25 oktober 2012 om 00:00
iBOOD

Set van 4 vlijmscherpe Sabatier Jupiter steakmessen

Iedereen heeft dat moment wel eens gehad. Je wordt uitgenodigd voor een etentje met vrienden. Biefstuk op het menu, dat is altijd puur genieten! Je pakt je mes en vork en denkt maar aan een ding: een hap van die heerlijke, zachte en malse biefstuk. Je prikt de vork erin, alles voelt goed. Je zet je mes tegen het vlees, haalt hem zorgvuldig met chirurgische precisie langs het vlees. Maar dan begint de ellende, degene die jou heeft uitgenodigd heeft ook al van die botte messen in de keukenlade liggen. Wilder en wilder begin je met het mes door de biefstuk te zagen en dan schiet de biefstuk van je bord! Saus vliegt in het rond, je vriendin zit onder de jus en champignons en het drama is compleet. Houd jij een gezellige avond en een etentje met vrienden liever gewoon leuk en is het WK Biefstukwerpen ook niet voor jou? Dan hebben wij precies wat jij nodig hebt! Een set van 4 Sabatier steakmessen die vlijm, maar dan ook echt vlijmscherp zijn. De messen zijn gemaakt van High Carbon Steel, de handvatten van hittebestendig ABS en ze kunnen in de vaatwasser. Waar zit je nog op te wachten? Snel bestellen voor je biefstuk door en door koud is!
  • Merk: Sabatier 2 Lions
  • Type: Jupiter 10cm steakmes
  • Vlijmscherpe messen waarmee je elk stuk vlees aan flarden snijdt
  • Kleur: Zilver en zwart
  • Inhoud set: 4 vlijmscherme Sabatier Jupiter steakmessen
  • Lengte mes: 10 cm.
  • Materiaal: Hoogwaardig High Carbon Steel en ABS handvatten
  • Geleverd in mooie cadeauverpakking
  • Vaatwasmachinebestendig
  • Al meer dan 150 jaar fabrikant van kwaliteitsmessen
  • Wettelijke garantie 2 jaar
25 oktober 2012 om 08:19
meesie63 Gebruiker

Goedemorgen mag ik vragen wat deze set kost?

25 oktober 2012 om 08:22
raymanwimpie Gebruiker

Ja ik zie de link niet, is er een fout gemaakt? Normaal toch maar 1 aanbieding per sectie? Nu de schakelset en de messen?

25 oktober 2012 om 08:45
Moderator Vincent Moderator

Hi, deze set is vandaag de aanbieding voor de Belgische klanten.

25 oktober 2012 om 08:51
raymanwimpie Gebruiker

Tjonge, wel dus handig om dat in de nieuwsbrief erbij te zetten, die messen had ik ook wel willen kopen

25 oktober 2012 om 08:51
meesie63 Gebruiker

Ok handig dat het voor ons dan ook zichtbaar is!!!

25 oktober 2012 om 09:08
fequira Gebruiker

Zit er een karteling op de messen? Zo te zien niet.

25 oktober 2012 om 11:53
tdbac Gebruiker

Ibood:
Kunnen jullie zeggen om welk staal het hier gaat? Belangrijk detail toch?
Jullie vermelden High Carbon steel en  het zou in de vaatwasser mogen, terwijl de meeste high carbon stalen nu niet echt roestvrij zijn. Dan had ik toch graag geweten over welk staal het gaat.
Mogelijk gaat het om X50CrMoV15, vaak gebruikt in keukenmessen, maar dat is per definitie geen High carbon steel, in dat geval klopt de beschrijving niet.

25 oktober 2012 om 15:10

Hi, het gaat inderdaad om X45Cr 15MoV, waarvan 0,45% koolstof voor hardheid, 15% chroom om het roestvrij te krijgen en molybdeen en vanadium om corrosie te voorkomen. En 15% molybdeen.

Hopelijk is dit voldoende informatie voor je :)

25 oktober 2012 om 14:59
lili86 Gebruiker

Goeie vraag, dat vroeg ik mij ook af. Op internet niet echt iets terug gevonden ivm soort staal.

25 oktober 2012 om 15:11

Meer informatie over het staal heb ik hierboven gezet.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.