4 oktober 2012 om 00:00
iBOOD

Duopack Philips LED zaklantaarns met wel 100.000 branduren!

Soms heb je net even een lichtje nodig om in een duister hoekje te kunnen zien of er nou een rat of een muis aan je bekabeling zit te knabbelen. Maar om daarvoor nou met een lantaarn en een kaars of oliebrandertje in de weer te gaan, dat is zo 2010! Tegenwoordig hebben we gewoon LED lampjes, ze komen in alle vormen en maten. Bijvoorbeeld deze superhandige Philips SFL4500, een LED zaklamp met maar liefst 100.000 branduren, dat is in totaal meer dan 4150 dagen of 11 jaar! Met een lichtsterkte van 80 lumen en een maximale lichtstraal van 120 meter is dit een zaklamp waarmee je bijna de maan kunt doen oplichten. Deze prestaties behaalt het zaklampje allemaal met 3x een AAA batterijtje. Zo een aanbieding kan je toch niet laten liggen, het is nog een Duopack ook dus je kunt er meteen ook een in de auto, caravan of op zolder leggen.
  • Merk: Philips
  • Type: Duopack SFL4500 zaklampen
  • Twee handige kleine ledzaklampjes die jouw leven kunnen “verlichten”
  • Inhoud per verpakking:
  • 1xSFL4500 zaklamp
  • 3xAAA/LR03 alkaline batterijen
  • LED met 100.000 gebruiksuren maakt vervanging overbodig
  • Lichtsterkte 80 lumen
  • Rubberen afsluitringen voorkomen waterschade
  • Waterbestendige behuizing
  • Straal van 120 meter met aanpasbare focus
  • Werkingstijd 2 uur
  • Schokbestendige behuizing
  • Krachtige Rebel LED van 3W voor uitermate helder licht
  • Afmetingen van het product:
  • Breedte: 3 cm
  • Hoogte: 11,1 cm
  • Diepte: 3 cm
  • Gewicht: 0,07 kg
  • Wettelijke garantie 2 jaar
4 oktober 2012 om 01:05
colder Gebruiker

edit by Renate
Een coupon kun je maar 1x invoeren. Maak je de order om welke reden niet af of loopt deze foutieve af is de code niet meer geldig. de klantenservice kan je een nieuwe code bezorgen. wens je hem vandaag te gebruiken. neem dan telefonisch contact op.

4 oktober 2012 om 08:56
remkohuizinga Gebruiker

Ik heb nooit een probleem met Ibood … ondanks tientallen deals en enkele kortingscodes. Dus ja, het gaat bijna altijd goed.

4 oktober 2012 om 06:32
renehintzen Gebruiker

Hoe gaat deze zaklamp aan. Dmv het draaien van de behuizing of zit er een drukschakelaar op de achterkant?

Is er ook een houdertje of opberghoes verkrijgbaar voor dit type. Alvast bedankt voor uw reactie.

4 oktober 2012 om 07:53
encosi Gebruiker

Is 80 lumen veel?

is 2h werkings tijd niet heel weinig?

4 oktober 2012 om 09:14
deroby Gebruiker

Sja, een batterij heeft maar een bepaalde hoeveelheid energie hee. Wil je meer licht, dan zal dat zich vertalen in een hoger verbruik en dus in een kortere levensduur van de batterij.

Ze spreken hier van 3W. Een NiMh AAA batterij heeft ca 900 mAh aan 1.25V, dat geeft dus iets meer dan 1.1 Wh. 3 Batterijtjes geeft 3.3 Wh; genoeg voor net iets meer dan 1 uur schijnen. Ik vind het dus eigenlijk verbazend dat ze 2 uur aanhalen.

PS: Idd, ze geven er wel Alkaline batterijen bij, die hebben eerder 1200 mAh @ 1.5V, dus 1.8Wh. Maal 3 geeft dan 5.4Wh wat theoretisch nog steeds niet genoeg is om het 2 uur uit te houden bij een verbruik van 3W, maar het is wel close =)

4 oktober 2012 om 08:01
encosi Gebruiker

Is 80 lumen veel?

En is 2h werkingstijd niet wat weinig voor 3xAAA?

4 oktober 2012 om 08:18
Gearjunkie Gebruiker

Hoe kom je aan een kortingskode voor de verzendkosten?

4 oktober 2012 om 08:51
colder Gebruiker

In eerste instantie voor aanbrengen nieuwe klant.

4 oktober 2012 om 10:43
Moderator Renate Moderator

Deze worden door iBOOD @ random verstrekt. Je kunt ze ook verdienen door nieuwe leden aan te voeren.

4 oktober 2012 om 08:30
dikkebuik Gebruiker

Leuke IBood

Zijn het echt 2 zaklampen voor zo’n zacht prijsje. Ik neem hem mee…..

4 oktober 2012 om 09:19
deroby Gebruiker

[...] Met een lichtsterkte van 80 lumen en een maximale lichtstraal van 120 meter is dit een zaklamp waarmee je bijna de maan kunt doen oplichten. [...]

Grappig, toevallig gisteren dit gelezen : http://what-if.xkcd.com/13/

4 oktober 2012 om 12:25
renehintzen Gebruiker

Kan iemand van IBood nog antwoord geven op mijn vraag waar de schakelaar zit om de lamp aan en uit te zetten. Ik hoor het graag

4 oktober 2012 om 12:42
igekko Gebruiker

@moderators : waarom mag deze niet verder verkocht worden in belgie van bebat ?

gelukkig heb ik deze vannacht reeds besteld !

4 oktober 2012 om 15:34
CLK Gebruiker

Goeie vraag van renehintzen, heb ook inresse maar wil wel graag weten of er een schakelaar opzit om hem aan/uit te doen of dat dit gedaan moet worden door de behuizing los te draaien? Kan hier een reactie op komen?

4 oktober 2012 om 21:12
mrdummy Gebruiker

Ik heb andere lamp, maar techniek is zelfde:

Aan kop draaien = lichtstraal instellen
Schakelaar zit achterin voor aan/uit zetten. (bedienen met b.v. duim) Dat is ook de kap waar je opendraait voor batterijen.

6 oktober 2012 om 02:58
Sebati84 Gebruiker

Ik heb hem ook besteld. Had eerder een maglite mini led gehaald. die heeft een lichtsterkte van 70 lumen en vond die al helder genoeg. Bereik circa 110 m. Alleen onhandig met het aan en uitzetten. Je moet namelijk het kopje omdraaien voor aan en uit. Ben benieuwd daar deze. Lijkt me veel handiger, sterker en goedkoper!!

Maar krijg je nou echt twee stuks??

15 oktober 2012 om 21:26
harmroest Gebruiker

Hij wordt vandaagndenk ik niet meer verzonden?

16 oktober 2012 om 10:12
harmroest Gebruiker

Zou een moderator kunnen antwoorden over wat de nieuwe levertijd is geworden?

16 oktober 2012 om 11:30
Moderator Vincent Moderator

Hi, deze worden vandaag of morgen uitgeleverd. Excuses voor het ongemak.

22 oktober 2012 om 17:20
gib001 Gebruiker

Ik heb hem ontvangen, zit er geen led bij! Zijn er meer reacties mbt tot deze vreemde levering?

22 oktober 2012 om 17:58
Moderator Vincent Moderator

Ik begrijp niet wat je precies bedoelt. Kun je het typenummer controleren?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.