16 oktober 2012 om 00:00
iBOOD

Thermos Everyday 0.7L isoleerfles Inox

Uit verschillende onderzoeken is weer naar voren gekomen dat zowel Nederland als België hoog scoren op het aantal uren die wij doorbrengen in de auto. Dit is natuurlijk ontzettend balen elke dag weer, maar goed je hebt je eigen radio, je zit droog en niemand zit te dicht op je zoals in de trein. Maar! Bij de trein heb je wel altijd het voordeel van de Kiosk, waar je een bakkie koffie zou kunnen halen. Gelukkig kan daar na vandaag verandering in komen. Met deze Thermos Isoleerfles van 0,7 liter kun jij flink wat bakkies wegdrinken. Een Thermos isoleerfles is natuurlijk niet alleen handig voor in de file maar er zijn wel honderden momenten waarop je een Thermos isoleerfles kunt gebruiken. Denk aan een wandeling door het bos, een dagje op het strand etc. Een Thermos isoleerfles kan naast vloeistoffen warm houden, de warmte buiten te houden zodat je drinken heerlijk koud blijft. Met het oog op de koude winter kan iedereen zo een fles wel gebruiken, dus zorg dat jij hem alvast hebt.
  • Merk: Thermos
  • Type: 0,7 liter Everyday Stainless steel/Inox
  • Een handige Thermos isoleerfles voor als je op pad bent
  • Houdt koude drank tot 24 uur koud, en warme drank tot 8 uur warm
  • Het deksel is meteen ook als beker te gebruiken
  • Wettelijke garantie 2 jaar
16 oktober 2012 om 07:27
fietsklapper Gebruiker

Dus dat zitten die gasten in de file altijd te doen!

16 oktober 2012 om 07:28
homebak Gebruiker

Die wil ik wel hebben, kan ik mooi mijn eigen koffie meenemen naar werk. Die automatenrommel is niet bij ons

16 oktober 2012 om 07:33
tattoos Gebruiker

Damn eerst was er een 2 pack vond ik beetje overdreven maar deze wil ik el

16 oktober 2012 om 07:44
peterdropveter Gebruiker

Geniaal, ik zie in belgie andere kleur klopt da?

16 oktober 2012 om 10:15
Moderator Vincent Moderator

Klopt! :)

16 oktober 2012 om 14:15
demoleman Gebruiker

Als je dat al ziet, waarom dan nog vragen?;)

16 oktober 2012 om 08:08
saalar Gebruiker

zijn er ook fotos van de binnnenkant? Is deze fles ook zuurstof dicht en welke plasticsoort is aan de binnenkant (van de dop) gebruikt?

16 oktober 2012 om 16:14

Nee, er zijn helaas geen foto’s van de binnenkant.

16 oktober 2012 om 09:36
Gordon Shumway Gebruiker

Bijzonder handige dingen: niet alleen voor thuis, maar ook met (berg)wandelingen of fietstochten.
En ik kan best een reserve gebruiken, maar de informatie is te karig:
- Wat betekent die “50″ op de verpakking?
- Hoe schenk je? Via de dop? Dát gaat nl een keertje kapot (ik spreek uit ervaring). Dus liever een simpele&robuuste afsluiter.
Ik neem ‘m in elk geval niet.

16 oktober 2012 om 10:00
tombola Gebruiker

Als er ook nog eens eentje komt met 2 bekertjes, dan zou ik die graag kopen.

16 oktober 2012 om 13:37
guidoboekestijn Gebruiker

Beste Moderator,

Voor ik de thermoskan aanschaf zou ik graag willen weten wat de binnenkant van deze fles bevat.

Is dit een glazen binnenkant of is deze van staal?

Alvast bedankt

16 oktober 2012 om 16:56
peetnl Gebruiker

is van staal, glas wordt niet meer zo veel gebruikt wegens te breekbaar en het is de luchtledige ruimte in de dubbelwandige fles die voor de isolatie zorgt. Mooie thermosfles aan een scherpe prijs

16 oktober 2012 om 14:25
demoleman Gebruiker

Meer info:

Stainless steel vacuum insulated flask

Lightweight, virtually unbreakable stainless steel construction

Leak proof auto stopper for easy pouring

Insulated cup

Meets and exceeds EN12546-1:2000

Dimensions: (exc any handles) 250 x 68mm
Serves 6 Cups

http://www.thermosonline.co.uk/products/All-Thermos-Flasks/sc/categories/1210

16 oktober 2012 om 17:22
-Cyclops- Gebruiker

Hmm, waar haal je bovenstaande info vandaan, als ik vragen mag? Ik zie via dat linkje geen enkele fles met 0,7 liter inhoud.

@ibood: Wellicht is het handig om iets over de afmetingen (m.n. de hoogte) te zeggen. Hierboven wordt 25 cm beweerd en bij de reacties op de blauwe versie schrijft iemand 30 cm. Zonder die info ga ik hem natuurlijk niet aanschaffen.

16 oktober 2012 om 19:13
peetpp Gebruiker

die afmetingen had ik op een Russische site gevonden dus onder voorbehoud, op basis vanj de afmetingen van

0.5 l versie ( 7×7x25 ) en 1 l versie ( 8.5×8.5×31 ) denk ik dat die afmetingen wel kunnen kluppen, dus 8 x 8 x 30 o.v.

16 oktober 2012 om 16:50
fastrider Gebruiker

Beste Moderator,

Als ik de afbeelding van de verpakking zie dan zie ik daar op staan thermos everyday 50 en als ik dat ga googlen dan krijg ik alleen maar thermosflessen te zien met een halve liter inhoud dus 0,5 liter.
Ik vind nergens eentje van 0,7 liter inhoud.
Foutje in de tekst of een speciale uitvoering?

16 oktober 2012 om 17:25
-Cyclops- Gebruiker
16 oktober 2012 om 19:10
peetpp Gebruiker

maar daar staan de afmetingen dan weer niet bij

16 oktober 2012 om 19:42

Het gaat hier om een 0,7 liter.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.