22 september 2012 om 23:55
iBOOD

Vijf Oxo Popcontainers, bewaar je eten vacuüm in deze handige bakken!

Crisis, crisis, crisis! We bewaren tegenwoordig het liefst alle kliekjes en restjes. Vaak warmen we ze de dag erna even op en voila. Een semi-lekkere maaltijd staat op tafel, of wordt tussen het werk en de voetbaltraining door opgegeten. Veel van de smaak, geur en vitaminen zijn verloren gegaan omdat je het eten niet hebt bewaard in een vacuümbak maar gewoon in een random plastic bakje. Dit is natuurlijk hartstikke zonde want daarvoor sta je niet te zwoegen in de keuken. Met de Oxo Popcontainers kun je gemakkelijk jouw eten bewaren in een vacuüm. Je doet het eten in de bakken, laat het afkoelen en voordat je het in de koelkast of voorraad kast zet pomp je even de lucht uit de Popcontainer. Zo blijft jouw eten langer vers, smaakvol en knapperig! Waarom zou je nog voer uit simpele plastic bakjes eten?! Stop met het weggooien van van jouw restjes, maar bewaar ze lekker in deze handige bakjes.
  • Merk: Oxo
  • Type: Set van 5 Concept Popcontainer
  • Bewaard jouw etenswaren niet alleen, maar bewaar ze ook vers!
  • Inhoud set:
  • 1x 1071395 Pop container rechthoekig 2 liter
  • 1x 1071397 - Pop Container rechthoekig 2,3 liter
  • 1x 1071401 - Pop Container vierkant 0,9 liter
  • 1x 1106040 - Pop Container vierkant 0,3 liter
  • 1x 1144400 - Pop Container rechthoek 1,4 liter
  • Plastic container en siliconen deksel
  • BPA-vrij plastic
  • Diepvries-safe
  • Container is top-rack vaatwasmachinebestendig
  • Deksel enkel geschikt voor handwas
  • Wettelijke garantie 2 jaar
23 september 2012 om 00:04
Dumdumdumdum Gebruiker

Superhandig! Vacuum dingen blijven altijd veel langer goed, wij bewaren onze koekjes in de vacuumbakjes. gaan ze bijna jaren mee haha. Ok op de koffietafel staat het niet heel sjic.

23 september 2012 om 00:12
pelecter Gebruiker

Misschien overbodige vraag maar zijn de bakken magnetron bestendig?

en kan je vlees hierin buiten de koeling bewaren?

lijkt me wel handig

23 september 2012 om 00:22
Antares. Gebruiker

quote:

Container is top-rack vaatwasmachinebestendig
Deksel enkel geschikt voor handwas

Volgens mij zeggen ze dit ivm de temperaturen dewelke de kunststoffen aankunnen. Dus ik denk dat de container wel in de magnetron mag, maar het deksel niet.

Vlees buiten koeling? Dat zou ik zeker niet proberen. de bacteriën hebben zeker veel minder lucht om van te leven, maar het is nooit zelfs 95% luchtledig.

23 september 2012 om 00:13
Cam Payne Gebruiker

Hmm interessante deal. voor normale curver setjes betaal je al hetzelfde bij de blokker.

23 september 2012 om 00:21
jan_lenaerts Gebruiker

Wat is de verwachte verzenddatum??

23 september 2012 om 00:27
Barry Cade Gebruiker

Ja dat is wel doodzonde allemaal man. Wij gooien alles weg. En als je dan dingen als:
http://www.voedingscentrum.nl/Assets/Uploads/Documents/Voedingscentrum/Perskamer/2010/Feitenencijfersoververspillen.pdf

http://www.voedingscentrum.nl/nl/jij-kan-kiezen/verspilling.aspx

Leest met teksten als:
Zowel teveel kopen en dan weggooien als teveel koken en dan weggooien leidt tot verspilling en levert (onnodige) milieubelasting op. Er zijn tenslotte kostbare grondstoffen en energiebronnen gebruikt om het eten te produceren en op je bord te krijgen.
Ongeveer 19% van onze boodschappen belandt in de vuilnisbak. Een kwart bestaat uit ‘echt’ afval als botten, schillen en kaaskorsten. Driekwart is ‘vermijdbaar’ afval. Dit laatste kun je voorkomen door zorgvuldig te bewaren, niet te veel te kopen en te koken.

Dat is verdomme onze BTW, althans deze maand nog!

23 september 2012 om 00:49
Louise25 Gebruiker

Volgens mij zijn deze containers bedoeld voor in je voorraadkast (voor koekjes, suiker, meel e.d.) en niet voor in de koelkast (etensrestjes). Ze krijgen wel goede recensies op internet omdat ze luchtdicht afsluiten, makkelijk zijn open te maken en goed stapelbaar zijn. Even een nachtje over slapen…..

23 september 2012 om 01:05
Jocrisse Gebruiker

“Bewaard jouw etenswaren niet alleen, maar bewaar ze ook vers!”

Toch knap, 2 taalfouten in 1 zin.

23 september 2012 om 01:42
unidentified Project-Id-Version: iBOOD Report-Msgid-Bugs-To: POT-Creation-Date: 2016-10-06 09:42+0200 PO-Revision-Date: Last-Translator: Gijs van Lammeren Language-Team: iBOOD Language: nl_NL MIME-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset=UTF-8 Content-Transfer-Encoding: 8bit X-Poedit-KeywordsList: __;_e X-Poedit-Basepath: . X-Generator: Poedit 1.8.2 X-Poedit-SearchPath-0: .. X-Poedit-SearchPath-1: ../../../themes/ibood X-Poedit-SearchPath-2: ../../../plugins/ibood-varnish

Eén spelfout, want waarschijnlijk bedoelden ze ‘bewaar’ en niet ‘bewaart’. Dan wordt het gebiedende wijs.

23 september 2012 om 10:45
Moderator Vincent Moderator

Heel scherp van jullie! Ik kan het op het moment helaas niet aanpassen, maar zal het na het weekend doorgeven.

23 september 2012 om 01:13
Ramon. B Gebruiker

”Stop met het weggooien van van jouw restjes, maar bewaar ze lekker in deze handige bakjes.”

2x van is overdreven.

23 september 2012 om 01:38
unidentified Project-Id-Version: iBOOD Report-Msgid-Bugs-To: POT-Creation-Date: 2016-10-06 09:42+0200 PO-Revision-Date: Last-Translator: Gijs van Lammeren Language-Team: iBOOD Language: nl_NL MIME-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset=UTF-8 Content-Transfer-Encoding: 8bit X-Poedit-KeywordsList: __;_e X-Poedit-Basepath: . X-Generator: Poedit 1.8.2 X-Poedit-SearchPath-0: .. X-Poedit-SearchPath-1: ../../../themes/ibood X-Poedit-SearchPath-2: ../../../plugins/ibood-varnish

De deksel mag niet in de  vaatwasser omdat dan de siliconen na een tijd gaan uitdrogen en niet meer werken. Of de deksel in de magnetron kann is een non-issue, aangezien je nooit iets volledig afgedekt in de magnetron mag zetten.

23 september 2012 om 02:58
wakapinky Gebruiker

Naar mijn weten mag je niks afgedekt in de magnetron zetten omdat de lucht die in de verpakking zit opwarmt, en dus uitzet, waardoor de verpakking kan ontploffen, of dit met vacuüm ook het geval is? Ik heb er geen ervaring mee.

23 september 2012 om 01:44

Dure bakjes. Gewone Curverbakjes in de vriezer werken prima. Of gewoon binnen een paar dagen opeten. Voor de iBood prijs valt het te overwegen. De originele prijs is crimineel.

23 september 2012 om 18:44
peetpp Gebruiker

zo is dat, heb al enkele keren hier zo’n curverbakjes gekocht, vele malen goedkoper, ook onderdruk is mogelijk, koelkast, diepvries, magnetron en vaatwas geen enkel probleem

23 september 2012 om 11:09
pyvonne Gebruiker

Hoe maak je de dozen luchtledig. heb je  een apparaat nodig zoals VacSys ?

23 september 2012 om 12:16
tiemen88 Gebruiker

vacuüm kan luchtledig betekenen. Maar in dit geval bedoelen ze alleen onderdruk. Deze onderdruk maak je door op de knop te drukken die op de deksel zit.

23 september 2012 om 14:02
Margriet81 Gebruiker

Besteld. Lijken me super handig. Tijdje geleden wilde ik ze al eens in een set op amazon bestellen. Toen niet gedaan, vanwege de prijs. Ik ben benieuwd wanneer ze komen en hoe ze bevallen.

10 oktober 2012 om 18:48
faris32 Gebruiker

Pop Container rechthoekig 2,3 liter is beschadigd. Blijkbaar tijdens transport, het pakket was ook niet goed verpakt met beschermverpakking…. Ik heb meerder malen met klantservice genomen maar ze reageren niet.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.