22 oktober 2012 om 00:00
iBOOD

Löwenthal 4-delige pannenset, 3 koekenpannen en 1 wokpan

In de keuken draait alles om een paar dingen. Genieten van intense smaken, bizarre en creatieve gerechten en natuurlijk de gezelligheid. Maar alvorens je dit stadium bereik moeten er dingen gebeuren en daarvoor heb je goede materialen nodig. Naar onze mening bijna het belangrijkste van de keuken, je pannenset. Zonder goede pannen valt er niet goed te koken, en zonder goed koken krijg je nooit lekker eten! Löwenthal weet dit zelf ook maar al te goed. Daarom hebben ze inventieve pannen met een keramische laag erin. Deze laag is harder en gladder dan de normale kunsstof en teflon anti-aanbaklagen en kan ook nog eens veel hogere temperaturen verdragen. De keramische laag is natuurlijk krasvast, slijtvast en makkelijk te reinigen. Met deze set haal je naast de nieuwste keukentechniek ook nog eens een ontzettend stijlvolle en modieuze pannenset in huis.
  • Merk: Löwenthal
  • Type: 4-delige keramische pannenset
  • Haal de nieuwste keukentechnologie en modieuze klasse in huis met deze pannenset
  • Inhoud set:
  • -1 keramische koekenpan, 20cm diameter
  • -1 keramische koekenpan, 24 cm diameter
  • -1 keramische koekenpan, 28 cm diameter
  • -1 keramische wokpan, 28 cm diameter
  • Met dubbele bodem
  • Materiaal: aluminium, edelstaal en keramiek
  • Keramische anti-aanbaklaag
  • Vaatwasmachinebestending
  • Geschikt voor gas, inductie, halogeen
  • Geleverd met uitgebreide gebruiksaanwijzing
  • Wettelijke garantie 2 jaar
22 oktober 2012 om 07:57
dannytinne Gebruiker

Waarom is dit niet geschikt voor een electrische kooplaat?

22 oktober 2012 om 09:05
nederbelg Gebruiker

van welk materiaal zijn de handvaten ?

8 november 2012 om 17:25
rdavid Gebruiker

Ik heb vandaag de pannen gekregen, maar ik mis de uitgebreide gebruiksaanwijzing…..

Iemand een scan?

22 oktober 2012 om 09:10
melkbeer Gebruiker

Kun je deze ook op een vitro-keramische kookplaat gebruiken of niet?

22 oktober 2012 om 09:20
peetnl Gebruiker

bakelieten handvat en volgens deze link geschikt voor alle warmtebronnen dus ook voor een electrische kookplaat

22 oktober 2012 om 10:21
Cayman_S Gebruiker

Een nadeel van braadpannen met een keramische laag is dat ze niet in de vaatwasser mogen.

PANNEN MET KERAMISCHE LAAG

Een speciaal type braadpan dat de laatste jaren sterk aan populariteit heeft gewonnen, is een pan voorzien van een keramische antikleeflaag. In tegenstelling tot sommige pannen met een standaard antiaanbaklaag wordt voor deze laag geen gebruik gemaakt van PTFE en PFOA. Deze chemische stoffen zijn mogelijk schadelijk voor de gezondheid en het milieu. Een braadpan met keramische antiaanbaklaag is daarom een bewuste keuze. De pannen hebben een antiaanbakfunctie, maar zijn ook bestand tegen zeer hoge temperaturen. Dit maakt ze geschikt voor zowel het aanbraden van vlees, als het rustig bakken van bijvoorbeeld aardappelen, groenten en vis. Een nadeel van braadpannen met een keramische laag is dat ze niet in de vaatwasser mogen.

22 oktober 2012 om 10:35
mister_black1979 Gebruiker

Heeft iemand in het verleden deze pannen al gekocht hoe zijn ze qua prijskwaliteit? Ik twijfel een beetje. De prijs is dik in orde maar ik twijfel ivm de kwaliteit….

22 oktober 2012 om 14:26
lushni Gebruiker

Besteld!!Was zaterdag op de markt en stonden ook met zo’n pannen.prijs voor 1 grote was 39€.Gelukkig heb ik gewacht….

22 oktober 2012 om 16:13
bsoenen Gebruiker

Weten jullie hoeveel zo’n pan weegt aub?
Thanks!

22 oktober 2012 om 20:08
Mister_Clay Gebruiker

@cayman_s

Staat toch duidelijk vatwasmachienebestendig in de uitleg.

Dus zal wel mogen dan hoop ik.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.