12 januari 2013 om 00:00
iBOOD

24 Blikjes Hartwall oriGINal Longdrink

Finland, een land van prachtige plaatjes, sauna’s en ijsbaden, ontzettend mooie dames en kei maar dan ook keiharde metal. Zo denken we Finland snel samengevat te hebben. Maar of dit ook klopt? Nee zeker niet, dat klopt allerminst zelfs! Sinds kort is er een nieuw Fins fenomeen in Nederland opgedoken en bereidt dit fenomeen zich voor om de hele Benelux te veroveren! Zijn jullie al benieuwd over wie of wat wij het dan precies hebben? We hebben het natuurlijk over het drankje “oriGINal”! Een drankje dat in 1952 tijdens de Olympische winterspelen in Finland gelanceerd is. Nu 60 jaar later is het ook in Nederland verkrijgbaar. Een dappere Amsterdammer liet, tijdens een Saunabezoek bij zijn Finse schoonouders, de inhoud van een blikje achter de tong verdwijnen en vroeg zich direct af waarom wij dit drankje niet in Nederland hebben. Na een stevige onderhandeling met de fabrikant van het drankje heeft hij deze toch weten te overtuigen dat dit drankje naar de Benelux moet komen. Na een soft launch hebben wij dit drankje mogen proeven op kantoor en vonden dat wij jullie niet achter mochten stellen. Daarom krijgen jullie nu deze kans om het direct bij ons te bestellen! Wij zouden oriGINal omschrijven als het nieuwe drankje met een relatief laag alcoholpercentage van 5,5% dat perfect is om de wijn of het bier af te wisselen voor iets met een frisse smaak. Stel je voor dat je met die Finse hunk of die blonde stoot en je vrienden op een heerlijk terrasje zit, allemaal aan een longdrink oriGINal met veel ijs, limoen en een aantal gestampte muntbladeren! Dat is toch heerlijk verfrissend en doet de meest professionele Mojito direct verbleken?! Wij hebben er tijdens de vrijdagmiddagborrel in elk geval met grote teugen van genoten, nu jullie nog!
  • Merk: Hartwall
  • Type: Tray OriGINal Longdrink
  • Een heerlijke verfrissend drankje een opkikker in de zomer en een warmhouder in de winter
  • Stijlvolle retro blikjes
  • Iets nieuws om je vrienden mee te verrassen
  • Inhoud: 24x33 cl
  • Smaak: Verfrissende grapefruit en Gin
  • Alcoholpercentage: 5,5%
12 januari 2013 om 00:12
otkurom Gebruiker

Dus dit zaten jullie te drinken bij de vrimibo! Vroeg me al af wat het was!

12 januari 2013 om 11:24
Official Product Expert Original-Expert Official Product Expert

Ben je er nieuwsgierig door geworden? Het is heerlijk fris en verrassend!

12 januari 2013 om 00:34
djarune Gebruiker

Je kan dit natuurlijk ook zelfmaken met een fles gin, een fles fanta pomelo, spa rood en ijs. Ander kleurtje, maar ach… Ik zie liever dat iBood komt met een goede fles Whisky voor weinig geld.

12 januari 2013 om 08:50
david-v1980 Gebruiker

+1 hier voor de goede fles Whisky!

12 januari 2013 om 01:48
quadje Gebruiker

Als dit Coca Cola Vanille was.. had ik het direct gekocht! Maar dit is natuurlijk niet wat :)

12 januari 2013 om 11:27

Dat is appels met peren vergelijken. Probeer het, het is verrassend fris en voor alledaags. In 2013 duikt het overal op, en nu ben je de eerste. (kan je de eerste zijn)

12 januari 2013 om 02:29
Lariekoek Gebruiker

Moest dit Coca Cola Sango* zijn kocht ik meteen een paar kratten! Die verkopen ze nergens meer in Belgie..

12 januari 2013 om 03:27
ThompsonNL Gebruiker

18,90 voor 24 0,33 blikjes van 5,5%?

Bier van 5% heb je voor +- 60 cent per blik. Dat scheelt toch behoorlijk (‘t dubbele) per blik… Dan vraag ik me toch echt af of dit ergens in Nederland te proberen/proeven is. Anders lijkt het mij, hoe lekker ook voor 5,5%, redelijke oplichterij ondanks de aanbieding.

12 januari 2013 om 09:04
david-v1980 Gebruiker

Dit komt toch slechts op 78 cent per blik en de verzending zit er dan nog inbegrepen…

Dit valt toch mee voor een geïmporteerd  alcoholhoudend drankje?

Een blikje cola kost in de meeste gevallen meer, ik weet niet wat hier oplichterij aan is?

Ik ben ook geen fan van je Nederlands biertje, maar ik respecteer ieder zijn smaak…

12 januari 2013 om 05:25
arifi Gebruiker

Alcohol is gif en heeft de mensen in de wereld verpest.Moorden,verkrachtingen,doden in het verkeer.Er moet een drooglegging komen zoals een paar tientallen jaren terug.

12 januari 2013 om 05:40
mohsen.behvar Gebruiker

Hahahaha, ik hoop dat je het niet serieus meent.

12 januari 2013 om 08:44
Sebastiaan.Tap Gebruiker

En je hebt geen auto, keukenmessen, en weet ik veel in je bezit….

12 januari 2013 om 08:47
david-v1980 Gebruiker

Alcohol is net zoals de meeste dingen in het leven… Geniet, maar met mate en nog het liefst samen met maten! ;)

12 januari 2013 om 09:25
foxathome Gebruiker

Arifi zegt dat zeker vanuit ZIJN geloof…? Wij Nederlanders en velen anderen op aarde genieten gewoon van het leven. Er zullen altijd met vanalles dat bestaat, mensen zijn die geen mate kunnen houden…
BTW, mensen moorden, verkrachten, enz. niet alleen door alcohol, maar doen dat ook al zonder!!!
Zullen we maar meteen beginnen met het straffen van de mensen die hier deze blikjes kopen :P

12 januari 2013 om 14:05
zofris Gebruiker

Alcohol is net religie ;-)

12 januari 2013 om 12:01
Vazeel Gebruiker

9€ verzendingskosten voor mij ? !  Laat maar zal wel wachten tot het uitkomt ;-)

12 januari 2013 om 12:06
Moderator Vincent Moderator

Houd je er wel rekening mee dat de verkoopprijs dan ook hoger zal liggen?

12 januari 2013 om 12:10

Helemaal gelijk @Vincent. Daarbij, het is al uit, ligt in diverse kroegen in Amsterdam en komende zomer in strandtenten.

12 januari 2013 om 12:55
con5pir4cy Gebruiker

Thanks Ibood!
eindelijk mijn favo drank uit Finland, ik hoop dat jullie dit vaker krijgen in de toekomst.
aangezien ik het altijd importeer, en nu deze leuke prijs maakt mn dag helemaal goed.
top prijs!
top drank!

12 januari 2013 om 13:04
remkohuizinga Gebruiker

Leuke manier om je product te introduceren! ben wel erg benieuwd naar de t.h.t. of ‘best before date’ op deze blikken. Weet je Product-Expert hier iets over te melden?

12 januari 2013 om 14:09
zofris Gebruiker

De THT datum zou ik ook graag willen weten.

Bij één doos zijn de verzendkosten mij te hoog, maar bij vier dozen wil ik eerst weten hoe snel t op moet ;-)

12 januari 2013 om 14:29

de best-before-date staat op 16-2-2013 in dit geval. Vanaf einde van de maand is er een webshop live en zal de nieuwe shipping aangeboden worden. Volg ons op facebook om hiervan op de hoogte te blijven http://www.facebook.com/original1952

12 januari 2013 om 13:14
pascalgreijmans Gebruiker

Leuk om te proberen..

maar ben idd ook erg benieuwd naar houdbaarheid datum?!?

12 januari 2013 om 14:35

16-2-2013 is de best-before-date. het zal uiteraard daarna gewoon nog een tijd te drinken zijn, maar dan mag het officieel niet meer verkocht worden. geniet ervan!

12 januari 2013 om 14:41

22-1-2013 verzenden en dan nog 3 weken houdbaar?!?

Geweldige aanbieding(not) Wat vinden jullie hier zelf nu van???

Als er hier niet naar gevraagd was zul je maar 4 doosjes bestellen!!!!!!

SLECHT!!!

12 januari 2013 om 16:20

Voor de duidelijkheid: een ‘Best before date’ is slechts bedoeld als een adviesdatum. Dat is wat anders dan ‘tenminste houdbaar tot’ (ik neem aan dat je dat bedoelt met houdbaar), waarbij een product niet langer kan worden genuttigd.

12 januari 2013 om 15:41
zdeev Gebruiker

Volgende week een feestje, dit scheelt alweer een krat bier inslaan. Gekocht!

12 januari 2013 om 15:45

volgende week feestje??

handig, dit krijg je de 23 of 24e

12 januari 2013 om 16:23
zdeev Gebruiker

Het is inderdaad nog zaterdag, ik bedoel over 2 weken :)

12 januari 2013 om 16:35

dan kan ik wel!!!!

12 januari 2013 om 20:11
Fre4ked Gebruiker

Doen jullie er zo’n glas bij?

12 januari 2013 om 20:40
foxbow Gebruiker

Zo een glas zou wel leuk zijn ja, heb 2 kratten besteld :D

31 januari 2013 om 21:30
J0HAN Gebruiker

Inmiddels is mn tray met blikjes binnen en het smaakt inderdaad best goed. Smaakt een beetje naar Smirnoff Ice, goed te drinken!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.