7 oktober 2012 om 00:00
iBOOD

Karlsson Matter of Time and Weather 3-delige metalen designklokkenset

De iBOOD van vandaag is een drieluik, en dan niet in de vorm van fotoframes of CL kaartjes om 3 thuiswedstrijden te volgen. Het is een design drieluik van Karlsson, ontworpen door het designduo BoxtelBuijs. Je kent het merk vast wel van alle verschillende klokken die zij maken in de meest geniale designs. Dit keer hebben wij een strak, metalen drieluik. Eentje waarmee je niet enkel de tijd kunt bijhouden, maar ook de temperatuur en de luchtvochtigheid in huis. Het drieluik bestaat namelijk uit een klok, een hygrometer en een thermometer. Drie ronde metalen meters die jou op de hoogte houden van alles wat er in jouw huis gebeurd op het gebied van tijd, temperatuur en vochtigheid!
  • Merk: Karlsson
  • Type: Matter of Time, driedelige metalen klokkenset
  • Houd een oogje op de tijd, temperatuur en de luchtvochtigheid met dit mooie drieluik
  • Inhoud set:
  • -Wandklok
  • -Thermometer
  • -Luchtvochtigheidsmeter
  • Materiaal: Aluminium
  • Diameter: 20 cm.
  • Ontworpen door het designduo BoxtelBuijs
  • Wettelijke garantie 2 jaar
7 oktober 2012 om 00:07
bobby G Gebruiker

Redelijk duur, maar anderszijds is het wel gewoon karlsson, een prima merk wat kwalitatief echt hoog scoort.

7 oktober 2012 om 00:08
Piet Saman Gebruiker

Hmm goede aanbieding, veel goedkoper dan bij andere winkels. Bij Loods 5 zie je het wel eens liggen maar dan betaal je wel de hoofdprijs.

20 oktober 2012 om 11:27
paultje123 Gebruiker

Te stom voor woorden bijna: die thermometer stond minstens 5 graden verkeerd en ik stond al op het punt om hem terug te sturen, totdat ik dacht: zo’n ding moet je toch kunnen ijken?

Blijkt dat je gewoon het hele huisje aan de achterkant, waar het bimetaal inzit, kan draaien en zo de thermometer op de juiste tremperatuur kan zetten!

7 oktober 2012 om 01:01
IrisvdL Gebruiker

Ik vraag me af hoe ze met elkaar verbonden zijn of dat het 3 losse elementen zijn.

Heeft iemand hier al eens eerder ervaring mee?

7 oktober 2012 om 01:13
Louise25 Gebruiker

Volgens mij zijn het 3 losse elementen en heeft de klok geen DCF. Door dat laatste is dit voor mij een no-go.

7 oktober 2012 om 08:44
BountyHunter Gebruiker

Leuke deal, wij hebben zo een oudbollig ding met alles in een. Ziet er niet uit! Dus ik koop lekker deze, even een beetje met de tijd meegaan.

7 oktober 2012 om 09:33
Sqantrax Gebruiker

Ja hoor! Net een klok gekocht! Ik denk dat ik die gewoon terugbreng en dan deze scoor. Hoe lang kan je normaal iets terugbrengen bij een winkel?

7 oktober 2012 om 21:38
chessboxing Gebruiker

14 dagen

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.