14 januari 2013 om 00:00
iBOOD

Duopack Philips LED zaklantaarns met wel 100.000 branduren!

Soms heb je net even een lichtje nodig om in een duister hoekje te kunnen zien of er nou een rat of een muis aan je bekabeling zit te knabbelen. Maar om daarvoor nou met een lantaarn en een kaars of oliebrandertje in de weer te gaan, dat is zo 2010! Tegenwoordig hebben we gewoon LED lampjes, ze komen in alle vormen en maten. Bijvoorbeeld deze superhandige Philips SFL4500, een LED zaklamp met maar liefst 100.000 branduren, dat is in totaal meer dan 4150 dagen of 11 jaar! Met een lichtsterkte van 80 lumen en een maximale lichtstraal van 120 meter is dit een zaklamp waarmee je bijna de maan kunt doen oplichten. Deze prestaties behaalt het zaklampje allemaal met 3x een AAA batterijtje. Zo een aanbieding kan je toch niet laten liggen, het is nog een Duopack ook dus je kunt er meteen ook een in de auto, caravan of op zolder leggen.
  • Merk: Philips
  • Type: Duopack SFL4500 zaklampen
  • Twee handige kleine ledzaklampjes die jouw leven kunnen “verlichten”
  • Inhoud per verpakking:
  • 2xSFL4500 zaklamp
  • 6xAAA/LR03 alkaline batterijen
  • LED met 100.000 gebruiksuren maakt vervanging overbodig
  • Lichtsterkte 80 lumen
  • Rubberen afsluitringen voorkomen waterschade
  • Waterbestendige behuizing
  • Straal van 120 meter met aanpasbare focus
  • Werkingstijd 2 uur
  • Schokbestendige behuizing
  • Krachtige Rebel LED van 3W voor uitermate helder licht
  • Afmetingen van het product:
  • Breedte: 3 cm
  • Hoogte: 11,1 cm
  • Diepte: 3 cm
  • Gewicht: 0,07 kg
  • Wettelijke garantie 2 jaar
14 januari 2013 om 00:35
blob Gebruiker

Mooi compact formaat, dus ideaal op vakantie en met zo’n lichtstraal kun je bijna een ruimteschip naar aarde loodsen.
Ondanks dat er een hele zak batterijen in moet, toch maar besteld.

14 januari 2013 om 01:11
MaVaNi Gebruiker

Je krijgt volgens mij twee zaklampjes plus twee keer drie batterijen.  Zou genoeg moeten zijn.  Ik heb al twee zaklampjes (ander merk) dus ik denk dat ik deze aan mij voorbij laat gaan.

14 januari 2013 om 03:06
hbenders Gebruiker

Heb ze een tijd geleden gekocht. Prima aanschaf. Stevig, zuinig, goed hanteerbaar en een boel licht.

14 januari 2013 om 05:58
guyverschuere Gebruiker

80 lumen is niks. Op dx 350 lumen voor €6 met GRATIS verzending.

14 januari 2013 om 13:18
judy25476 Gebruiker

@GuyVerschuere welke is dat?

14 januari 2013 om 14:13
ekurvers Gebruiker

Reken dan wel dat dit, behalve voor enkele daar verkrijgbare vooraanstaande merken als Fenix, niet volgens de ANSI FL-1 norm gemeten is, maar de maximaal te leveren lichthoeveelheid is van de LED an sich. De lampen waar hiernaar verwezen wordt, leveren meestal minder dan eenderde van de opgegeven lichtsterkte. Daarnaast is de kwaliteit (enkele uitzonderingen daar gelaten) niet goed en worden er geregeld producten niet werkend geleverd (als je ze al binnen een week of 6 ontvangt).

Philips is niet het meest toonaangevend bedrijf op LED zaklamp gebied, maar is wel degelijk en betrouwbaar. Als deze 80 lumen volgens de norm is, zal de lamp feller zijn dan de meeste DX lampen.

14 januari 2013 om 08:40
mhstan Gebruiker

@ ibood; kan ik dit nog voor 10 februari ontvangen?

14 januari 2013 om 21:53
Moderator Vincent Moderator

De verwachte verzenddatum is 17 januari.

14 januari 2013 om 10:36
MiloD Gebruiker

Volgens mij is dit dezelfde:

https://licht.zercom.eu/index.php?dispatch=products.view&product_id=163191

Dus die adviesprijs lijkt mij wat aan de hoge kant.

14 januari 2013 om 14:17
ekurvers Gebruiker

Maar de aanbieding van iBood bevat er twee en de link die je aangeeft bevat er maar een.

14 januari 2013 om 14:59
evertzaal Gebruiker

Volgens mij vergelijk je nu de hier aangeboden aluminium SFL4500 met een metalen SFL4000 op de site van Zercom. Dus nee, ze zijn niet dezelfde.

14 januari 2013 om 19:15
dikkebuik Gebruiker

uitverkocht jammer!!!! Ik heb deze zaklamp vorige keer gekocht en bevalt prima. Nu heb ik ze mijn vrienden aangepraat en zijn uitverkocht…..kom binnenkort maar weer met deze zaklampen op ibood

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.