooit wel eens een dart (dartpijl is helemaal fout het is OF dart OF pijl, zoals jij het zegt is het pijlpijl, maar dit terzijde) heeft vastgehouden weet, dat je voor de prijs van één setje (goedkope) darts geen ECHT board met darts mag verwachten! Dit is een board, zoals sander_2505 al zegt, voor mensen, die thuis weleens een pijltje willen gooien voor de lol.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.