7 januari 2013 om 00:00
iBOOD

Karlsson projectieklok

Je hebt ze vast al eens gezien, een projectieklok die de tijd weergeeft in de vorm van licht op de wand. Helaas zijn deze vaak digitaal, terwijl een analoge klok natuurlijk vele malen mooier is om te zien. Daarom hebben wij de Karlsson Analoge projectieklok. Deze schijnt in plaats van 4 digitale cijfers een volledige klok inclusief logo’s op de wand. Een sfeervolle klok met stationslook is het einderesultaat wanneer je de Karlsson KA5072SI neerzet of aan het plafond ophangt. Haal deze stijlvolle gadget daarom snel in huis en verras je vrienden met je geprojecteerde klok.
  • Merk: Karlsson
  • Type: KA5072SI
  • Stijlvolle projector die een analoge klok op jouw wand projecteert
  • Kleur: Zilver
  • Op te hangen of staand te gebruiken
  • Diameter projector: 13 cm
  • Projecteert tot 5 meter scherp
7 januari 2013 om 00:10
BiVa89 Gebruiker

Werkt hij op batterijen?

7 januari 2013 om 00:58
Alfa 1 Gebruiker

Volgens mij is deze zonder batterij want met zo een lamp kan je hem dan elke 2 dagen opladen

7 januari 2013 om 02:12
geizer Gebruiker

is de projectie enkel in het donker te zien of ook in daglicht?

7 januari 2013 om 07:25
jeami52 Gebruiker

Specificaties:
Karlsson wandklok KA5072SI, Projection klok Ovo, Zilver. Diameter projector 13 cm. Deze zilveren projectie klok van Karlsson kan zowel hangend als staand gemonteerd worden worden.- Specificaties:- Afmetingen: Ø 13,5 cm- Stroomvoorziening: Adapter (incl.)- Materiaal: Kunststof- U kunt deze klok ook ophangen.

7 januari 2013 om 08:37
tzt8l3 Gebruiker

Is deze radiogestuurd?

20 januari 2013 om 15:00
Paul_Meijer Gebruiker

Aanhakend op de vraag van geizer: wat is de lichtsterkte in lumen. Maatgevend bij beamers, dus hier ook.

20 januari 2013 om 15:38
Paul_Meijer Gebruiker

En nog iets: blijft het uurwerk doorlopen als je het licht uitzet? Bij (langduriger) afwezigheid wil ik graag de lamp kunnen uitzetten, zonder dat ik na terugkeer het uurwerk weer moet gelijkzetten.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.