10 januari 2013 om 00:00
iBOOD

Black & Decker 9.6V zakloze DustBuster met Cyclonic Action

Stofzuigers zijn een geweldige uitvinding. Ze leveren ongekende reinigingskracht wanneer je maar wilt, en het kost je nauwelijks enige inspanning. Nou ja, misschien toch een beetje. Een beetje krachtige stofzuiger weegt toch al gauw enkele kilo's en dat kan toch lastig zijn wanneer je alleen maar de rommel van een gevallen asbak of de pepernootkruimels die je kinderen op de bank hebben achtergelaten hoeft op te ruimen. Oplossing? Deze 9.6V DustBuster van Black&Decker die altijd voor je klaar hangt in zijn laadstation. Deze DustBuster heeft een 50% groter bereik dan andere kruimeldieven zodat je minder hoeft te bukken. De doorzichtige, zakloze opvangbak zirgt ervoor dat je weet wanneer je de DustBuster moet legen en dankzij de snelleegfunctie hoef je ook nog eens niet met je handen aan het vuil te komen. De 'Double Action'-filtering zorgt ervoor dat de DustBuster langdurig krachtig kan presteren, maar ook de Cyclonic Action, welke het stof en vuil wegdraait van het filter, zorgt ervoor dat de zuigkracht sterk blijft. De opvangbak en filters zijn bovendien afneembaar én wasbaar zodat je alles grondig en hygiënisch schoon kunt maken. Met de verstelbare zuigmond ga je ook stof op moeilijk bereikbare plaatsen te lijf en ook de handig geïntegreerde borstel heb je altijd bij de hand. Laat ze dus voortaan lekker krummelen op de bank want met deze Black & Decker DustBuster is het binnen no-time weer schoon!
  • Merk: Black & Decker
  • Type: DV9610N
  • Zakloze 9.6V DustBuster
  • Cyclonic Action draait stof en vuil weg van het filter, waardoor de zuigkracht sterk blijft
  • Tot 50% groter bereik dan andere Kruimeldieven®
  • Lichtgewicht accutechnologie
  • Geïntegreerde borstel; altijd bij de hand
  • Afneembare, wasbare opvangbak en filters
  • 'Double action' filtering biedt langdurig, krachige prestaties
  • Voltage: 9.6 V
  • Zuigkracht (Air Watts): 18 W
  • Zuigkracht: 350 mm
  • Luchtstroom: 1050 liter/min
  • Capaciteit opvangbak: 610 ml
  • Looptijd: 11 min.
  • Eerste keer opladen: 24 uur
  • Uitlaatfilter
  • 360 laadstation
  • Accessoires bijgeleverd
  • Kleur: Grijs
  • Garantie: 2 jaar
10 januari 2013 om 00:10
Sherrif8 Gebruiker

Is deze niet als eens voorbijgekomen? Ik kan me deze vaag herinneren..

10 januari 2013 om 00:11
Peukebeuke Gebruiker

Jawel! Goede deal dit dames en heren! ik heb dezevorige keer gekocht en ben er nog erg tevregen mee. voor het geld moet je het niet laten want dit is een goede hoor.

10 januari 2013 om 00:15
David-V1980 Gebruiker

Ben hier al een tijdje op een degelijke kruimeldief aan het wachten en dan komt er eindelijk één met… een voorbijgestreefde Nimh batterij die niet echt gebruiksvriendelijk te noemen zijn wegens zelfontlading.

Dit ding mag dus weer constant in het stopcontact om hem gebruiksklaar opgeladen te houden voor de gewenste capaciteit.

TIP aan iBOOD inkopers: zoek eens een degelijke kruimeldief met Li-ion batterij en dan heb je aan mij alvast een kandidaat koper!

10 januari 2013 om 02:08
peetpp Gebruiker

Een kruimeldief is net bedoeld voor dagdagelijks gebruik, waarom zou je daar in ’s hemelsnaam een peperdure Li-ion batterij instoppen, tenzij je ze wilt meenemen op je wereldreis door de Sahara. Zowat alle kruimeldieven zijn tegenwoordig dan ook uitgerust met NIMH accu’s.

Tip aan David: het is voor elke batterij (behalve loodaccu) nefast om constant in de lader te steken, bij mij gaat hij één nachtje per week op het laadstation en nooit geen problemen gehad. Constant in de lader verbruikt ook onnodig energie en is dus bovendien niet zo goed voor de batterij.

6 februari 2013 om 03:58
peetpp Gebruiker

Edited by: Renate
Sorry peet, ik ben een weekje of 3 ertussen uit geweest en heb niet alle topics na gelopen.
als ik dit eerder had gezien had ik ook al eerder actie ondernomen.
alle berichten verwijderd.

10 januari 2013 om 00:52
johngova Gebruiker

Ik heb ’slechts’ de 4,8V versie van dit toestel thuis en ik moet zeggen super kruimeldief!

@David-V: bij ons gaat ie soms een week mee vooraleer weer te moeten opladen…

10 januari 2013 om 02:12
peetpp Gebruiker

de deze bij mij 2 weken met volle batterij en gebruik hem elke dag, heb wel geen huisdieren buiten vissen …

10 januari 2013 om 10:09
David-V1980 Gebruiker

@johngova > Ik vind deze technologie voorbijgestreefd, ze hebben bij B&D dezelfde kruimeldief met Li-ion accu en zelfuitschakelende lader die veel energiezuiniger is.

Ik wil niet ieder week denken van: moet ik nu mijn kruimeldief eens in het stopcontact steken of niet om hem op te laden? En wanneer je hem dan daadwerkelijk eens nodig hebt blijkt de accu leeg…

Mij gaat het vooral ook om gebruiksgemak en op den duur blijft zo’n ding dan toch continue in het stopcontact steken en in zo’n situatie heb je dan beter een intelligente zelfuitschakelende  lader om energie te besparen en de levensduur en kracht van je accu te verlengen.

10 januari 2013 om 10:20
peetnl Gebruiker

een NIMH batterij gaat bij goed gebruik langer mee dan die peperdure ion batterijen die na een aantal jaren een deel van zijn kostbare capaciteit verliezen, zelfs bij weinig gebruik. Hang deze één keer per week een nachtje aan de lader en verder is het raadzaam de batterij om de 6 maand ofzo eens volledig te ontladen en vervolgens helemaal op te laden (zo’n 16 uur). Het gebruiksgemak zit ‘m natuurlijk in de gebruiksduur dat zo’n batterij meegaat en dat is bij deze voortreffelijk, met een volgeladen batterij kom ik 2 weken toe.

10 januari 2013 om 18:14
VerusAmos Gebruiker

Het is raadzaam om de accu nooit helemaal te ontladen tenzij het een Ni-Cd accu is… Om een NIMH in conditie te houden zul je het apparaat het liefst aan de lader te hangen voordat hij onder de 10% van zijn capaciteit valt. Overigens verliest iedere accu na enige tijd zijn oorspronkelijke capaciteit. De accu in dit apparaat voldoet prima voor dagelijks gebruik en geeft een hoop vermogen, de aanbieding vind ik echter meevallen. Het is een mooie deal maar niet denderend.

10 januari 2013 om 02:11
peetpp Gebruiker

Heb deze de vorige keer ook gekocht en ben er heel tevreden mee. Een volgeladen kruimeldief gaat bij mij zo’n 2 weken mee en laad ‘m nu een nachtje per week op. Zuigt krachtig, makkelijk leeg te maken en handig in gebruik, wel vrij zwaar voor een kruimeldief. Gezien de prijs hier absouluut een aanrader.

10 januari 2013 om 05:09
josabbe Gebruiker

Ziet er een mooie aanbieding uit en de eerste commentaren hier zijn lovend. Gekocht dus! Laat komen die kruimels en dat stof!

10 januari 2013 om 06:32
tsmeld Gebruiker

Ook ik heb deze vorige keer meegenomen. Ik ben super tevreden over de kruimeldief.

Hij is erg krachtig, makkelijk in gebruik. Grote voordeel is dat alle ‘opzetstukken’ geïntegreerd zijn, zodat je dus niet met losse onderdelen zit waar je geen zin in hebt om op te zoeken als je ze nodig hebt ;-).

Het leegmaken werkt top: heb je even wat grote spullen opgezogen, dan gooi je alles heel makkelijk aan de voorkant leeg. Heb je wat kleinere spullen opgezogen (waaronder stof), dan haal je de hele opvangbak eruit en kun je alles verwijderen.

Kortom: als je twijfelt; niet doen, gewoon meenemen!

10 januari 2013 om 06:34
stuijk Gebruiker

Alleen is deze bij de megapool net zo duur incl gratis thuisbezorgen. Das dan weer jammer

10 januari 2013 om 06:48
pterol Gebruiker
10 januari 2013 om 07:05
stuijk Gebruiker

oeps  de 4.6 v variant

10 januari 2013 om 07:17
pindakaas Gebruiker

Dank je David V-1980 voor de uitleg. Ik ga voor Lithium Ion.

10 januari 2013 om 10:13
peetnl Gebruiker

zou ik alvast niet doen tenzij je veel geld hebt en de bedoeling is om de kruimeldief 18 maand in de kast te laten staan. Vind het gewoon weggegooid geld, ion batterijen zijn ideaal voor toestellen die net weinig stroom gebruiken en een kruimeldief heeft net veel stroom nodig als je hem regelmatig gebruikt en dat is toch de bedoeling van van zo’n kruimeldief. Bovendien verliezen ion batterijen een aanzienlijk deel van hun capaciteit na 3-5 jaar.

10 januari 2013 om 10:41
David-V1980 Gebruiker

3 tot 5 jaar is prima en hij zal het tenminste nog doen!

Mijn NIMH is hier al kapot na nog net geen 2 jaar… Werk jij voor iBOOD of heb je een NIMH accufabriekje misschien?

Jij bent er vast nog één die voor een dikke energieverslindende beeldbuis zit i.p.v. een flatscreen, man wat een zuurpruim ben jij om hier gewoon een milieuvriendelijker alternatief zo af te breken! Als jij graag veel elektriciteit betaald, hoef je mijn opinie niet af te breken! Jij hebt je zegje, ik heb mijn zegje en laat gewoon de mensen vrij in hun keuze!

10 januari 2013 om 10:54
peetbe Gebruiker

wie is hier eigenlijk de zuurpruim, omdat jij zo’n peperdure kruimeldief hebt is deze aanbieding slecht, man, man, man toch, get a life.

De capaciteit van deze NIMH batterijen zal ook wel verminderen maar bij goed gebruik – dus niet constant in de lader – zal hij binnen 5 jaar nog altijd zo’n 8 minuten zuigen, nog altijd meer dan aanvaardbaar voor zo’n kruimeldief aan zo’n spotprijs.

Heb een flatscreen, maar wel ééntje van 32 inch, gekocht bij iBood,  goedkoop en energiezuiniger dan die mastodont flatscreens die trouwens meer stroom verslinden dan de goede oude beeldbuis. In de zomer laad ik mijn herlaadbare batterijen op met zonne-energie, tenminste als de zon schijnt. en neen werk niet bij iBood, ben trouwens met vervroegd pensioen en mag dus niet bijklussen. ;-)

10 januari 2013 om 11:07
David-V1980 Gebruiker

Ja zoals ik dus al dacht een verzuurde gepensioneerde met tijd teveel (cliché) die alles beter weet en zeker het laatste woord moet hebben… en ik zal nog eens zeggen en lees eerst wat er staat > de aanbieding is NIET SLECHT, maar er zijn ANDERE, zoniet betere alternatieven! Als ik of iemand anders er nu ene wil met Li-ion is dit mijn zaak en hoef ik van u geen constante commentaar! Dit is voor deze prijs een inderdaad goede aanbieding en ik heb enkel willen wijzen op een alternatief, en jij breekt enkel de dingen af!

Post hieronder nu maar het laatste woord om toch maar je gelijk te halen…

Moet je echt aan mij zeggen van get a life…

10 januari 2013 om 11:15
peetnl Gebruiker

kan je verzekeren, ben helemaal niet verzuurd, heb gewoon deze aanbieding hier gekocht anderhalve maand geleden en wil hier mijn ervaringen delen. Toevallig heb ik ook groene vingers en ervaring met herlaadbare batterijen en heb toen dus een vooronderzoek gedaan en overtuigd geraakt dat voor kruimeldieven de good old NIMH batterijen zowel ecologisch als economisch de beste keuze was voor een kruimeldief, althans dat is mijn bescheiden mening.

En voor de rest zou ik zeggen, een beetje meer respect voor je (oudere) medemens kan nooit kwaad.

10 januari 2013 om 11:50
DAVID-V1980 Gebruiker

Als jij al vanaf mijn eerste post geen respect vertoon voor mijn mening en mij al belachelijk maakt en op wereldreis stuur door de Sahara, waarom zou ik dan één gram respect moeten hebben voor wat jij hier doet?

Van zodra ik hier iets post met mijn mening, weerleg jij alles wat ik zeg.

Ik ga echt niet continue bezig zijn met die kruimeldief dagelijks in de gaten te houden of hij nu wel of niet opgeladen is en in de stekker te steken. Als je echt niet wil lezen en inzien wat ik bedoel, getuigt dat van weinig respect!

En wat zei ik daarnet over dat laatste woord willen hebben…van respect gesproken!

10 januari 2013 om 12:26
peetpp Gebruiker

zo heb je altijd gelijk, en tussen (), zoals zoveel gepensioneerden heb ik te weinig tijd, tijd is kostbaar, je krijgt die maar één keer, dus geniet ervan zou ik zeggen of zit je te posten in de tijd van je baas …. foei ;)

10 januari 2013 om 13:40
david-v1980 Gebruiker

Al eens van ploegarbeid gehoord?

10 januari 2013 om 14:05
peetnl Gebruiker

heb nog geploegd met een echt brabants trekpaard, bedoel je dat

10 januari 2013 om 14:34
David-v1980 Gebruiker

Vanaf nu maak ik echt aan u geen woorden meer vuil klein belachelijk kind…

Je hebt er hier duidelijk uw hobby van gemaakt om mensen hun mening te becommentariëren en belachelijk te maken, dat zie ik al dat je u moet wegsteken achter 3 verschillende aliassen, namelijk peetnl, peetbe en peetpp (dit feit zegt al genoeg dat je echt wel een professionele sukkel bent).

Nog veel plezier in het verdere leven met uw pensioenhobby als iboodexpert/commentator zieligaard!

Echt belachelijk om hier toch maar het laatste zegje te doen… nu begint ge al met spellingfoutjes te corrigeren!

Zo’n mensen gelijk u verdienen hier een levenslange ban omdat ze toch geen meerwaarde bieden aan dit forum.

Whats next? Laat maar komen!

10 januari 2013 om 16:18
peetnl Gebruiker

Ik hoop echt dat je nu wel van woord bent ‘geen woorden aan vuil maken’ bedoel ik dan,  schelden is blijkbaar je grootste talent.

Heb idd verschillende aliassen, die elk zijn gelinkt aan een verschillend leveradres zowel in België als in Nederland en dat ik die door elkaar gebruikt heb ligt gewoon aan een foutje van dit forum dat al enkele maanden erin is geslopen en je van Belgische ineens naar Nederlandse pagina’s wordt doorgelinkt. Heeft dus niets met professionalisme te maken en nog minder mij te willen verbergen achter verschillende aliassen. En tja, als ik me nog niet mag verdedigen tegen scheldpartijen, zelfs niet met een kwinkslag dan geen ik je graag het laatste woord. Het amusement ermee.

10 januari 2013 om 07:44
applefan Gebruiker

Hmm niet verkeerd, ik snap alleen niet waarom het niet gewoon een kruimeldief genoemt wordt.

10 januari 2013 om 08:05
pvloenhout Gebruiker

Zit er nu wel een gewone Nederlandse stekker aan de oplader?

Bij de vorige serie zaten er Engelse stekkers aan. Dus weer geklooi met verloopjes en extra kosten!

Jammer dat het niet even vermeld stond in de tekst.

10 januari 2013 om 08:49
mapa2508 Gebruiker

Zelf koop koop ik NOOIT meer elektronica bij Ibood!! Heb een broodrooster die nog in garantie is maar het is ONMOGELIJK Ibood te bereiken om deze te retourneren. Dus neem van mij aan, als er iets stuk is kan je het weggooien.

Aan Ibood om me te vertellen hoe ik tewerk kan gaan want heb alles geprobeerd!

10 januari 2013 om 10:02
Moderator Bert Moderator

http://www.ibood.com/nl/nl/service/

Service en Garantie

Hieronder tref je alle informatie aan voor het aanmelden van defecten, transportschade of het annuleren van je bestelling.

Het retourbeleid van iBOOD

Je kunt om diverse redenen de keuze maken om je bestelling of een deel van je bestelling te retourneren. Let wel; voor iedere retour reden geldt een aparte procedure. Lees dus goed deze pagina door om misverstanden en vertragingen te voorkomen.

Voor alle procedures is het belangrijk om het product (inclusief factuur) in de originele verpakking retour te sturen in een deugdelijke omverpakking met voldoende frankering. Omdat het magazijn niet over een afgiftebalie beschikt, kun je het pakket niet persoonlijk afleveren.

Hoe kan ik een retour aanmelden?

Alle meldingen kun je doen in de “Mijn iBOOD” sectie van de website. Kies na het inloggen voor “retouren en garantie” en volg de instructies op het scherm.

10 januari 2013 om 10:15
peetnl Gebruiker

was ik de vorige keer ook over ontgoocheld die UK stekker. Maar omdat deze kruimeldief slechts af en toe een nachtje op de lader moet, heb ik het maar zo gelaten, vooral ook omdat prijs / kwaliteit zonder meer uitstekend is.

10 januari 2013 om 14:04
peetnl Gebruiker

heb nog geploegd met paard, bedoel je dattem

10 januari 2013 om 09:18
tyrannosauerkraut Gebruiker

Tjah voor dit geld ga ik niet met een stoffer en blik lopen kutten. Prima deal en lekker makkelijk voor de luie donders!

10 januari 2013 om 10:45
t0mmekedc Gebruiker

heeft deze een soort dockingstation die mobiel is? of is deze uitgerust met een wandhaak?

Ik zou graag eentje hebben met een mobiel oplaadstation ipv een wandhaak (ons moeder heeft dat ook en is makkelijk als je deze eens ergens anders wil zetten :) )

10 januari 2013 om 11:01
peetbe Gebruiker

Is mobiel, kan makkelijk weggeborgen worden, is een soort van rond platform, zo’n 15 cm diameter en 1.5 cm hoog, kan makkelijk weggeborgen worden.

Bij de vorige aanbieding ging het wel over een UK stekker met verloopstekker, was ik niet blij mee maar je kunt de lader dus makkelijk wegbergen, dus niet zo’n probleem.

10 januari 2013 om 12:11
Ardos Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van dit toestel?

10 januari 2013 om 12:24
peetpp Gebruiker

Afmetingen (b x h x d) 210×370x150

gewicht : 1300 gram (zonder laadstation)

Voor een kruimeldief dus vrij groot en zwaar maar voor mij geen probleem bij het gebruik

10 januari 2013 om 15:51
tvdenbon Gebruiker

Geef mij maar een Hoover …

17 januari 2013 om 15:57
r0d Gebruiker

Net binnen hier, maar ben verbaasd. Ik tref een Engelse stekker aan.

Waarom staat dit niet vermeldt in de advertentie?

Moderator zou je ook nu even kunnen reageren.

18 januari 2013 om 02:11
peetbe Gebruiker

was ook bij de vorige aanbieding, er is toch wel een verloopstekker bijgevoegd mag ik hopen maar het is idd niet netjes dat iBood dat niet had vermeld in de specificaties. Zo’n grote UK stekker + verloopstekker vind ik ook niet plezant maar bij mij zit de lader maar één nachtje per week in de stekker, dus voor mij geen groot probleem.

19 januari 2013 om 13:05
Zoramie Gebruiker

Niks bijgevoegd. Beetje jammer dit I-bood.

20 januari 2013 om 11:56
Zoramie Gebruiker

Moet mezelf ff rectificeren hier en heb meteen ook maar een bril gekocht. De verloopstekker zat er dus wel in. Sorry ibood.

19 januari 2013 om 15:13
mrmusic Gebruiker

Hier ook een engelse stekker…waarvan de contacten los zitten..

21 januari 2013 om 00:31
RARARA01 Gebruiker

Tis jammer, maar niet onoverkomelijk..

Bij mij zat buiten de verloopstekker ook een stanleymes in de doos :)

Thanks aan diegene die alles ingepakt heeft, hoop dat ie er genoeg had :p

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.