21 september 2012 om 23:55
iBOOD

Easybin® Silver deluxe 40 RVS geborstelde afvalemmer

Zoals ze bij Easybin® zeggen: “Gemak dient de mens” en daar sluit de naam natuurlijk helemaal bij aan. Vrij vertaald zou je de afvalemmer een “Gemakbak” kunnen noemen. Het grote gemak zit hem in het feit dat je de deksel niet hoeft aan te raken om hem open te doen. Door het unieke sensor systeem opent het deksel van de bak door simpelweg met je hand naar de sensor te gaan. Uiteindelijk staat een afvalemmer meestal in de keuken, de plek waar hygiëne uiterst belangrijk is! Ook het dichtdoen is iets wat je zelf niet meer hoeft te doen, zodra je hand buiten een straal van 10-20 cm is sluit het deksel automatisch na 3-4 seconden. Kortom deze afvalemmer is zowel voor de luilakken als voor mensen die aan zich strenge hygiëne regels zoals bijvoorbeeld de HACCP moeten houden, een must have!
  • Merk: Easybin®
  • Type: 40 liter afvalemmer
  • Stijlvolle, gemakkelijke prullenbak van geborsteld RVS
  • Inhoud: 40 liter
  • Materiaal: Geborsteld RVS, Finger Print Proof
  • Gemakkelijke schoon te houden
  • Inclusief batterijen
  • Uiterst geschikt voor in de keuken, in ziekenhuizen, bedrijfskeukens, zorginstellingen, huisartsen, tandartsen, laboratoria etc.
  • Uniek 'Touch Free Sensor System'
  • Inclusief binnenring om de zak op zijn plek te houden
  • Wettelijke garantie 2 jaar
22 september 2012 om 00:05
TimberLeek Gebruiker

Geniaaaaaal! Voor de luiehonden onder ons. Even handje erlangs gieren en open is die bak.

22 september 2012 om 00:07
B.A. Ware Gebruiker

Hmm niet eens een verkeerd idee. Wij moeten in de keuken altijd gesloten bakken hebben van de keuringsdienst. Maar dan moet je constant lopen klooien met handschoentjes die weer vies worden aan de bak etc.

Ik ga mijn baas eens even bellen kijken of we wat van dit soort bakken kunnen kopen.

22 september 2012 om 00:10
homebak5 Gebruiker

Goed idee bij ons in het verzorgingshuis is het helemaal geen gek idee om zulke bakken te hebben in de keukens.

22 september 2012 om 00:10
niekbatstra Gebruiker

Goedkoop, maar niet zo goedkoop zoals Ibood hem laat lijken. Elders kost hij 99 euro http://www.prullenbakkenwinkel.nl/product/easybin-silver-exclusive-40-l/49394/

22 september 2012 om 00:11
niekbatstra Gebruiker

en dat ook nog inclusief verzendkosten

22 september 2012 om 00:28
oinkoink12 Gebruiker

Staat daar toch ook de adviesprijs van 134,95? ik snap niet wat je bedoeld?

22 september 2012 om 00:49
remkohuizinga Gebruiker

Jeeej bedankt voor deze link niekbatstra … nu weet ik waar ik dezelfde prullenbak kan bestellen en 30 euro meer kan betalen. Geweldige bijdrage, ik ga ‘m nu meteen kopen bij die prullenbakwinkel. Tenzij iemand nog een link heeft waar hij nog duurder is, ik betaal namelijk bij voorkeur de adviesprijs van € 134,95.

22 september 2012 om 01:05
Saxas Gebruiker

@ Remkohuizinga:
Ik wel er best wel 100 bestellen zodat jij ze voor 134,95 van me over koopt. Deal?

22 september 2012 om 00:31
paultje123 Gebruiker

REVIEW: (ik zit me te vervelen).
Ik heb zo’n ding gehad en het is zeker makkelijk.
Grote nadeel is: het kan kapot, terwijl een traditionele afvalbak eigenlijk nooit kapot gaat.
Sterker nog: je wéét dat het een keer kapot gaat, want zo’n motortje slijt gewoon.
Dat het op batterijen werkt is naar mijn mening absurd.
Ik heb er indertijd meteen adaptertje aangesloten op de plaats waar de batterijen zitten.
Het grote nadeel van het feit dat ik wist dat het sleet was dat ik de neiging had om hem zo weinig mogelijk te gebruiken.
Dus als ik bijvoorbeeld een klein papiertje had, legde ik dat liever even op de aanrecht, dan het motortje ervoor te verslijten.
Dat schiet natuurlijk niet echt op en was ook de voornaamste reden dat ik geen nieuwe kocht, toen hij uiteindelijk kapot ging.
Maar handig was het wel !

22 september 2012 om 07:55
Guess Who Gebruiker

Ik kan me aansluiten bij paultje123. Ik had er ook zo een. Was er erg blij mee!
Het is gewoon handig dat je je handen vrij hebt om iets in de bak te gooien.

Nadeel is dat het apparaat op batterijen werkt. Ook is de kwaliteit niet super. Het deksel ging al na 8 maanden stuk. Werkte nog wel, maar niet meer zoals het hoort. Heb ik nog kunnen maken. Af en toe haperde de sensor en moest je op de sensor drukken. Gevolg is dat binnen de kortste keren de beschermlaag stuk was. Uiteindelijk ging de totale sensor stuk na ca. 14 maanden. Fabrikant EasyBin is lastig te bereiken en geeft geen reactie(eigenlijk een koude douche!). Kortom wat mij betreft niet aan te raden.

Tip: Er komen wel eens bakken voorbij met pedaal! Heb je ook je handen vrij.

22 september 2012 om 13:01
Official Product Expert Easybin-Expert Official Product Expert

Maandag gewoon even bellen dan wordt u absoluut geholpen

22 september 2012 om 13:12
Guess Who Gebruiker

Dit antwoord had ik liever aan de telefoon gehad. Nu heb ik de boel al weggegooid want het is zonder goede bovenkant niet meer goed te gebruiken.

22 september 2012 om 08:24
promaat Gebruiker

Fabrikant moeilijk te bereiken? Heb je al geprobeerd te bellen. nr. staat op de website..

22 september 2012 om 09:47
Guess Who Gebruiker

Klopt, zelfs dan moeilijk te bereiken. Vraag was ook om de bon. Is mijn fout, had ik helaas niet meer. Maar daar hield de service op. Het gaat mij ook meer om de ervaring met de bak die ik graag deel. Ieder moet voor zichzelf de afweging maken. Zo werkt dat nu eenmaal met klantervaringen. Want misschien had ik (en dus ook Paul) gewoon pech.

22 september 2012 om 08:50
Kaassoufle cabaretier Gebruiker

Gaat die lang op een batterij of iets? Heeft iemand ervaring hiermee?

ProductExpert?

22 september 2012 om 09:49
Guess Who Gebruiker

Hangt af van het aantal keer dat de bak open gaat. Maar ik deed zelf ca. 4-5 maanden met niet oplaadbare batterijen.

22 september 2012 om 12:55

Op een set batterijen (3 stuks, bijgeleverd) gaat het deksel circa 15.000 keer open en dicht

22 september 2012 om 13:17
Guess Who Gebruiker

Dat zou betekenen dat ik bij gemiddeld 25 keer per dag openen, 600 dagen kan doen met de batterijen. De batterijen die er bij zaten heb ik na een paar manden vervangen. Maar dat had ik al verwacht. Vervangen door (goede en dure) duracel. Ook dan, is 5 maanden misschien 6? Het deksel gaat gewoon steeds langzamer open totdat de kracht te laag is en het deksel niet meer omhoog komt. Maar zoals eerder gesteld, misschien had ik even pech. Ook ik was er in het begin erg blij mee. Maar voor zo’n korte tijd, iets meer dan een jaar gebruik in gezin met 2 kinderen, is het gewoon te duur. Reken daar ook de batterijen in mee.

22 september 2012 om 09:27
Ba-cos Gebruiker

Deze  Easybin vorig jaar gekocht. Echt ideaal en makkelijk. Volgens mijn man is dit mijn beste aankoop sinds jaren :-)

22 september 2012 om 09:29
tatjana_tiziano Gebruiker

brabantia verkoopt al jaren van deze, dus zo uniek is dit systeem niet. Ze kosten wel wat meer in aankoop maar ze geven wel 5 jaar garantie. Maar ik zou er zo geen kopen want na de garantie gaat hij zeker niet meer open. systeem kapot en nieuwe kopen?! Geef mij maar een gewone.

22 september 2012 om 12:54

Brabantia verkoopt dit sensor model niet meer. Bij normaal gebruik gaat een Easybin echt jaren mee. Easybin is de enige originele sensor afvalbak en is al 9 jaar verkrijgbaar.

22 september 2012 om 09:41
Aphosisia Gebruiker

Hoe hoog is deze bak? Mocht je geen batterijen hebben, of mocht het motortje er nét na de garantieperiode mee stoppen, kun je het klepje dan ook makkelijk handmatig openmaken of moet je dan steeds de hele bovenkant verplaatsen?

22 september 2012 om 09:45
Guess Who Gebruiker

Handmatig kan wel, maar is een heel klein lipje op/in het deksel.

22 september 2012 om 12:51

De hoogte is 64 cm / 84 cm met het deksel open.

Dit nieuwe model is makkelijker te openen dan het vorige model

22 september 2012 om 12:42
unidentified Project-Id-Version: iBOOD Report-Msgid-Bugs-To: POT-Creation-Date: 2016-10-06 09:42+0200 PO-Revision-Date: Last-Translator: Gijs van Lammeren Language-Team: iBOOD Language: nl_NL MIME-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset=UTF-8 Content-Transfer-Encoding: 8bit X-Poedit-KeywordsList: __;_e X-Poedit-Basepath: . X-Generator: Poedit 1.8.2 X-Poedit-SearchPath-0: .. X-Poedit-SearchPath-1: ../../../themes/ibood X-Poedit-SearchPath-2: ../../../plugins/ibood-varnish

- Er staat in de link dat je er ook een adapter op aan kunt sluiten, is dat zo? Zo ja welke?

- Welke batterijen gaan er in? Want als er 4 van die CR2032 in gaan ben je al snel 20 euro kwijt!

- Als hij binnen de 2 jaar garantie kapot gaat, wordt hij dan gerepareerd of krijg je een nieuwe?

- Waar is de expert?

22 september 2012 om 13:03

Binnen de garantie periode wordt er kosteloos een nieuw deksel opgestuurd

22 september 2012 om 14:37
unidentified Project-Id-Version: iBOOD Report-Msgid-Bugs-To: POT-Creation-Date: 2016-10-06 09:42+0200 PO-Revision-Date: Last-Translator: Gijs van Lammeren Language-Team: iBOOD Language: nl_NL MIME-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset=UTF-8 Content-Transfer-Encoding: 8bit X-Poedit-KeywordsList: __;_e X-Poedit-Basepath: . X-Generator: Poedit 1.8.2 X-Poedit-SearchPath-0: .. X-Poedit-SearchPath-1: ../../../themes/ibood X-Poedit-SearchPath-2: ../../../plugins/ibood-varnish

Die je zelf makkelijk kunt vervangen?

Buiten de garantie kost deze?

Levertijd?

22 september 2012 om 12:46

De Exclusive 40 liter heeft geen adapter-aansluiting.

Er zitten 3 x 1,5 Volt batterijen in de doos erbij. Deze gaan circa 15.000 keer open en dicht.

22 september 2012 om 18:27
brandy1965 Gebruiker

j<ik heb een iets ander model was een hoop geld kwijt 126 euro voor een vuilnisbak vindt ik een hoop geld binnen een jaar me deksel kapot ik gebeld waren heel vriendelijk ondanks dat het buiten me garantie was kreeg ik toch een andere deksel maar als ik opnieuw moest kiezen nam ik een gewone je moet heel voorzichtig de deksel schoonmaken anders breekt het af en als tweede omdat hij niet rond is en je vuilnis zak is een beetje te vol is krijg hem her heel moeilijk uit dus ik zou zeggen denk er goed over na.

22 september 2012 om 18:58
j.janssen Gebruiker

@Easy-bin expert of een andere kenner

Zit er een apart gedeelte in voor GFT-afval?

22 september 2012 om 23:40

Beste J. Jansen,

Er zit geen gescheiden afval in, deze heeft een binnenring die de afvalzak op z’n plek houd

22 september 2012 om 23:40

Beste J. Jansen,

Er zit geen gescheiden afval in, deze heeft een binnenring die de afvalzak vastzet

13 oktober 2012 om 01:46

Lekker dan,..na een week al kapot of batterijen leeg!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.