25 september 2012 om 23:55
iBOOD

Walra Satin Uni Lits-jumeaux dekbedovertrek van katoensatijn

Dat je nachtrust ontzettend belangrijk is, dat is een bewezen feit. Soms heeft men het wel eens over een royale nacht. Iets wat met dit Walra Satin Uni Lits-jumeaux zeker zou moeten lukken. Voor zij die iets minder bekend zijn met Walra is het misschien leuk om te weten dat de koningin zelf misschien wel onder dit dekbedovertrek slaapt. Walra is namelijk niet alleen fabrikant van ontzettend hoogwaardige kwaliteitsdekbedovertrekken. Ze zijn zelfs hofleverancier! Dat betekent dat leden van het koninklijk huis mogelijk onder dit dekbedovertrek slapen. De deal van vandaag betreft een zwart katoensatijnen dekbedovertrek. Het eersteklas katoen is satijn geweven, dit zorgt ervoor dat het dekbedovertrek nog zachter aanvoelt en nog gladder is dan een normaal dekbedovertrek. Slaap jij dus ook voortaan als een prinsesje onder een royaal katoensatijnen dekbedovertrek?
  • Merk: Walra
  • Type: Satin Uni Lits-Jumeaux Dekbedovertrek
  • Een heerlijk katoensatijne dekbedovertrek van koninklijke kwaliteit
  • Inhoud pakket:
  • -100% katoenen Lits-Jumeax dekbedovertrek
  • -2x Kussensloop 60x70 cm met extra oxford rand
  • Kleur: Zwart met contrasterende piping (wit)
  • Afmetingen dekbedovertrek: 240x220 cm met extra lange dubbele instopstrook. Het dekbedovertrek heeft een totale lengte van maar liefst 260 cm!
  • 200-draads geweven
  • Luchtdoorlatend/ademend katoenen kwaliteitsdekbedovertrek
26 september 2012 om 00:02
ronaldbronsink Gebruiker
26 september 2012 om 00:14
arjankr4ns Gebruiker

ik neem aan van wel, het zijn allebei lits jumeau, en ook de grote sluit mooi op elkaar aan.

26 september 2012 om 11:03
Moderator Vincent Moderator

De afmetingen komen met elkaar overeen. Je kunt ze dus prima combineren! :)

26 september 2012 om 00:04
Fiedel1 Gebruiker

Alleen in deze kleur verkrijgbaar?

26 september 2012 om 00:05
Fiedel1 Gebruiker

Lees nu: zwart met witte belijning. Excusez-moi!!!

26 september 2012 om 00:13
ekamatje Gebruiker

Prachtig mooie dekbedovertrek en nog wel van satijn! dus lekker glijden door je bed als je ook satijnen ondergoed aan heb!.

Ik vraag me altijd wel af of satijn nou echt zoveel verschillende gradaties heeft van qualiteit. Vind een prijs van 50 euro voor een dekbedovertrek nogal flink als je een simpel design variant ook voor 20 euro bij de action kan krijgen.

Wie komt met een mooi argument voor mij om toch deze aan te schaffen?

P.S. is het ook mogelijk om (via een andere site/winkel) 2 extra kussenslopen bij te bestellen? Heb altijd 4 kussens in bed (ziet er lekker decadent uit ^^) maar kom altijd 2 slopen te kort waardoor ik dus totaal anders uitziende slopen van andere setjes er omheen doe wat toch minder mooi geheel maakt.

26 september 2012 om 00:44
Arjan P Gebruiker

Mooi argument: moet je deze en die van de Action allebei eens 30 keer wassen. Deze is waarschijnlijk nog zwart maar de ander zal meer vaal-grijs zijn.. Nog afgezien van het verschil in hoe de kwaliteit aanvoelt.

Zelf haat ik die randen rond de kussens, dus deze gaat het niet worden.

26 september 2012 om 01:05
BubblePowerBoy Gebruiker

JAAA !! ik heb ook zo’n hekel aan die randen !!

Geen sarcasme trouwens ooit niet opgelet bij een aankoop van dekbedovertrek plus kussenslopen, 1x gebruikt daarna nooit meer. Ik snap echt niet waarom ze dat doen, dat kan toch niemand fijn vinden, zo’n doelloze slappe lap stof om je kussens?! echt mooi vind ik het ook niet, net alsof je kussens een maat te klein zijn.

Deze laat ik dus ook maar gaan.

Wat betreft extra kussenslopen bestellen, ik heb in mijn bed ongeveer 9 kussens denk ik (ik en mijn vriendin zijn niet zo groot dus er is ruimte zat!) en heb gewoon verschillende slopen er omheen, zo weet je ook snel je lievelings kussen te vinden. (ik heb teminste 5 verschillende ofzo)

26 september 2012 om 00:21
fo0fight3r Gebruiker

Knip

Beste fo0fight3r, ik heb je zojuist een e-mail verzonden met verdere informatie en wat je het beste kunt doen. Je bericht heb ik voor je verwijderd zodat niet al jou gegevens op het forum rond blijven slingeren

26 september 2012 om 00:28
mchigh Gebruiker

Is dat niet gevaarlijk, 2 kaarsen op een satijnen dekbed? ;)

26 september 2012 om 02:03
BubblePowerBoy Gebruiker

Inderdaad! 1 was natuurlijk veel beter geweest, ivbm brandveiligheid..

26 september 2012 om 00:36
mark.jumpertz Gebruiker

Waarom zijn dekbedovertrek-aanbiedingen altijd te klein?

Ik zoek er 1 voor een bed van 200*220

Hopelijk volgende keer meer geluk..

26 september 2012 om 00:49
gohan Gebruiker

Afmetingen dekbedovertrek: 240×220 cm !!!!   is dat dan te klein voor een bed van 200*220?

26 september 2012 om 01:11
BubblePowerBoy Gebruiker

Ik snap de opmerking ook niet helemaal.

Overigens heel modern om 2 dekbedden te hebben in bed hoor. 1 voor als je lekker tegenelkaar ligt, 1 voor als de ander er weer eens met de dekens vandoor gaat midden in de nacht (of als preventieve maatregel als je gaat slapen natuurlijk)

26 september 2012 om 02:17
baale Gebruiker

wat een gelul,

Mooie aanbieding, jammer dat wij 2 eenspersoons bedden hebben.

26 september 2012 om 10:07
stija Gebruiker

Is het nu katoensatijn, of 100% katoen. In de beschrijving staat namelijk 100% katoenen Lits-Jumeax dekbedovertrek.

26 september 2012 om 10:40
Admin Admin Admin

Het is 100% katoen, alleen wel satijn geweven. Dit is een speciale manier van katoen weven, in dit geval 200 threads (200 draads) waardoor het zachter, gladder en beter ademend is dan normale katoenen dekbedden. Je voelt daarom dan ook een duidelijk kwaliteitsverschil.

26 september 2012 om 10:45
Bikerjj Gebruiker

Een zwart dekbed? En welke kleur vlekken passen hier mooi bij…!? ;)

26 september 2012 om 12:02
unidentified Project-Id-Version: iBOOD Report-Msgid-Bugs-To: POT-Creation-Date: 2016-10-06 09:42+0200 PO-Revision-Date: Last-Translator: Gijs van Lammeren Language-Team: iBOOD Language: nl_NL MIME-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset=UTF-8 Content-Transfer-Encoding: 8bit X-Poedit-KeywordsList: __;_e X-Poedit-Basepath: . X-Generator: Poedit 1.8.2 X-Poedit-SearchPath-0: .. X-Poedit-SearchPath-1: ../../../themes/ibood X-Poedit-SearchPath-2: ../../../plugins/ibood-varnish

Je moet er ook onder gaan liggen en niet zo spetteren,…lol ;-)

26 september 2012 om 11:41
gerritibood Gebruiker

Zopas bevel gekregen om eentje te bestellen. Bij deze….

26 september 2012 om 12:02
unidentified Project-Id-Version: iBOOD Report-Msgid-Bugs-To: POT-Creation-Date: 2016-10-06 09:42+0200 PO-Revision-Date: Last-Translator: Gijs van Lammeren Language-Team: iBOOD Language: nl_NL MIME-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset=UTF-8 Content-Transfer-Encoding: 8bit X-Poedit-KeywordsList: __;_e X-Poedit-Basepath: . X-Generator: Poedit 1.8.2 X-Poedit-SearchPath-0: .. X-Poedit-SearchPath-1: ../../../themes/ibood X-Poedit-SearchPath-2: ../../../plugins/ibood-varnish

Ik heb nog nooit meer dan 45 euro voor een kwaliteit katoensatijnen overtrek van deze afmeting betaald. Na 10 jaar wassen geen verkleuring of wat dan ook. Niet echt bijzonder deze aanbieding…helaas!

26 september 2012 om 12:12
MDekens Gebruiker

its jumeau snap ik niet helemaal? Heb gewoon een groot 2 persoons bed met een 240×200 dekbed. Daar kan deze gewoon bij?

26 september 2012 om 12:19
Admin Admin Admin

Lits-Jumeaux is de naamvoering van dit formaat bedden. In een Lits-Jumeaux past doorgaans een dekbed van 240×220 of een van 240×200. dus dat zou moeten kunnen.

26 september 2012 om 15:40
koentje1985 Gebruiker

Waarom nooit geen dekbedden met afmeting 260 x 220 cm

26 september 2012 om 19:47
Zigzig Gebruiker

Deze aangeschaf! Heb ooit een eerder van dit merk gekocht. Is zeker betere kwaliteit. Aanrader.

8 oktober 2012 om 00:18
boen001 Gebruiker

net in de wasmachine gehad, met black velvet en beetje azijn… hele wasmachine wel onder de zwarte pluisjes. Hopelijk blijft hij net zo zacht… we wachten af tot de droger hem droog heeft….

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.