6 januari 2013 om 00:00
iBOOD

Trophies Cocoon LED Sfeerlamp met afstandsbediening

Vanavond komt ze langs. Dus doe je je best om het huis een beetje sfeervol te maken. Je dimt het licht, steekt wat kaarsjes aan, een klein lampje hier en daar. Misschien steek je zelfs wel de haard aan, berenvachtje ervoor. Als je de kamer rond kijkt, valt op hoeveel je met licht kunt doen. En hoe bepalend licht is voor het creeeren van sfeer. Maar de sfeer in een kamer wordt voor een groot deel ook bepaald door de kleuren die je ziet. Het verschilt van persoon tot persoon bij welke kleur of kleurencombinatie je jezelf het prettigst voelt. Over het algemeen roept iedere kleur wel een specifiek effect op. Zo is blauw bijvoorbeeld een kleur die rust brengt en een kamer een frisse uitstraling geeft. Blauw past bovendien ook nog eens overal bij. Oranje is juist warm en stimulerend en brengt een mooie gloed in een ruimte. Welke kleur ook het best bij jouw stemming of die van je gasten past, vanaf nu kun je de sfeer in huis er helemaal op afstemmen. Met de Trophies LED RGB Cocoon heb je keuze uit 15 verschillende kleuren en je kan de lamp een automatisch kleurenprogramma laten doorlopen. De lamp heeft een 'last-memory-functie' en je kunt tijdens het automatische programma de kleuren tussentijds vast zetten. Tevens kan de lamp met de afstandsbediening in 4 stappen gedimd worden en op 'gewoon' wit worden ingesteld. De lamp verbruikt slechts 5 watt en is dus zeer energiebesparend. Overigens is rood de kleur die een ruimte warmte en intimiteit geeft, dus vanavond stel jij de Trophies LED RGB Cocoon in op rood!
  • Merk: Trophies LED Light
  • Type: RGB Cocoon
  • Stijlvolle sfeerlamp voor gebruik binnenshuis
  • RGB Powerled lichtbron
  • Verbruikt slechts 5 watt
  • Lampvoet: E27
  • Materiaal: aluminium, plastic
  • Lichthoek: 360°
  • Lichtsterkte: 80 lumen
  • Kleurbereik: RGB
  • Inclusief afstandsbediening
  • Afmetingen: 32 x 17 x17 cm
  • Gewicht: 920 gr.
  • Garantie: 2 jaar
6 januari 2013 om 00:40
WoLpH Gebruiker

Deze lampen (2) heb ik bij een vorige ibood ook gehaald, het zijn prima lampen maar je moet wel rekening houden met een paar dingen:

- zeer weinig lichtopbrengst (leuke moodlight maar je zou er zeker 10 nodig hebben om je woonkamer een beetje te verlichten)

- de kleurvan het licht is niet hetzelfde tussen 2 exemplaren

- materiaal is alleen plastic, zit geen aluminium in

Voor het geld erg leuk spul, maar heeft wel wat nadelen.

6 januari 2013 om 01:58
Henri-Jean Gebruiker

Ik heb er vorige keer ook twee gekocht.

De kleur van beide lampen is bij mij wel hetzelfde, maar verder dezelfde ervaring.

Ze geven niet veel licht maar als sfeerverlichting voldoende en het is allemaal plastic, doet een beetje goedkoop aan.

Maar ze zijn ook niet duur dus al met al wel tevreden

6 januari 2013 om 06:06
HabibMehinbasic Gebruiker

Kun je deze ook “rechtstaand” aan de muur hangen, of is dit onmogelijk?

6 januari 2013 om 08:13
caveboy Gebruiker

Met ducktape of dubbelzijdige tape kun je het vastplakken maar het is er niet voor gemaakt.

Je kan wel zelf (met iets anders dan tape) fabriceren maar dan ben je wel je garantie kwijt. (Schroef en plastic…)

Persoonlijk heb ik deze lampen een hele tijd overwogen. De lichtopbrengst houd me tegen. Heb het 1x bij een ander gezien en ben hierdoor gaan afhaken. Wat wel erg leuk is met deze lamp om hem in een open kastje ofzo te zetten. Dat verlicht dan erg leuk, of een klein hoekje.

6 januari 2013 om 11:52
macron2000 Gebruiker

Heb er bij een vorige iBood-aktie ook een gekocht. Inderdaad wat weinig lichtopbrengst, maar wat me nog meer stoorde is dat de adapter erg zoemt. Dit is dan ook de reden dat deze lamp nog geen plekje in huis heeft gekregen. Zijn er nog meer mensen die dit opgemerkt hebben?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.