17 januari 2013 om 00:00
iBOOD

iPhone magazine voucher voor een jaarabonnement

Wil je altijd als eerste op de hoogte zijn van de laatste informatie, de beste gadgets en natuurlijk de nieuwste apps voor je iPhone, iPad en iPod Touch? Mis niks en lees iPhone Magazine! iPhone Magazine is het meest complete magazine voor je iPhone, iPad en iPod Touch. iPhone Magazine volgt Apple op de voet, en weet altijd als eerste welke gadgets en apps absoluut onmisbaar zijn. Ze houden je natuurlijk ook op de hoogte van het laatste nieuws, en dat gaat verder dan alleen maar wat geruchten verzamelen. Elke introductie van een nieuw Apple-product zorgt bij veel mensen voor kriebels in de buik – maar het is altijd maar afwachten welke geruchten nou kloppen en hoe alles in de praktijk uitpakt. iPhone Magazine is objectief en test alles – vaak al voordat het in Nederland verkrijgbaar is - zodat je precies weet hoe je het beste uit je iPhone, iPad of iPod Touch kunt halen. En natuurlijk zodat je precies weet wat de vetste gadgets en apps zijn die jouw leven nog gemakkelijker en smoother maken! Weet je nog dat je vroeger nog zonder iPhone of iPad door het leven ging? Kun je het je nog voorstellen? Mark our words: straks kun je je niet meer voorstellen dat je ooit zonder iPhone Magazine hebt gekund.
  • iPhone Magazine
  • De hoogste korting ooit op een jaarabonnement (4 edities)
  • Deze aanbieding is slechts beperkt beschikbaar
  • Reageer dus snel want op = op!
  • Abonnement stopt automatisch, je zit dus nergens aan vast!
  • Het meest complete magazine voor je iPhone, iPad en iPod Touch
  • Met altijd het laatste nieuws, de beste gadgets en de nieuwste apps
  • Verschijnt 4x per jaar
  • Actie alleen geldig in Nederland
  • Wanneer je voor 8 februari 2013 je tegoedboncode verzilverd, gaat je abonnement direct in en ontvang je editie 11 als eerste editie van je abonnement. Deze ligt dan uiterlijk op 22 februari bij je op de mat!
17 januari 2013 om 07:13
klaasvaker Gebruiker

Wat heeft apple het toch goed voor elkaar. Mensen betalen gewoon voor hun reclame blaadjes. Er komt me even geen ander merk op wat dat lukt.

17 januari 2013 om 07:19
donnymarco Gebruiker

Nou wat dacht je van magazines over PC’s?? Gratis reclame voor Microsoft aangezien elke Pc erop draait.

17 januari 2013 om 07:40
klaasvaker Gebruiker

De meeste PC’s niet, wel veel. Vreemde vergelijking ook tussen een telefoon die van een merk met een OS is en een volwaardige computer + schier oneindig veel randapparatuur die gemaakt worden door tientallen bedrijven.

17 januari 2013 om 12:46
PACS Gebruiker

Een beetje vreemd is het wel vind ik. Vind het ook nog vrij duur voor 4x per jaar. Lijkt me ook niet echt iets in kunnen staan wat erg nuttig is, meeste kan je toch ook zelf in een paar minuten uitvogelen? Wat Apple goed doet is alles intuïtief maken .. dan heb je toch geen uitleg meer nodig?

Vergelijking met een PC gaat ook totaal niet op. Het levert vrij weinig reclame op voor Microsoft. En zover het reclame ervoor maakt hebben ze er vrij weinig aan. Ik verwacht dat 95% van de mensen toch al ‘vast’ zitten aan het OS. De gemiddelde burger gebruikt sowieso Windows .. reclame of niet. Daarbij, zoals klaasvaker aangaf, zijn PC veel oneindiger in hun variaties. De hardware is (eigenlijk) nooit van Microsoft. Tevens lijkt me uitleg over de PC veel gerechtvaardigder, gezien het een enorm veel complexer onderwerp is.

17 januari 2013 om 21:58
demoleman Gebruiker

Dat blad is niet van Apple.Android kent ook een aantal bladen, zoals ” Android Magazin”  En elke verie van Windows ook.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.