19 oktober 2012 om 00:00
iBOOD

Caterpillar Marcus Black reis-/sporttas

Misschien ken je Caterpillar wel van een van de bouwlocaties waar je wel eens langs rijdt en heb je CAT gezien op een van de machines die daar staan. CAT maakt namelijk praktisch alles wat een beetje bouwvakker nodig heeft om zijn werk te kunnen doen. Maar ze maken niet alleen bouwmaterialen en hulpmiddelen om iets mee in elkaar te zetten maar ook tassen. Al dat gereedschap moet toch op een manier bij elkaar gehouden worden. En een beetje bouwvakker, die doet ook nog wat aan sport. Daarom heeft CAT een multifunctionele tas gemaakt. Deze tas is gemaakt van 600D HD polyester / 1680D polyester. Dat is vele malen sterker dan de gemiddelde sporttas die zijn van maximaal 600-900D polyester. Zorg er voortaan voor dat jij jou spullen gemakkelijk meeneemt in deze gigantische en ijzersterke tas.
  • Merk: Caterpillar
  • Type: Marcus Black reis-/sporttas
  • Supergrote en ijzersterke tas waar je praktisch alles in kunt meenemen.
  • Kleur: Zwart
  • Materiaal: 600D HD polyester / 1680D polyester
  • Inhoud: 95 liter
  • Afmetingen BxL: 38x73 cm
  • Wettelijke garantie 2 jaar
19 oktober 2012 om 00:06
osomoso Gebruiker

Yoooo super, die tas is keisterk gek!

19 oktober 2012 om 00:09
Connie Moeleker Gebruiker

Damn ik ken het idd enkel van die bouwdingen.. wel een stevige unit

19 oktober 2012 om 06:37
Duvelboy Gebruiker

heeft deze een metalen of een plastic sluiting?

19 oktober 2012 om 07:20
Apenopfietsen Gebruiker

Ja ik ga em kopen, in de tas ;P

19 oktober 2012 om 07:50
ismav Gebruiker

http://www.cat-bags.com/product/616 Some specs seem to be wrong…

19 oktober 2012 om 09:25
dvdk Gebruiker

Heeft deze ook een lang hengsel zodat je de tas over je schouder kan hangen? Ik wil geen cat in de zak kopen.

19 oktober 2012 om 09:32
benoche Gebruiker

Ja, deze heeft er zo één, als je goed kijkt kun je die zelfs op de foto zien

19 oktober 2012 om 09:45
smitjr Gebruiker

hmmm ziet er wel stoer uit…

Zou deze ook geschikt zijn als sporttas?? Ik zie niet echt zijvakken voor een bidon oid..(de opening ziet er wel ruim genoeg uit)

19 oktober 2012 om 10:07
elinefiepje Gebruiker

Ziet er idd niet speciaal als sporttas uit, maar hij wordt door CAT wel echt als sporttas verkocht..

19 oktober 2012 om 10:40
smitjr Gebruiker

Ik ben wel benieuwd naar de indeling, of zou het 1 groot vak zijn? Iemand die hier meer over weet, ik kan online namelijk niets extra’s vinden.

19 oktober 2012 om 18:52
PeterNijhuis1 Gebruiker

Wat ik zo tegen kwam op den google:

Beschrijving:

Deze extra grote sporttas met 3 vakken. Hij heeft aan de voorkant 1 vak, een groot vak en aan de binnenkant een klein vak. De tas kan je over 1 arm dragen maar langer maken zodat je hem over je schouder kunt hangen.

Kenmerken:
Breedte: 38 cm
Hoogte: 73 cm
Inhoud: 95 liter
Materiaal: polyester
Kleur: zwart

Ondanks dat de specs overeenkomen staat er echter wel bij dat het gaat over de ” Cat millennial marcus sports bag L”

19 oktober 2012 om 10:42
smitjr Gebruiker

agh, f*ck it… Ik bestel em gewoon, vind het een stoere tas!

19 oktober 2012 om 15:00
Wannesss Gebruiker

Welke specs zouden er niet kloppen ?! :-) … Soit, ‘k heb ‘m besteld, ideaal voor onze reis in december!

19 oktober 2012 om 18:12
acctIBOODi Gebruiker

Erg mooie tas, maar ik vind hem te groot om als sporttas te gebruiken. Hopelijk komt de kleinere versie nog eens langs want dan pak ik hem meteen mee.

19 oktober 2012 om 20:42
lord_humungus Gebruiker

Ook maar een genomen.
Volgens Patrick Swayze maakt Caterpillar ook de beste vrachtwagenmotoren. (zie film “Black dog”)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.