18 januari 2013 om 00:00
iBOOD

AEG Ergosense Koffiezetapparaat met Aromaselector – voor een goede start

Geef ons heden ons dagelijkse kopje koffie. Want als er een ding zeker is zijn wij daar toch wel bijzonder dankbaar voor. Hier op kantoor is koffie duidelijk de zwarte motor die iedereen draaiende houdt. Cappuccino, Wiener melange, en koffie verkeerd het wordt allemaal gedronken, maar stiekem blijft het meest populaire drankje nog altijd een gewone kop koffie. Vers gebrouwen uit een koffiezetapparaat van AEG. Wij zijn er hier helemaal verzot op, gewoon een pot koffie zetten zoals je dat vroeger thuis ook kreeg. Toen kon je echter de smaak van de koffie enkel aanpassen met meer of minder koffie in het filterzakje. Nu kun je dat doen met de aromaselectieknop. Hiermee kun je de intensiteit van de aroma instellen, van normaal tot intens. Maar niet alleen op een kantoor is een koffiezetapparaat ideaal. Ook thuis kun je met deze AEG koffiezetter helemaal uit de voeten. Je kunt gemakkelijk koffie zetten voor 2 tot 10 grote koppen koffie, of 4 tot 15 kleine kopjes. Wanneer de koffie eenmaal klaar is hoef je niet bang te zijn dat hij nog nadruppelt op de warmhoudplaat. Hiervoor heeft AEG een speciaal no-drip systeem ontwikkeld, dus nooit meer gesis achter je wanneer je de keuken verlaat met een koffiekan. Kortom een mooi koffiezetapparaat dat jou in je dagelijkse verslaving van koffie kan voorzien!
  • Merk: AEG
  • Type: ErgoSense KF5110 koffiezetapparaat
  • De perfecte vriend voor jouw dagelijkse bakkie
  • 10 grote kopjes of 15 kleine kopjes
  • Aromaselectie met lichtaanduiding voor een meer uitgesproken aroma
  • Extra veiligheid: automatische stop na 120 min
  • Inhoud van de glazen koffiekan: 1.5l
  • Uitneembare koffiefilter (N°4) met anti-druppelsysteem
  • Glazen kan met maataanduiding van 2 tot 10 grote koppen / 4to 15 kleine kopjes (magnetron geschikt)
  • Waterreservoir met maataanduiding van 2 tot 10 grote koppen /4 tot 15 kleine kopjes met aanduiding van de exacte dosering gemalen koffie (aantal koffielepels)
  • Start- en stopknop, aromaselectie met lichtaanduiding
  • Anti-kleef warmhoudplaat, gemakkelijk in onderhoud
  • Koffiemaatlepel
  • Snoeropbergvak
  • Vermogen : 1100W
  • Kleur : wit/taupe
  • Wettelijke garantie 2 jaar
18 januari 2013 om 02:25
anno Gebruiker

Hoe zorgt het apparaat dat de aroma intensiteit verandert nadat je op de knop drukt?

18 januari 2013 om 09:26
profdavidoff Gebruiker

goeie vraag, mijn beste gok is; langzaam of snel druppelen.

Indien het water langzaam druppeld zou het langer duren voordat het water door de koffie is gelopen en zou dus meer aroma opnemen.

Snel druppelen dan neem het vocht minder aroma op.

te vergelijken met een thee-zakje, lang of kort in het water houden.

18 januari 2013 om 09:57
Petermeijering Gebruiker

Ik ben benieuwd of dit koffiezetapparaat een “soft switch”heeft of een “echte” schakelaar. Met andere woorden, wanneer het apparaat is ingeschakelt, en de stroom word onderbroken, is het apparaat na het onderbreken van de stroom nogsteeds ingeschakeld? Dit lijkt me handig om te weten met betrekking tot het plaatsen van een tijdklok.

18 januari 2013 om 10:04
JdBr Gebruiker

Perfecte aanbieding, net naar op zoek. Zelf Nespresso-liefhebber echter met verjaardagen 50 cupjes erdoorheen jagen gaat financieel toch net iets te ver eigenlijk dus een additioneel filterkoffie apparaat is dan geen overbodige luxe. Recensies zijn goed en prijsverschil is zeer groot dus helemaal goed, besteld:

http://www.kieskeurig.nl/koffiezetapparaat/aeg/kf5110/prijzen/bezorgen/948676/#prijzen

18 januari 2013 om 12:26
zwimmiz Gebruiker

Relaxed! Nette vervanger voor onze antieke Braun.

18 januari 2013 om 14:10
jern246 Gebruiker

Kan je het gedeelte waar het filterzakje in gaat eraf halen en schoonmaken of zit deze vast aan het apparaat?

18 januari 2013 om 14:12
jern246 Gebruiker

oeps zie het al, antwoord staat in de tekst, kan dus ik neem hem!

19 januari 2013 om 12:38
kappa2500 Gebruiker

Was helemaal niet te bestellen met ibood mobile , ik heb gisteren van 22u tot 23u30 geprobeerd om deze te bestellen en dit lukte langs geen kanten . Daarom zou ik willen vragen of ik deze toch nog kan bestellen vandaag ( ook al is het een andere aanbieding).

20 januari 2013 om 14:35
steffimuurlink Gebruiker

Ik had hem inderdaad ook graag willen bestellen, maar werkte ook niet op mijn telefoon, helaas:( had hem erg graag willen hebben!

21 januari 2013 om 02:02
adanakebab Gebruiker

Wel leuke cado voor me moeder.

Ze was al niet blij met de huidige koffiezetapparaat.

Ik ben zelf een senso lief hebber maar is wel duur.

hopen dat deze koffiezetapparaat goed is

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.