2 oktober 2012 om 00:00
iBOOD

Maak de mooiste cupcakes, cakepops of taarten met Experience Gifts!

Soms zie je ze wel eens staan, gigantische hoge en supermooie taarten. Mooi gemaakt met marsepein, overgoten met sauzen in de smaken chocolade of aardbei. Het lijkt allemaal ontzettend moeilijk, maar stiekem schijnt het eigenlijk wel mee te vallen. Iedereen met een beetje creatieve fantasie zou het kunnen. Het probleem ligt hem meer bij het feit dat men niet weet hoe het moet. Daar kun je dan nu wat aan doen. Met deze voucher kun jij een workshop volgen om cupcakes of popcakes te leren versieren. Meer geinteresseerd in een curses taarten decoreren en creëren? Met 2 vouchers krijg jij een uitgebreide cursus hoe je een taart moet maken waar menig banketbakker nog jaloers op wordt! Dit alles wordt door een professionele cupcake/taarten decorateur verzorgd met een gemoedelijk sfeetjes en verschillende hapjes en drankjes. Eigenlijk een superleuk uitje voor als je eens een keer wat anders wilt. Het mooiste is dat wanneer je jouw meesterwerk hebt afgerond je deze ook nog eens naar huis mee mag nemen om zo nog eens de show te stelen! Kort samengevat een leerzame cursus en heerlijke taart, cupcakes of popcakes mee voor thuis!
  • Merk: Experiencegifts.nl
  • Type: Voucher voor workshop taart/cupcakes/popcakes decoreren
  • Een gigantisch leuk uitje voor iedereen die eens wat anders wil!
  • Vier verschillende arrangementen:
  • 1)Cupcakes workshop t.w.v. € 39,- bij inlevering 1 voucher (duur 3 uur); locatie Huizen, Gouda, Eindhoven, Westwoud en Antwerpen
  • 2)Cake Pop workshop t.w.v. € 55,- bij inlevering 1 voucher (duur 2,5 uur); locatie Huizen, Gouda, Eindhoven, en Antwerpen
  • 3)Taart workshop t.w.v. € 69,- bij inlevering van 2 vouchers ( duur 3,5 uur); locatie Huizen, Gouda, Eindhoven, Westwoud en Antwerpen
  • 4)Cupcake en Taart workshop incl lunch t.w.v. € 119,- bij inlevering van 3 vouchers (duur 7 uur); locatie Huizen, Gouda, Eindhoven en Antwerpen
  • Als je taart af is aan het einde van de cursus mag je hem meenemen!
  • Gemakkelijk te boeken op http://www.experiencegifts.nl/ibooddeal
2 oktober 2012 om 00:03
Official Product Expert Bakery-Expert Official Product Expert

Gezellig samen aan de slag (room), lekker en gezellig! Leuk kado ook!

2 oktober 2012 om 00:19
orgiedee Gebruiker

Gaaaf maar jammer dat het zo’n eind weg is.

@Expert

Weet u de dagen en de tijden van de taartworkshop in Gouda?

2 oktober 2012 om 00:22

Dag Orgiedee, uiteraard daar zijn verschillende dagen voor. Zaterdagen doorgaans elke week en doordeweeks vaak op een dinsdag en donderdagavond. Tijden ’s avonds zijn vaak 19.30 en tijden overdag 10.00 of 14.00 uur! Veel plezier alvast met je workshop gewenst!

2 oktober 2012 om 10:07
suzieto Gebruiker

@Expert

Wat zijn dan de dagen en tijden voor de workshop in Antwerpen?

Weet wel nog niet welke workshop we gaan nemen…veronderstel dat ze allemaal op dezelfde dagen en tijden zijn maar dan in een andere lokaal?

2 oktober 2012 om 00:20
orgiedee Gebruiker

En die vraag was natuurlijk voor de

@ Bakery-Expert…

orgiedee Gebruiker

huh? Waar zijn mijn vragen gebleven..

Dag Orgiedee, die staan er boven en zojuist ook beantwoord!

2 oktober 2012 om 00:26
orgiedee Gebruiker

@Bakery-Expert

Zaterdag zou mooi zijn en zijn er nog/al  workshops in de komende weken? In ieder geval nog in de maand oktober?

2 oktober 2012 om 00:37

Dag Orgiedee, die zijn er in oktober en november ook nog volop ja! Have fun alvast!

2 oktober 2012 om 00:27
orgiedee Gebruiker

Ja zeg het..ze waren er weer..zal wel een foutje zijn geweest.  Het is ook spookuur :-))

2 oktober 2012 om 01:01
jesseboy94 Gebruiker

1 bon is voor een persoon neem ik aan? Om bijv met z’n 2en de taartworkshop te doen heb je dan 4 bonnen nodig =/?..

2 oktober 2012 om 01:03
jesseboy94 Gebruiker

of kan je met 2 bonnen met 2 personen 1 taart maken?.

2 oktober 2012 om 08:45

Dag Jesseboy94, 1 bon is voor 1 persoon cupcake of cakepop. Of als je de taart wilt, die is inderdaad 2 vouchers.

2 oktober 2012 om 08:53
donkmatt Gebruiker

Ik heb 2 vragen:

1) Tot wanneer kun je een reservering doen? D.w.z. wat is de geldigheid van de voucher?

2) Tot wanneer kun je een workshop doen?

Bijvoorbeeld: Je voucher is geldig t/m 31 december en te gebruiken voor workshops t/m 31 maart 2013. Dat mis ik in de info…

2 oktober 2012 om 09:08

De voucher is 6 maanden geldig dan moet je je reservering gemaakt hebben, je mag dus ook veel later komen.
Dus je hebt gelijk dat had er nog bij gekund! Ga je ook aan de slag (room)!

2 oktober 2012 om 09:43
peter.vanhees Gebruiker

Dag

Kan dit product ook uitverkocht geraken?

Want ik kan pas vanaf 18u de betaling uitvoeren.

Mvg

2 oktober 2012 om 10:01

Beste Peter, deze deal is tot 23.59 beschikbaar dus ik zou wel snel zijn maar uitverkocht rond 18uur verwacht ik niet. Hoeveel tickets ga je bestellen?

2 oktober 2012 om 09:46
peter.vanhees Gebruiker

Dag

Kan dit product ook uitverkocht geraken?

Want ik kan pas vanaf 18u een betaling uitvoeren.

Mvg

2 oktober 2012 om 10:05
peter.vanhees Gebruiker

Dag

Ik wilde er 2 te gaan bestellen.

Mvg

2 oktober 2012 om 10:48
zeekameel Gebruiker

@Bakery-Expert

2 vraagjes:

Waar is dit ergens in Antwerpen?
Kan ik ergens de geplande data zien?

2 oktober 2012 om 11:17

Dag Zeekameel, de locatie waar de workshop plaatsvinden is in Berchem (zeer goed bereikbaar met openbaar vervoer). Er zijn diverse dagen gepland daar, ik ga het even voor je na. 27/10, 03/11, 17/11, 01/12, 14/12 en 15/12. Na ontvangst van je ticket kun je een reservering  maken op een van die dagen. Overigens zijn er elke maand wel 2-3 workshops op verschillende tijden per plaats! Gezellig uitje en smullen maar na afloop dus :-)

2 oktober 2012 om 14:02
helmakrijnen Gebruiker

Kunt U mij vertellen wanneer de workshops in Eindhoven zijn op zaterdag?

2 oktober 2012 om 14:39

Dag Helma, natuurlijk:  zaterdag 06/10,  10/11, 08/12 en 15/12, maar zoals hierboven ook aangegeven. Elke maand zijn er meerdere workshops. Een aantal zijn al vol, maar met een ticket kun je daarna direct inschrijven. Veel plezier alvast!

2 oktober 2012 om 14:14
leoniem Gebruiker

@ bakery expert

Ik wil heel graag met mijn schoonmoeder en schoonzus de workshop taart en cupcakes gaan doen, dus de workshop voor 3 vouchers per persoon. Ik heb 2 vragen:

- zijn er nog voldoende plekken voor deze cursus op een zaterdag ergens in januari of begin februari in Gouda?

- als ik de vouchers wil bestellen (ik heb er 9 nodig) zie ik dat ik er maar 4 kan bestellen. Hoe los ik dit op?

Bedankt voor het antwoord alvast!

2 oktober 2012 om 14:42

Dag Leoniem, bedankt voor je reactie. Wat leuk dat je het wilt gaan volgen, lekker samen aan de slag(room) een dagje. De Taart en cupcake workshop is zeker een leuke en lekker. Er zijn nog voldoende plekken in Gouda in janauri/begin februari. Adviseer wel om straks na aankoop meteen je voorkeur te geven en te mailen, nadat je je tickets hebt zodat we die datum je meteen op kunnen inschrijven. Volgens mij kun je 2-3x bestellen met een account. Hoe dit op te lossen is, moeten we de @Ibood Expert even vragen. Anders regelen we het nadat je ticket hebt aangekocht, komt in iedergeval wel goed!

2 oktober 2012 om 15:03
Leoniem Gebruiker

Bedankt voor de reactie ik denk dat het gelukt is om 3 x 3 vouchers te bestellen. Alleen zie ik dat de verzenddatum van de vouchers (de email) 10 oktober is. Ik kan nu zeker nog niets reserveren ofis dt wel al mogelijk met de bestelnr’s van Ibood?.

Bedankt weer voor de reactie, we zien erg uit naar de crsus!

2 oktober 2012 om 17:08
Moderator Vincent Moderator

Hoi Leoniem, fijn dat het gelukt is om te bestellen. Ter verduidelijking over het bestelproces: Per account kan je per dag 4 keer een bestelling plaatsen. (In dit geval is het dus mogelijk om 16 vouchers (4×4) te kopen per account.)

2 oktober 2012 om 19:36
leoniem Gebruiker

Bedankt voor de verduidelijking. Waarom worden de vouchers pas 10 oktober verzonden? Ik zou graag zo snel mogelijk een reservering willen maken.

2 oktober 2012 om 19:29

Zo koffie tijd met een heerlijk cupcake’je erbij. Als je wilt leren hoe je de mooiste cupcakes of cakepops kunt decoreren, boek dan snel deze deal en smullen maar!

2 oktober 2012 om 20:07
orgiedee Gebruiker

Jammer dat die vouchers pas na 10 oktober worden verzonden. Dan kun je dus niet zo snel mogelijk een reservering maken zoals geadviseerd door de Bakery-Expert.

Het is toch een kwestie van voucher e-mailen??

2 oktober 2012 om 20:32

Beste Orgiedee, als je dinsdag vast een ‘optie’ plaatst voor een datum die mogelijk is, dan moet dat zeker goed komen. Daar komen we wel uit hoor! Fijne avond nog!

2 oktober 2012 om 20:44

Dag Oriedee, als je woensdag even nav je bestelling contact opneemt, kunnen we zeker alvast een datum in optie nemen. Dan is dat weer gebeurd. Er gaan doorgaans een aantal dagen overheen voordat alle klanten hun voucher hebben otnvangen. Veel plezier alvast met je workshop!

2 oktober 2012 om 20:45
Thalieke30 Gebruiker

@ bakery expert

Waar en hoe kunnen we een optie plaatsen? Ik heb het niet helemaal begrepen?

2 oktober 2012 om 20:59

Dag Thalieke, als je woensdag even mailt met ExperienceGifts dan kunnen we de optie plaatsen voor je!

2 oktober 2012 om 20:36
Thalieke Gebruiker

@ Bakery expert: Ik heb ook net vouchers gekocht en er staat verwachte verzenddatum 10 oktober. Wil dit zeggen dat we niet kunnen reserveren voor 10 oktober?

2 oktober 2012 om 20:45

Dag Thalieke, ook gefeliciteerd dan met de gezellig en lekkere workshop! Wat heb je gekocht? Als je woensdag even contact opneemt, kun je zeker alvast een reservering maken, doen we een optie plaatsen. Dat komt goed! Fijne avond nog!

2 oktober 2012 om 20:54
BerendP Gebruiker

Jammer, allemaal enorme afstanden

2 oktober 2012 om 20:58

Dag BerendP, wat is enorm, waar woon je zelf? Wel gezellig hoor met een vrienden dagje/avondje weg!

2 oktober 2012 om 20:57

Veel plezier iedereen met de vouchers, ik ga nog even een cupcake’je decoreren! Fijne avond nog en hopenlijk tot snel!

17 oktober 2012 om 09:59
mrmusic Gebruiker

Heeft iemand daadwerkelijk vouchers ontvangen?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.