9 oktober 2012 om 00:00
iBOOD

Vogel's LCD/Plasma Wandsteun voor televisies van 26 t/m 37 Inch met grote draaihoek

Een mooi groot scherm komt het beste tot zijn recht wanneer deze geheel vrij aan de muur hangt. Als een prachtig schilderij van één van de grote meesters vertoont de tv al het prachtigs wat hij in zich heeft. Het is algemeen bekend dat de kijkhoek van televisies steeds groter wordt. Het blijft alleen ook een feit dat het beeld toch altijd het best is als je recht voor de televisie zit. Helaas zijn niet alle huiskamers daarvoor geschikt, dus zorgen we ervoor dat de televisie te draaien is. Dit doen we met een Vogel’s wandsteun die een draaihoek van 90° heeft, dit houdt in 45° naar links en 45° naar rechts. Op die manier is de televise vanuit elke hoek prima te zien en heb je altijd perfect zicht op de televisie. Zoals eerder al te lezen, het mooist is het natuurlijk als de televisie helemaal vrij lijkt te hangen. Daarom heeft Vogel’s het Cable Inlay System bedacht, een goot/kap waar je alle kabels van en naar de televisie mooi in kunt verstoppen. Zo blijft je televisiewand een strakke snoerloze muur waar als pure magie een televisie in lijkt te zweven. Ben je bang dat je televisie er niet aan past? Dat lijkt ons sterk, deze jongen kan televisies van 26 tot 37 inch dragen. Ook hoef je door het makkelijk ophangsysteem niet bang te zijn dat dit je niet lukt. Het wandsysteem hang je simpelweg op aan de muur met de bijgeleverde schroeven en pluggen. Met de handige ingebouwde waterpas kan deze nooit scheef hangen! De twee verticale stukken aan deze wandsteun kun je vervolgens gemakkelijk losklikken en op de televisie monteren. Nadat je dit gemonteerd hebt kun je met een simpele beweging de televisie op het wandsysteem vastklikken. Et Voila! De televisie hangt helemaal strak aan de wand! Zorg dus dat jij binnenkort ook vanuit de keuken, de tuin of waar dan ook in huis televisie kunt kijken.
  • Merk: Vogel’s
  • Type: EFW 8225
  • LCD/Plasma Wandsteun met grote draaihoek
  • Schermgrootte (min-max): 26-37 inch / 66-94 cm
  • Maximaal gewicht: 30 kg
  • Draaibereik: 90° (45° naar links of rechts)
  • Minimale afstand tot wand: 87 mm
  • VESA montagegaten: 75x75mm tot 800x450mm
  • Cable Inlay System; alle draden mooi weggewerkt
  • Geïntegreerde waterpas
  • Screen Protection System
  • Smart Movement Mechanism
  • Garantie: Levenslang
9 oktober 2012 om 00:06
Williewilwel Gebruiker

Hmm wij hebben ook zo een beugel alleen bij ons hangt er een 42 inch aan. De draaicirkel wordt iets kleiner maar als dat het ergste is..

9 oktober 2012 om 00:07
henzay Gebruiker

Kan je dit bevestigen op een Gyproc muur van 12.5mm

9 oktober 2012 om 07:20
maxibaut Gebruiker

eerst en vooral zal je moet gyproc pluggen gebruiken. dit zijn enorm dikke schroefvormige

pluggen die je met de vijsmachine in de muur draait.

http://www.rodema-services.be/Mungo%20MJP%202.jpg-for-web-normal.jpg

ideaal zou zijn dat je bij de constructie van uw gyproc tussen de metalen staanders (dragers van uw

gyproc) een houten lat hebt bevestigd, zoniet zou het geheel wel eens kunnen neerkomen denk ik.

Persoonlijk zou ik opteren om een mooi eiken plank af te werken en vertikaal te plaatsen tussen uw muur

en het scherm. Deze plank neemt dan het gewicht voor zijn rekening.

9 oktober 2012 om 00:11
Mensje van Steen Gebruiker

Goede prijs voor die beugel. Vooral handig dat er een draaibare wordt aangeboden, wij zitten namelijk een beetje in een moeilijke hoek.

9 oktober 2012 om 00:16
jihnA Gebruiker

ik heb een een 40inch samsung led kan deze daar op?

9 oktober 2012 om 18:08
Official Product Expert Vogels-Expert Official Product Expert

ja probleemloos!

9 oktober 2012 om 00:24
tattoos Gebruiker

Geniaal! Deze wilde zo een gast van de MediaMarkt mij aansmeren voor de volle mep.. Hier dus dik goedkoper!

9 oktober 2012 om 01:25
michaelvanoycke Gebruiker

@Vogel’s-Expert Ik las op een andere site dat naast de maat het ook afhangt van het model. Zal deze werken voor mijn Philips 32PFL5403D / 12

9 oktober 2012 om 06:33
csmcsm Gebruiker

@Expert: Ik heb een Samsung PS50B850. Die zal wel niet gaan op deze beugel. Welke beugel heb ik nodig?

9 oktober 2012 om 08:34
el_jefe Gebruiker

Daarvoor kan je de Vogel’s EFW 8325 gebruiken, die kan tot 50″ of 45kg dragen.
Hij werd tijdens de vorige hunt aangeboden: http://www.ibood.com/be/nl/product_specs/19731/Vogels_LCDPlasma_wandsteun/
Was 10 euro duurder dan deze.

9 oktober 2012 om 09:24

De 8225 kan ook omdat het vesa patroon moeiteloos gemaakt kan worden, draaicirkel zal echter iets kleiner worden!

11 oktober 2012 om 14:09
csmcsm Gebruiker

Kan ik deze nog nabestellen? Zal wel niet zeker? Eergisteren storing gehad met internet

11 oktober 2012 om 14:57
Moderator Renate Moderator

Nee, helaas niet.

9 oktober 2012 om 08:30
svensy Gebruiker

Deze website staat hierom bekend om zo mee te liften met het succes van dagaanbiedingensites. Het gaat om de prijs van het moment voordat de aanbieding online komt.

Edited by: Vincent

9 oktober 2012 om 15:10
donkmatt Gebruiker

Deels heb je gelijk. Wij weigeren echter mee te werken aan reclame voor dergelijke partijen.

Edited by: Vincent

9 oktober 2012 om 08:38
tangara Gebruiker

Wat is er fout met het scherm, alles staat naar rechts gecentreerd, voor mij is het formaat van de ophangbeugel te klein

9 oktober 2012 om 09:28
Admin Admin Admin

Beste iBOOD’ers,

Afdeling IT is hard bezig om het forum in “normale vormgeving” te weergeven!

Excuses voor het ongemak.

Groeten,

Team iBOOD

9 oktober 2012 om 09:53
vincf Gebruiker

@Expert

Past de Samsung T27A300?

9 oktober 2012 om 13:31

Ja, past op samsung T27A300

9 oktober 2012 om 10:15
sander_2505 Gebruiker

De eerste zin alleen
al: Een mooi groot scherm komt het beste tot zijn recht wanneer deze
geheel vrij aan de muur hangt. En dan een beugel aanbieden die voor tv’s van 66
cm tm 94 cm aanbieden. Hmmm waar klopt hier iets niet.

9 oktober 2012 om 10:24
Kaassoufle cabaretier Gebruiker

Deze mag ik hebben van mijn vrouw! Hij is niet eens te duur haha, fijn hoor iBOOD

9 oktober 2012 om 10:33
NielsDeJaeger Gebruiker

Is het naast het draaien ook mogelijk om de tv naar voor te kantelen, dit is handig wanneer de tv wat hoger moet hangen.

kantelen is mogelijk met additionele kantelunit 8810

9 oktober 2012 om 10:41
NielsDeJaeger Gebruiker

@Expert
kan de tv ook naar voor gekanteld worden. Dit kan handig zijn wanneer de tv wat hoger moet hangen

9 oktober 2012 om 10:47
jenzbe Gebruiker

Beste Expert,

Wij zullen een 37″inch tv aankopen. Ons probleem is dat deze langs onze inbouwcasette (een soort nis) zal komen en daardoor een zeer beperkte bewegingsruimte heeft. Hij kan enkel recht naar voor en naar achter geduwd/gehaald kunnen worden. De arm mag dus niet ‘zwenken’ voordat de tv helemaal langs de cassete door is. Het gat tussen de muur van de inbouwcasette en de binnenmuur is ongeveer 95cm breed (40″ tv’s passen juist niet) en de diepte bedraagt ongeveer 40cm. Zou deze beugel passen? Alvast bedankt.

recht naar voren met deze beugel helaas niet mogelijk.

9 oktober 2012 om 12:29
green2lip Gebruiker

Helaas, heb een 47″inch tv dus dat gaat hem niet worden.

9 oktober 2012 om 18:05

hangt van vesa patroon en gewicht af, 47 ” wordt wel lastiger ivm breedte vh toestel om te draaien en zal rond de 15graden zijn.

9 oktober 2012 om 13:21
jihnA Gebruiker

ik weet nog altijd ni of mijn erop gaat?

9 oktober 2012 om 18:04

excuus JihnA, vorige repaet was zonder tekst :(

40” gaat probleemloos met deze steun! succes

9 oktober 2012 om 15:35
boogerd Gebruiker

Beste Expert,

Ik heb een 46″ Samsung (UE46ES6800). Mij maakt het niet echt uit als de max.hoek naar ongeveer 30 graden gaat.

Is deze steun dan geschikt voor mij?

Bedankt!

9 oktober 2012 om 18:07

Beste Boogerd,

25 graden zal max zijn met 46″

9 oktober 2012 om 19:08
Goossens.0 Gebruiker

@Vogel’s-Expert

Is de wandsteun ook geschikt voor een LG 26lc2r?

9 oktober 2012 om 19:24
Boogerd Gebruiker

Ik heb nog even gezocht op de productkenmerken, en op andere sites, incl Vogels, zitten de Vesa montagegaten niet op maximaal 450, maar 350…

VESA montagegaten: 75×75mm tot 500×350mm.

Dus hij pas niet op mijn Samsung 46′ met Vesa 400×400?

9 oktober 2012 om 20:05
lionfirst Gebruiker

wie zegt lcd/plasma zegt led tv…of niet?

9 oktober 2012 om 21:49
hunther45 Gebruiker

mss een domme vraag maar kun je deze wandsteun ook onderste boven gebruiken? De manier van uitklappen komt dan een pak beter uit omdat ik hem in een hoek wil gebruiken.

23 oktober 2012 om 14:48
titus71 Gebruiker

Past van geen kanten op een Philips 32 PFL 7665H/12. Volgens de website van Vogels geen probleem. Zou wel passen als ik alle stekker uit de achterkant trek. Maar ja.. dan heb ik geen beeld, en/of Wii.

Vreemd.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.