20 januari 2013 om 00:00
iBOOD

Karlsson projectieklok

Je hebt ze vast al eens gezien, een projectieklok die de tijd weergeeft in de vorm van licht op de wand. Helaas zijn deze vaak digitaal, terwijl een analoge klok natuurlijk vele malen mooier is om te zien. Daarom hebben wij de Karlsson Analoge projectieklok. Deze schijnt in plaats van 4 digitale cijfers een volledige klok inclusief logo’s op de wand. Een sfeervolle klok met stationslook is het einderesultaat wanneer je de Karlsson KA5072SI neerzet of aan het plafond ophangt. Haal deze stijlvolle gadget daarom snel in huis en verras je vrienden met je geprojecteerde klok.
  • Merk: Karlsson
  • Type: KA5072SI
  • Stijlvolle projector die een analoge klok op jouw wand projecteert
  • Kleur: Zilver
  • Op te hangen of staand te gebruiken
  • Diameter projector: 13 cm
  • Projecteert tot 5 meter scherp
20 januari 2013 om 00:52
zorgvliet Gebruiker

Hoe kun je deze klok aan het plafond bevestigen?

20 januari 2013 om 01:35
WoLpH Gebruiker

Werkt dit alleen in een donkere kamer of werkt het ook nog bij daglicht?

Hoe lang gaat de lamp mee? (zal wel fel zijn en snel opbranden?)

Wat is het stroomverbruik?

Kan deze ook eenvoudig (met afstandsbediening oid.) uitgeschakeld worden zodat het ook voor de slaapkamer geschikt is?

20 januari 2013 om 09:06
elvybarbar Gebruiker

Geeft deze klok veel licht zo niet dan wil ik hem graag kopen voor slaapkamer.

20 januari 2013 om 10:14
Mully Gebruiker

Ziet er mooi uit maar ik denk niet dat je em kan gebruiken in een huis met veel licht inval(zoals bij mij thuis). Het is en blijft tenslotte projectie. Zou wel grappig zijn met oud en nieuw, zomer wintertijd verander momenten of iets in die richting.

1 februari 2013 om 19:39
J0HAN Gebruiker

Vandaag de klok ontvangen, maar er zijn twee minpunten die direct opvallen.
De adapter van de klok produceert een vervelende hoge pieptoon en bij het scherpstellen van de klok lukt het niet om tegelijk de wijzerplaat en de wijzers scherp te stellen. Het is of de plaat of de wijzers die je scherp krijgt….

1 februari 2013 om 19:41
J0HAN Gebruiker

Geen idee waarom mijn bericht wordt geplaatst als reactie op Mully… was niet de bedoeling.

20 januari 2013 om 11:29
veekeren Gebruiker

Klok heeft zo te zien een adapter. Leuk om op te hangen, met een draad naar je plafond.

20 januari 2013 om 15:47
Paul_Meijer Gebruiker

Blijft het uurwerk lopen als de lamp wordt uitgeschakeld? Als je ‘m uitzet, moet je ‘m dan daarna weer gelijkzitten of zit er misschien een kleine accu in die het uurwerk door laat lopen?

20 januari 2013 om 16:27
KYC Gebruiker

ziet er wel leuk uit alleen ik denk dat het lastig zal gaan om hem op de plafond te hangen dan bungelt er zo’n adaptertje idd…en de meeste plafonden zijn toch wit dan zie je gelijk zo’n zwart draad lopen. wellicht is het een idee om hem dan op een boekenplank te zetten (hoog) en dan naar de andere kant van de muur te schijnen

20 januari 2013 om 18:07
oinkoink12 Gebruiker

kocht, leuk voor in de slaapkamer :)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.