28 september 2012 om 23:55
iBOOD

10-pack Osram warm white 5W energy saving lampen

Wanneer je een lage energierekening in combinatie met een gezellige, warme, knusse sfeer wilt hebben in jouw huis, dan hebben wij wat jij nodig hebt! Dit 10-pack Osram 5W energiezuinige lampjes is dan precies wat je zoekt. De lampen zijn van energieklasse A, wat betekend dat je maar liefst tot 80% minder stroom verbruikt ten overstaan van conventionele lampen! Verlicht dus snel jouw huis met deze grote set lampen!
  • Merk: Osram
  • Type: 10 stuks 5W E14 Spaarlampen
  • Warm wit inspirerende vorm
  • Kleurcodering: 825
  • Energie-efficiëntieklasse: A
  • Circuits: 10000
  • Equivalent aan vermogen: 27 W
  • Lengte: 94 mm
  • Afmetingen: (Ø xl) 37 mm x 94 mm
  • Ontstekingstijd: 2,0 s
  • Basis: E14
  • Vermogen: 0,65
  • Lichtkleur: 2500 K
  • Dimbaar: Nee
  • Berekend Lichtstroom: 275 lm
  • Hoeveelheid kwik: 2,0 mg
  • Energiebesparing potentieel: hoge
  • Ontwerp: Spiral-vorm
  • Vermogen: 5W
  • Kleurweergave-index: 80
  • Life: 8000 h
  • Lichtstroom: 270 lumen
  • Bedrijfsspanning: 220-240/50-60 Hz
  • Kleur: Warm Wit
  • Opstarttijd: 40 sec.
  • Stroomverbruik: 35 mA
29 september 2012 om 01:07
mrdummy Gebruiker

Alleen maar smalle fitting is wel beperkt toepasbaar. Wat ik meestal zie in huis heeft groot deel grote fitting. Klein deel (bed lampen, vooraadkast lamp) is smal fitting.

Kinda jammer zo’n aanbieding, ook al is het goedkoop.

29 september 2012 om 08:10
andygeerlings Gebruiker

Ik werd me toch een partij laaiend enthousiast, dat had ik net nodig! 5W Warm White, perfecto! Dacht ik.

En toen zag ik E14. Bijna alle normale lamparmaturen zijn E27. Of GU10. Geen idee wat je met 10 E14’s moet, want de meeste mensen zullen niet eens 1 E14 lampfitting in huis hebben.. teleurstellend.

29 september 2012 om 08:55
FataMorgana Gebruiker

Wacht liever op een dergelijke aanbieding LED lampen. Spaarlampen kan je allang voor die prijs massaal terugvinden bij de Blokker en dergelijke! In al mijn E14 fittingen zit al een spaarlamp dus niet nodig.

29 september 2012 om 11:16
snoecks Gebruiker

Dat ben ik met je eens. Beter is om een leuke aanbieding af te wachten voor Led lampen.

Er zijn nu al goed uitziende LED G4 fitting lampjes die de bestaande halogeen G4 20 watt lampjes kunnen vervangen. Dit is pas interessant want hier heb ik er nog wel wat in mijn huis. Ik heb een hanglamp waar 16 halogeen lampjes inzitten.

Als ik deze kan vervangen dan zou dat weer een goede besparing zijn op mijn energie kosten…

29 september 2012 om 18:02
zapparie Gebruiker

mijn lampekapjes passen niet op die spiraaltjes wat nu

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.