9 juli 2020 om 00:00
iBOOD

Keter Brightwood Kussenbox | 455 liter

Keter Brightwood Kussenbox (455 liter)

Het ligt beter in een Keter.

Je Tuinkussens

Specificaties

Merk: Keter
Type: Kussenbox | 455 liter
Garantie: 2 jaar

• Inhoud van 455 liter
  • Te gebruiken als bankje
  • Weerbestendig en onderhoudsvrij

Kenmerken

• Afmeting: 145 x 69,7 x 60 x 3 cm
  • Afmetingen binnenkant: 135,3 x 59 x 54,5 cm
  • Inhoud van 455 liter
  • Gesloten een draagkracht van 300 kg
  • Kan tevens gebruikt worden als bankje
  • Inclusief gasveren voor gemakkelijke opening
  • Afsluitbaar met hangslot (niet meegeleverd)
  • Weerbestendig en onderhoudsvrij
  • Luxe houtlook
  • Netto gewicht: 17,26 kg
9 juli 2020 om 01:08
Excalibee Gebruiker

Ibood…. 19,95 verzendkosten…. echt!? Weg aanbieding… 129,95 is de goedkoopste op internet als ik wacht op een actie krijg ik daar nog 20.procent korting op….

Beantwoorden

9 juli 2020 om 07:28
eephje Gebruiker

I Agree! 20 euro!!!

Beantwoorden

9 juli 2020 om 07:54
OceanBlue Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek en voordeliger product.

Beantwoorden

9 juli 2020 om 11:55
Dondou Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

9 juli 2020 om 14:18
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag,

Ik heb het nagevraagd en de hogere verzendkosten hebben te maken met de omvang en/of het gewicht van de bestelling. Mocht je de deal ergens anders goedkoper zien inclusief verzendkosten, dan mag je dit altijd delen met een directe link.

Beantwoorden

9 juli 2020 om 08:24
Bobbert48 Gebruiker

Adverteren met 40% korting en dan €20 verzendkosten moeten betalen,  beetje misleidende aanbieding  hoor !! ????

Beantwoorden

9 juli 2020 om 08:34
Bobbert48 Gebruiker

Heb hem wel besteld maar hoop van harte  dat jullie nog wel  iets aan die verzendkosten kunnen/willen doen….

Beantwoorden

9 juli 2020 om 09:12
thommypan Gebruiker

Dit is er echt over, bijna €20 verzending voor iets dat nog geen 18kg weegt.

Spijtig want anders had ik meteen toegeslagen met meer reguliere verzendingsprijzen.

Beantwoorden

9 juli 2020 om 09:43
Bakhuis Gebruiker

Inderdaad rare praktijken. Voor normaal verzendtarief had ik deze ook genomen.

Beantwoorden

9 juli 2020 om 09:59
EVix Gebruiker

Hoe wordt dit verstuurd? Door een koeriersbedrijf die hem vandaag nog komt bezorgen en hem meteen ook voor je in elkaar zet terwijl ze je een vers gemaakte cocktail en een voetenmassage geven? Voor zulke hoge verzendkosten is dat wel het minste wat ik er van verwacht.

Beantwoorden

9 juli 2020 om 10:18
evdp Gebruiker

Inderdaad erg jammer 20 euro verzendkosten anders had ik hem zeker besteld

Beantwoorden

9 juli 2020 om 10:29
Mys Gebruiker

Bizar die verzendkosten. Jammer !!

Beantwoorden

9 juli 2020 om 10:31
jorgy2010 Gebruiker

Oei hier was ik al een tijdje op aant wachten maar de verzendkosten vind ik er nu wel over.
Tzal voor andere keer /andere site worden, toch jammer Ibood.

Beantwoorden

9 juli 2020 om 10:35
Moltor Gebruiker

Zonde van die verzendingkosten.

Moesten deze nu een beetje normaal geweest zijn, hadden we er eentje besteld.

Nu kan je soortgelijke boxen elders aan dezelfde prijs vinden, dus niet echt meer een deal te noemen dankzij de verzending.

Jammer

Beantwoorden

9 juli 2020 om 10:50
carienke1 Gebruiker

Verzendingskosten veel te duur!!!!

Jammer had hem anders zeker besteld.

Beantwoorden

9 juli 2020 om 10:52
Ann_geerts911 Gebruiker

Hallo Ibood.  Welke kleur heeft deze?  Soms lijkt hij grijs, soms eerder bruin of taupe?  Ik heb reeds dezelfde en zou dezelfde erbij willen maar wel in dezelfde kleur.   En idd, wel een heel hoge verzendkost :-(

Beantwoorden

9 juli 2020 om 14:20
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Ann_geerts911,

De kleur is antraciet.

Beantwoorden

9 juli 2020 om 10:57
Faboan Gebruiker

Ook ik laat hem liggen door de absurde verzendkosten.

Beantwoorden

9 juli 2020 om 11:04
KeesTol Gebruiker

Prachtige aanbieding, maar deze verzendingskosten zijn geen aanbeveling tot aanschaf. Bij een andere leverancier (zoals  Hornbach) zijn deze € 7,95. Misschien appels en peren, maar dit is schromelijk overdreven. Kan beter iBOOD.

Beantwoorden

9 juli 2020 om 11:21
KennyVandepitte Gebruiker

De verzendkosten zijn idd vrij hoog maar de prijs is nog steeds lager dan de totaalprijs op andere sites.

Het zou wel handig zijn om te weten welke kleur deze is… Kunnen jullie hierover even informeren iBood?

Beantwoorden

9 juli 2020 om 14:21
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag KennyVandepitte,

De kleur is antraciet.

Beantwoorden

9 juli 2020 om 11:27
Kurt_Verbruggen Gebruiker

Ibood geeft niet thuis… geen enkele reactie op de massale opmerkingen van veel te hoge verzendingskosten…

Ook de kleur is helemaal niet duidelijk

Waar blijft de moderator van iBood?

Beantwoorden

9 juli 2020 om 14:21
Moderator Niek Moderator

Ik ben weer aanwezig ;-) De kleur is antraciet.

Beantwoorden

9 juli 2020 om 11:34
thommypan Gebruiker

Een wasmachine, droogkast of flatscreen leveren ze voor 8,99, toch echt bizar deze verzendingskosten.

Beantwoorden

9 juli 2020 om 11:39
thursley Gebruiker

Hoeveel gewicht kan de bodem hebben? Ik overweeg een dergelijke oplossing voor wat kettlebells en andere gewichten

Beantwoorden

9 juli 2020 om 14:22
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag thursley,

Dit vraag ik ook even na.

Beantwoorden

9 juli 2020 om 14:43
54reneetje Gebruiker

wordt deze kant–en-klaar voor gebruik afgeleverd??  Dus geen verdere montage benodigd, Moderator ??? Graag snelle reactie dan kan ik deze nog bestellen   -;)

Beantwoorden

9 juli 2020 om 14:55
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag 54reneetje,

Dit ga ik voor je navragen.

Beantwoorden

9 juli 2020 om 17:30
WiCo Gebruiker

OK, de verzendkosten zijn niet gering, maar zolang je buurman hem niet voor dit bedrag of minder kan leveren, ben je hier toch nog steeds het voordeligst uit. En als je verder moet rijden of lopen dan naar je buurmanm, kost dat toch ook tijd en geld. dus …… Ik heb hem besteldf!

Beantwoorden

9 juli 2020 om 18:00
Ipmb Gebruiker

Blijven de tuinkussens hier echt seizoen in seizoen uit, jaar in jaar uit droog?

Beantwoorden

9 juli 2020 om 22:14
Excalibee Gebruiker

Verzendkosten zijn gewoon een verdienmodel…. zonde!

Beantwoorden

9 juli 2020 om 22:31
Katje007 Gebruiker

Verzendkosten zijn bij ibood een eeuwig zeer , ik heb al heeeel vaak aankopen overwogen en dan toch weer laten liggen omwille van de hoge verzendkosten.

Jammer !!

Beantwoorden

9 juli 2020 om 23:20
QuerulouS Gebruiker

Stelletje zeurpieten over die verzendkosten. Ik heb nog niemand een link zien posten waar deze kist elders goedkoper is incl de verzendkosten. Schaam jullie!

Beantwoorden

9 juli 2020 om 23:26
MarkyMark19 Gebruiker

Hoooohaaa

Beantwoorden

9 juli 2020 om 23:32
WiCo Gebruiker

Vreemde zaken gebeuren hier! Om 17:32 heb ik een email gekregen, waarin mijn aankoop en de ontvangst van de betaling wordt bevestigd. Om 18:12 kreeg ik een mail, met als titel “Vergeet je niet iets?”, waarin het volgende wordt gemeld: “Het is ons opgevallen dat je jouw bestelling nog niet hebt afgerond.

De producten in je winkelwagen zijn momenteel erg populair. Maak je bestelling vandaag nog af want OP=OP!

In jouw winkelwagen:

Keter Brightwood Kussenbox (455 liter)

Hoe zit dat????????

Beantwoorden

12 juli 2020 om 21:07
Moderator Paul Moderator

Waarschijnlijk een technische hick-up. Sorry voor de overlast.

Beantwoorden

14 juli 2020 om 10:55
patrickehf Gebruiker

Op 13 juli ontvang ik van iBood een e-mail: Onderstaande producten uit je bestelling SO4325460 worden door Dynalogic bij je bezorgd! Dynalogic haalt de bestelling bij ons op, daarna informeren ze je over de levering. We gaan ervan uit dat ze je bestelling zo snel mogelijk bij je bezorgen!

Bezorging was gepland voor vandaag (14 juli).

Vanmorgen ontvang ik van Dynalogic een e-mail: We hebben uw bestelling van iBood nog niet ontvangen, daarom kan uw afspraak vandaag helaas niet plaatsvinden. Status op de Dynalogic website is: Transportafspraak geannuleerd, reden: Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. manco aankomst Dynalogic.

Wat gaat hier mis? iBood zegt dat Dynalogic de besteling bij ze ophaalt, Dynlogic zegt de bestelling nog niet van iBood te hebben ontvangen….

Beantwoorden

14 juli 2020 om 11:18
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Patrick,

Sorry dat je jouw bestelling vandaag nog niet ontvangst kan nemen.

Dynalogic heeft maar één standaard ‘we komen vandaag niet’bericht, en dat is het bericht dat je ontvangen hebt. Wat het geval is, is dat ze jouw bestelling nog niet hebben kunnen meenemen. Of dit kwam doordat de vrachtwagen vol was of ze überhaupt niet langs zijn gekomen (om welke reden dan ook), durf ik niet te zeggen. Ik reken er op dat je kussenbox alsnog snel bezorgd zal worden, uiteraard raad ik aan de Track&Trace en/of je mailbox in de gaten te houden.

Groetjes,
Bas

Beantwoorden

14 juli 2020 om 11:18
Paul1803 Gebruiker

Hier exact hetzelfde, ook andere bestelling van 3 weken geleden nog altijd niet uitgeleverd. “klantenservice” onbereikbaar.

Ook klacht op forum topic van vandaag geplaatst, maar wordt natuurlijk “geknipt”

Dit zijn voor mij de laatste bestellingen bij ibood geweest, indien je de klant niet serieus neemt zijn dit de consequenties.

Was eens een goed bedrijf, maar nu een slechte dozenschuiver

Beantwoorden

14 juli 2020 om 11:34
patrickehf Gebruiker

Hoi Bas,

Bedankt voor de snelle reactie. Bij het zoeken naar de betekenis van het bericht “manco aankomst Dynalogic” kwam ik op website https://nl.trustpilot.com/review/dynalogic.eu? uit. Oeps…. Ik doe even net of ik die website niet bekeken heb en ga er van uit dat het snel goed komt….

Groeten,

Patrick

Beantwoorden

14 juli 2020 om 11:39
jvanerps Gebruiker

Same here, spijtig genoeg…

Beantwoorden

14 juli 2020 om 12:11
Paul1803 Gebruiker

Klanten kopen echter niet bij Dynalogic, maar bij iBOOD. Deze kiezen er zelf voor om met deze transporteur zaken te doen.

Mijn andere bestelling, moet ik na drie weken eindelijk vernemen dat item niet meer leverbaar is.

Overigens door zelf contact op te nemen waar mijn betaalde goederen blijven.

Misschien eerst eens in “eigen keuken” kijken?

Beantwoorden

14 juli 2020 om 12:25
Moderator Bas iBOOD Moderator

@Patrick: Daar reken ik ook zeker op. Als je op Trustpilot zoekt op bijvoorbeeld PostNL en/of DHL, zul je ook dergelijke scores en verhalen vinden. Dit zijn bij uitstek bedrijven waar de negatieve ervaringen gedeeld worden en de positieve niet. Uiteraard staan we voor je klaar als er toch iets niet goed mocht gaan.

@Paul: Zoals door mijn collega-moderator ongetwijfeld is gemeld, is je berichtje doorgestuurd naar onze klantenservice. Ik zie dat er daarop vandaag al een reactie per mail naar je is toegestuurd. Mijn eerdere bericht is een uitleg waarom er tegenstrijdige informatie is gemaild door Dynalogic en ons. Dit neemt niet weg dat wij, samen met onze distributie-partner en de bezorgdiensten, continu werken aan het verbeteren van onze service. Zo willen we voorkomen dat dergelijke mailtjes überhaupt nodig zijn.

Beantwoorden

15 juli 2020 om 16:44
patrickehf Gebruiker

Hoi Bas,

Vandaag is hij inderdaad alsnog bezorgd. Niet binnen het afgesproken tijdblok, maar dat was geen probleem.

Groeten,

Patrick

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.