13 januari 2013 om 00:00
iBOOD

Severin combi magnetron met inhoud van 23L

Soms heb je gekookt en nog een hapje over, ideaal om op te warmen wanneer je een vroege voetbaltraining hebt of wanneer je vioollessen net eerder beginnen dan verwacht. Het snelst gaat dat even in de magnetron. Maar deze magnetron is niet alleen handig om mee te stomen en op te warmen. Nee hoor, het is een combi magnetron, dit houdt in dat je er ook in kunt grillen en er zelfs gewoon een goede appeltaart in kunt bakken. Iets wat tegenwoordig niet meer in elk huis kan, omdat vaak de grote lompe oven vervangen is door een inductiekookstel en daaronder gewoon lekker veel opbergruimte. De Severin MW9689 heeft daarom een 1200 watt oven en grill functie. Hierdoor verwarm je de oven snel naar 190°C en kan hij als heteluchoven fungeren om een heerlijke cake of taart mee te bakken. Met al deze functies is dit het perfecte koksmaatje! Vergemakkelijk daarom jouw leven snel met deze fijne compacte combi magnetron!
  • Merk: Severin
  • Type: MW9689
  • Een multifunctionele combi magnetron waarmee je praktisch alles kan!
  • Doorsnee roterende bakplaat: 27 cm
  • Hoogte aan binnenzijde van magnetron: 19 cm
  • 800 W power output
  • Hittebestendige behuizing
  • Speciale coating, gemakkelijk te reinigen
  • 1200 W hetelucht circulatie
  • 1200 W grill
  • Combinatie mogelijkheid magnetron, grill en hetelucht
  • Voorverwarmfunctie tot 190°C in heteluchtmode
  • Digitaal multi-functioneel display
  • Digitale kookwekker
  • 24h Klok
  • 4 magnetron settings
  • Uitneembare bodemplaat
  • Grill rack met 2 hoogtes
  • Ontdooien op tijd of gewicht
  • Full power quick start
  • 10 verschillende auto cook settings
  • Kindveilige sluiting
  • Afmetingen BxDxH: 49x40.5x29.5 cm
  • Wettelijke garantie 2 jaar
13 januari 2013 om 00:58
Gizmor Gebruiker

Ik zat er even aan de te denken maar toen zag ik dit staan… ?

“De Severin MW9689 heeft daarom een 1200 watt oven en grill functie. Hierdoor verwarm je de oven snel naar 190°C en kan hij als heteluchoven fungeren om een heerlijke cake of taart mee te bakken.”

Er zijn dus gewoon pizza’s die op 250 graden moeten hoe zit dit dan kan deze combi niet hoger ?

13 januari 2013 om 01:17
Ahmett75 Gebruiker

Maximumtemperatuur is 190°

13 januari 2013 om 01:20
docker599 Gebruiker

Zou je niet eerst beter een kook cursus gaan volgen.Een pizza op 250° graden bakken.!!!!!!!!

13 januari 2013 om 01:21
mohsen.behvar Gebruiker

er zijn genoeg diepvries pizza’s die op 250c moeten hoor.

13 januari 2013 om 12:21
PACS Gebruiker

Lijkt me ook wel erg veel. Hetelucht is doorgaans 220 max.  Daarbij maakt een klein verschil in temperatuur ook niet zoveel uit. Wagner, Ristorante, en Lidl pizza’s zijn bijna allemaal op 220°. Diepvries pizza’s met een verse bodem willen nog wel eens 250° zijn (zoals Dr. Oetker’s Casa di Mama), anders blijft de bodem slap.

13 januari 2013 om 02:51
RichardPB Gebruiker

Mooi ik was net aan een vervanging toe. Goeie deal.

13 januari 2013 om 06:26
billing Gebruiker

Hello,even voor de duidelijkheid,ben een aleenstaande man en wil gewoon weten of je makkelijk in dit toestel een pizza kunt klaarmaken,verse of ingevroren,dank U voor antwoord

13 januari 2013 om 08:23
RichardPB Gebruiker

Het zou geen probleem moeten zijn. De meeste reviews zijn goed. Heel gemakkelijk in gebruik en voor de meesten gaan pizza’s en broodjes, cake en dergelijke prima. Maar het hangt ook wat van je smaak af. Wil je de pizza echt super knapperig dan zou ik eentje met hoger vermogen aanraden. 190 graden is op zich voldoende maar wel tegen de ondergrens.

13 januari 2013 om 16:14
daddyfj Gebruiker

over pizza’s gesproken is de magnetron groot genoeg met zijn maar 27 cm draaiplateau?

13 januari 2013 om 16:22
P.Sanders Gebruiker

Had hem bijna gekocht maar inderdaad 27cm is weinig…

13 januari 2013 om 17:56
daddyfj Gebruiker

Ik heb toch maar even gegoogled en zag dat de doorsnede van een Dr.O pizza 24 cm was en bij een grande 28. Dit zal toch wel de standaard zijn. Ik neem dan aan dat hij toch wel zal passen in deze magn/oven. Dus toch maar bestellen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.