24 september 2012 om 23:55
iBOOD

Het Cinderella New Classic hoofdkussen, het klassieke kussen nu nóg beter!

Wat is jouw meest kostbare bezit? Precies! Jouw hoofd. Het bevat al je kennis, je persoonlijkheid en je meest kostbare herinneringen. En hopelijk ziet het er ook nog een beetje fatsoenlijk uit. Het is dus van uiterst belang om dit belangrijkste lichaamsdeel goed te verzorgen en te beschermen. Leg het daarom iedere nacht weer heel voorzichtig op de extreem comfortabele New Classic hoofdkussen van Cinderella. De New Classic is een verbeterde versie van de al geweldige klassieke voorganger. Dankzij het unieke stabilisatieschot wordt de vorm behouden door fixatie van de vulling en biedt het kussen de meest optimale ondersteuning aan hoofd en nek. Het kussen vervormt minder gedurende de nacht, wat jouw nachtrust alleen maar ten goede komt. Cinderella is al meer dan 50 jaar een vertrouwd merk in bed textiel, dus laat hun ervaring jouw iedere nacht weer helpen tijdens de belangrijke nachtrust.
  • Merk: Cinderella
  • Type: New Classic hoofdkussen
  • Afmeting: 70 x 60 cm
  • Tijk: 100% luxe witte katoen met Healthguard Finish®
  • Vulling: 100% gesiliconiseerde synthetische bolletjes
  • Antiallergeen
  • Machine wasbaar op 40 graden
  • Voor de meest optimale ondersteuning
  • Vulgewicht: ± 750 gram
  • Met rits, vullen of minder vol maken is dus mogelijk
  • Verpakking: Stevige luxe doos met handvat
  • Garantie: 2 jaar
25 september 2012 om 00:04
kimjansen Gebruiker

De grote vraag is welke van de 6 varianten tussen ’soft’ en ‘firm’ dit is…

25 september 2012 om 00:06
kimjansen Gebruiker

Medium Soft lijkt het, als ik de “synthetische vlokken” en het gewicht vergelijk?

25 september 2012 om 12:20
marnix1985 Gebruiker

@admin: welke variant is dit  ?

25 september 2012 om 12:57
Moderator Renate Moderator

Geen van alle 6. ;)

Het product wordt speciaal voor de iBOOD klanten vervaardigd en is dus niet vermeld op de website.

25 september 2012 om 00:05
oinkoink12 Gebruiker

Kijk, hier zat ik op te wachten, niet die  goedkope meuk, maar een kussen dat je zelf in kan delen hoe dik/stevig je hem wil hebben! 2 keer meegenomen :)

25 september 2012 om 00:07
Nextent Gebruiker

Crap, ik ben obsessed met beddegoed, en heb nu dankzij ibood meer Cinderella spullen dan gezond is. En nu is er dit kussen :-(

Hoop dat ik sterk genoeg ben om niet te bestellen….

25 september 2012 om 00:13
Apenopfietsen Gebruiker

Hmm ik duik nog even mijn oude kussen op, maar binnenkort heerlijk lekker op een nieuw kussen!

25 september 2012 om 00:17
Mensje van Steen Gebruiker

Ik ben benieuwd hoe zinvol zo een schotje is. Iemand ervaring?

25 september 2012 om 00:20
simdja Gebruiker

Vind het wel belangrijk welke comfortklasse het is, lijkt me deze

http://www.cinderella-bedding.nl/collectie/nieuw_in_de_collectie/cinderella_new_classic/new_classic_medium_soft.aspx

Zou iemand van Ibood of Cinderella deze vraag kunnen beantwoorden.

25 september 2012 om 12:56

Beste, het kussen dat door iBOOD aangeboden wordt staat niet op de cinderella site vermeld daar dit voor iBOOD geproduceerd wordt. De adviesprijs is dus ook niet gelijk aan het product hierboven vermeld.

25 september 2012 om 15:01
marnix1985 Gebruiker

@renate: Met welke comfort klasse kan dit product worden vergeleken dan?  Soft / Medium / Hard ?

Of is dit zelf te bepalen ?

Met rits, vullen of minder vol maken is dus mogelijk.

Dus kussen is hard gevuld en moet ik zelf minder vol maken???

25 september 2012 om 15:18

Ik zou zeggen medium.
Het is mogelijk om de vulling bij te vullen of te verwijderen.
Je kunt dus naargelang je eigen wens het kussen nog aanpassen.

25 september 2012 om 15:24
marnix1985 Gebruiker

@renate: Zit er dan extra vulling bij om het kussen harder te maken ?

25 september 2012 om 17:00
Moderator Vincent Moderator

Het kussen is gevuld met een standaard hoeveelheid. Heb je behoefte aan extra dikke kussens, dan adviseer ik je om te overwegen om een extra kussen aan te schaffen voor de inhoud. Wellicht is dit voordeliger dan losse vulling te kopen.

25 september 2012 om 01:32
Florisboutens Gebruiker

Aan de inhoud van het kussen te zien is dit de Medium Soft, 100% synthetische bolletjes volgens de site van Cinderella, bij de andere comfort klasses is dat 50% met een toevoeging of überhaubt een andere inhoud.

25 september 2012 om 01:37
J_RIP Gebruiker

Mocht van mij wel als set met het dekbed geweest zijn, scheelt toch weer de verzendkosten…

25 september 2012 om 08:13
ksnapdeKloeNie Gebruiker

Hmm eens even kijken. Ik lees vanmiddag wel even de reacties van de mensen op forum. Ben erg benieuwd hoe men zo een kussen vind

25 september 2012 om 09:38
phvg Gebruiker

Ben ook wel benieuwd. Wel een beetje raar dat de adviesprijs van de fabrikant een tientje lager ligt dan hier aangegeven. Of zie ik dat verkeerd?

25 september 2012 om 12:56

Beste, het kussen dat door iBOOD aangeboden wordt staat niet op de cinderella site vermeld daar dit voor iBOOD geproduceerd wordt. De adviesprijs is dus ook niet gelijk aan het product hierboven vermeld.

25 september 2012 om 11:39
Misplaced Gebruiker

Tuurlijk is dat niet raar… Dan zou het toch een minder goede aanbieding lijken.

25 september 2012 om 11:40
dhhdante Gebruiker

Bij de ** zijn ze nu ongeveer even duur (als je de verzendkosten meerekend) :

Echter zien ze er verschillend uit qua kleur en staat er een andere beschrijving bij de vulling. 50% latexvlokken.

Ik zou graag de verschillen willen weten en welke nou het best is voor buikslapers. Momenteel heb ik de ‘gewone’ kussens van Cinderella, zijn deze nou een toegevoegde waarde?

Edited by: Renate
dit zijn niet dezelfde producten. Als je de specificaties naast elkaar legt zie je dit ook.
Het product van vandaag wordt speciaal voor iBOOD geproduceerd.
Je kunt het kussen als buikslaper goed gebruiken. Het kussen aangeboden door de andere aanbieder ken ik niet, ik kan dus geen advies geven welke beter gebruikt kan worden.

25 september 2012 om 11:56
cengiz Gebruiker

is het trouwens een set van 2 of per stuk ook niet echt duidelijk !!!!!!!!

25 september 2012 om 12:53

het betreft 1 kussen.

25 september 2012 om 12:52

Beste iBOODers,

Het kussen dat vandaag aangeboden word door iBOOD wordt speciaal voor de iBOOD klanten geproduceerd en zijn elders niet te koop.

25 september 2012 om 15:08
RoyAberkrom Gebruiker
25 september 2012 om 15:13

*kuche* geen van alle op de website van cinderela vermelde new classic kussens is het product dat wij aanbieden zoals ook hierboven vermeld.

25 september 2012 om 16:14
nevaron Gebruiker

Als dit speciaal voor iBood wordt vervaardigd, waar komt dan de “normale” prijs van €49,95 vandaan?

25 september 2012 om 16:30
jeankebos Gebruiker

ik vind het ook een beetje verdacht… zou het niet gaan om eindereeks producten of zo?

25 september 2012 om 18:02

Een leverancier is verplicht een adviesprijs aan een product te koppelen.

Een adviesprijs is de prijs waarvan de fabrikant van mening is waarvoor een product verkocht kan worden op de NL markt.
Dit is dus geen markt prijs. Een marktprijs is de prijs waarvoor je een product elders kunt kopen. De adviesprijs is een vaste prijs, de marktprijs kan fluctueren door aanbiedingen enz.

25 september 2012 om 16:38
homeplayer Gebruiker

Ik sluit me geheel bij jeankebos. aan,

Wat een Raar verhaal;

Beste iBOODers,

Het kussen dat vandaag aangeboden word door iBOOD wordt speciaal voor de iBOOD klanten geproduceerd en zijn elders niet te koop.”

Normaal €49,95, maar voor Ibood voor…..

Dat rijmt echt niet.

en de vraag waar mee kunnen we het dan vergelijken word ook niet beantwoord.

Mijn vrouw wilt graag nieuwe kussen, maar deze pakken we dus maar ff niet mee

Mvg

25 september 2012 om 18:04

Beste, lees mijn reactie op jeankebos voor meer uitleg.

25 september 2012 om 18:33
KeizerHalil Gebruiker

Wat zeur je nu weer man, koop het of koop het niet. Niet zo een irritante betweter uithangen. Je bent echt niet verplicht om het te kopen en als je ergens een betere hebt, linkt het of ga gewoon ergens anders trollen.

25 september 2012 om 18:51
wiebe.jolanda Gebruiker

@admin: Wij slapen op een waterbed, wat is uw advies betreft kussen?

25 september 2012 om 18:56

Het kussen gaat prima samen met een waterbed.

25 september 2012 om 19:29
Ayera Gebruiker

Gekocht! =) @Renate, als deze speciaal voor iBood is vervaardigd, hebben jullie deze zelf nog getest?

25 september 2012 om 20:17

Inkoop en CS hebben deze idd van te voren gezien.

ik als moderator niet, ik bevindt me niet op kantoor, maar lekker thuis.

9 oktober 2012 om 19:07
XLitholuv Gebruiker

Edited by: Renate
Indien je twijfels hebt over het product, neem dan contact op met de klantenservice. Zij kunnen je hiermee helpen.
Je kunt contact opnemen dmv het contact formulier, of telefonisch.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.