1 januari 2013 om 00:00
iBOOD

Vogel's TwistDock voor PlayStation 3 met USB hub en Cableset

Wat is er nou vervelender dan halverwege een game te moeten stoppen met spelen omdat de accu van je controller op is? Dat is vanaf nu verleden tijd. Met de TwistDock zijn jouw controllers altijd klaar voor actie. Zelfs als de spelcomputer uitgeschakeld is, worden ze opgeladen. Via een ingenieus draaisysteem kun je gemakkelijk aan de achterkant van de TwistDock twee controllers plaatsen. Hierdoor zijn de controllers letterlijk in een handomdraai altijd binnen bereik en tevens opgeladen. Met de extra USB Hub wordt de TwistDock voorzien van vier extra geïntegreerde USB poorten die naast een oplaadfunctie een datafunctie hebben. Aan deze hub kan bijvoorbeeld een extra harde schijf of andere accessoires worden gekoppeld. Zo kun je altijd je randapparatuur aangesloten houden en hoef je niet moeilijk te doen met het wisselen van stekkertjes in en uit USB-poorten. Dat is natuurlijk al een hele verbetering, maar we doen er nog een schepje bovenop. De TwistDock CableSet voorziet de TwistDock van een set hoogwaardige kabels die zo ontworpen zijn dat zij perfect aansluiten bij het design. Daardoor zijn zelfs je kabels helemaal in stijl en wordt je Playstation 3 een echt designelement in je kamer!
  • Merk: Vogel's
  • Type: TwistDock voor PlayStation 3 met extra USB Hub en kabelset
  • TwistDock plaatst je PS3 op een voetstuk
  • De controllers zijn alleen op te laden via de daartoe bestemde ingebouwde connectoren
  • De ingebouwde USB-poorten aan de achterzijde van de TwistDock zijn niet voorzien van het Sony PlayStation 3-protocol en zijn uitsluitend bedoeld voor het aansluiten van opslagmedia of het opladen van andere, niet PS3-gerelateerde producten, zoals gsm's, iPods of fotocamera's
  • Past op zowel de originele als de slanke versie
  • De voordelen van de TwistDock USB Hub (GPA3210):
  • • De enige hub die specifiek ontwikkeld is voor de PS3
  • • Qua materiaal en ontwerp past hij perfect bij je game console
  • • Hij past naadloos in je TwistDock (uit het zicht)
  • • Inclusief speciale stroomvoorziening voor alle USB-poorten
  • • Waarschijnlijk de kleinste USB hub ter wereld
  • De voordelen van de TwistDock Cableset (GPA3220):
  • • De enige kabelset die specifiek ontwikkeld is voor de PS3
  • • Gemaakt van PS3-materiaal
  • • De stekkers zijn onder een hoek gefabriceerd voor het ultieme design
  • • De kabels zijn wereldwijd te gebruiken
  • Garantie: 2 jaar
1 januari 2013 om 04:52
sahin.y Gebruiker

Kan ik van iemand die meer dan 1 besteld heb. bestellen het is al uitverkocht jammer. mn mail adres is yusuf_1981@msn.com

1 januari 2013 om 06:32
arifi Gebruiker

Typisch hollands om 50 dingen te kopen, waarvan ze misschien 1 of 2 nodig hebben, omdat het bijna gratis is.Ibood moet zulke praktijken aanpakken.Handelen over de rug van anderen moeten jullie maar ergens anders gaan doen.

1 januari 2013 om 06:52
Gores Gebruiker

Aub als iemand teveel heeft gekocht of een setje kan missen, kan ik eentje overkopen?

Mijn emailadres is gorez-@live.nl

Nog bedankt!

1 januari 2013 om 07:43
RashidB Gebruiker

Ben net pas thuis, en zie dat ze nu al uitverkocht zijn. Hierbij wil ik vragen of ik er een kan overkopen van iemand die er veel heeft gekocht aub:)

1 januari 2013 om 07:44
RashidB Gebruiker
1 januari 2013 om 08:14
pellepatat Gebruiker

Ook ik was te laat om 1 exemplaar te bestellen… Als er iemand zo fair wil zijn om een exemplaar door te verkopen dat zou zeer geapprecieerd zijn

Alvast bedankt

1 januari 2013 om 09:04
kekno Gebruiker

wil er ook wel een overkopen, mijn email is kekno@hotmail.com

1 januari 2013 om 10:31
DAVID-V1980 Gebruiker

Het domste wat je nu kan doen is aan die typische aasgieren die meerdere stuks opgekocht hebben om er munt uit te slaan te vragen om er alstublieft één te mogen overkopen!

Dit jaar komt de PS4 hoogst waarschijnlijk uit of aangekondigd en worden zo’n dingen waardeloos en dat zijn ze blijkbaar nu al, als je ziet aan welke prijs ze die overstock hier aan het dumpen zijn (= dom om dit spul nog veelvoudig aan te kopen terwijl ze dit overal aan het dumpen zijn tegen belachelijke prijzen). Dit ding is nog minder waard dan brandhout?

Hopelijk komt de PS4 snel uit zodat de heren opkopers lekker met een volle zolder waardeloze prul blijven staan die ze van hun leven niet meer verkocht krijgen. Dit ding heeft hier waarschijnlijk nog een productiewaarde van 50 cent om hier voor IBOOD en Vogel’s nog winst te kunnen uithalen!

Dit is typisch dom kuddegedrag, snel iets opkopen wat je persoonlijk niet kan gebruiken omdat het toch maar goedkoop is.

Dus mensen trek het jullie niet aan als je er geen hebt, mijn ps3 blijft mooi plat op de kast en verder nog een GELUKKIG NIEUWJAAR!!!

1 januari 2013 om 11:25
Doolbr Gebruiker

Van deze Vogels Twistdock heb ik er zelf ook maar 1 besteld. Maar ik vind dat meer dan 1 bestellen moet kunnen, maar dan inderdaad met een limiet. 2 of 3 is genoeg, ideaal om ook aan een kennis te geven of meebestellen voor een kennis.

Deze twist dock heeft al paar keer in promotie gestaan op iBood, ik denk dat dit gewoon de rest van hun stock is die ze  willen kwijtraken. Ik sta er dus niet versteld van dat het zo snel uitverkocht is.

Jammer voor de mensen die te laat waren, maar deze staan momenteel voor iets minder dan 20 eur op Amazon.de, de prijzen zijn dus zeer snel aan het zakken, als je nog even wacht, dan zal het misschien zakken tot 15 of 10 eur. Ik meen me te herinneren dat het in november nog boven de 40 EUR was (ik was toen op zoek naar dergelijke dock voor mijn PS3, maar toen uiteindelijk niet gekocht, voor 8 eur kon ik het hier wel niet laten liggen :) )

1 januari 2013 om 11:49
Aspired Gebruiker

Zoek ik al lang naar, is die uitverkocht..

Bedankt aan de mensen die steeds weer veel te veel stuks kopen –’

1 januari 2013 om 12:34
david1er Gebruiker

Je suis déçu de constater que pour une telle offre on ne puisse plus commander à midi. Visiblement à 1h du matin il n’y avait déjà plus de produits disponibles. Les spéculateurs ont bien joué le coup. Je suppose qu’on verra bientôt ces docks en masse sur eBay. C’est dommage pour ceux qui voulaient tout simplement en acheter un seul. L’année commence bien…

1 januari 2013 om 12:46
takamiya Gebruiker

Ja ben er ook helemaal mee eens ik ben klaar met ibood altijd pis ik naast het potje ik ben er echt klaar mee

1 januari 2013 om 13:00
Boelewapper Gebruiker

tering, daar had ik er ook wel 1 of 2 van willen hebben!! ik ben al even op zoek naar zoiets. wil 1 van die graaiers er niet 1 aan mij verkopen?

1 januari 2013 om 13:41
Moderator Bert Moderator

Beste iBOOD’ers,

Allereerst de beste wensen :)

We hebben met deze zeer speciale actie binnen twee uur een aantal duizend van deze producten verkocht, hetgeen onze verwachtingen ruim oversteeg. We zullen ons best doen om te proberen in de toekomst nog een promotie met dit product te kunnen aanbieden.

mvg

Team iBOOD.

1 januari 2013 om 14:53
Xplod Gebruiker

Beste mensen van iBood;

Ik moest er nu wel géén hebben maar op deze manier trekt het er nu toch ook niet op hoor.

… en ik wens al die opkopers hier dat ze lekker met hun spullen blijven zitten …. bende aasgieren … niks beters te doen op een nieuwjaarsnacht … zielig hoor !

1 januari 2013 om 21:36
breakdanser Gebruiker

Hallo,

Allereerst een zeer gelukkig nieuwjaar en beste wensen.

Ik vind persoonlijk niet kunnen dat er mensen zijn die hier 40 stuks of 50 stuks bestellen. er moet een limiet komen voor dit soort praktijken. Ik denk dat er velen zijn die dit graag aan deze prijs willen en hebben indien het mogelijk is voor jullie om na te gaan en dit te beperken voor max 5stuks of zo. Zodat wij nog een kans krijgen om dit te kopen. En ook in de toekomst dit soort dingen limiteren.

Alvast bedankt.

1 januari 2013 om 14:06
snoepimonster Gebruiker

Ze zouden beter een limiet van 4 producten opstellen, en 1 bestelling per adres of IP-adres

1 januari 2013 om 14:24
Genkie78 Gebruiker

Ik heb inderdaad 3 stuks besteld.. Daarom ben ik geen

Aasgier gelijk sommige beweren!

Ik heb er eentje voor mij en mijn 2 neefjes besteld.

Dus dat is toch perfect mogelijk dat er zo veel mensen met deze

Gedachten hebben besteld nu ze goedkoop waren.

En ik durf te wedden dat die er zo over denken zelf meerdere

Zouden hebben besteld als zij de kans hadden,

Voor familie of vrienden.. Ik kom het ook regelmatig

Tegen dat ik een aanbieding wil kopen en uitverkocht

Is. Dus niet klagen maar om 00h stipt gaan kijken en proberen

Je slag te slaan.. Dat is nu eenmaal Ibood!!

Veel succes voor de volgende keer.

1 januari 2013 om 17:24
Guy013 Gebruiker

Genkie,

Persoonlijk denk ik niet dat die zure reacties op mensen bedoeld zijn die er 3 of 4 van kopen zoals jij, maar eerder op personen die 10-tallen stuks opkopen om ze dan door te verkopen voor zo veel mogelijk geld.

Maar wat je zegt om om 0:00 stipt te gaan kijken is niet voor iedereen mogelijk. In dit geval zijn er mensen die om 0:00 elkaar gelukwensen met het nieuwe jaar en op “gewone” dagen dient er gewerkt te worden. Ikzelf moet bv om 4u45 opstaan om te gaan werken, het spreekt voor zich dat ik om 0:00 niet voor de computer zit om te kijken wat ibood in de aanbieding heeft.

Voor mij maakt het deze keer niet uit, want ik heb zelfs geen PS3 dus met dit artikel kan ik niks, maar persoonlijk vind ik dat ibood er een max. op moet zetten op wat gekocht kan worden, net zoals bij bv. concerttickets gedaan wordt.

1 januari 2013 om 14:45
mbuur21 Gebruiker

Jammer van de zure reacties.. Komen vast ook weer op dit bericht :$

Wilde de Dock ook graag kopen, maar helaas net te laat. Jammer de bammer dus!

Iedereen een fijn nieuw jaar toegewenst en dat de toon op het forum maar vriendelijk mag blijven!

1 januari 2013 om 15:11
RaymondT Gebruiker

Van mij geen zure reactie, ben het volledig met jou en  Genkie78 eens .. kom vaak genoeg bij de ALDI of LIDL voor een mooie aanbieding die meteen na het opengaan vd winkel uitverkocht is .. maw ik was genoeg niet vroeg ( snel ) genoeg, heb er eens naar gevraagd en t komt voor dat mensen (nagenoeg) de hele voorraad opkopen, wat ze er mee willen doen is HUN zaak, wie te laat komt heeft gewoon pech gehad.

Ook voor jou een fijn jaar :)

1 januari 2013 om 14:46
tuxzus Gebruiker

Woei! Die heb k al.. Ben alleen nog op zoek naar de kabelset en usb hub los… Hebben jullie die ook nog liggen 1dayfly?

1 januari 2013 om 14:51
tuxzus Gebruiker

Hier staat ie ook http://www.gamediscounter.com/product/63138/vogels-twistdock-ps3.html?refid=tweakers

1 januari 2013 om 15:06
RaymondT Gebruiker

Kan me vergissen maar zo te zien word daar enkel de Twistdock ZONDER kabelset en/of USB hub aangeboden

1 januari 2013 om 15:45
Stella500 Gebruiker

:(   ik had er ook 1 willen hebben…..

1 januari 2013 om 16:39
goldenheart4 Gebruiker

allereerst de beste wensen aan iedereen .

ik begrijp niet waarom mensen zo moeilijk kunnen doen over een stuk plastic.

mijn ps3 doet het al jaren super zonder twistdock,en ik denk dat hij dat ook wel zal blijven doen zonder .

maar mocht je er een willen omdat je denk dat je leven anders voorbij is

dan kun je bij mediamark ze kopen voor minder dan 10 euro.

en als je een ps3 koopt krijg je hem er gratis bij.

ik heb er zelf trouwens 2 besteld en zal ze zelf niet gaan gebruiken(leuk kado voor vrienden )

1 januari 2013 om 17:14
Taele Gebruiker

Mag ik er van iemand eentje overkopen!! Heb er gerust wat centjes voor over :-)

-> taelemans.kevin@gmail.com

1 januari 2013 om 17:32
Pelleboy Gebruiker

Als iemand nog 1 wil doorverkopen, evt met winst. Email dan even naar joeper2@hotmail.com

1 januari 2013 om 18:27
Chris_H Gebruiker

ah jammer, was net wat ik zocht voor op mijn nieuwe tv meubel, hopen op een verlengde deal

16 januari 2013 om 14:39
anfroy Gebruiker

Vandaag mijn Dock ontvangen. Ziet er beter uit dan aanvankelijk gedacht. PS3 heeft een mooi plekje in het huis zo. Wel jammer dat de kabelset niet werkt op het oude model PS3 maar dat mag de pret niet drukken :)

1 januari 2013 om 20:42
gaheris Gebruiker

moest er iemand eentje willen verkopen:
timgln(at)hotmail.com

1 januari 2013 om 21:30
breakdanser Gebruiker

hallo allemaal,

ik wil ook graag zo’n eentje en aangezien het uitverkocht is, wil ik graag eentje van jullie overkopen. Indien iemand interesse te verkopen, dit is mijn emailadres. breakdanser@hotmail.com

1 januari 2013 om 21:54
hyrixo Gebruiker

Beste,

Ik zou ook graag eentje willen kopen van iemand.

U kan me contacteren op : darquennes.dries@gmail.com

1 januari 2013 om 22:17
zubbzirro Gebruiker

og og og,

wat een gemopper allemaal zeg, laat die mensen lekker kopen. en dan zie je ze zo meteen op marktplaats voor 40.

lekker laten he ;)

ibood kan hier niks aan doen, iplock kan ook niet (download een VPN en het is opgelost) je kan vrienden vragen om te bestellen. joh.. en het zeuren om “ja iemand die 50 stuks” heeft ook geen nut.

geniet lekker van 2013 en wacht op de volgende aanbieding. lekker laten jongens! :)

OF dan moet je hem maar vast zetten op je mobiel. ik kijk namelijk om 12 uur snachts meteen op deze site om de nieuwste aanbieding te zien! :D

gewoon een hint.

iedereen fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2013

gr

1 januari 2013 om 23:51
gvan2932 Gebruiker

Wat zijn we weer gezellig aan het zeiken in 2013. Waarom zou iBOOD een limiet moeten instellen? Zij willen toch ook gewoon hun centjes verdienen, nu verdienen ze zelfs meer omdat het om minder verschillende verzendingen gaat. Mensen zitten te klagen over “gieren”, jullie zijn zelf gewoon boos dat jullie er geen hebben kunnen bemachtigen voor deze spotprijs, beetje hypocriet of niet?

Beste wensen.

2 januari 2013 om 00:08
ronirsus Gebruiker

Beste mensen/misgrijpers,

Maak je niet druk. Waar alle “grootverbruikers” denken vele honderden euro’s winst kunnen maken, komen

ze van een koude kermis thuis. Op mp.nl wordt een nieuwe twistdock al voor 15 euro aangeboden, als alle twistdocks

van Ibood zijn uitgeleverd, keldert de prijs automatisch onder de 10 euro p/st of zijn aan de straatstenen niet kwijt te raken.

Happy new year.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.