21 januari 2013 om 00:00
iBOOD

Xglow H5 hoofdlamp, ideaal wanneer je licht en je beide handen nodig hebt!

Soms heb je gewoon allebei je handen nodig om iets op te tillen of te repareren in een donkere ruimte en kun je dus niet een zaklamp vasthouden. Dan is de Xglow H5 perfect om een lichtje te schijnen op de situatie! De innoverende H5 is voorzien van sensor technologie. Deze uitgebreide hoofdlamp heeft door de twee 3 mm LED’s een lichtsterkte van maar liefst 80 lumen. Door de 1940cd straal intensiteit en een 90m lange lichtstraal is de H5 ideaal voor outdoor activiteiten zoals vissen, tokkelen en nachtelijke wandelingen. Daarbij heeft de H5 een rode achterkant indicatie, zo kunnen mensen zien of het licht naar ze toe komt of dat ze juist achter het licht aanzitten. Kortom een ideale hoofdlamp om outdoor activiteiten mee te doen of gewoon op je donkere zolder het licht proberen te repareren!
  • Merk: Xglow
  • Type: H5 Hoofdlamp
  • Ideaal voor outdoor activiteiten!
  • Led type: Cree XP-C LED
  • Max lichtopbrengst: 80 lumen
  • Straal intensiteit: 1940cd
  • Lange lichtstraal: 90m
  • Waterdichtheid: IPX-4
  • Batterij type: 3x AAA – Cell
  • Werkt tot 8 uur op stand High
  • Werkt tot 40 uur op stand low
  • Single output mode
  • Sensor operation
  • Rode achterkant indicator
  • Afmetingen LxBxD: 60x41x35 mm
  • Gewicht incl. batterijen: 118 grams
  • Wettelijke garantie 2 jaar
21 januari 2013 om 00:14
Mevrouwdaelder Gebruiker

Wij hebben ooit zo een combi gekocht met hand en zaklamp. Mijn kerel is er blij mee, die gebruikt hem vaak als ie in het donker gaat vissen met vrienden. Dan happen de vissen beter zegt ie :P

21 januari 2013 om 01:21
Peterthemeateter Gebruiker

Tijd terug dat er iets van Xglow is verkocht, maar dit is perfect! Precies wat ik wilde hebben.

21 januari 2013 om 07:31
peagreen Gebruiker

Toch jammer dat zulke lampjes met AAA werken.
AA gaat twee keer zo lang mee voor hetzelfde geld.
Toch wel gekocht. Handig lampje op de fiets.

21 januari 2013 om 09:09
penninx Gebruiker

Misschien leuk voor een nachtelijke toertocht op schaatsen.

21 januari 2013 om 09:34
arend52 Gebruiker

makkelijk lampje, 90 meter oke als de batterij vol zit mischien.

handig is wel dat de batterije achter zitten.

en niet in het lampje dat verdeeldt het gewicht goed.

HEEL JAMMER en daarom bestel ik er geen..

5.90 verzend kosten. dat is veel te veel kost de helft.

arend

21 januari 2013 om 09:44
Peukebeuke Gebruiker

Geen slechte deal hoor, maar ik ga het nooit gebruiken. Echter voor outdoordingen is wel echt ideaal

21 januari 2013 om 09:54
wowie Gebruiker

Zitten er batterijen bij ?

21 januari 2013 om 10:29
Sebastiaan.H Gebruiker

Deze heb ik nu net nodig! Voor skitouren op wintersport. Echter ga ik de 2e weg en verzenddatum de 4e. JAMMER.

21 januari 2013 om 12:47
hans.dunlop Gebruiker

Als de kwaliteit van dit lampje net zo is als die van de Xglow R1 zaklamp die ik in november heb gekocht dan zal het niet veel zijn. Jammer dat ik op geen van de 6 mails die ik heb gestuurd een reactie krijg. De garantie gaat zeker maar tot de uitgang.

21 januari 2013 om 13:20
jhkappert Gebruiker

Prachtig, net wat ik nodig had. Mijn hoofdlampje is een paar weken terug al kapot gegaan. Gebruik ze altijd bij het strand vissen.

21 januari 2013 om 20:34
whiplash1990 Gebruiker

Heeft deze ook zo’n “filter” dat ik rood licht krijg als het ware?

21 januari 2013 om 22:25
hgoor Gebruiker

80 lumens uit 3 AAA is natuurlijk niet veel. Ik heb een Streamlight die op één AAA al 50 lumens doet. Totaal onduidelijk wat die “sensor technologie” precies doet? En helemaal vaag dat op YouTube waar toch echt een miljard video’s staan er geen één over dit product is terug te vinden….

Ik zeg “pass”…

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.