7 januari 2013 om 00:00
iBOOD

Bosch keukenmachine met zeer veel accessoires

Kun je ook wel wat hulp gebruiken in de keuken? Sluit dan vriendschap met deze Bosch MUM4880 Keukenrobot. Deze ultieme keukenhulp maakt heel wat klusjes makkelijker en sneller. Met de 600W sterke MultiMotion Drive motor met 4 snelheden en parkeerstand is de Bosch overal klaar voor. De multifunctionele arm heeft drie aandrijvingen op verschillende punten waar je verschillende accessoires op kunt zetten voor uiteenlopende taken. Een garde voor het roeren van deeg, een klopgarde voor het kloppen van eiwit, slagroom en dun deeg zoals bijvoorbeeld biscuitdeeg en een kneedhaak met deegvanger voor het kneden van dik deeg en het mengen van ingredienten die niet fijngemaakt mogen worden zoals rozijnen en chocolaatjes. In de metalen mengkom kun je max. 2 kg deeg mengen en ingredienten toevoegen doe je zonder problemen via de vulopening in het deksel. De Bosch is zeer onderhoudsvriendelijk en werkt uiterst veilig dankzij de overbelastingsbeveiliging. Ook staat deze keukenhulp stabiel in z'n schoenen dankzij de zuigvoetjes. Zelf speculaaspoppen of pepernoten bakken voor het heerlijk avondje? Of extra uitpakken met het kerstdiner dit jaar? Geen probleem, met de Bosch MUM4880 Keukenrobot haal je een prachtige alleskunner in je keuken!
  • Merk: Bosch
  • Type: MUM4880
  • Veelzijdige keukenhulp
  • 600 W sterke motor
  • MultiMotion Drive
  • 4 snelheden en parkeerstand
  • Multifunctionele arm met drie aandrijvingen op verschillende plaatsen
  • RVS mengkom voor 1 kg bloem + ingrediënten (max. 2 kg deeg), incl. deksel met vulopening
  • RVS kneedhaak met deegwisser, stel mengers en kloppers
  • Meegeleverde toebehoren: 1 x Deksel, 1 x Groentesnijder, 1 x Roestvrijstalen mengkom, 1 x Vulhulpstuk, 1 x Vleesmolen, 1 x Metalen kneedhaak, 1 x Kunststof mixerbeker, 1 x Tweezijdige raspschijf, 1 x Middelfijne raspschijf, 1 x Klopper, 1 x Tweezijdige snijschijf, 1 x Stopper, 1 x Citruspers, 1 x Toebehorensteun
  • Uiterst veilige werking dankzij een overbelastingsbeveiliging
  • Optimale stabiliteit dankzij de zuigvoetjes
  • Kleur: wit met chroom
  • Snoerlengte: 1.20m
  • Afmetingen: 265 x 265 x 305 mm
  • Gewicht: 6,5 kg
  • Garantie: 2 jaar
7 januari 2013 om 00:28
ilhansen1 Gebruiker

@Bosch-Expert Kan je hiermee ook sappen van groente en fruit maken? Of is dat weer een ander product.

7 januari 2013 om 01:30
Tembelis Gebruiker

Ding is zo uitgebreid dat er vast wel een optie is om dat voor elkaar te krijgen, maar jij doelt eigenlijk op een sap centrifuge, en nee niet dat ding op het plaatje voor sinaasappels, maar ik heb een machine, daar gooi je al het fruit (wel in hapklare brokken) in, en scheidt de boel en je houdt een glas vruchtennat over. Kortom, ik denk niet dat deze daarvoor geschikt is.

7 januari 2013 om 13:27
Official Product Expert Bosch-Expert Official Product Expert

Beste ilhansen1,

Er zit een juspers bij, maar verder zou het een omslachtig verhaal worden om fijnsap te maken.

Groet

Bosch-Expert

7 januari 2013 om 02:12
mohsen.behvar Gebruiker

Kan iemand mij, een student uitleggen wat ik hier allemaal mee kan maken?

Ik snap het deeg kneed gebeuren, en gehakt maker, groente snijden en blender. Mis ik nog iets ?

7 januari 2013 om 02:54
IkBood Gebruiker

Smoothy’s: Haken, Snijden, Raspen, Kneden, Roeren, en uiteindelijk: Mixen

7 januari 2013 om 02:57
IkBood Gebruiker

Er staat: “Optimale stabiliteit dankzij de zuigvoetjes
Die op houten keukenbladen, of metaal met reliëf er in, absoluut geen nut hebben.
Ik vraag me af of die 600 Watt wel voldoende is, de Profesionele ‘Keukenmachines’ beginnen pas vanaf 650 Watt!

7 januari 2013 om 03:00
IkBood Gebruiker

@Bosch-Expert: Hoe zit dat met de garantie van dit apparaat?

7 januari 2013 om 13:28

Beste IkBood,

Deze is twee jaar.

Groet

Bosch-Expert

7 januari 2013 om 09:02
Tjakalagi Gebruiker

@Bosch-Expert;
1.  van welk materiaal het apparaat is gemaakt? Kantelarm RVS?2. zijn de accessoires zoals kneedhaak ect gecoat of van RVS?3. in de omschrijving wordt gesproken van een Kunststof mixerbeker. Dit is neem ik aan de blender? Hoeveel liter is deze?4. Is optioneel ook een blender van glas verkrijgbaar voor deze machine?
MvgDouglas

7 januari 2013 om 13:32

Beste Tjakalagi,

1: Het product zelf is gemaakt van hoogwaardig kunststof, de Kantelarm is van RVS.

2: De kneedhaak is inderdaad van RVS

3: de Blender is 1 liter, de RVS mengbak 2,7 liter max.

4: Er is helaas geen blender van glas beschikbaar voor deze machine

Groet

Bosch-Expert

7 januari 2013 om 13:40
Tjakalagi Gebruiker

Bedankt.

7 januari 2013 om 09:08
justmac Gebruiker

Edited by: Renate
Prijs vergelijk alleen met link en naar het zelfde product. merk en type moeten overeenkomen.

7 januari 2013 om 09:26
bbmedia Gebruiker

Bij Neckermann staat niet dezelfde machine in de verkoop.

iBOOD = 4880
Neckermann = 4835

7 januari 2013 om 09:29
bbmedia Gebruiker

Verschil tussen de 4880 en 4835 is dat bij de 4880 o.a. een citruspers, mixbeker en vleesmolen worden meegeleverd.

7 januari 2013 om 13:28

Beste bbmedia,

Dit is correct.

Groet

Bosch-Expert

7 januari 2013 om 09:45
eltho Gebruiker

Geweldig apparaat! Heb hem een maand geleden aangeschaft, ook via Ibood, erg tevreden over. Onwijs veel opties, kwaliteitsspul, degelijk (hoewel ik hem nog geen jaren heb, maar het voelt alsof we daar wel gaan komen).

7 januari 2013 om 12:13
Tjakalagi Gebruiker

12:15 uur en nog steeds geen expert aanwezig.

7 januari 2013 om 13:29

Beste Tjakalagi,

Hier ben ik dan!

Groet

Bosch-Expert

7 januari 2013 om 13:40
Tjakalagi Gebruiker

:-)

7 januari 2013 om 12:51
Laura1986 Gebruiker

Koop de multimixer accesoire (Bosch MUZ4MM3) er nog bij en je bent compleet :-)

7 januari 2013 om 13:38
regina12345 Gebruiker

@ Bosch-Expert:

Beschikt het apparaat over een pulsestand, of alleen 4 verschillende snelheden? En ‘parkeerstand’, dat betekent gewoon ‘uit’?

7 januari 2013 om 14:08

Beste Regina12345,

Hij beschikt niet over een zogenaamde “pulsestand” En parkeerstand betekend gewoon uit.

groet

Bosch-Expert

7 januari 2013 om 14:30
premawatje Gebruiker

Heeft iemand ervaring met het schoonmaken van dit apparaat? Duurt dat lang? :) Ik zou hem vooral willen gebruiken voor het snijden van groenten.

7 januari 2013 om 16:40
mani198089 Gebruiker

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.