26 september 2012 om 23:55
iBOOD

Set van 2 Luxe Eetkamerstoelen met wielen en zwart kunstleer

“Schuif maar aan”. Een zin die je snel zegt tegen één van je gasten als zij bij je komen eten. Maar als je net als wij van lang tafelen houdt en graag na 5 gangen nog even uitgebreid aan tafel blijft zitten met je vrienden. Dan wil je natuurlijk graag dat je vrienden er lekker bij zitten, na een uurtje op een houten eetkamerstoel heb je het wel snel gehad.. Een houten kont en last van je rug komen al bij de 2e gang opspelen. Hoe lossen we dit dan op? Nou vrij simpel met deze luxe set eetkamerstoelen! Deze stoelen hebben namelijk een extra dikke vulling zodat je ook na de 5e gang nog prima zit en goed ondersteunt bent in de rug. Door de vier wielen aan de onderkant rollen deze stoelen ook nog eens met het grootste gemak over tapijt en andere vloermaterialen. Door de afgeronde randen voelen de stoelen nergens scherp aan. Maak dus nu jouw eetkamer helemaal af met deze luxe, moderne stoelen van zwart kunstleer!
  • Set van 2 luxe eetkamerstoelen
  • Heerlijk genieten van een lange tafelsessie met deze extra dik gevulde eetkamerstoelen
  • Kleur: zwart
  • Aantal: 2 stuks
  • Bekleding: kunstleer
  • Breedte: 59 cm.
  • Hoogte: 88 cm.
  • Zithoogte: 45 cm.
  • Diepte(zitvlak): 48 cm.
  • Hoogte armleuning: 64 cm.
  • Aantal wielen: 4
  • Draagvermogen: 150 kg.
  • Wettelijke garantie 2 jaar
  • Wegens omvang is het mogelijk 1 set per keer te bestellen. Je kunt echter wel tot 4 bestellingen per dag doen met een account. Dus maximaal 8 stoelen per account!
27 september 2012 om 00:06
Lantique Gebruiker

Mooie stoelen, ik heb een soortgelijk iets ooit voor duurder gekocht bij loods 5 of weet ik het waar

27 september 2012 om 00:09
tyrannosauerkraut Gebruiker

Hmm ik ga hier even over nadenken. Kunstleer kun je toch gewoon met wat water gemakkelijk schoon maken?

27 september 2012 om 00:13
Peterthemeateter Gebruiker

Sexy! Mijn vriendin vind het niets.. maar goed als ik ze snel bestel en doe of ik gek ben ;)

27 september 2012 om 00:15
coolman008 Gebruiker

Waarom kan ik geen 2×2 stoelen bestellen?

27 september 2012 om 00:21
peetpp Gebruiker

zal met het gewicht en de verzendingskosten te maken hebben veronderstel ik maar je kunt wel aparte bestellingen doen (max 4 dacht ik) waarbij dus elke keer de verzendingskost dient betaald

27 september 2012 om 00:24
coolman008 Gebruiker

Ok, bedankt voor de info.

27 september 2012 om 01:17
peetpp Gebruiker

Heb het ook gevonden in de FAQ

Hoeveel producten kan ik bestellen?

Je kunt per bestelling maximaal 4 stuks bestellen (dit kan bij sommige aanbiedingen beperkt worden tot maximaal 1). Je kunt per iBOOD account maximaal 4 bestellingen plaatsen per dag. Dit houdt in dat je maximaal 16 stuks van een product kunt bestellen. Deze limieten zijn ingesteld om zoveel mogelijk iBOOD gebruikers de kans te geven om de dagaanbieding te bestellen.

27 september 2012 om 16:32
jackie176 Gebruiker

Er staat dat je er maximaal 8 kunt bestellen

28 september 2012 om 18:08
jan-2 Gebruiker

heb de aanbieding verkeerd begrepen en heb 1 set van 2 stoelen besteld, maar dag dat het per dag was. Dus is er nog een mogelijkheid om er nog 2 bij te bestellen zodat ik er wel 4 totaal heb?

28 september 2012 om 21:49
Moderator Vincent Moderator

Hi Jan, dat is heel vervelend voor je. Helaas is dit niet mogelijk :( We kunnen achteraf helaas geen bestellingen meer toevoegen aan het systeem.

27 september 2012 om 00:32
Kees030 Gebruiker

“Door de vier wielen aan de onderkant rollen deze stoelen ook nog eens met het grootste gemak over tapijt en andere vloermaterialen.”

Wielen voor tapijt zijn toch harder dan parket wielen; hoe zit het met het risico op beschadiging?

Jammer dat er niet een kleur te kiezen is.

27 september 2012 om 07:20
Barb Dwyer Gebruiker

Hmm ik ga er nog even over nadenken. Ik ben benieuwd wat de ervaringen zijn met deze of soortgelijks?

27 september 2012 om 07:44
bigchemist Gebruiker

luxe eetkamerstoelen : merkloos ?

27 september 2012 om 08:26
dekkie Gebruiker

Is het mogelijk deze stoelen op parket te gebruiken zonder de parket te beschadigen?

27 september 2012 om 08:49
ietswaart Gebruiker

Als de stoelen niet lekker zitten, kunnen ze dan ook retour en hoe gaat dat dan?

27 september 2012 om 09:17
iprchris Gebruiker

Ik zie wat vragen staan en die wilde ik ook stellen. Ik heb laminaat en als ik ze bestel moet ik er 4 hebben.

Hopelijk komen er antwoorden.

27 september 2012 om 09:21
Admin Admin Admin

Je kunt de stoelen wel op parket gebruiken, zie het als een soort bureaustoelwielen!

Als je 4 stoelen wilt bestellen, dien je 2x een bestelling van 2 stoelen uit te voeren.

27 september 2012 om 09:30
hallink Gebruiker

Als de stoelen niet goed zitten of er is iets anders mis mee kun je ze dan ook retour doen???

27 september 2012 om 09:37
yuglwek Gebruiker

Eetkamerstoelen, die heb ik net nodig!
Ik wil alleen geen kunstleer (plakt), maar stof of leer.
Dus graag nog eens een herhaling met andere stoelen :)

27 september 2012 om 09:45
Wolfke1970 Gebruiker

Aangezien we niet weten op welke dag ze EXACT geleverd worden… wat gebeurt er dan als je niet thuis bent…?

27 september 2012 om 09:46
MVagusta Gebruiker

Ik heb soortgelijke stoelen (weliswaar van een andere fabrikant) en ben absoluut niet tevreden over de kwaliteit van de wielen. Op mijn donkergrijze vloer laten ze lelijke strepen na die maar moeilijk te verwijderen zijn. Ze zwenken ook niet zo goed en van 1 stoel zijn ze zelfs stuk gegaan. De stoelen zijn ook net iets te laag om comfortabel te tafelen. Verder zitten ze wel goed. Hopelijk is de kwaliteit van de wielen van deze aanbieding beter dan de mijne.

27 september 2012 om 11:45
Paauwer Gebruiker

Ik wil ook graag weten hoe het zit met retoursturen als de stoelen niet aan je verwachtingen voldoen. De kwaliteit moet natuurlijk wel goed zijn. Niet dat er een zwaarder iemand op gaat zitten en deze er doorheen valt of iets dergelijks.
Dus hoe zit het met retoursturen. En vooral als je meer dan 2 stoelen bestelt.

27 september 2012 om 15:53
Moderator Vincent Moderator

Het retour sturen gaat volgens onze return policy. deze vind je onderaan de website.

27 september 2012 om 11:52
Zwetsie Gebruiker

Ja, zou wel even willen proefzitten… Moeilijk hoor….

27 september 2012 om 12:00
Johan86 Gebruiker

Ik ben ook wel benieuwd hoe het zit als  er 6 besteld en er uiteindelijk achterkom dat ik ze niet lekker vind zitten? Graag reactie admin

27 september 2012 om 13:14
Paauwer Gebruiker

Deze vraag is nu al minstens 5 x gesteld maar reactie blijft uit???

27 september 2012 om 14:23
Melaniejeuken Gebruiker

Als ik 5 gangen moet blijven zitten, dan mag ik hopen dat de rugleuning verstelbaar is, zodat ik naarmate ik verder uitbuik, ik hier ook de ruimte voor heb. klopt dit?

27 september 2012 om 14:47
inge1969 Gebruiker

zo iets zoek ik juist ! maar heb ze graag in het bruin ! gaat dat ibood !!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.