26 januari 2013 om 00:00
iBOOD

AEG multitool set, kan meer dan de gemiddelde man!

De AEG multitool kit is een veelzijdige alleskunner die jou met liefde helpt tijdens al jouw klusjes in en om het huis. De machine heeft werkelijk alles wat je nodig hebt om een volledige renovatie te faciliteren. Zo beschikt hij over een hamerfunctie zodat je zonder veel moeite een honderdtal spijkers in een kast kunt timmeren. Of wat dacht je van een boorkop onder een hoek van 90 graden, ideaal om net even om de hoek te kunnen boren waar je normaal te weinig ruimte hebt. Daarnaast beschikt hij over een zaag met en enkele zaagbladen zodat je snel en gemakkelijk even een gat kunt zagen in je gipswand bijvoorbeeld. En als laatste feature heeft hij een multitool toevoeging, hier kun je verschillende typen gereedschap en schroefkopjes op zetten zodat je niet met een ouderwetse schroevendraaier aan de slag hoeft. In het pakket zitten tevens twee 1,5 Ah Li-Ion accu’s en een snellader waarmee je binnen 30 minuten een accu kunt opladen. Meer dan genoeg power dus om 2 dagen lang achter elkaar door te klussen! Kijk het demofilmpje voor alle spectaculaire dingen die jij met deze multitool kunt waarmaken. Dan weet jij alvast hoe alles werkt wanneer hij bij jou thuis bezorgd wordt!
  • Merk: AEG
  • Type: BWS 12 C
  • Een multifunctioneel gereedschap om alle klusjes in en om het huis te doen!
  • Overload bescherming
  • Soft-grip handvat
  • Multitool opzetstuk:
  • -Oscillerende hoek links en rechts 1,5°
  • -Onbelast toerental: 0-20.000 omw/min
  • Haakse boor:
  • -Onbelast toerental : 0 - 550 omw/min
  • -Draaimoment: 12 Nm
  • -Boorcapaciteit in hout en staal : 18 / 10 mm
  • -Boorhouder : 1.0 - 10 mm
  • Inhoud pakket: 2 x 12 V 1,5 Ah Li-Ion accu, 30 minuten lader, haakse boorkop, multi-tool opzetstuk, set zaagbladen, schuurschijf, schuurpapier, handige opbergtas
  • Wettelijke garantie 2 jaar
26 januari 2013 om 00:22
mw123456 Gebruiker

hoeveel opzetstukken worden nu meegeleverd?

in omschrijving worden er 2 opgesomd

op de grote afbeelding zie je er 4

in het filmpjes zie je er op het laatste 3 staan.

???

Edited by: Bert

Allereerst een goedenmiddag beste iBOODers

Mijn excuus voor de eventuele verwarring die er is ontstaan bij deze hele mooie promotie.

Het betreft het product met EAN Nummer: 4002395130962

En de complete specs staan onder andere hier beschreven:

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/822758?WT.mc_id=gshop

http://www.toolnation.nl/aeg-bws-12-c-multitool-12-volt-li-ion-met-verwisselbare-opzetstukken.html

Samenvattend:

Multitool BWS 12 C

Highlights & details

Incl. multifunctionele en haakse boorkop

Beschrijving

Veelzijdige machine voor verbouwingen en renovaties.

Uitvoering

12 V basis met verwisselbare koppen
Zeer geschikt voor werkzaamheden op moeilijk toegankelijke plaatsen
Haakse boorkop met 10 mm snelspanboorhouder
Multitool-kop
Elektronisch met toerentalregeling en overbelastingsbeveiliging
Rechts-/linksom draaiend
LED-verlichting van het werkgebied
Handgreep met softgrip-oppervlak
Krachtige 12 V Li-ion accu’s
Accu’s worden in slechts 30 minuten opgeladen.

Omvang levering

2 x Li-ion accu 12 V/1,5 Ah
Snellader LL1230
Haakse boorkop met 10 mm snelspanboorhouder en Multitool-kop
Segmentzaagblad
Universeel zaagblad
Schuurschijf
Sleutel
15 x schuurbladen
Transporttas.

Technische specificaties

Stationair toerental haakse boorkop 0 – 550 tpm
Stationair toerental Multitool-kop 0 – 20.000 tpm
Oscillatiehoek rechts/links 1,5°
Gewicht 12 V basis 640 g
Gewicht haakse boorkop 750 g
Gewicht Multitool-kop 370 g

Onbelast toerental
0 – 20000 U /min

Ik hoop jullie hiermee voldoende geholpen te hebben!

Groetjes

Bert

Team iBOOD

26 januari 2013 om 00:24
faris32 Gebruiker

Goeie vraag, het is voor mij ook niet duidelijk!

26 januari 2013 om 00:27
leflieb Gebruiker

En mijn vraag is: Klopt de 2 jaar garantie wel? Ik zag op meerdere sites 3 jaar garantie.

26 januari 2013 om 02:17
bigzlaja Gebruiker

Dit is misleidend.Een foto van 4 opzetstukken en worden 2 geleverd !!!!!!!!!!! iedereen OPLETTEN

26 januari 2013 om 02:42
IkBood Gebruiker

Wat zijn jullie nu allemaal dom,
HET STAAT ER TOCH ECHT BIJ:

Inhoud pakket:
2 x 12 V 1,5 Ah Li-Ion accu,
1 x 30 minuten lader,
1 x haakse boorkop,
1 x multi-tool opzetstuk,
1 set zaagbladen,
1 schuurschijf,
pakje schuurpapier,
1 x handige opbergtas

26 januari 2013 om 03:11
rubba Gebruiker

Wat staat er bij ikbood?  Op de foto staat wat anders dan in de tekst en het filmpje of zie ik het nou verkeerd?

26 januari 2013 om 08:21
CCreemer Gebruiker

Bedankt IkBood! Wat een geluk dat wij, dommeriken, jou hebben.

26 januari 2013 om 13:21
Moderator Bert Moderator

IkBood heeft inderdaad gelijk :)

26 januari 2013 om 02:44
IkBood Gebruiker

Er is maar één foto die laat alle apparaten zien die er mogelijk zijn!
En er worden 2 geleverd, zoals alle andere foto’d ook laten zien.
Duidelijker kan iBood het niet maken! (wel makkelijker…) ;-)

26 januari 2013 om 02:46
sebak Gebruiker

In het filmpje lijkt alles wel voorgeboord/gezaagd etc.  Vind er ook niet echt deftige reviews van.

26 januari 2013 om 03:09
rubba Gebruiker

Als de set alles omvat wat in het filmpje wordt beschreven en ook op de afbeelding staan kloppen boren hameren en zagen dan wil ik er wel 1.

Maar afbeelding, tekst en film lijke elkaar tegen te spreken.

In de tekst wordt ook gesproken over schuren maar niet over hameren

26 januari 2013 om 03:25
rubba Gebruiker

Heb ff wat op internet gespeurd en bij conrad alle onderdelen gevonden. Er zijn er veel meer dan op het plaatje staan in het filmpje worden getoond dus het lijkt er toch op dat je alles wat in het filmpje staat er bij krijgt. Anders zou het wel wat onlogisch zijn.

Link: http://www.conrad.nl/ce/nl/FastSearch.html;jsessionid=463B1F26B45333BE002094EEC42F3C64.ASTPCEN22?search=Aeg+bws&initial=true&categorycode=

26 januari 2013 om 12:34
Rob49 Gebruiker

Gewoon goed lezen wat wordt aangeboden. Twee hulpstukken. Ibood is wel vaker onlogisch in de combinatie van wat getoond wordt in plaatsjes en wat je daadwerkelijk bestellen kan. Het valt mij weer op dat er geen reactie vanuit iBood zelf komt.

26 januari 2013 om 13:22
Moderator Bert Moderator

Het viel mij ook op, vandaar dat ik zelfs in het weekend bereid was om jullie uitgebreid te woord te staan!

26 januari 2013 om 17:08
Rob49 Gebruiker

Wordt op zich ook gewaardeerd, maar verander dan gelijk de wervende tekst, want hierin wordt toch echt opgeschept over de hamerfunctie en worden in het GROOT de foto getoond met vier opzetstukken. Maar die moet je apart aanschaffen voor een bedrag van 59 -69 euro elk.

De aanbieding vanuit Ibood is echt verkeerd opgesteld. Dat moet gewoon erkend en gecorrigeerd worden

26 januari 2013 om 09:17
mw123456 Gebruiker

@ikbood; kan jij wel lezen? Bij de grote omschrijving wordt toch ook duidelijk gesproken over een hamerfunctie, die je bij de opsomming daaronder dan weer niet terugvindt. Dus Ibood maakt het wel degelijk dubbelzinnig en laat uitschijnen door de tekst én de foto’s, filmpje dat je meer krijgt dan wat er opgesomd wordt!

26 januari 2013 om 09:49
gsmrat Gebruiker

klopt inhoud pakket staat er duidelijk en hoort gelevert te worden of het goed degelijk spul is lees ik nergens hier van anderen

26 januari 2013 om 10:11
rikstoltz Gebruiker

Ik vraag me ook af of die hamer er nu wel of niet bij zit?

26 januari 2013 om 10:33
x11freak Gebruiker

Wat je krijgt is te zien in het kleine fotootje (grijze kadertje) dat onderdeel uit maakt van de grote (waar ze de 4 stukken tonen). Daar zie je de tas, oplader, 2 batterijen, de multi-tool opzetkop en de haakse boorkop, + nog wat slijp/schuur zaakjes.

Heel verleidelijke actie! Heb ik dit nodig? Nee… Ga ik dit ooit nodig hebben, wellicht wel! *twijfel*twijfel*

26 januari 2013 om 10:59
computerke Gebruiker

Mij zegt het ook wel iets, maar die verwarring over de al dan niet bijgeleverde stukken weerhoudt me van te bestellen … Ik weet graag wat ik krijg als ik iets betaal !

26 januari 2013 om 11:06
x11freak Gebruiker

Er is GEEN verwarring wat er wordt geleverd, er staat duidelijk:

Inhoud pakket: 2 x 12 V 1,5 Ah Li-Ion accu, 30 minuten lader, haakse boorkop, multi-tool opzetstuk, set zaagbladen, schuurschijf, schuurpapier, handige opbergtas

Wat perfekt overeen komt met het kleine fotootje in het grijze kadertje. Ze tonen enkel nog andere OPTIONELE mogelijkheden van het toestel, maar die moet je er zelf bijkopen achteraf.

26 januari 2013 om 11:47
pvaneck Gebruiker

Sorry maar ik ben van mening dat het wel verwarrend is.
Gezien de omschrijving van het product de afbeeldingen en wat er geleverd word,

op 1 foto zie je 4 opzet stukken, op de foto in het grijze kader zie 3 opzetstukken en in het stukje wat er word geleverd zie ik maar 2 opzetstukken. terwijl er uitgebreid word gesproken over de hamer functie van het apparaat.

dus @ IBOOD.

Wat zit er nu wel bij?

26 januari 2013 om 11:51
weltevreden Gebruiker

Voor diegenen die precies willen weten hoe de levering eruit gaat zien….

Hier de link:http://www.gereedschapwebwinkel.nl/website/index.php?Show=WebShopBasket

Ik neem aan dat iBOOD hetzelfde levert. Maar ja…. die 2 jaar garantie… Is dit een foutje?

26 januari 2013 om 11:56
C0rl3on3 Gebruiker

Is na registratie op http://www.aeg-powertools.nl/warranty

26 januari 2013 om 11:55
rubba Gebruiker

Ik vind niet dat ibood altijd misleidend is. Maar deze keer is het gewoon niet netjes. Je bent als man erg visueel georienteerd en visueel wordt toch erg de indruk gewekt dat er meer geleverd wordt dan in werkelijkheid is. Als je dan ff goed die tekst leest zie je dat het niet zo is. Bij vele andere aanbiedingen stond dat juist veel beter aangegeven. Het feit dat er zoveel mensen nu op reageren zegt al dat er iets niet helemaal klopt.

Ibood is wel goedkoper als gr**pon, tenzij die wel het hele pakket leveren, maar daar ook vaagheid.

26 januari 2013 om 11:59
C0rl3on3 Gebruiker

Volgens mij daar ook gewoon zelfde pakket, maar alleen leverbaar in België.

26 januari 2013 om 12:14
wullem1 Gebruiker

Bedenk er wel bij dat voor de zaagjes ,schuurpapier en schuurschijf, als deze vervangen moeten worden, je de hoofdprijs betaald. Voor een zaagje moet je al snel aan 15-20 euro denken.Ook is het zo dat de zaagjes snel slijten dus” bezint eer ge begint “

26 januari 2013 om 12:21
Rob49 Gebruiker

Dit is pure misleiding of laakbare slordigheid van Ibood.

Het is het pakket wat ook op andere gereedschappensites verkocht wordt en inderdaad met twee hulpstukken en inderdaad voor een prijs van rond de 200 euro of daarboven. Bij Conrad staat deze set ook voor 99,99 met daarbij een gratis op afstand bestuurbare speelgoedquad, maar die aanbieding is niet meer leverbaar. De kale set kost daar 215 euro

Een los hulpstuk als de hamer/spijkeraar koste elders op internet rond de 67 euro.

Dus de aanbieding wat prijs betreft is een goede, maar de bijgeleverde plaatjes van nog meer lekkers wat op die machine gekoppeld kan worden zijn alleen de plaatjes. Wil je ze alle vier, ben je toch 140 euro meer kwijt.

Mij leek die hamer wel handig, maar feitelijk heb ik alleen het multitool (zaag) nodig.

26 januari 2013 om 12:37
24zeven Gebruiker

Ik wacht op de officiele verklaring of aanpassing van de verwarende omschrijving i.c.m. plaatje van Ibood voordat ik ga bestellen.

26 januari 2013 om 12:46
Rob49 Gebruiker

Nog als aanvulling opgepikt van een andere leverancier (maar met dubbele prijs):

AKTIE!!!!--Nieuw!!-AEG-BWS-12C-Multi
Vergroot

Geheel nieuwe machine van AEG.

De tegenhanger van de Fein Multimaster maar met diverse extra mogelijkheden en werkend op 12 Volt Lithium Compact batterij.

Alle toebehoren van Fein en Bosch kunnen op deze machine gebruikt worden. Dit is uiteraard goed nieuws

Kenmerken van de BWS12C:

* Zonder hulpgereedschap verwisselbare opzetstukken voor snel en gemakkelijk switchen tussen een grote variëteit aan toepassingen.
* Voor gebruik met één hand.
* LED-lampje voor optimale verlichting van de werkplek
* Multi-tool opzetstuk Ideaal voor snijden, zagen, schuren, afkorten en schrapen’.
* Haakse boorkop Ideaal voor boren en schroeven op moeilijk toegankelijke plaatsen.

Specificaties:

* Spanning : 12 V
* Multi-tool opzetstuk oscillerende hoek : rechts / links 1.5° / 1.5°
* Onbelast toerental : 0 – 20.000 omw/min
* Haakse boorkop :onbelast toerental : 0 – 550 omw/min
* Draaimoment : 12 Nm
* Boorcapaciteit in hout en staal : 18 / 10 mm
* Boorhouder : 1.0 – 10 mm

Geleverd als set die bestaat uit: En zo wordt deze set ook door iBood geleverd naar mijn stellige opvatting

* 2 x 12 V 1,5 Ah Li-Ion accu
* 30 minuten lader
* Haakse boorkop
* Multi-tool opzetstuk
* Set zaagbladen
* Schuurschijf
* Schuurpapier
* Handige opbergtas

Machine wordt geleverd met 3 jaar volledige garantie. Na registratie

Kijk je naar wat andere van de betere merken multi-powertools los kosten (alleen de innovatieve zaagfunctie waarmee Renovator via TellSell als eerste kwam) dan is deze AEG box voor deze prijs erg aantrekkelijk vanwege de dubbele ion-accu’s. Bosch kost in zijn instapmodel rond de 100 euro, maar dan hangt die aan een snoer. Met Makita ga je naar de honderden euro’s.

Die zaagfunctie is redelijk innovatief & effectief, gegeven het feit dat alle merken er heel snel bij waren om ook zo’n machine aan te leveren.

26 januari 2013 om 13:13
faris32 Gebruiker

Kan ibood even moeite nemen en reageren!

26 januari 2013 om 13:15
Moderator Bert Moderator

Dat kan iBOOD wel.

26 januari 2013 om 13:20
Moderator Bert Moderator

Allereerst een goedenmiddag beste iBOODers

Mijn excuus voor de eventuele verwarring die er is ontstaan bij deze hele mooie promotie.

Het betreft het product met EAN Nummer: 4002395130962

En de complete specs staan onder andere hier beschreven:

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/822758?WT.mc_id=gshop

http://www.toolnation.nl/aeg-bws-12-c-multitool-12-volt-li-ion-met-verwisselbare-opzetstukken.html

Samenvattend:

Multitool BWS 12 C

Highlights & details

Incl. multifunctionele en haakse boorkop

Beschrijving

Veelzijdige machine voor verbouwingen en renovaties.

Uitvoering

12 V basis met verwisselbare koppen
Zeer geschikt voor werkzaamheden op moeilijk toegankelijke plaatsen
Haakse boorkop met 10 mm snelspanboorhouder
Multitool-kop
Elektronisch met toerentalregeling en overbelastingsbeveiliging
Rechts-/linksom draaiend
LED-verlichting van het werkgebied
Handgreep met softgrip-oppervlak
Krachtige 12 V Li-ion accu’s
Accu’s worden in slechts 30 minuten opgeladen.

Omvang levering

2 x Li-ion accu 12 V/1,5 Ah
Snellader LL1230
Haakse boorkop met 10 mm snelspanboorhouder en Multitool-kop
Segmentzaagblad
Universeel zaagblad
Schuurschijf
Sleutel
15 x schuurbladen
Transporttas.

Technische specificaties

Stationair toerental haakse boorkop 0 – 550 tpm
Stationair toerental Multitool-kop 0 – 20.000 tpm
Oscillatiehoek rechts/links 1,5°
Gewicht 12 V basis 640 g
Gewicht haakse boorkop 750 g
Gewicht Multitool-kop 370 g

Onbelast toerental
0 – 20000 U /min

Ik hoop jullie hiermee voldoende geholpen te hebben!

Groetjes

Bert

Team iBOOD

26 januari 2013 om 13:34
leflieb Gebruiker

Er zit drie jaar fabrieksgarantie op. Mss handig om te weten.

26 januari 2013 om 14:17
dtdnguyen Gebruiker

hmm 12volt, is dat wel genoeg power voor het klussen?

De Fein of Makita hebben allemaal minimaal 18v 3.0amp om het echte werk te klaren.

26 januari 2013 om 17:09
Rob49 Gebruiker

Ja die zijn dan ook ver over de 200 euro.

26 januari 2013 om 14:58
horloge2007 Gebruiker

Na alles goed gelezen te hebben is het mij nog steeds onduidelijk:

Kan deze met behulp van de multitool kop nu wel of niet spijkers slaan?

Alvast bedankt voor het antwoord.

26 januari 2013 om 15:21
faris32 Gebruiker

Nop die moet je apart kopen, kost rond €59.

26 januari 2013 om 15:23
mrdummy Gebruiker

Multitool kop is in feite zaagkop…. je kan zagen en schuren (vandaar multi) met de kop.

Hamerkop moet je wel apart kopen.

26 januari 2013 om 16:03
jan.akkermans Gebruiker

Nochtans lees ik hier op bij de beschrijving bij het aanbod van iBood:  “Zo beschikt hij over een hamerfunctie zodat je zonder veel moeite een honderdtal spijkers in een kast kunt timmeren.” ik kan me niet voorstellen dat dat kan zonder hamerkop, toch?

26 januari 2013 om 16:32
vannoten Gebruiker

Dat heb je idd goed gelezen: “hamerFUNCTIE”..

Wil daarom niet persé zeggen dat de hamerkop erbij zit..

26 januari 2013 om 18:59
mrdummy Gebruiker

Je kan ook ermee slaan :-) Alleen je moet wel op eigen kracht doen. De hamerkop is namelijk speciaal aangedreven slagunit (zoals de klopboor).

Misschien zegt iBood omdat het AEG apparaat dat kan.

MAAR: in deze aanbieding moet iBood wel erbij zeggen dat hamerkop niet aanwezig is, en niet zomaar “hameren” erbij voegen of volledige foto met 4 kopstukken nemen. Dat is verwarrend voor sommige mensen. Het mag wel zeggen dat hamerkop los verkrijgbaar is en dat je daarmee kan kloppen en hameren.

De geleverde pakket kan niet hameren en kloppen. Alleen zagen, boren, schroeven en schuren. Dus iBood heeft beetje teveel toegevoegd en dat moet niet. De plaatjes moeten dus anders zodat het past bij de aanbieding.

Volgende keer iBood dus niet alles overnemen wat apparaat allemaal kan. Je moet dus wel zeggen wat de aanbieding kan aanbieden (dus zonder hamerkop) en dus vertel je maar een verhaal over zagen, schuren, schroeven en boren.
Hou de verwarring klein voor iedereen!

26 januari 2013 om 19:42
mrdummy Gebruiker

Heb gekocht. Ik heb al een Bosch trilzaag, maar dit is draadloos en hoekige boorkop kan nuttig zijn.

En prijs is laag, als je ziet dat op sommige sites 2x zo duur is…

26 januari 2013 om 19:48
coos2000 Gebruiker

Misleidende reclame :-( jammer hoor zou er zo een gekocht hebben en was er bijna ingetuind :-(

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.